Domácnost

Polepšovna mazlíčků: 1. epizoda Albert

Polepšovna mazlíčků Hana Žertová

První díl reality show s problémovými domácími zvířaty a jejich majiteli Polepšovna mazlíčků uvádí televize Nova v sobotu 5. září 2009 od 17.15 hodin. Nový pořad otvírá prostor k řešení narušených vztahů lidí a zvířat. Nejde jen o zachycení problémového chování, ale také o poznání životního příběhu majitelů zvířete, jejich motivace, snahy a chyb, kterých se dopouštějí. Poprvé se na českých obrazovkách dostává v tak velkém rozsahu ke slovu odbornice na etologii (věda o chování živočichů).

My vždy uveřejníme novinku o následujícím dílu, pod kterou můžete diskutovat a pokládat doktorce Žertové otázky týkající se tématu. Pět otázek vybereme a paní doktorka je zodpoví - její odpovědi uvedeme vždy v samostatném článku!

Více o seriálu

Každý díl seriálu zachycuje tři týdny života, během nichž MVDr. Hana Žertová, přední odbornice na problémové chování psů a koček, naučí chovatele porozumět řeči zvířat a pomůže mu disharmonický vztah s jeho mazlíčkem napravit. V Polepšovně mazlíčků se v první řadě polepšují páníčkové. „Největší radost mám, když řeším případy týraných či opuštěných zvířat s deformovaným chováním, kterých se ujali dobří lidé, a společně se nám daří po krůčcích učit je „normálně“žít, hrát si, vychutnávat si dosud nepoznané pohodlí a vlídné zacházení a oplácet je příchylností a snahou se zavděčit,“ říká droktorka Žertová.

Polepšovna mzlíčků - Albert

1. epizoda - Albert

Dvouletá argentinská doga Albert žije v Třemošné u Plzně. Jeho majitel, dvacetiletý Vojta, pracuje jako kuchař a jeho koníčkem jsou automobily. „Chtěl jsem mít velkého psa, ten aspoň něco uchrání. Tady se běžně vykrádají auta,“ vysvětluje, proč si vybral právě tuto rasu. Jeho matka má čtyři kočky, babička zase ročního voříška Míšu. Albert si v domě i na zahradě dělá, co se mu zlíbí, neposlouchá, nedávno dokonce zakousl jednu z koček. Majitelé chtějí s odbornou pomocí řešit Albertovu výchovu. Především zlepšit poslušnost a omezit sílící dominanci.

Polepšovna mazlíčků od 5. září každou sobotu v 17.15 na TV Nova a v diskuzi pod tímto článkem se ptejte Hany Žertové!

   
04.09.2009 - Zvířátka - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [42] vodfon, kolie [*]

    Je to všechno o majitelích!!!!!!!!!!Sml80

    superkarma: 0 19.12.2009, 22:35:03
  2. avatar
    [41] kebulkaevulka [*]

    Solei — #40 S těmi ovčáky máš pravdu,takový zteklí jezevčík nebo čivava,to je nářes,jednou jsem takovýho hajzlíka nemohla zklepat z nohavice

    superkarma: 0 07.09.2009, 15:01:24
  3. avatar
    [40] Solei [*]

    kebulkaevulka — #39 to dobračisko si nechalo s klidem ubližovat od malého prcka (a asi to dělalo běžně, neboť i matka prohlásila, že se nebojí, že by ublížil), kdyby se jednalo o něco menšího s méně klidnou povahou a vzteklejší rasy už neměl kluk půlku obličeje. To, že tihle psi umí pořádně kousnout je právě kompenzováno tím, že dýl trvá než se nechají vyprovokovat. Nejvíce úrazů je od malých polštářových psíků a ovčáckých psů.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #41
    superkarma: 0 07.09.2009, 14:42:55
  4. avatar
    [39] kebulkaevulka [*]

    Solei — #37 Dobračisko s tlamou,že ti ukousne nohu,takový lidi by neměli mít psa vůbec

    1. na komentář reaguje Solei — #40
    superkarma: 0 07.09.2009, 13:35:58
  5. avatar
    [38] Solei [*]

    Solei — #37 omlouvám se za překlepy - chování psa

    superkarma: 0 07.09.2009, 13:21:40
  6. avatar
    [37] Solei [*]

    Sixty — #33 Taky myslím, že by to měla být spíš polepšovna páníčků - v 99% případů může za chovéná svého psa majitel. Ideálni by bylo, kdyby byla ze zákona povinnost aby každý majitel psa absolvoval se svým psem výchovný kurz - kdo jej neabsolvuje tomu bude pes zabaven. Pes v tomhle díle byl jednoznačně dobračisko od kosti, rodina měla štěstí, že psisko má takovou báječnou povahu.

    1. na komentář reaguje Solei — #38
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #39
    superkarma: 0 07.09.2009, 13:21:13
  7. avatar
    [36] Solei [*]

    Dux — #34 čtvrt mega

    superkarma: 0 07.09.2009, 13:18:50
  8. avatar
    [35] Solei [*]

    Pominu-li, že Albertův páníček byl kretén (byť na to měl vzhledem k matce a svému věku skoro i nárok) tak se mi to moc nelíbilo.

    Občas koukám na stejný pořad myslím, že na Spektru, který má rozhodně vyšší úroveň. Cvičitelka přijde rovnou přímo do rodiny a přímo ukazuje jak se psem zacházet. Hláška aby se pes naučil čtyři povely aniž by dotyčným majitelům bylo předvedeno jak přesně postupovat mi přišla k smíchu. Psy jsem taky nějakou dobu cvičila a není to vždy úplně sranda, ale to jak proběhl tenhle pořad byla hrůza.

    superkarma: 0 07.09.2009, 13:18:32
  9. avatar
    [34] Dux [*]

    hlida auto za pul mega ... Sml52Sml52Sml52 boze ten me dostal

    1. na komentář reaguje Solei — #36
    superkarma: 0 07.09.2009, 05:07:01
  10. [33] Sixty [*]

    Paní doktorce se obdivujiSml67, já bych asi s takovými majiteli musela vyběhnout výrazně ostřeji. Seriál by se měl jmenovat polepšovna páníčkůSml57. Jestli se podaří ze slabochů zaslepených opičí láskou ke zvířeti, což většinou asi budou tihle majitelé "problémových" mazlíčků, vychovat skutečné vůdce smečky, které bude pes přirozeně respektovat, tak smeknu ještě hlouběji.Sml59

    1. na komentář reaguje Solei — #37
    superkarma: 0 06.09.2009, 19:42:58
  11. [32] Sixty [*]

    Alberta je mi líto. V té rodině nemá co dělat. Mladík byl asi stejně rozmazlovaný jako teď pes - má hodně sebevědomí, ale okolí ho asi až tak nebere, tak si pořídil tohohle psa. Nemá ale žádnou přirozenou autoritu a jeho maminka, no to je přesně ten typ, který by měl mít jen kočky. Podle mě mají minimální šanci psa zvládnout a jestli mají aspoň trochu zdravého rozumu, dají ho profíkovi, nebo budou do dvou tří let v novinách na titulkách.

    superkarma: 0 06.09.2009, 19:35:04
  12. avatar
    [31] wich [*]

    pajda — #29 Pomlouvat bordel u někoho, kdo staví, může jen blbec, co nikdy nic nedělal, takže na reakce se vyprdni Sml33

    superkarma: 0 06.09.2009, 15:09:39

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] kebulkaevulka [*]

    pajda — #29 Vyprdni se na reakce,mě čeká něco podobného,a taky na to prdím,já jsem tam volala,ale zatím nic,potřebuji s ní poradit,máme jí rádi,ale je to rapl

    superkarma: 0 06.09.2009, 14:38:33
  2. avatar
    [29] pajda [*]

    kebulkaevulka — #28 já poslala včera mail, ale velké iluze si nedělám - psovi je už 5 let, jsme na něj zvyklí, když se neozvou, tak plakat nebudu. Navíc jsem si až po odeslání uvědomila, že máme rozestavěno, takže pytle s materiálem, na podlaze holý beton, i když poctivě vysátý - dovedu si živě představit ty reakce typu "ti tam maj bordel", "že se nestyděj - mít tam psa" a podobně...na druhou stranu bych mu ráda pomohla, aby se pořád nemusely dělat takové rozdíly. Mlsky a podobně dostávají oba stejně, ale třeba na vycházku navolno se s ním jít nedá a je to škoda.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #30
    2. na komentář reaguje wich — #31
    superkarma: 0 06.09.2009, 14:33:29
  3. avatar
    [28] kebulkaevulka [*]

    pajda — #26 Už se ti někdo ozval?Já jsem tam volala a nic

    1. na komentář reaguje pajda — #29
    superkarma: 0 06.09.2009, 11:14:53
  4. avatar
    [27] cicinka [*]

    pajda — #26 Kdoví co se mu v životě před útulkem přihodilo. A nebo jako štěňátku.Sml80Sml80Sml79Sml79

    superkarma: 0 06.09.2009, 10:34:03
  5. avatar
    [26] pajda [*]

    Rikina — #9 přihlásila jsem našeho křížence z útulku, co si na něm vylámalo zuby už několik cvičitelů. Třeba se něco dozvíme...štve mě, že pořád musím myslet na to, že jeden pes je kamoš a může se zbláznit, jen aby dostal nějakej povel a udělal nám radost a druhej je mrcha...

    1. na komentář reaguje cicinka — #27
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #28
    superkarma: 0 06.09.2009, 09:10:54
  6. [25] slunickodk [*]

    Albert byl jednoznačně vůdcem smečky, ještě tak rok a někoho z té rodiny pokouše, jestli nezačnou s důslednou výchovou a výcvikem. My máme Neapolského mastina a poslouchá na slovo. U takového velikého psa je to nutné. Pes je členem rodiny, ale musí vědět, kdo je pán, pak je vše Sml67. Pak má jednodušší život pán i hafan. Pole mého názoru, takové tele nepatří do baráku, ale na zahradu.

    superkarma: 0 05.09.2009, 21:17:14
  7. avatar
    [24] kebulkaevulka [*]

    cicinka — #23 Sml67

    superkarma: 0 05.09.2009, 19:32:16
  8. avatar
    [23] cicinka [*]

    Tak jsem to prošvihla.Sml15Sml15 Ale podle ukázek bych nakopala držku tomu debilovi co si takového psa pořídil.Sml57

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #24
    superkarma: 0 05.09.2009, 19:27:18
  9. avatar
    [22] kebulkaevulka [*]

    Paní doktorko,chtěla bych poradit,mám 2 letého křížence,neustále na někoho skáče,utíká za psi a v neposlední řadě demoluje byt,máme jí rádi,ale už je toho na nás moc,mohla byste mi poradit co s ní?

    superkarma: 0 05.09.2009, 19:27:14
  10. avatar
    [21] kebulkaevulka [*]

    ovenka — #19 Nezbývá neš 100% souhlas,radši jeden pes utracenej,než zakousnuté dítě,páníček by měl dostat do držky.Škoda že není přihlášený já bych mu dala frajírkovi

    superkarma: 0 05.09.2009, 19:23:20
  11. avatar
    [20] Dimsy [*]

    Eva_Fl — #8 To už jsme tu měli. Jmenovalo se to "Chůva v akci".

    superkarma: 0 05.09.2009, 18:56:39
  12. [19] ovenka [*]

    Radši utracený pes než pokousané dítě. Zavrčel na "pána" jen proto,že chtěl ať sedne.Co by udělal s tím tříletým děckem,až by mu bralo jeho oblíbenou hračku...Ten pes je zkažený,bez výchovy. Rozhodně nepatří k takovým lidem jací ho vlastní.Asi je nejvyšší čas, aby se dostal do rukou zkušenému chovateli. Zarazila mě "pánova" věta- když ho na někoho pošlu...Na co toho psa má?! Je to kluk který chce být zajímavý a jedním z jeho doplňků je pes.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #21
    superkarma: 0 05.09.2009, 18:56:19
  13. avatar
    [18] kebulkaevulka [*]

    Právě kvůli takovým debilům,by bylo dobrý,aby na tyhle rasy,byli potřeba zbrojní průkazy,nebo aspon projít nějakým nařízeným výcvikem,vždyt je to pomalu,jako zbranSml80

    superkarma: 0 05.09.2009, 18:40:36
  14. avatar
    [17] Lilinka [*]

    molinka — #16 Myslím, že to bylo myšleno tak, že pes může v dospělosti někoho napadnout a pak by byl pravděpodobně utracen.

    superkarma: 0 05.09.2009, 18:18:28
  15. [16] molinka [*]

    závěr doktorky Žertové me dostal! prej pokud pes nebude ve třech letech poslušnější, tak by bylo dobré, aby byl utracen... to si dělá pr.del, ne?? Sml31 kvůli nějakému debilovi, který si pořídí takovou obludu teď bude pes utracen, jen proto, že je kluk neschopnej?? a co takhle utratit toho kluka? může za to on, že je pes nevychovanej!! co když pes napadne nějaké dítě, to bude také utracen jen kvůli neschopnosti nějakého pubeťáka??!!Sml31 někteří lidé si psa vůbec nezaslouží! Sml68

    1. na komentář reaguje Lilinka — #17
    superkarma: 2 05.09.2009, 17:50:30
  16. [15] molinka [*]

    srandovní je, jak se ten kluk snaží všechny své chyby obhájit, aniž by přiznal, že chyba není ve psovi, ale v NĚM!

    superkarma: 0 05.09.2009, 17:40:41
  17. [14] molinka [*]

    co to je za člověka, který neumí psa naučit ani základním povelům jako je sedni a lehni??? Sml31 tomu klukovi by ten pes měl být odebrán!!!! Sml68

    superkarma: 0 05.09.2009, 17:26:00
  18. avatar
    [13] RenataP [*]

    Eva_Fl — #8 nebo Maminka stávkuje... ze Spektra...

    superkarma: 0 05.09.2009, 17:23:16
  19. avatar
    [12] kebulkaevulka [*]

    Taky jsem tam chtěla přihlásit naší čubku,která všechno rozcupuje,vždy když nejsme doma,pořídily jsme jí kocoura,tak uvidíme

    superkarma: 0 05.09.2009, 17:23:00
  20. [11] mindulinka [*]

    Dnes jsem viděla ukázku - názor veterinářky se mi moc líbil, také říkala, že za 3 týdny neudělá zázrak, spíš poradí jak se psem zacházet. Majitel Alberta - na mě udělal z ukázky velmi špatný dojem - vůbec si neuvědomuje, že když chce ostrého psa na hlídání, že tomu psovi musí dát výchovu, že ho pes musí poslechnout.

    superkarma: 0 05.09.2009, 13:31:20
  21. avatar
    [10] Eva_CZ [*]

    Rikina — #9 ja na to obcas koukam. Rodina si domu zavola psiho ucitele. Ti psi jsou fakt nezvladatelni. No co ten clovek udela behem chvile, je k neuvereni. A pracuje na psovi pak nejakej cas a fakt ho da do kupy.

    Jen jednou se stalo, ze ten pes ( takova mala svine trepaci ) se nemohl zklidnit, tak sel do psiho sanatoria. Sml52 Neco jako psychiatricka lecebna pro psy. On mel nejakou dusevni poruchu.Sml30Sml80 A tam mu bylo dobre. Stravil tam pak zbytek zivota mezi stejne postizenymi. A byl happy. Sml54

    superkarma: 0 05.09.2009, 12:45:35
  22. [9] Rikina [*]

    Eva_Fl — #7 No tak kdyby šlo o inteligentně udělaný pořad, který pomůže majitelům problematických psů se aspoň zamyslet, jestli něco nedělají blbě, neřku-li i to řešit, tak je mi celkem fuk, odkud je to převzaté. Sml80 Už jsem viděla hodně lidí, co psy nezvládají, a dělají tím potíže sobě i širokému okolí. Pokud to bude stupidní ptákovina, je opět jedno, jestli je převzatá čili nic, že. Ono taky vzhledem k tomu, kolik je za oceánem televizních stanic, a kolik desítek let si musely konkurovat a furt vymýšlet něco, co "tu ještě nebylo", tak asi už těžko někdo přijde s formátem pořadu, jaký by v nějaké formě v Americe nevysílali. Sml57

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #10
    2. na komentář reaguje pajda — #26
    superkarma: 0 05.09.2009, 09:08:23
  23. avatar
    [8] Eva_CZ [*]

    Mozna ne. Mate Nanny 911??????? Jestli ne, meli byste to navrhnout Nove, nez ji to prebere Prima.Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje RenataP — #13
    2. na komentář reaguje Dimsy — #20
    superkarma: 0 05.09.2009, 00:40:09
  24. avatar
    [7] Eva_CZ [*]

    Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52 To uz je snad posledni, co jste od Amiku prevzali, jinak to uz mate kompletne vsechno.

    1. na komentář reaguje Rikina — #9
    superkarma: 0 05.09.2009, 00:38:35
  25. [6] Rikina [*]

    Zdá se, že kluk, co vyrůstal s matkou, babičkou, kočkami a voříškem, si pořídil toho "velkého psa" úderem 18.narozenin tak trochu i v rámci pubertální vzpoury. A protože ještě pořádně nevěděl, co sám se sebou, mužských vzorů nemaje, nezvládl být psovi autoritou a vůdcem smečky. Tudíž se toho Albert ujal sám. Sml57 Tři týdny se mi zdají poněkud málo na převýchovu, lhostejno, jestli pána nebo psa. Sml80

    superkarma: 0 04.09.2009, 23:42:08
  26. [5] mindulinka [*]

    Luciiiik — #4 Náš pejsek taky papá kočičky - bohužel. Ale jakmile k nám někdo vejde, tak zavrtí ocasem a lehne na záda, roztáhne nohy a chce drbat - je to německý ovčák.

    superkarma: 0 04.09.2009, 21:06:06
  27. avatar
    [4] Luciiiik [*]

    Náš pejsek taky papá kočičkySml52

    1. na komentář reaguje mindulinka — #5
    superkarma: 0 04.09.2009, 18:28:28
  28. avatar
    [3] wich [*]

    molinka — #2 Přesně, naše "mladá" řve jak tarzan a jakmile dotyčný vkročí za branku, začne se k němu lísat Sml28Sml31Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 04.09.2009, 18:13:35
  29. [2] molinka [*]

    pořídit si takové plemeno může jen debil, který neví, co výchova psa obnáší. Sml31 psa si měl pořídit plyšového a na zahradu si nainstalovat kameru... to že má psa mu ještě nezaručí, že jeho auto vykradené nebude Sml32

    1. na komentář reaguje wich — #3
    superkarma: 0 04.09.2009, 18:05:53
  30. avatar
    [1] wich [*]

    "Chtěl jsem mít velkého psa, ten aspoň něco uchrání. Tady se běžně vykrádají auta" no tak to mluví za vše Sml28

    superkarma: 0 04.09.2009, 16:10:56

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme