Zdraví

Posilování jednoduše a účinně. Víme jak na to!

Najít si čas a místo na pravidelné cvičení, mít vždy po ruce vhodné propriety... Když se nám do namáhavého cvičení nechce, vždycky se najde nějaký dobrý důvod, proč ho nechat na zítřek. Tentokrát pro vás máme celou sadu dobrých tipů, jak překonat nejen drobné překážky, ale především svá nadbytečná kila, nebo zlenivělé tělo.

Ke cvikům, které najdete v tomto článku, nepotřebujete nic jiného, než dvě stejně plné PET láhve. Na pomoc si vezměte třeba minerálku Ondrášovka, kterou se v průběhu cvičení můžete svlažit. Cvičení je vhodné pro domácí i venkovní prostředí a vám už tak chybí jenom pohodlné oblečení a můžete jít na to! Pokud neoplýváte zdatnou kondicí, nenastavujte si z počátku příliš vysokou zátěž. S pravidelným cvičením se výsledky dostaví už v prvních čtrnácti dnech! Začněte u každého cviku se sérií pět krát osm cviků a s rostoucí kondicí si přidávejte.

ondrášovka

Při tomto cvičení bude v zátěži čtyřhlavý sval stehenní (který má mimochodem díky své velikosti zásadní vliv na spalování tělesné energie), sval krejčovský, ale v napěti bude i oblast ramenou - tedy deltový, dvojhlavý pažní a trapézový sval.

Uchopte do každé ruky láhev minerálky a rozpažte. Nohy dejte od sebe ve větší šíři, než jsou ramena a jemně pokrčte. S úplně narovnaným trupem a zády (které u méně trénovaných jedinců mohou být při cvičení také „cítit“) se narovnáváme v nohou do výšky a vracíme zpět do podřepu. Celou dobu si hlídejte narovnané ruce a záda - nedovolte ani drobný předklon.

ondrášovka

V následujícím cviku budete trénovat zadní oblast stehen, pozadí i lýtek, tedy dvojhlavý sval stehenní, trojhlavý sval lýtkový, svaly hýžďové a opět přední část stehenního svalu. Mimo to zapracujete na bicepsu, každá ruka bude stabilně držet kilo a půl těžké závaží.

S láhvemi v rukou utvořte ve stoje pravý úhel. Lokty budete mít na úrovni boků a předloktí vpřed. Udělejte dlouhý krok vpřed a přední nohu pokrčte do pravého úhlu. Chviličku setrvejte v této pozici, pohlídejte si pravý úhel v lokti i koleni a vraťte se do původního postavení s uvolněnými pažemi. Cvik opakujte se střídáním nohy, kterou začnete, abyste zatížili svalstvo na obou stejnoměrně.

Ondrášovka

Tento cvik je neúčinnější při tvarování hýždí.

Klekněte si na všechny čtyři končetiny a záklonem v pravém úhlu vynášejte koleno do úrovně zad. Nespokojujte se s váhou nohy a přidejte si závaží pomocí plastové láhve, která vám zároveň pomůže ohlídat, jestli nedáváte koleno moc nízko, nebo vysoko. Nezapomeňte myslet na rovná záda. Po jednotlivých setech můžete nohy vystřídat.

ondrášovka

Tento cvik potrápí obvykle problémové břišní svaly, a to jak přímý sval břišní, tak i povrchové šikmé svaly břišní.

Posaďte se s pokrčenýma nohama a záda povolte zhruba do úhlu 40◦ nad zemí. Už v tento moment zabírá jedna část břišních svalů. Uchopte do rukou jednu láhev minerálky a při zachování dosavadní pozice ji přemisťujte nalevo a napravo od svých kolen.

ondrášovka

Přímý sval břišní nejlépe zatížíte nohama.

Ze sedu zvedněte natažené nohy souběžně do vzduchu (čímž se horní část těla automaticky převáží dozadu). Za zvednutými nohami si postupně podávejte PET láhev a nezapomínejte, že i udržování rovnováhy v této chvíli zajišťují svaly, které posilujete.

Pomocí tohoto cvičení zapracujete na svých tricepsech, ale i širokém svalu zádovém.

Stačí uchopit do každé ruky minerálku a předklonit se do zhruba pravého úhlu. Postupně natahujte ruce dolů a opět je stahujte k sobě. Neulevujte si při cestě k zemi gravitací, držte váhu svým svalstvem!

Ondrášovka

Triceps paží, přední část stehenního svalu a záda procvičíte s tímto jednoduchým cvikem.

S láhvemi minerálky v rukou udělejte drobnější krok vpřed, předkloňte se (pozor na rovná záda!) a natáhněte ruce za sebe. Při tomto cviku se ohýbají pouze ruce v lokti, zbytek těla je tak ve statické pozici. Po odcvičení jedné série vyměňte nohy.

Ondrášovka

Cvičení bicepsů už dávno není výsadou mužů. S tímto jednoduchým cvikem na nich zapracujete dostatečně.

Postavte se rovně a s láhvemi minerálky natočte dlaně kupředu. Nyní jako s činkami postupně zvedejte závaží k rameni, ruce celou dobu střídejte. Opět dávejte pozor na rovná záda. Máte posilovat ruce na ne zádové svaly.

Ondrášovka

Běh, jízda na kolečkových bruslích, nebo i chůze. Nebojte se tělo zatížit při procházce se psem, nebo jízdě na bruslích s kamarádkou. Nezapomínejte mít v každé ruce vždy vyváženou váhu, abyste nechtěně nenamáhaly i páteř a nezpůsobily si bolesti zad. Takže do každé ruky můžete dát opět lahev minerálky.

www.ondrasovka.cz

   
08.06.2012 - Hubněte - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [18] Garwa [*]

    Takové posilování bych také brala, když je v tom pití nějaká sportovní výživa, tak by mi ani nevadilo ho s sebou tahat :)

    superkarma: 0 27.10.2014, 15:41:21
  2. [17] berus123 [*]

    Ja jsem třeba začala chodit na kavitace Ostrava. Ale cviky taky vyzkouším.Sml16

    superkarma: 0 09.08.2012, 09:51:27
  3. avatar
    [16] carmi [*]

    Trefa — #15 Jo nordic walking jsem vyzkoušela vloni a moc se mi to zalíbiloSml67

    superkarma: 0 10.06.2012, 16:09:26
  4. [15] Trefa [*]

    Trefa:takove cviceni,je pro mladsi.ja radeji na rotopedu a nebo moje oblibene prochazky.misto lahvi na prochazky nosim hulky,a jde se mi velice dobre.na berle jsem si zvykla po operaci kolena.

    1. na komentář reaguje carmi — #16
    superkarma: 0 09.06.2012, 22:51:03
  5. [14] step1 [*]

    S PET lahvemi cvičím už dlouho. Ale nepravidelně. Sml15

    superkarma: 0 09.06.2012, 16:43:42
  6. avatar
    [13] ekleinovka [*]

    S lahvemi cvičím pořádSml30Sml30Sml30Sml30,nejenom,že uzvednu půllitr,ale posiluju ruce....

    superkarma: 0 09.06.2012, 16:28:44
  7. avatar
    [12] marianaant [*]

    Jsem na to moc líná.Sml16

    superkarma: 0 09.06.2012, 15:16:22
  8. avatar
    [11] LudPa [*]

    Já taky vím jak na to, ale jen teoreticky.

    superkarma: 0 09.06.2012, 10:59:58
  9. avatar
    [10] tajnostii [*]

    Nic pro měSml30

    superkarma: 0 09.06.2012, 08:13:22
  10. avatar
    [9] daska59 [*]

    Když to je tak pro panelákový, já když vypadnu ze zahrady, tak už minerálku leda do sebe Sml16

    superkarma: 0 08.06.2012, 18:19:21
  11. [8] Roland [*]

    Z cviku č. 4 (byl na internetu)  jsme hejbla s kostrčí, se kterou jsem měla problém a problém byl zpátky a je tu přes rok.

    superkarma: 0 08.06.2012, 14:52:20
  12. [7] doginka [*]

    S pet lahvemi jsem cvičívala kdysi,když moc činky k sehnání nebyli

    superkarma: 0 08.06.2012, 14:17:24
  13. avatar
    [6] Jindriska8 [*]

    Co bychom pro pěknou postavu neudělaliSml22

    superkarma: 0 08.06.2012, 13:53:31
  14. [5] murat [*]

    určitě se to blbě drží. mám činky z tchiba za dvě stovky, mají poutko aby nevyklouzly a jsou v příjemným potahu aby nestudily Sml22Sml67

    superkarma: 0 08.06.2012, 11:08:03
  15. avatar
    [4] margot [*]

    nesnáším cvičení s PET lahvemi, i když se pořád propaguje. nepohodlně se mi drží (mám malé ruce) a ten zvuk, jak to šplouchá, mě irituje.

    ale líbí se mi, jak Ondrášovka propaguje cvičení a zdravý životní styl. kdyby měla věrnostní soutěž nebo klub (jako má Aquila s hvězdičkami) třeba za výrobky na cvičení - činky, gymbally, gumy na posilování, švihadla, krokoměry, sporttestery... hm, asi bych ji i někdy koupilaSml67

    a s prominutím, proč je na reklamě L. Bílá, které tu Ondrášovku nevěřím ani náhodou a raději tam nedá sportovce, jejichž je partnerem?

    superkarma: 0 08.06.2012, 09:36:36
  16. avatar
    [3] blesksoft [*]

    musí se upíjet rovnoměrně z obou láhví Sml58

    superkarma: 0 08.06.2012, 07:29:37
  17. avatar
    [2] Kytinkak [*]

    lidicka — #1 Sml30Sml30Sml30 to se ti povedloSml67

    superkarma: 0 08.06.2012, 07:09:14
  18. [1] lidicka [*]

    Reklama na Ondrášovku, nebo na cvičení??????????Sml52Sml30Sml52

    1. na komentář reaguje Kytinkak — #2
    superkarma: 0 08.06.2012, 06:20:11

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme