Příspěvek od čtenářky s nickem pinokio poukazuje na jednu bohužel špatnou vlastnost (a to nejen důchodců) - a to nahamotit co nejvíce toho, co je právě ve slevě. Proč?

Dobrý den,
letáky moc nečtu,většinou mě upozorní babička na nějakou akci,protože zrovna bez té určité věci se neobejde. Nerada chodím do supermarketu,když akce bombastických slev začíná. Jde totiž o zdraví.Jednou měli v nejmenovaném obchodu banány za 9,99 Kč. Šla jsem je koupit hned ráno,jelikož babička si je přála a já jako správná vnučka,splním její jakékoliv přání.Už před vchodem mě zarazil chumel důchodců,kteří se na mě dívali poněkud nevraživě.Poslušně jsem se postavila do fronty a připadala si jako za komančů,když měli dovést pomeranče.Market se otevřel a tlupa vyrazila.Lítaly hole i protézy.

Ovoce bývá hned zkraje. Chudera prodavačka,která právě vezla banány na paletě,nestačila uskočit a jeden zvlášť aktivní důchodce jí srazil holí na zem a seřval,že zboží už mělo dávno být nachystáno.Padesátikilová prodavačka něco zamumlala a rychle zmizela.Připadala jsem si jako za zemětřesení,kdy došly potraviny a na celém světe zůstaly jenom banány.Paleta byla rozebrána rychlostí blesku.Pochopím,když si někdo vezme 2 kila,ale nechápala jsem,proč si berou plný vozík.Zavařit nejdou,tak co s tím budou dělat?Chápu,že důchodci nemají peníze a vyhledávají akce,ale takové hamonění nechápu.

Letáky umí využít moje dcera,která dostala kdysi jako dárek na vánoce pokladnu a z letáků si stříhá zboží a prodává je komukoliv,kdo k nám přijde na návštěvu a je si ochotný s ní hrát na obchod.Z nejedné návštěvy tak vyrazila i pár korun.To víte, součástí pokladny je jen málo falešných peněz, a tak původně peníze půjčené od návštěvy už si ponechá.Takže z letáků něco vytříská.

pinokio

Pozn.red. : Text nebyl redakčně upraven

___________

Ano, to je ta síla reklamních tahů a letáků, která dokáže z jindy poklidného dědečka či babičky udělat rozzuřeného bojovníka z období, kdy banány nebyly.
Pěkný den a děkuji za příspěvek
Saša

Téma dnešního dne 8. listopadu: Reklamní letáky

  • Nacházíte ve vašich schránkách reklamní letáky?
  • Vyhazujete je nebo do nich rády nahlédnete?
  • Porovnáváte ceny?
  • Nakupujete podle nich?
  • Kdy nejvíce? (Vánoce, Velikonoce, výprodeje)
  • Byla jste někdy podle reklamního letáku napálena?
  • Obtěžují vás?
  • Nevadí vám?

Vše o letácích pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz
Jednu nakupující nenapálím, ale odměním malým dárkem:
3 x luxusní  tělový krém AVON – naturals: s mlékem a medem, s vanilkou a s růží a broskví

krem

Reklama