.

Přesně podle představy si levné auto vyberou manažerky, ale i náročné maminky

Cestování

Přesně podle představy si levné auto vyberou manažerky, ale i náročné maminky

Při nedávném výzkumu prodejce ojetých vozů AAA AUTO vyšlo najevo, že při nákupu vozu dávají ženy přednost zejména jeho praktické stránce a preferují kompaktní vozy s ladným moderním vzhledem. Kromě užitečných funkcí se zajímají o průměrnou spotřebu, velikost kufru a bezpečnostní opatření. Jak je to ale při výběru, vnímání a užívání automobilu pokud jde o ženy bez partnera a maminky s dětmi? Co je pro koho praktické? Navštívili jsme největší české autocentrum AAA AUTO.

auta

Dávno neplatí, že ženám stačí malé úsporné auto do města ve stylu pojízdné nákupní tašky. Zatímco podnikatelky mají interiér auta zařízený jako pracoviště a cítí se zde sebevědomé, maminky začaly využívat nápaditosti výrobců automobilů, kteří se snaží čím dál častěji vyrábět auta na míru právě pro přepravu dětí. Užitečným bezpečnostním prvkem je například kamerový systém sledující dítě na zadním sedadle. Zde se potvrzují výsledky výzkumu AAA AUTO o tom, že ženy si potrpí na praktičnost a bezpečnost nejen pro sebe, ale především pro své dítě.

Obecně se má za to, že něžnější pohlaví se po technické stránce vozu příliš nevyzná. Někteří prodejci na tento fakt myslí a tak zavedli opatření usnadňující zákazníkům orientaci a výběr. Tak například autobazar AAA AUTO umožňuje klientům přivést si sebou vlastního automechanika, který jim pomůže vůz prohlédnout. Strach z podvodu kupující mít rozhodně nemusí. Prodejce poskytuje 100% garanci vrácení peněz, pokud by byl kdykoliv do budoucna s vozem právní problém, který vznikl před koupí. Také dává 2 letou garanci mechanických a elektrických závad. Ženy, které nemají možnost navštívit pobočku například proto, že nemohou cestovat s dětmi, mohou využít služby předvedení vybraného vozu přímo v místě jejich bydliště. I přesto má autobazar na většině poboček dětský koutek nebo malé venkovní hřiště, kde si děti mohou hrát.

Ke každému podnikateli patří reprezentativní vůz a nejinak je tomu i u žen. Trendem posledních let je náročnost na přesnou představu o manažerském voze. Příkladem je podnikatelka, která přes léto jezdí na dlouhé služební cesty se svými kolegy do zahraničí. Taková žena bude proto hledat prostorný vůz reprezentativní značky s klimatizací, tempomatem a úsporným dieselovým motorem. Kvůli nadstandardnímu pohodlí pro klienty či kolegy bude vyžadovat kožená sedadla, na flip chart velký zavazadlový prostor a vzhledem k formě své práce i možnost odpočtu DPH. Mezi 6000 aut na 19 pobočkách AAA AUTO by osobní hledání takového automobilu zabralo neskutečné množství času. Proto velká většina prodejců nových vozů i autobazarů umožňuje dohledat požadovaný automobil podle internetového formuláře. Ten ovšem mnohdy nabízí jen základní parametry vyhledávání, a tak i přes veškeré vyplněné kolonky ve formuláři systém zobrazí často až několik stovek vyhovujících automobilů. S těmito nároky se nedávno vypořádal autobazar AAA AUTO tak, že na svých internetových stránkách spustil multi-kritériové vyhledávání, umožňující klientovi přesně si vybrat podle mnoha vlastností a výbavy vozu. Automobil se v poslední době stává spotřebním zbožím a vzhledem k jeho dostupnosti je možné sehnat kvalitní vůz za dostupnou cenu bez zbytečných investic.

   
04.04.2013 - Auto moto - autor: Věra Forejtová

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme