Bulvár

Podzim v prodejnách Lidl opět ve znamení exkluzivních francouzských vín

Speciální nabídka z vyhlášených francouzských vinic odstartuje v prodejnách Lidl 7. října. „Týden francouzských vín“ se představí již počtvrté a českým zákazníkům nabídne šest desítek exkluzivních vín, která se na českém trhu neobjevují často. Nabídkou bude opět provázet milovník vína, herec Marek Vašut.

Podle sommeliéra Jakuba Krále mají Češi k vínu velmi pozitivní vztah. Ve výběru vína jsou ovšem stále trochu konzervativní a bojí se experimentovat. Zkušenosti společnosti Lidl ale ukazují, že kvalitní a méně známá vína si cestu k zákazníkům bez problémů najdou. „Naši nabídku francouzských vín stále rozšiřujeme. Některá vína dokonce nově zařazujeme do stálého sortimentu,“ uvedla Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl.

Lidl

Kvalitu nabídky francouzských vín oceňuje sommeliér Jakub Král: „Je to komplexní nabídka vín, převážně červených z regionu Bordeaux. Jedná se o vína z 90% střední a vyšší kategorie. Z toho velikého množství, co jsem měl možnost ochutnat,jsem byl s kvalitou velmi spokojený.“

Jakub Král přiznává, že v aktuální nabídce pro něj byla největším překvapením láhev Chateau Mazeris 2010 – Canon Fronsac a toto víno je jeho horkým favoritem. Zákazníci budou mít na výběr škálu vín červených, bílých i šumivých.

Právě Jakub Král spolupracuje na výběru vín se společností Lidl již od začátku. „Společnost Lidl přinesla na trh vína, ke kterým by se běžný konzument možná nikdy nedostal. Cenová relace je podle mě více než férová. K mému překvapení si šla vína do Lidlu koupit také spousta mých známých, často odborníků na víno, a byli více než spokojeni,“ říká Jakub Král. 

LidlTváří „Týdne francouzských vín“ je opět herec Marek Vašut, který je pověstný svoji vášní k vínu. „V létě mám rád bílá vína, v zimě červená. Zapomenout nesmím na oblíbené prosecco, které si s oblibou vychutnám i v růžové podobě,“ popisuje známý herec, který bude na novou nabídku francouzských vín lákat ve zbrusu novém reklamním spotu. „Natáčení probíhalo ve Francouzské restauraci Obecního domu v Praze. Pro účely natáčení se nám otevřela až o půlnoci a točili jsme skoro až do sedmi do rána. Vzhledem k tomu, že jsem měl za sebou už jedno dlouhé natáčení, musel jsem to k ránu řešit nikoli stylově pohárem francouzského vína, ale silnou kávou a energetickými nápoji,“ prozrazuje o natáčení spotu Marek Vašut.

Společnost Lidl se již několik let profiluje pravidelnými tematickými týdny z mezinárodních kuchyní a zákazníci si je velmi oblíbili. Týden francouzských vín představila společnost Lidl poprvé vloni v říjnu.

 

   
07.10.2013 - Společnost - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [4] karolina78 [*]

    Víno sa musí aj dobre skladovať vrátane regálov. Skladová technika je tu veľmi vítanou záležitosťou.

    superkarma: 0 09.09.2014, 09:39:36
  2. [3] Lida 1 [*]

    Víno nepiji, ale Vašuta mám v oblibě

    superkarma: 0 30.10.2013, 09:26:13
  3. avatar
    [2] hubajda [*]

    vino je dobre ale Vasuta nemusim

    superkarma: 0 24.10.2013, 22:04:30
  4. [1] knihovna [*]

    JJ, mám ráda jeho hlas. Reklamy umí!

    superkarma: 0 22.10.2013, 14:37:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme