Reklama

14 mateřských školek po celé České republice vyhraje sportovní vybavení v hodnotě 20 000 Kč. Pomozte je zvolit i vy!

Zákazníci se nákupem vybraných výrobků Procter&Gamble v síti prodejen dm mohou zapojit do hry, ve které sami vyberou vítězné školky

Pohyb je nedílnou součástí správného vývoje každého dítěte. A kde jinde, než v mateřských školách, ve kterých děti tráví nejvíce času ze svého dne, by měly mít možnost sportovat?

Společnost Procter&Gamble se jako sponzor Olympijských her 2012 v Londýně rozhodla podpořit zdravý vývoj dětí a ve spolupráci se sítí prodejen dm chce vybrané školce v každém regionu věnovat 20 000 Kč na pořízení sportovního vybavení. Akce, ve které budou vítězné školky volit zákazníci prodejen dm, bude probíhat od 1. června do 31. srpna 2012.

Za každý nákup v dm, který bude obsahovat vybrané značky výrobků Procter&Gamble (Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Old Spice, Pantene, Head&Shoulders, Gillette, Duracell, Oral B a Blend-a-dent), obdrží zákazník účtenku s číselným kódem. Jeden nákup znamená jeden hlas pro zvolenou mateřskou školku. Hlasovat lze přes webové stránky akce www.pomahameskolkam.cz. Stačí jen opsat číslo účtenky do příslušné kolonky na webu. Výsledky celé akce a s nimi i jednotlivé vítězné mateřské školky z každého regionu, které získaly v hlasování nejvíce hlasů, budou zveřejněné 9. září 2012.

„Podpora sportu a zdravého pohybu dětí od raného věku je v dnešní době velmi důležitá. Finanční prostředky státních mateřských školek jsou však často velice omezené. A jelikož by si děti měly budovat vztah ke sportu již odmala, vybrali jsme si pro naši akci právě mateřské školky. Věříme, že hra veřejnost osloví a pomůže nám vybrat vítěznou školku,“ doplňuje Jana Ceehová ze společnosti Procter&Gamble.

Více informací a úplná pravidla na www.pomahameskolkam.cz.

O společnosti P&G

Čtyři miliardy krát za den se výrobky společnosti P&G dotýkají a zlepšují životy lidí na celém světě. Společnost má jedno z nejsilnějších portfolií důvěryhodných a kvalitních značek. Mezi značky s významným postavením na trhu patří Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Jar®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze® a Ambi Pur®. Společnost P&G – to je nyní přibližně 127 000 zaměstnanců, pracujících ve více než 80 zemích na celém světě. Nejnovější a podrobné informace o společnosti P&G a jejich značkách najdete na internetové stráncewww.pg.com.