Co musíte pro výhru udělat?

Buďte s Žena-in od pátku 30.3. až do pondělí 2.4. 2018, hledejte obrázky a těšte se na vyhodnocení!

Pravidla jsou jednoduchá:

Celkem ve třinácti článcích magazínu, které vyšly od 5.3.2018, najdete následující obrázek (viz koláž pod tímto odstavcem).

Vaším úkolem je všechny obrázky najít a kliknout na ně! Soutěžních obrázků je každý den 13. Pokud jich sesbíráte 13, jste ve skupině, ze které vybereme pro každý den jednoho vítěze – ten získá krásnou cenu, která je aktivní ten den. Hrát můžete od pátku do pondělí. O víkendovou výhru můžete hrát v sobotu i v neděli – víkend je jako jeden den. To, ale není vše! Pokud se zapojíte do hledání obrázků všechny soutěžní dny (pátek, sobota+neděle a pondělí) budete ve slosování o karton Kinder Surprise (72 vajíček)!


V pátek, sobota+neděle a pondělí hrajeme vždy o jeden balíček Kinder Surprise (24 vajíček) a Nutella.

Celkem rozdáme 3 balíčky Kinder Surprise (24 vajíček) a pomazánku Nutella a jednu hlavní cenu karton Kinder Surprise (72 vajíček)!


V balíčku se můžete těšit na:

  • Pátek: balíček Kinder Surprise (24 vajíček) a Nutella
  • Sobota a neděle: balíček Kinder Surprise (24 vajíček) a Nutella
  • Pondělí: balíček Kinder Surprise (24 vajíček) a Nutella

Zvláštní cena za věrnost (hledání ve všech dnech soutěže): karton Kinder Surprise (72 vajíček)!

Výherce všech dnů hledacího klání uveřejníme v úterý 3.4. Těšte se na vyhodnocení.

Hledejte všechny dny, hlavní cena karton Kinder Surprise (72 vajíček) za to stojí!



Nechte se inspirovat příběhem značky Kinder
Celé to začalo v roce 1968 v italském městečku Alba, kde dnes již legendární, po celém světě oblíbená značka Kinder spatřila světlo světa. A tak vzniklo něco převratného. Značka Kinder stvořila svět nápaditých a všemi vyhledávaných čokoládových výrobků, bez kterých si dětství nedokážou představit malí ani velcí. Neodolatelná chuť lahodného mléka a čokolády zabalená do jednotlivých malých porcí je přesně to, co všichni na Kinder milují – již 50 let!

„Od začátku bylo posláním značky Kinder vnášet do běžného života malé, ale zato výjimečné okamžiky společné pro děti i dospělé. Proto si ani oslavy nenecháme pro sebe a postupně do nich zapojíme i naše zákazníky. Protože Kinder má především přinášet radost,“ říká k jubileu marketingová ředitelka společnosti Ferrero Jana Špačková.

K zásadním výrobkům této značky, která i dospělým navrací dětskou radost z maličkostí, patří například vajíčka s překvapením Kinder Surprise, Kinder Chocolate nebo Kinder Bueno a mnoho dalších pochoutek, které si získaly srdce milovníků této čokolády po celém světě. Přesto Kinder neusnulo na vavřínech a neustále rozšiřuje svou pestrou paletu výrobků novými, originálními produkty.

Příběh značky Kinder

  • Příběh značky Kinder začíná v roce 1968 v malém italském městě Alba. Právě zde se zrodila myšlenka, ze které vznikla značka Kinder, jak ji známe dnes. Michele Ferrero chtěl vytvořit čokoládu určenou pro děti, v níž bude více mléka a méně kakaa a kterou by milovaly děti i jejich maminky.
  • Od té doby značka Kinder přišla s recepturami oblíbenými u dětí i jejich rodičů, postavenými na všem dobrém, co mléko zabalené do malých porcí může nabídnout.
  • Výroba jedinečných výrobků je jen částí našeho příběhu. Od začátku je pro nás nejpodstatnější zaměření na rodinu, kvalitu a inovace.
  • V současné době je značka Kinder k dostání ve 125 zemích světa a je známá tím, že vnáší zpět do života veselou a svobodnou dětskou duši a inspiruje ke chvílím sounáležitosti dětí a jejich rodin.
  • V roce 2018 značka Kinder slaví 50. výročí s milovníky čokolády po celém světě.
Reklama