Bulvár

Pohřešují se tisíce dětí!

 

Snad nic nás nezasáhne tolik jako zpráva o pohřešovaném dítěti. Kde může být? Snad se mu nestalo nic strašlivého! Tato noční můra nyní straší vyšetřovatele a rodiče zhruba 3500 zmizelých dětí. Vždyť jsou tak zranitelné a často se stávají terčem útoku pedofilů, obchodování a sexuálního zneužívání, násilí a organizované trestné činnosti...

V únoru jako by se slehla zem po sedmileté Viktorce Kulhánkové z Tábora. Její pátrání inicioval zoufalý otec. Viník zmizení je však zřejmě předem známý. Děvčátko pravděpodobně unesla její matka, která brání ve styku dcery s otcem. Policisté předpokládají, že se s dcerou, svým současným manželem a jejich dvouletým synem pohybují po Česku.

Až zamrazí, když si člověk vzpomene na loňský podobně začínající hrůzný případ pětiletého Honzíka Rokose, taktéž z Tábora. Jeho otec ho na víkend poslal k matce. Ta ho už nikdy nevrátila. Obrátil se proto na polici a zároveň pátral po synovi na vlastní pěst. Policejní hlídka jen náhodou objevila tělo mrtvého chlapce zamotané v dece ve voze jeho matky Antonie. Ta ho s přítelem zabila bodnými ranami do hrudníku.

„V případě Honzíka Rokose selhalo hned několik faktorů najednou. Domníváme se, že orgány činné v trestním řízení nepřikládaly únosu dítěte náležitou důležitost. Mohla pomoci také větší informovanost a spolupráce široké veřejnosti o tomto případu a větší zájem všech lidí, kteří Honzíka viděli s matkou v době, kdy byl pohřešován, a přesto policii nekontaktovali,“ říká ředitelka Nadace Naše dítě Zuzana Baudyšová.

Všichni máme ještě v živé paměti otřesné rozuzlení případu devítiletého Jakuba Šimánka z Havlíčkova Brodu. Ten si 4. května, v neděli po druhé hodině odpolední, odešel z domu hrát do parku. Matka ho večer neúspěšně hledala, a tak to oznámila policii. Několik dní jej intenzivně hledaly desítky policistů, hasičů a dobrovolníků. Po čtyřech dnech se však potvrdily ty nejčernější obavy – chlapec, jehož usměvavou tvářičku znala z policejních fotek celá republika, byl nalezen zavražděný a znásilněný.

Poslední zveřejněná celoroční čísla jsou alarmující! Policie koncem roku 2007 evidovala na 8696 pohřešovaných dětí. Z toho 2 179 jsou děti do 15 let! Potvrzuje to tendenci neustálého zvyšování počtu hledaných nezletilců. Vždyť v roce 2000 jich bylo „jen“ 5581! Započítány jsou do toho i chroničtí útěkáři, takže čísla při jejich nalezení skáčou. Avšak už v polovině tohoto roku nadace Naše dítě zveřejnila letos zatím 3 446 zmizení a útěků dětí…


Kriminalistka Pavla Kopecká o pohřešovaných dětech

Počty pohřešovaných dětí v ČR se stále zvyšují, kde vidíte příčinu?
Do problematiky pohřešovaných dětí se prolínají všechny společenské problémy. Lví podíl má stále se zvyšující rozvodovost a neshody v manželství či partnerství, nedostatek času rodičů, neúspěchy ve škole nebo v lásce, rizikové party dětí a mládeže, ale také drogy, alkohol či stále se rozšiřující možnosti komunikace a nedostatek volnočasových aktivit.

Palčivým problémem jsou útěkáři ze školských a výchovných zařízení, jak lze útěkům zamezit?
Opakující se útěky z výchovných a školských zařízení jsou skutečně velký problém. Od roku 2000 se počet vyhlášených pátrání po svěřencích těchto zařízení rapidně zvýšil. Tato problematika spadá do kompetencí ministerstva práce a sociálních věcí. Mohu však konstatovat, že policii zvyšující se útěky enormně zatěžují. Ve většině případů se jedná o notorické útěkáře, které musíme neustále dodávat zpět do výchovného ústavu. Často se stává, že než se policisté vrátí zpět na služebnu, tak chovanec znovu uteče a celý případ začíná znovu.

Jak se podle Vás k problematice pohřešovaných dětí staví veřejnost?
Veřejnost je k problematice pohřešovaných dětí velmi citlivá a vnímavá. Ze svých zkušeností mohu říci, že nám svými informacemi velice často pomáhá při zjištění pobytu dítěte, a tím i navrácení zpět k rodičům.

Rozhovor s Plk. Mgr. Pavlou Kopeckou připravila Nadace Naše dítě

Jak postupovat v případě zmizení dítěte
V co nejkratší možné době kontaktovat policii na telefonním čísle 158 či nejbližší služebně policie. Co také oznámit? Zdravotní stav pohřešovaného dítěte, nejaktuálnější foto, popis oblečení, kontakty dítěte, kontakty na rodinu, byť „pro dospělé nevýznamné“ události posledních dnů, pro pohřešovaného významná místa a rodinné vazby, informace o soběstačnosti a informace, zda jde o opakované pohřešování. Čím dříve je pohřešování oznámeno, tím je větší šance udělat taková opatření, která mají za následek zkrácení doby do vypátrání pohřešovaného.

Některé z hledaných dětí

Hledaný přes měsíc
Jiřík Vlk, nyní 6 let
Pátrání bylo vyhlášeno 13. 6. 2008
Narozen 15. 10. 2001, pochází z Prahy 2
Poslední popis: postava střední, výška 120 cm.

 

Hledaná 4 měsíce
Anetka Palová, nyní 12 let
Pátrání bylo vyhlášeno 8. 4. 2008
Narozená 13. 6. 1996, pochází z Ostravska
Poslední popis: postava hubená, výška 130 cm až 135 cm, vlasy barvy černé.

 

Hledaná 6 měsíců
Adélka Doležalová, nyní 4 roky
Pátrání bylo vyhlášeno 5. 2. 2008
Narozená 27. 7. 2003, pochází z Prahy
Poslední popis: postava hubená, výška 110 cm až 115 cm, barva očí modrá, vlasy rovné.

 

Hledaný 1 rok
Davídek Akak, nyní 8 let
Pátrání bylo vyhlášeno 5. 9. 2007
Narozen 3. 5. 2000, pochází z Ústí nad Labem
Poslední popis: postava hubená, výška 12 cm až 125 cm, barva očí hnědá, vlasy kudrnaté, hnědé.

 

Hledaná 2 roky
Jenifer Imrichová, nyní 5 let
Pátrání bylo vyhlášeno 9. 10. 2006
Narozená 22. 9. 2002, pochází ze Sokolovska
Poslední popis: postava hubená, výška 120 cm, barva očí hnědá.

 

Hledaný rok a půl
Bohumilek Zahradník, nyní 7 let
Pátrání bylo vyhlášeno 15. 1. 2007
Narozen 27. 2. 2001, pochází z Kutnohorska
Poslední popis: postava hubená, výška 90 cm, barva očí hnědá.

 

Hledaný 3 roky
Honzík Štefuca, nyní 12 let
Pátrání bylo vyhlášeno 20. 3. 2005
Narozen 4. 7. 1996, pochází z Chomutovska
Poslední popis: postava hubená, výška 125 cm až 130 cm, barva očí hnědá, vlasy rovné, hnědé.

 

Hledaný 10 let
Honzík Nejedlý, nyní 19 let
Pátrání bylo vyhlášeno 20. 1. 1998
Narozen 22. 11. 1988, pochází z Prahy 4
Poslední popis: postava hubená, výška 120 cm, barva očí modrá, vlasy barvy hnědé.

 

Hledaná 12 let
Karolínka Planá, nyní 15 let
Pátrání bylo vyhlášeno 6. 9. 1996
Narozená 4. 9. 1992, pochází z Bruntálska
Poslední popis: postava hubená, výška 90 cm až 92 cm, barva očí modrá, vlasy rovné.

 

   
24.07.2008 - Společnost - autor: Jan Exner

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [37] cartimandua [*]

    strašnéSml31

    superkarma: 0 21.10.2010, 13:08:29
  2. [36] nika2 [*]

    Zajímavé je,že když své dítě chcete pomstít a zabít toho parchanta,který vám ho vzal,tak vás odsoudí na mnohem víc let,než by dostal on. copak je to normální??? ne,tady není snad nic normální!

    superkarma: 0 25.07.2008, 08:14:02
  3. avatar
    [34] tomáš [*]

    Hrůza, když se rodiče mstí na dětech, nebo je po rozchodu unesou,nebo drží někde schované a týrají je...prostě hrůza.A jistě počet hledaných "zletilých", ale přesto ještě dětí - kteří buď sami opustí domov, nebo je někdo odláká - těch jsou jistě taky spousty.

    superkarma: 0 24.07.2008, 19:45:46
  4. avatar
    [33] lenagirl [*]

    wich: hlavně že jsou placený z našich dani ale nic moc pro nás nedělají

    superkarma: 0 24.07.2008, 15:45:41
  5. avatar
    [32] ŠTÍSTKO [*]

    jiti: jen aby se mu to provětrání nelíbilo - to by pro něj nebyl žádný trest,ale rozkoš!!!!!!!!!!!!!!

    superkarma: 0 24.07.2008, 13:16:12
  6. avatar
    [31] jiti [*]

    To je fakt to nejhorší co se může stát. Je mi z toho nanic. Takovýho hajzlíka co ublížil bych nechala veřejně ukamenovat. Doufám že mu spoluvězni aspoň provětrají kaďák.

    superkarma: 0 24.07.2008, 12:49:21

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] wich [*]

    lenagirl: Máš pravdu. Policie se zdá v těchto případech bezmocná. Ale to se opravdu jen zdá. Ona totiž je nejen bezmocná, ale také neschopná. Z vlastních zkušeností pokládád policii za naprosto zbytečný orgán, na který, když jsem se obrátila s čímkoli, nikdy mi nepomohl.

    superkarma: 0 24.07.2008, 12:28:10
  2. avatar
    [29] wich [*]

    Lyoness: Veřejnost má totiž mnohdy nepřesné až zkreslené informace. Psychologická vyšetření pdstupuje naprosto KAŽDÝ odsouzený, bez výjimky . A je jedno, zda je mnohonásobný vrah nebo zloděj kol. Každému se dělá psychologický profil, s každým potom program zacházení. Jen k případům, kdy jde o život dítěte se vyjadřují psychiatři a psychologové v médiích častěji (neboť se těmto případům věnuje víc pozornosti, než k drobným krádežím) a tak má každý představu, že pokud chytnou vraha dítěte, snaží se jej všichni ospravedlnit a ukázat, že on je to vlastně chudáček nemocný a ani za to nemůže.
    Což samozřejmě není pravda, všichni pracovníci i odsouzení se na takovéto lidi dívají velmi s despektem a většina jich opravdu do léčebny nepatří a není tam posílána . Protože nemocní nejsou, tudíž léčba je u nich zbytečná, jsou jen násilníci, kteří si vybrali dítě/zvíře, za svoji oběť, jelikož byla nejsnadnější.

    superkarma: 0 24.07.2008, 12:25:38
  3. avatar
    [28] lenagirl [*]

    když to čtu naskakuje mě husí kůže , při představě že by se mě ztratilo dítě , měly by se dávat fotky dětí na mléko jako to dávají v USA třeba by se spíše našly , policajti jsou slepý , ty vidí jenom když chtějí

    superkarma: 0 24.07.2008, 11:52:28
  4. [27] sikosa [*]

    OlgaMarie: u nás jsou poutače akorát tak na nějaký debiloviny,politiky kteří lezou všem do pr....,(rádoby)modelky který ukazujou umělý kozy atd.(pardon-ale zdá se mi že nemají mozek)takové důležité věci jako je ztráta dětí a nejbližších se ukážou v televizi na nějakých necelých 5 min.,to si člověk nezapamatuje ani obličej.Kdyby někdo udělal něco mým dětem tak bych ho pomstila,žadné vězení kde maj havaj a nic nemusí,mám takový vztek když jen na to pomyslím,nikdo by mi v tom nemohl zabránit,takového člověka bych opravdu pomalu mučila a týrala.Nebo jak říká můj přítel,dát jim lopatu a kolečko,vykopanou hlínu vozit z jednoho místa na druhé a pořád dokola,12 hod.každý den.

    superkarma: 0 24.07.2008, 11:39:22
  5. avatar
    [26] ŠTÍSTKO [*]

    já bych ty hajzly nestřílela! Nechala bych na ně pomalu kapat kyselinu !!!!!!!!!!!!!! Ať si taky užijou

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:47:05
  6. [25] Lyoness [*]

    wich: Mozna to tak opravdu je...
    Prijde mi demotivujici a demoralizujici, kdyz vidim, jak se procesy tahnou, jak se odvolavaji, jak se poukazuje na jejich psychicky stav. Zadosti o snizeni trestu z duvodu nemoci, psychickeho stavu, budou se lecit bla bla bla...
    Me,jako rodice znasilneneho a zavrazdeneho ditete vede prvotni zajem na tom, aby byl ten clovek potrestan [ikdyz mi to dite nevrati] a aby nemohl ublizit dalsim. A pokud ho zavrou do lecebny nebo mu prominou cast trestu za dobre chovani - to je jako by dali facku me bolesti, jako by ho poslali zabit dalsi dite.
    Ano, muze se zmenit, ale ruku na srdce - verite tomu, ze se takovy clovek zmeni tak zasadne abyste ho s cistym svedomim pustili zpet do spolecnosti a riskovali, ze znasilni a zabije dalsi dite?

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:42:58
  7. avatar
    [24] evita_ij [*]

    ... i když dítě po letech NEvypadá stejně (oprava)

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:41:36
  8. avatar
    [23] evita_ij [*]

    Ani nevím co na tohle napsat.... strašně se mě to dotýká, a to ještě nejsem matka......
    Hrůza kam ten svět spěje.......
    Určitě větší informovanost lidí, větší snaha policie, víc letáků, víc upoutávek, víc a víc lidem na očích.....
    I když dítě po letech vypadá stejně, jsou věci, co se nedají popřít - nějaká piha,znaménko,jizva apod..... Tzv. zvláštní znamení.....
    Např. případ malé Maddie McCann z Británie - ta měla zvláštní očičko - to přeci jen tak únosce nezakryje, i kdyby ji ostříhal, obarvil vlasy apod.....
    Všechny prokázané úchyly bych postavila vedle sebe a bez milosti zastřelila
    Nemají mezi lidmi co dělat, jsou to bestie.

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:40:46
  9. avatar
    [22] verlit [*]

    Jupíí: Paradoxně v tomhle rodinám všech podobně postrádaných dětí hrozně ublížila kauza Natashy Kampush, protože jim znovu dala střípek naděje, že se MŮŽE stát, že se unesené dítě po desítkách let ještě objeví.

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:25:40
  10. avatar
    [21] wich [*]

    Lyoness: Možná to tak, jak píšeš, z pohledu laické veřejnosti vypadá, ale ne každý, kdo ublíží dítěti, je označen za nemocného a poslán do léčebny. Je to jen malé procento, u kterých se prokáže, že nemocní opravdu jsou a na tohle jsou podrobné testy, zástupy odborníků a terapie. Ostatní jsou posláni do klasické věznice a tam už se o ně postarají ostatní vězňové. V hierarchii mezi zločinci je dítě tabu .

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:17:17
  11. avatar
    [20] Jupíí [*]

    Já si taky myslím, že ty děti jsou prostě mrtvé, nešťastná náhoda, nehoda, možná i vražda a někdo odklidil stopy . Těžko už se najdou.
    Přece neodešly samy někam do světa, za lepším.

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:16:46
  12. [19] Lyoness [*]

    O tomhle se mluvi hrozne malo. O unesenych, ztracenych detech/lidech. Ze vsech tech deti jsem vedela jen o Honzikovi Rokosovi a Jakubovi Simankovi. Verejnost je malo informovana. Jak maji lide pomahat s hledanim tech deti, jak maji podat informace? Jejich fotky by mely byt vylepovany na ulicich a na bilboardech misto priblblych reklam na janevimco... Mely by byt v televizi ne jen v jednom poradu tydne - kdyz je prostor na vysilani reklam, je i dost prostoru na vysilani fotek zmizelych deti... Jen holt z toho nebudou ty prachy....

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:14:42
  13. [18] Lyoness [*]

    Ten strasny pocit bezmoci - ze nevite, kde je... Zije? Trpi? Ublizuji mu? Je mrtvy? Zahrabany? Pohozeny?
    HNUS
    Rodicum Jakuba Simanka bych se vubec nedivila, kdyby zabili toho hajzla, jestli nekdy vyjde zivy z vezeni.... Ja bych to udelala.

    Nejhorsi je, ze takovy uchyl, je podle prava vlastne nemocna osoba - on preci nemohl za to, ze ho znasilnil a zabil - on je preci nemocny a bude se lecit. Vysmech. Takovymhle - pokud je spolecnost nezlikviduje - by mela spolecnost zabranit styku s ostatnimi a nedat jim moznost dal opakovane pachat tyto odpornosti a ublizovat druhym.

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:10:13
  14. avatar
    [17] wich [*]

    Přidávám se k názoru, že je hrozně málo informovaná celá společnost. Kdyby fotky visely tak, že se s nimi setkáme častěji, určitě by bylo pátrání účinnější . Je fajn, že nám jednou za týden ukáží fotky tří pohřešovaných lidí v pořadu na ČT1, ale to nic neřeší, na pořad se skoro nikdo nedívá a já osobně si za pět minut člověka na fotce nepamatuji Kdyby byly všude, víc lidí si všimne. Vždyť jde o lidské životy, proboha

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:06:45
  15. avatar
    [16] wich [*]

    Běhá mi mráz po zádech, mám solidní husí kůži Nedovedu si ani představit, co musí prožívat rodiče pohřešovaného dítěte. Tu bezmoc, když neví, jestli dítě žije, jestli někde volá o pomoc a nedovolá se jí . Strašné.

    superkarma: 0 24.07.2008, 10:00:43
  16. avatar
    [15] novami [*]

    Je to tak, když to vidíte tak vás z toho mrazí a pocítíte zoufalství, protože proti tomu nemůžete nic dělat. Bohužel většina těhle zmizení končí tragicky. Řekněte, co to s tím světem je? Proč existují lidé, kteří jiným upřou právo na obyčejný život. U dětí je to obzvláště strašné. Co s tím uděláme?

    superkarma: 0 24.07.2008, 09:39:49
  17. avatar
    [14] querer [*]

    no, mám pocit, že tohle jsem po ránu číst neměla... je mi z toho zle... matka co zabije své dítě, uchyla, který ho k tomu ještě znásilní...

    máte pravdu ženský! každé ztracené dítě by mělo být připomínáno několikrát do měsíce... jak má veřejnost pomoci či něco nahlásit, když nic netuší?

    asi si nikdy nepořídím dítě... žít s tím, že je se ztratilo a nikdo ho nemůže najít, nebo je zavražděné nějakýp psychopatem... umřela bych strachy pokaždé, když bych potomka vypustila do ulic...

    superkarma: 0 24.07.2008, 09:37:44
  18. avatar
    [13] verlit [*]

    Fotky a poutače jsou skvělé, ale osobně se obávám, že mají opravdový smysl jen pár týdnů, max. měsíců po zmizení. Kdo by si vzpomněl po roce nebo dokonce několika letech, že takové dítě někde viděl.
    Navíc se děti hrozně mění. Vyvěšení třeba rok starých fotek je podle mě už k ničemu

    superkarma: 0 24.07.2008, 09:34:58
  19. avatar
    [12] verlit [*]

    Pentlička: U Karolínky se předpokládá na 99%, že ji otec zabil, ale jelikož se nepřiznal a nenašlo se tělo, nedá se to říct s naprostou jistotou. Mám dojem, že byl souzen na základě nepřímých důkazů, ale nejsem si jistá, jestli byl odsouzen
    U Honzíka Nejedlého není žádná stopa, prostě zmizel.

    nika2: No, zabíjejí je buď ze msty bývalému partnerovi nebo, pokud jde o zneužití dítěte, ze strachu, že by označilo pachatele.

    superkarma: 0 24.07.2008, 09:31:22
  20. avatar
    [11] OlgaMarie [*]

    sikosa: V jednom obchoďáku v Atlantě jsem viděla ohromný poutač s fotkami A5 pohřešovaných dětí. Ve státě Georgia se tehdy hledalo na 3000 děcek.

    superkarma: 0 24.07.2008, 09:22:11
  21. [10] nika2 [*]

    To je hrozný . Proč to ty lidi dělají?! a proč je zabíjejí? dyť to dítě za nic nemůže. takový lidi, co dokáží zabít dítě, bych nechala taky zabít, za to, že způsobují rodině bolest i tomu dítěti.

    superkarma: 0 24.07.2008, 09:11:51
  22. [9] meme [*]

    Až mě z toho článku mrazí!!!Za těmi fotkami jsou zhmotněné noční můry nás,rodičů.Neumím si ani představit zoufalství,strach,smutek rodičů.O dětech ani nemluvě.

    superkarma: 0 24.07.2008, 09:08:39
  23. avatar
    [8] Pentlička [*]

    O té Karolínce jsem četla. Ze všech indicií vyplývá, že ji zabil vlastní otec, ale nepřiznal se k tomu. Snad měl být za to i odsouzen.

    superkarma: 0 24.07.2008, 09:04:14
  24. avatar
    [7] abaka [*]

    až mě mrazí,to je to nejhorší co může rodiče potkat,

    superkarma: 0 24.07.2008, 09:03:07
  25. avatar
    [6] Galina [*]

    to musí být strašná muka žít v takové nejistotě a představovat si ty nehorší scénáře..... a soucit ostatních nepomůže, všichni bezmocní a pocity rodičů si nedokážem představit

    superkarma: 0 24.07.2008, 08:19:32
  26. avatar
    [5] verlit [*]

    Je samozřejmě strašné, když někdo zabije dítě, ale je snad ještě strašnější, když se rodiče nikdy nedozvědí, co se stalo. Moje kamarádka zná rodinu Honzíka Nejedlého (jeden z nejstarších dosud otevřených případů zmizelého dítěte, kde není nejmenší stopa) a mnohokrát říkala, že by pro ně bylo lepší, kdyby se dozvěděli, že je chlapeček mrtvý, mohli ho oplakat a věděli jak a co se stalo.

    superkarma: 0 24.07.2008, 08:10:34
  27. avatar
    [4] Ripley [*]

    Líbí se mi, jak v USA dávají fotky pohřešovaných dětí na krabičky s potravinama - mléko, vločky a podobně. To jsou věci, se kterýma přijde člověk každý den do styku a tu fotku aspoň zaregistruje. Proč to nedělají i u nás? Jednu fotku v TV nebo v novinách každý hned zapomene...

    superkarma: 0 24.07.2008, 08:06:57
  28. avatar
    [3] Kelly [*]

    To je už tolik let? Na Karolínku a Honzíka si vzpomínám, ale přiznám se, že jsem zapomněla. Je to hrůza ...
    Jak z toho prachy netečou, nikoho to nezajímá ...
    A o kolika připrdlých primitivech se denně píše.

    superkarma: 0 24.07.2008, 07:59:08
  29. [2] sikosa [*]

    Jak to že se o těchto dětech tolik nepíše,proč nejsou každý den v televizi,vždyť i stupidní reklamy známe líp,jak se mají najít když se o tom lidé doví až z internetu a to jenom někdo protože každý ho nemá.Fotky ztracených dětí mají být vylepeny všude,řekla bych na každém kroku,na radnici,úřadech prostě všude.Bohužel jsem se s tím nikde nesetkala,což je dost velká ostuda.Klidně na všechny krabice v obchodech jak je to v jiných zemích,ale u nás to má určitě zase nějaký háček.Bych se zbláznila kdyby se moje děti ztratily,snažila bych se udělat vše aby se našli.Přeju všem rodičům která se tato smutná událost stala hodně štěstí a pevné nervy,ale to se mi to povídá.

    superkarma: 0 24.07.2008, 07:45:03
  30. avatar
    [1] Julianna [*]

    Tak z toho mi jde mráz po zádech, zrovna včera jsem se snažila vysvětlit svému synovi, že se s cizími lidmi nemá bavit, nemá nastupovat k nikomu do auta atd. Co to je za dobu, musím se pořád bát. Větší tresty na ty zvrhlíky a podobné maniaky.
    Jinak o těch pohřešovaných dětech uvedených v tabulce jsem moc neslyšela, mělo by to být aspoň jednou týdně někde v televizi v hlavních zprávách, možná by se rychleji našli, ale kdo ví.
    Tento týden jsem viděla matku Honzíka Rokose v televizi, mluvila o vraždě svého syna, jakoby se nic nedělo, jak o běžném nákupu, sv.ně jedna.

    superkarma: 0 24.07.2008, 07:15:34

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme