Vztahy

Podvedla jsem svého muže a bojím se, že to praskne!

Nikdy jsem nepsala do žádného časopisu. Zaprvé jsem k tomu neměla žádný důvod a zadruhé jsem nesouhlasila s tím, že si lidé takříkajíc vypisují svůj život do éteru.

Ale člověk by neměl odsuzovat druhé, pokud se jemu nestane nic zásadního, či zlého. Já žila svůj život poklidně, a tudíž mi přišlo divné, ba až nesmyslné psát své životní příběhy do médií.

 

A teď, v situaci, kdy už nevím kudy kam, dělám to samé... Inu, život se mění a s ním i názory či pohledy na dané věci.

 

Jsem vdaná 10 let. S manželem máme myslím dobré manželství. Jistě, sem tam se vyskytla nějaká hádka, nedorozumění, ale nikdy to nebylo nic dramatického.

Před šesti měsíci jsem však vyrazila na podnikový večírek a tím dnem jsem si obrátila život vzhůru nohama.

 

Pilo se, slavilo, tancovalo a já to ten večer přehnala s alkoholem....

Manžel zůstal doma s naším synem a já s hlavou plnou šampaňského začala flirtovat s jedním moc hezkým a sympatickým kolegou.

Věci dostaly rychlý spád a stalo se, co se stát nemělo.

Vyspala jsem se s ním.

Upřímně přiznávám, že ta noc byla fantastická. Po tolika letech manželství byl sex s jiným mužem tak krásný! Vzrušující! A Miloš? Ten byl nesmírně hodný, něžný, pozorný... Bylo to opravdu krásné a neuvěřitelně milé zpestření života.

 

Pochopitelně jsem měla výčitky svědomí! A jaké!

V duchu jsem si stále říkala, jak jsem to jen svému muži mohla udělat! Jaká jsem odporná potvora! Oplakala jsem to, ale rozhodla se, že už s tím nic nenadělám. Udělala jsem životní chybu, ale to neznamená, že si zničím rodinu.

 

Rozhodla jsem se proto, na celou věc zapomenout. Miloš chvíli na to z naší firmy odešel, což bylo pro mě veliké plus, a já se i začala smiřovat s tím, co se stalo.

Svého muže miluji a nikdy, nikdy bych mu nedokázala ublížit tím, že bych se mu přiznala!

 

Ale bohužel věci se zkomplikovaly...

Nedávno  jsem si byla se známou (dříve bych napsala s „přítelkyní“) sednou na skleničku a se vším jsem se jí svěřila. Řekla jsem jí o tom, že jsem se vyspala s Milošem, i o tom, jak mne to trápilo a že jsem ráda, že se to můj muž nikdy nedozvěděl.

Ach, jak já byla hloupá!

 

Jednoduše řečeno, z „přítelkyně“ se vyklubala mrcha, která mne má nyní v hrsti.

Její chování se změnilo hned druhý den po tom, co jsem si jí vylila srdce. Chtěla vyměnit službu (pracuje se mnou v kanceláři) a mně se to nehodilo...

Co myslíte, že se stalo?

Řekla mi: „Pořád myslím na to, jak si se vyspala s Milošem. No, ale když to tvůj muž neví, nemáš se čeho bát. Myslíš, že by tě opustil? Jak ho znám, řekla bych, že ano...“ Ta věta mě zarazila a nechápavě jsem na Renatu zírala. Vůbec mi nedocvaklo, jak to myslí!

 

Až odpoledne mi od ní přišla esemeska, kde stálo: MUZU TI SLIBIT, ZE KDYZ ME NIKDY NENASTVES, TO ZE SPIS S JINYM A NASAZUJES PAROHY MANZELOVI ZUSTANE JEN MEZI NAMA.

 

A tehdy jsem udělala tu zásadní a největší chybu! Já jí totiž v zoufalství odpověděla také esemeskou, kde jsem jí prosila, ať zapomene na to, s čím jsem se jí svěřila, ať to nikde neříká, že by mi to zničilo manželství.

A tím, jsem jí nevědomky dala do ruky důkaz.

 

Do této chvíle, jsem se mohla bránit, že si to celé milá Renata vymyslela, ale teď už ne. Mám na sebe vztek, jak jsem ve svých pětatřiceti letech hloupá a naivní!

 

V této době si Renata ode mě půjčuje peníze, které mi nevrací, stále jí měním služby, a dělám spousty jiných věcí, které jsou mi proti srsti.

Jsem z toho zoufalá, nešťastná, nevím co s tím!

Pochopitelně jsem zvažovala snad milionkrát možnost, že to svému muži řeknu, ale nemůžu! Nemůžu se mu přiznat k tomu, že jsem mu zahnula!

 

Několikrát mi říkal, jak odsuzuje nevěru, jak je mu odporné to, když se manželé, byť ve slabé chvilce podvedou, a tudíž vím, že by toto nikdy nepřekousnul.

A další věc je, že má můj muž velice nemocné srdíčko a já se k smrti děsím, zda by tuto ránu vydrželo.

 

Když píši tyto řádky, brečím u nich jako malá holka. Jsem na opravdu na dně. Vyčítám si, jak jsem něco takového mohla udělat muži, kterého vskutku miluji a vážím si ho a jak jsem se mohla svěřit další osobě, byť jsem jí důvěřovala na 100 %.

 

Prosím pomozte mi. Co mám dělat? Jak se mám z této situace dostat? Já už opravdu nevím, jak dál.

   
10.01.2005 - Láska a vztahy - autor: Sabina

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [224] Dášule [*]

    chlap-in: Je od tebe hezké, že radíš, i když s jejím činem vnitřně nesouhlasíš. Pokud by ses opravdu nedostal z toho, že manželka selhala a zničil /to je jedno, jestli přímo rozvodem nebo celoživotním vyčítáním/ manželství, jsi infantilní. Dobré manželství to vydrží, sice to chvíli bolí, ale když se v tom nehrabe, zacelí se to. Problém je, když se to ten druhý rozhodne vrátit. Podnikové večírky, to je ovšem kapitola sama pro sebe. Je nás ještě hodně, co pamatujeme akce BSP, kterých se nezúčastňovali rodinní příslušníci a myslím, že je hodně mužů a žen, kterým změnila život oslava MDŽ. To byl v našem českém podání takévý svátek, kdy muž přišel domů, jednou rukou dal ženě květiny a druhou natahoval pro vyžehlednou košili, aby mohl jít bavit jiné ženy. S vlastním významem MDŽ to nemělo nic společného v SSSR se slavilo MDŽ tak, že všechny ženy měly volný den a ty, které nemohly, si jej postupně vybraly jindy - vlatně takový den volna navíc. Byla bych ráda, kdyby se nám ozvala Iveta a řekla, jak to vypadá a co hodlá dělat. Možná by vůbe bylo dobré, kdyby redakce vyčlenila místo na informace, jak dopadly případy, které se tady řeší.

    superkarma: 0 15.01.2005, 06:37:40
  2. [219] Jipa [*]

    Ještě mě napadlo- co si takhle vyděračské řeči nahrát a pustit to šéfové???

    superkarma: 0 11.01.2005, 17:59:00
  3. avatar
    [211] Vivian [*]

    Chameleonka: co to je ten "žluťák"?

    superkarma: 0 10.01.2005, 22:44:32
  4. avatar
    [210] Chameleonka [*]

    Kimmy: Už vidím Renatu, jak mastí za manželem od Ivety, aby mu práskla, že jeho nevěrná manželka jí ještě navíc šlohla mobil s důkazním materiálem, tudíž mu to teď nemá jak dokázat
    a už vidím Ivetinýho manžela, jak se zhrozí, že má manželku nevěrnici a kleptomanku k tomu a jak bude Renatě vděčnej, že mu konečně otevřela oči
    A v případě, že mu to Iveta vytelí sama se zdůvodněním, že teď to je podstatnej rozdíl oproti tomu, kdyby mu to povídala JEN TAK, tak očekávám, že jí padne kolem krku a poděkuje, že je tak obětavá
    Kimmy, asi to nemyslíš zle, ale občas nedomýšlíš.. možná proto s tebou ten žluťák tak mává.. teda jestli ještě pořád funguje

    Redakce, uvítala bych rozuzlení celé zápletky, neni to náhodou ten příběh na pokračování?

    superkarma: 0 10.01.2005, 22:02:57
  5. avatar
    [205] Kimmy [*]

    a petruska 2 #146 + gerda #141: tiez suhlas

    superkarma: 0 10.01.2005, 19:24:15
  6. avatar
    [204] Kimmy [*]

