V pátek 16. dubna se ve všech restauracích McDonald's v České republice uskuteční Den otevřených dveří. Opět tak máte možnost prohlédnout si restaurace McDonald's jinak, než jste zvyklí. V průběhu celého dne se seznámíte s procesem přípravy jídel, se systémem práce a kontroly kvality potravin, prohlédnete si zázemí restaurace a kvalifikovaných zaměstnanců se můžete zeptat na vše, co vás zajímá. Prohlídku, která trvá cca 60 minut, si můžete rezervovat přímo u vedoucího směny ve vaší restauraci McDonald's nebo na stránkách www.mcdonalds.cz¨

MCD

McDonald's sleduje zákaznické trendy

Společnost McDonald's neustále sleduje změny zvyklostí a chování zákazníků a na jejich základě přizpůsobuje nabídku jídel, která budou odpovídat nejen jejich chuťovým preferencím, ale i nárokům na stravování a životní styl. Během loňského roku McDonald´s pouze v České republice uvedl na trh v rámci kampaní 15 nových výrobků a vedle toho zavedl celý nový koncept McCafé, který již v sedmi restauracích McDonald's v České republice nabízí zákazníkům nejen výběr z mnoha druhů káv a čaje, ale také příjemnou kavárenskou atmosféru k posezení a relaxaci.

Jedním z trendů současnosti je i příklon zákazníků k méně obvyklým (alespoň v našich podmínkách) pochoutkám. Mezi ně patří i stále populárnější tortilly. Toto velmi chutné jídlo, které zasytí, avšak patří mezi méně kalorické, se stále častěji stává součástí nabídky restaurací i v České republice. I u McDonald's získala tortilla v podobě Chicken Rollu mnoho příznivců a proto se společnost rozhodla rozšířit nabídku o ucelenou řadu McWrap ve třech variantách - se smaženým nebo grilovaným kuřecím masem a šťavnatým hovězím.

Dalším změnou v chování zákazníků je vzrůstající obliba snídaní mimo domov. Týká se to především obyvatel větších měst, zejména ve věkové kategorie 20-40 let. McDonald's proto zavedl v loňském roce pestrou snídaňovou nabídku. Snídaňová nabídka zaznamenává neustálý nárůst tržeb a počtu zákazníků. Podíl snídaňových tržeb u McDonald's v České republice z celodenních tržeb činí aktuálně 11 %, což je v evropském měřítku McDonald's jeden z nejlepších výsledků.

Tajemství kuchyně McDonald's

MCDMcWrap, stejně jako další produkty McDonald's, byl vyvinut v evropském Food Studiu McDonald's v Mnichově. V této vývojové kuchyni vzniká ročně přes 1800 nových nápadů a receptů, z nichž se posléze ty nejlepší dostávají až na stůl k zákazníkům. Přední gastronomičtí specialisté zde připravují nové výrobky, které vždy respektují základní kvalitativní parametry McDonald´s: vynikající chuť, odpovídající velikost, přitažlivý vzhled, vhodnou kombinaci a kvalitu surovin, ale i snadnost a pohodlí konzumace. Kromě McDonald´s a spotřebitelských panelů (hodnotících skupin) se na vývoji podílí i tzv. Chief Council - poradní sbor šéfkuchařů a gastronomických odborníků, nezávislých na McDonald´s.

Veškeré podrobnosti naleznete na www.mcdonalds.cz

Reklama