Za 6 let trvání charitativní kampaně zaměřené na pomoc opuštěným psům a kočkám bylo darováno útulkům v ČR přes 240 tun suchého krmiva. Na tomto úspěchu se podílel každý, kdo se zapojil do kampaně »Pomozte naplnit misky v útulcích«, a to nejen majitelé čtyřnohých mazlíčků. Každý, kdo má rád zvířata, může těm bez domova pomoci i letos, protože kampaň »Pomozte naplnit misky v útulcích« pokračuje.

Půl roku plné misky 5 000 psů a 3 500 opuštěných koček

naplntne misky

Díky kampani se podařilo naplnit celkem 824 088 psích misek suchým krmivem Pedigree a 822 049 kočičích misek suchým krmivem Whiskas, které pokryly kompletní půlroční stravovací potřeby 4 955 psů a 3 528 koček ve 143 vybraných útulcích v ČR. V návaznosti na předchozí úspěch kampaně »Pomozte naplnit misky v útulcích« se Nadace na ochranu zvířat a její dlouholetý partner, společnost Mars Czech, rozhodly v této aktivitě pokračovat.

Plné misky pro další stovky psů a koček bez domova

naplntne misky

Pomoci může každý, kdo od 17. 8. do 1. 11. 2015 zakoupí jakékoli krmivo značek Pedigree nebo Whiskas. Z 1 tuny prodaného krmiva půjde do útulků 65 psích nebo 255 kočičích misek (1 miska odpovídá denní krmné dávce doporučené pro dospělého zdravého psa nebo kočku). Získané krmivo bude přerozděleno vybraným útulkům podle jejich kapacity a počtu umístěných zvířat. Zapojit se do kampaně můžete i bez nákupu krmiva, zasláním dárcovské SMS ve tvaru DMS OCHRANAZVIRAT na číslo 87 777. Více informací o kampani najdete na www.naplntemisky.cz.

Účinná pomoc útulkům v podobě darovaného krmiva

„Kampaň »Pomozte naplnit misky v útulcích« je naprosto unikátní a bezkonkurenčně nejdéle trvající charitativní aktivita na území ČR, jejímž cílem je zlepšit situaci psů a koček v útulcích. Pro útulky představuje zásadní podporu a zároveň konkrétní pomoc ve formě darovaného krmiva Pedigree a Whiskas,“ říká Eva Marlene Hodek, ředitelka Nadace na ochranu zvířat, a dodává: „finanční prostředky ušetřené za nákup krmiva mohou útulky použít na zkvalitnění veterinární péče o zvířata, kastrační programy, materiální vybavení, nákup chovatelských potřeb, výstavbu nových kotců, depozitů nebo výběhů pro zvířata.“

Reklama