    Kazalin 102: no ale ak by to Iveta by to svojmu manzelovi povedala, tak by to v tomto pripade neznamenalo, ze si chce ulavit svojmu svedomiu, ale to ze chce zabranit dalsiemu rozvracovaniu svojho manzelstva jednou hnusnou intriganskou vydierackou, nie? Praveze sa mi zda ze ona s toho svedomie ma dost zle, aj cela tato afera vznikla len z toho, ze si nechcela odlahcovat svedomie pred svojim manzelom a chcela ho toho usetrit. A teraz sa svojou naivitou a dobromyselnostou dostala na okraj priepasti. To je dost podstatny rozdiel ako keby to svojmu manzelovi povedala len tak a vsetky dalsie rozhodnutia ohladom ich spolocnej rodiny potom nechala na nom.

    superkarma: 0 10.01.2005, 19:12:34
  7. avatar
    [203] Kimmy [*]

    emma, Zabina, i-gabi, Vlcice - suhlas

    Este ma napadla jedna vec, mnohi z vas tu Ivete radite nejako znicit ci zmazat tu SMS-ku, ale co ak to nejde lebo Renata ma svoj mobil zakodovany? Teda ja neviem, ako to s mobilmi funguje, lebo som nikdy nijaky nemala (nemozem si to dovolit), ale myslim ze sa to da zakodovat aj tak aby uzivatel musel pred pouzivanim najskor napisat heslo. A okrem toho, Renata uz ani nemusi pouzivat ten isty mobil...
    + kradez Renatinho mobilu by sa jej naozaj nemusela vyplatit, aj keby jej ho Iveta ukradla, tak to moze dopadnut podobne, pretoze Renata to pojde a nazaluje Ivetinmu manzelovi, aj s tym ze jej mobil zmizol a urcite ho Iveta ukradla, pripadne to pojde povedat rovno na policiu, a Ivetinmu manzelovi moze prist zle aj ked bude takuto zlu spravu pocut z cudzich ust Renaty... mozno lepsie, keby ho do toho nejako opatrne zacala zasvacovat vlastna zena...

    superkarma: 0 10.01.2005, 19:05:23
  8. avatar
    [202] risina [*]

    Vzpomínám, jak kráesně se zachoval švagr, když mu jedne "dobrá duše" řekla, že ségra nějak moc kamarádí s panem XY. Řekl, že ho to vůbec nezajímá, že nechápe, proč mu to povídá, a položil telefon. Pak se ukázalo, že to byla oficiální přítelkyně toho pana XY, která žárlila na to, že s mou ségrou už 20 let kamarádí, chodí na víno atd. Už spolu nejsou, a ségra s panem XY vesele kamarádí dál...

    superkarma: 0 10.01.2005, 18:40:56
  9. avatar
    [201] Dášule [*]

    opravdový muž: /91/chceš snad říct, že jedno zahnutí na večírku je důkazem, že svého muže nemiluje? Taková pitomost může opravdu napadnout jen mužskýho. V podstatě tím říkáš to, co ostatní. Zatloukej, děvče, mužskej to jen málkdy pochopí. A pokud by to udělal on, tak je schopen říct, že to je něco jinýho. A pokud se opravdu provalí, klidně mu řekni, že to není pravda, že tys o něm slyšela takové drby už kolikrát, ale protože mu věříš, tak jsi mu to ani neřekla.

    superkarma: 0 10.01.2005, 18:17:34
  10. avatar
    [199] risina [*]

    Vivian: Zatím to nutný není. Ještě mu ta kamarádka nic neřekla - a podle mě asi ani neřekne. Proč se nervovat předem? A taky - čím víc času od té události uplyne, tím líp.

    superkarma: 0 10.01.2005, 18:04:08
  11. avatar
    [198] Vivian [*]

    risina: když ono to asi nutný bude... myslím, že bude lepší, když manželovi o nevěře řekne sama manželka, než kdyby se o tom dozvěděl od cizího... když už se to teda má dozvědět.

    superkarma: 0 10.01.2005, 17:56:14
  12. avatar
    [197] risina [*]

    Já bych se nepřiznávala, pokud by to nebylo absolutně nutné. Souhlasím s Markéticí. A té kamarádce řekni, ať jde do háje, že se jejího vydírání nebojíš a basta.

    superkarma: 0 10.01.2005, 17:49:05
  13. avatar
    [195] Maartya [*]

    Já bych to určitě manželovi neříkala. Jak je semínko nedůvěry jednou zaseté.... řídím se heslem, "lepší je nevědět". "Kamarádce" bych řekla něco v tom smyslu, ať si trhne nohou a dál bych s ní komunikovala jen v té nejnutnější míře. A na svou smsku bych zkusila zapomenout. Pokud by byla pravděpodobnost, že je ta "kamarádka" tak střelená, že by ji chtěla onomu manželovi doopravdy ukázat (což by rozumný muž asi ani nechtěl vidět), tak bych asi preventivně, tak jak to tu radily už některé přede mnou, doma o ní utrousila sem tam poznámku jak se změnila a co provádí ostatním ( i kdyby to nebyla pravda). Ale nepřiznávat!!Protože pokud člověk jenom tuší, srovná se s tím daleko lépe, než když ví....

    superkarma: 0 10.01.2005, 17:02:25

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [194] Maartya [*]

    Já bych to určitě manželovi neříkala. Jak je semínko nedůvěry jednou zaseté.... řídím se heslem, "lepší je nevědět". "Kamarádce" bych řekla něco v tom smyslu, ať si trhne nohou a dál bych s ní komunikovala jen v té nejnutnější míře. A na svou smsku bych zkusila zapomenout. Pokud by byla pravděpodobnost, že je ta "kamarádka" tak střelená, že by ji chtěla onomu manželovi doopravdy ukázat (což by rozumný muž asi ani nechtěl vidět), tak bych asi preventivně, tak jak to tu radily už některé přede mnou, doma o ní utrousila sem tam poznámku jak se změnila a co provádí ostatním ( i kdyby to nebyla pravda). Ale nepřiznávat!!Protože pokud člověk jenom tuší, srovná se s tím daleko lépe, než když ví....

    superkarma: 0 10.01.2005, 17:01:23
  2. avatar
    [193] Audrey [*]

    petruška 2: ,myslíš takové ty"kance",kteří pak říkají frigidka každé,kterou svým výkonem neohromí?

    superkarma: 0 10.01.2005, 16:55:50
  3. avatar
    [192] Pavlik [*]

    MelanieComb: Já si myslím, že normální mužský by to upřímné přiznání nakonec pochopil, zvláště pokud k té nevěře došlo pod vlivem démonu alkoholu. Alkohol dělá divy, a jak z mužů tak i z žen úplně rozdílné osoby. Doufám, že by měla dost rozumu z toho popisu vynechat jak to bylo "báječné, odlišné, cítila jsem se jako nová žena" a podobné kraviny, což by procesu odpouštění a chápání asi moc neprospělo, ale využila nových zkušeností to obvyklou ženskou taktikou k obohacení jejich "nového" manželského života.

    superkarma: 0 10.01.2005, 16:54:32
  4. [190] xenie [*]

    Pavlik: ještě že jsou na světě jen samí slušní muži, které by ani nenapadlo manželku / přítelkyni podvést ...

    superkarma: 0 10.01.2005, 16:09:20
  5. avatar
    [189] Pavlik [*]

    Laila: Kampak se hrabou všichni muži, není nad ženskou vychcanost.

    superkarma: 0 10.01.2005, 16:05:40
  6. avatar
    [187] gufca [*]

    10 let manželství se přece nedá zahodit jen proto, že ve stavu ovínění jeden z partnerů "uletí". Každý má právo chybovat (samozřejmě ne často - ale předpokládám, že toto byla naprosto výjimečná nevěra) a pokud je to manželství postaveno na citovém základu, není důvod je opouštět. Naopak a pokud mám doma CHLAPA -milujícího, chápajícího (proč bych si ho taky jinak brala, že?) postaví se za mne i proti té vydíračské mrše.

    superkarma: 0 10.01.2005, 15:46:38
  7. avatar
    [185] Laila [*]

    Iveto, nešlo by tu inkriminovanou smsku z jejího mobilu vymazat ? A pak najet na systém, co to říkáš, to je nesmysl ? A pomalu ale jistě začít doma trousit jak je kolegyně nespolehlivá, že si vymýšlí na jiné lidi atd. že kdyby náhodou ona se rozhodla muže informovat, tak ty už můžeš říct, že to je nesmysl, že si to zase vymyslela.

    superkarma: 0 10.01.2005, 14:57:47
  8. [184] xenie [*]

    souhlas s Markéticí, problémy se mají řešit až přijdou, zatím se s tím musí poprat sama, a pokud to ta "kamarádka" nějak vyzvoní manželovi, až potom to začít řešit...

    superkarma: 0 10.01.2005, 14:57:17
  9. avatar
    [181] Kelly [*]

    Já teda nevím, nevím, jestli je opravdu vhodné, přiznávat úlet manželovi, který má na nevěru tak radikální názor. Dovedu si představit sebe, kdyby mi tohle vyslepičil manžel. Nikdy by manželství už nefungovalo na 100%. Nikdy bych mu nevěřila a mrzelo by mě to dost dlouho. A určitě by to potom mohlo vést i k nevěře z opačné strany.
    Musíš se s tím Iveto poprat sama a sama nést následky. Být Tebou, manžela bych do toho zatahovala, až by mi hořela koudel - tedy, až v poslední řadě. Nejprve bych řešila nekamarádku. Třeba tím, že ji budeš ignorovat, zpřetrháš veškeré kontakty s ní, nebudeš reagovat na její slova a necháš to "vyhnít" a pak, děj se vůle Boží ...
    Snad nebude tak zle. Sama ses vytrestala už dost, tak přestaň už jednat, protože co krok, to chyba.
    V tomto případě buď sobecká a nechej si tento zážitek pro sebe. Mám pocit, že manžel pro to mít moc pochopení nebude.
    Příště, až se budeš chtít vykecat, tak to vyřvi osobě, co se na Tebe dívá ze zrcadla - ta Ti nikdy podraz neudělá.
    Přeji hodně

    superkarma: 0 10.01.2005, 14:45:10
  10. [180] xenie [*]

    gryzli, jsi v podstatě petruška v bleděmodrém, ona považuje chlapy za hajzliky, ty povazujes zenske za slepice, nemate si co vycitat

    superkarma: 0 10.01.2005, 14:44:28
  11. avatar
    [172] marcellina* [*]

    petruska 2: taky jsem nemela zrovna vzdycky "idealniho" partnera", tak v posteli nikdy nebyl sobec

    superkarma: 0 10.01.2005, 14:09:58
  12. avatar
    [168] Rybulka [*]

    Nicol, tak mně osobně nejistota bolí mnohem víc než jistota, třeba i blbá.

    superkarma: 0 10.01.2005, 13:49:15
  13. avatar
    [159] vlcice [*]

    Já si teda myslím, že v tomto případě moc zatloukání nepomůže. Iveta je v situaci, kdy hrozí, že se její manžel o nevěře dozví. Její kolegyně to dříve nebo později vyžvaní, jestli už to někomu nevyžvanila (docela bych tomu věřila). Nehledě na to, že na Ženě-in je spousta žen a může mezi námi být i Renata. Kde má Iveta jistotu, že sem Renata občas nezabloudí? (Jen doufám, že se Iveta nepodepsala vlastním jménem). Jestli si tento článek Renata přečetla, je jí jasné o koho jde. A v takovém případě bude určitě velmi rychle jednat. A taky má skutečný důkaz v ruce.
    I kdyby sem nezabloudila a jen vše vyžvanila bez jakýchkoliv důkazů, udělá Ivetě dost velké potíže.
    Iveta totiž nemá jistotu, že ji manžel bude věřit. A když ji bude věřit, tak bude stejně zaseto zrnko pochybností, které sice bude velmi malé, ale v jistých situacích může způsobit velké potíže.
    Takže má na vybranou: a) přizná se a zničí si vztah nebo se časem vše urovná a vše bude vpořádku
    b) nepřizná se a manžel se to doví z druhé ruky. Pak ji bude buď věřit, ale v době krize o ní začne pochybovat - možná lhala a může (i nemusí!) se jejich vztah rozpadnout, nebo jí nebude věřit a vztah se rozpadne.
    c) nepřizná se a podaří se ji úspěšně zlikvidovat stopy a zvítězit nad kolegyní (to je ovšem podle mne velmi málo pravděpodobná situace), nebo bude přistižena při krádeži mobilu a bude mít další problémy.

    Bohužel do tohoto příběhu vidím jen málo a tak se může vyvíjet všechno úplně jinak. Toto je jen můj názor. Nejlépe může vše posoudit jedině Iveta. Chtěla jsem jen naznačit, že by se Ivetě v její situaci mohlo zatloukání vymstít.

    Každopádně bych se nikdy nechtěla do této situace dostat. Právě proto se neopíjím a vím, kdy mám dost. Nedokážu si vůbec představit situaci, že bych nad sebou neměla kontrolu a nevěděla bych co dělám.
    Iveta už nemůže vráti vše zpět. Nezbává ji, než situaci nějak řešit. Svého činu lituje a je jasné, že už se podobné chyby vyvaruje. Přeju ji, aby zvolila pro ní to nejlepší řešení a aby vše dopadlo dobře.

    superkarma: 0 10.01.2005, 13:30:25
  14. avatar
    [158] Vivian [*]

    já bych asi nevydržela to vydírání já bych mu to řekla... ať už by to dopadlo jakkoliv. ona ta kámoška na mě zrovna nepůsobí jako důvěryhodná a spolehlivá osoba, takže bych se vsadila, že to manželovi stejně jednou vyslepičí. takže radši ať se to dozví od své partnerky, než od cizího...
    ale když tak čtu ten článek, uvědomuju si, jaká je to hrozná situace a doufám, že takovou blbost nikdy neudělám.

    superkarma: 0 10.01.2005, 13:29:40
  15. avatar
    [157] emma [*]

    Fiona: a ještě k tomu pouze pro hetery...

    superkarma: 0 10.01.2005, 13:28:45
  16. avatar
    [149] Wiki [*]

    sunny kiss: myslim, ze to nema smysl, lepsi i byt chvili sama...udelas si jasno a je i mozne, ze se pritel nad sebou zamysli, vratite se k sobe a vsechno uz bude OK.

    superkarma: 0 10.01.2005, 13:21:25
  17. avatar
    [147] Audrey [*]

    sunny kiss: Držím ti palce,ať se rozhodneš správně.Je těžké opustit někoho,na koho sis zvykla a kdo pro Tebe hodně udělal,ale myslím,že by vztah nemělo živit jen toto.Můj bývalý si taky stěžoval,když jsem se rozhodovala mezi ním a svým současným přítelem,že mi pořád něco vadí.Měl pravdu,rozčilovalo mě i to,co mi předtím nijak zvlášť nevadilo(třeba jeho hraní na počítači ).Připomělo mi to citát"Kde není lásky,vynikne každá chyba".

    superkarma: 0 10.01.2005, 13:12:55
  18. avatar
    [142] pajda [*]

    Za sebe musím napsat, že souhlasím s názorem "zatloukat, zatloukat a zatloukat" a to ne na základě nějaké morálky, ale na základě zkušenosti...nevadilo mi, že si můj muž "užil" s jinou, vadilo mi, když mi o tom řekl...ono totiž platí, že co oči nevidí, to srdce nebolí - bylo mi mnohem líp, dokud jsem jenom "měla podezření" a viděla, že ho ta dotyčná balí, než když byl "poctivý a upřímný" - pak už nebyl důvod, proč mu věřit a navíc jsem si připadla jako husa...a bolí to dodnes, i když je to víc než rok. A pokud jde o kamarádku? Ať mu to řekně a jde k četru. Jestli jí manžel uvěří na základě jedné SMS, tak to asi nebude v manželství až tak ideální a stejně by si časem důvod k problémům našel. A jestli bude věřit vlastní ženě víc než cizí, pak si může být Iveta jistá, že má hodného a chápajícího partnera..a že v budoucnu už ví, co a jak má dělat, aby se situace neopakovala.

    superkarma: 0 10.01.2005, 13:05:15
  19. avatar
    [141] gerda [*]

    já si trošku proletěla odpovědi a rady, hodně lidí tady radí Ivetě něco si vymyslit a manželovi namluvit. Já vidím Ivetu jako hodnou, spolehlivou holku, která jednou v životě ulítla a teď pyká. Chtěla by to napravit - ale jak neudělat další chybu? Myslím, že rady namluvit manželovi, že si kamarádka vymyslila atd. není dobrá cesta, protože podle mě Iveta není typ na lež, i tu milosrdnou. Já, na jejím místě, bych opravdu zvolila cestu k odborníkům, kteří jediní dobře poradí, protože mají jednak zkušenosti, druhak dobré metody a Ivetu dokážou uchránit dalších neuvážených akcí. S mobilem bych neřešila nic. Myslím, že čím víc by Ivetka kombinovala, vymýšlela a organizovala sama, tak by se do toho tak zapletla, že by to bylo ještě horší, než na začátku. A kdyby se Ivetka do poradny nevypravila, tak by měla zkusit napsat např. Daniele do Kudlanky - jde o to, aby jí radil skutečně vystudovaný psycholog-psychiatr, a ne my všichni tady, kteří to sice s Ivetkou dobře myslíme, ale každý radí po svém a bez záruky, jakožto naprostí laikové.

    superkarma: 0 10.01.2005, 13:05:12
  20. avatar
    [138] Markýza [*]

    Furt něco řešíte - ukradnout mobil - neukradnout mobil; smzat SMS - nemazat SMS; zatloukat - nezatloukat;
    Úplně kejlepší jsou ty řeči o nemožnosti fungování vztahu po jednou úletu - ano úletu; po desetiletém funkčním vztahu, kdy na večírku s trochou alkoholu a pozornosti sympatického kolegy, který skončil tak, jak skončil je to úlet. nebýt toho vytahování před kamarádkou, která se ukázala nebýt kamarádkou, tak to dávno skončilo, protože Iveta si své výčitky odbyla a nic by ji nenutilo přemýšlet o tom, jestli se má nebo nemá přiznat. Zkus zatočit s kolegyní, pokud to nepůjde jinak, znič ji (drobné klípky o pracovní neschopnosti, že za ni musíš dělat její práci, že není schopná si zařídit osobní život, tak aby nenarušoval práci - viz neustálé prohazování směn a pod - však si poradíš) tak, aby jí nezbylo, než "dobrovolně" odejít.
    No a pokud jde o manžela, ty musíš vědět, co ustojí, ale i srdcaři jsou většinou silnější, než se zdají a chtějí zdát být.

    superkarma: 0 10.01.2005, 13:01:55
  21. avatar
    [122] Audrey [*]

    sunny kiss: Promiň,že se pletu do vašeho rozhovoru,ale to je hrůza,jak to můžeš vydržet,zůstávat s takovým sobcem?Vždyť se vůbec nesnaží,copak jemu se sex s Tebou líbí,když vidí,že Tě neuspokojuje?Být Tebou,nebála bych se začít nový vztah(s NÍm),může to být jenom lepší.

    superkarma: 0 10.01.2005, 12:33:55
  22. avatar
    [119] Wiki [*]

    nevim, co tu napsali ostatni, ale ja osobne bych povazovala za idealni muzi rict, ze se te kolegyne snazi vydirat s tim, ze jestli neudelas to a to, rekne mu, ze jsi byla neverna, tak at to nebere v takovem pripade vazne :(( a ji odmitla delat poskoka s tim, ze jsem muzi rekla, co chysta, takze to klidne muze zkusit...kdyz bude neco dokazovat SMSkou, muzes tvrdit, ze ti vzala mobil (jste prece kolegyne) kdyz jsi sla na WC a tu SMS si z tveho cisla poslala sama ;( Nebo vse muzi rict s tim, jak desne ti to mrzi, ze jsi byla opila a uz se to nikdy nestane, ze radsi uz nebudes nikdy pit....zalezi co si myslis, ze je lepsi, hlavne pro nej

    superkarma: 0 10.01.2005, 12:19:50
  23. avatar
    [118] sobina [*]

    Tím, že změníš zaměstnání nic nevyřešíš. Ta mrcha si tě určitě vyčmuchá. To bys musela změnit i telefon a přestěhovat se do jiného města. Ale jak to zdůvodnit manželovi? Je to moc zapeklité.Vzhledem k jeho nemocnému srdíčku mu to v žádném případě neříkej. Ani není jisté, jestli dovede nevěru odpustit.
    Někdo to prostě nerozdejchá, ale to je povahou. Přeju ti sílu
    a výdrž.

    superkarma: 0 10.01.2005, 12:19:06
  24. avatar
    [116] Lilinka [*]

    Nemam cas cist vsechny prispevky,co se tu nahromadily tak jen ve zkratce svuj nazor(mozna uz tu neco podobneho zaznelo,mozna ne ) Nemam rada alkohol,prave z podobnych duvodu...Manzelstvi mych rodicu kvuli nemu nikdy nefungovalo,ja prisla o krasne bezstarostne detstvi... Proto vim,ze pokud nekdy podvedu sveho , nebudu se moci vymlouvat na alkohol.ale je to nejaka "vymluva"?Podle me ne,alkohol nikoho neomlouva.alespon ne u me.Jde o to,jaky tvuj manzel vlastne je.Z tveho psani bych soudila,ze to mit jednoduche nebudes!Ale lepsi rict mu to sama nez aby se to dozvedel od tve "pritelkyne",ktera mu to,podle meho nazoru,URCITE nekdy vyzvoni . Tak me napada,jak tedy na to?Mozna to bude znit trochu ulitle,ale co kdybys mu dala precist tenhle clanek???...Hodne stesti,i kdyz jsi se nezachovala spravne a nic te neomlouva....

    superkarma: 0 10.01.2005, 12:06:42
  25. avatar
    [115] Lilinka [*]

    Nemam cas cist vsechny prispevky,co se tu nahromadily tak jen ve zkratce svuj nazor(mozna uz tu neco podobneho zaznelo,mozna ne ) Nemam rada alkohol,prave z podobnych duvodu...Manzelstvi mych rodicu kvuli nemu nikdy nefungovalo,ja prisla o krasne bezstarostne detstvi... Proto vim,ze pokud nekdy podvedu sveho , nebudu se moci vymlouvat na alkohol.ale je to nejaka "vymluva"?Podle me ne,alkohol nikoho neomlouva.alespon ne u me.Jde o to,jaky tvuj manzel vlastne je.Z tveho psani bych soudila,ze to mit jednoduche nebudes!Ale lepsi rict mu to sama nez aby se to dozvedel od tve "pritelkyne",ktera mu to,podle meho nazoru,URCITE nekdy vyzvoni . Tak me napada,jak tedy na to?Mozna to bude znit trochu ulitle,ale co kdybys mu dala precist tenhle clanek???...Hodne stesti,i kdyz jsi se nezachovala spravne a nic te neomlouva....

    superkarma: 0 10.01.2005, 12:05:38
  26. avatar
    [113] Machilka [*]

    risina: Taky jsem kdysi byla toho názoru, ale teď mám vztah ... asi v jiné úrovni! A je to super když víš, že se na druhého můžeš spolehnout. Ve všem!

    superkarma: 0 10.01.2005, 11:59:02
  27. avatar
    [110] risina [*]

    Machilka: Nevím, jak jasmínka, ale já bych nechtěla, aby mi partner lhal, ale ani aby se mi přiznal ke každému úletu, který má. O takových věcech se prostě nemluví. Jsme spolu, mám ese rádi, chcem spolu žít i nadále, tak proč se vzájemně drásat nějakou nepodsttnou nevěrou? Kdyby to byl dlouhodobý mimomanželský vztah, to by bylo něco jiného...

    superkarma: 0 10.01.2005, 11:27:29
  28. avatar
    [109] risina [*]

    opravdový muž: 91 - Fakt nevěříš, že je možné nekoho bezmezně milovat, a stejně mu/jí být nevěrný?

    superkarma: 0 10.01.2005, 11:24:17
  29. avatar
    [107] Suzanne [*]

    božínku, jako v patnácti... ale když už se to stalo - nevím, co by měla dělat. Buď změnit práci a přestat se stýkat s mrchou, nebo to manželovi šetrně sdělit (neznám jejich vztah, nemusel by to přežít). Ono žít v pravdě vyžaduje i jistou sebekázeň (nezahýbat - ale na toto téma už tady byly vášnivé diskuse).

    superkarma: 0 10.01.2005, 11:09:39
  30. avatar
    [106] Mickey Mouse [*]

    Opravdový muž: to chce hodně silný žaludek zahnout a pak o tom bez skrupulí vyprávět svému partnerovi . Nemyslím si, že pravda "za každou cenu" je nejlepší metoda. Ostatně ani těch deset přikázání není dogma! Nejdůležitější je neubližovat si navzájem. A proto je někdy opravdu více morální pravdu neříct.

    superkarma: 0 10.01.2005, 11:04:42

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme