Bulvár

Petra Janů: Uvažovala jsem nad Francem, ale budu volit Fischera

Hlavně o blížící se první přímé volbě prezidenta jsme se bavili se zpěvačkou Petrou Janů, její názory jsou opravdu drsné! A co jsme probrali ještě? Zpěvačka letos slaví kulaté výročí, takže i k němu sklouzla nit našeho hovoru.

Petra JanůS douškou českého humoru se chce říct, že v historicky první volbě hlavy státu máme na výběr například mezi komunistou, alkoholikem, Japoncem a indiánem - zajímavý reprezentativní vzorek Česka, co říkáte? No, možná o tom napíšu nějakou písničku. Každopádně s hlavou plnou politiky jsem vyrazil na rozhovor se zpěvačkou Petrou Janů, a tak jsme debatili ponejvíce právě o prezidentské volbě.

I když by bylo neslušné nezeptat se na Petřino právě vydávané trojalbum...

Album má název Má pouť, zní to tak osudově...
Mám letos výročí - čtyřicet let na profesionální hudební scéně. Tak jsme se dohodli se Supraphonem, že mi udělají tohle album.

Vy jste Supraphon oslovila?
Ne, dali mi to jako dárek.

A co na tom albu tedy posluchači najdou?
Je tam spousta věcí, které nikdy na deskách nebyly, třeba z televizního archivu, z archivu rádií...

Televizní archiv, jsou tam tedy i videa?
Ne, ne, ne, jsou to zvukové nahrávky, ale ty, které nevyšly na žádných nosičích. Takže vlastně kuriozity, jsou tam také záznamy mých duetů, které jsem nazpívala třeba s Jaromírem Hanzlíkem, Karlem Gottem, Petrem Kolářem a dalšími...

A z těch méně známých skladeb na albu, jaká je tam vaše největší srdcovka?
Je jich tam spousta. Každá z nich vznikla v jiné době s jinými lidmi. Třeba mám strašně ráda Marka Twaina. Je to americký tradicional... to je věc, která možná Čechy až tak moc nezajímá, ale mě to strašně baví zpívat. Takže není to srdcová záležitost, ale hrozně ráda si ji zazpívám.

Chci se vás zeptat, vy jste si na začátku profesionální kariéry měnila jméno z Jany Petrů na Petru Janů, nechci rozebírat důvody, ty jsou jasné, ale jak vám dnes po tolika letech říkají kamarádi - Jano, nebo Petro?
Spíš Petro. Už jsem Petra tak hrozně dlouho...

A vy sama nad sebou přemýšlíte jako nad Janou, nebo jako nad Petrou?
Nemám jméno, když o sobě přemýšlím (směje se). Vždycky si říkám: „Holka, to musíš udělat takhle,“ nebo: „Holka, to bys neměla...“

Co třeba nějakou přezdívku, máte?
Vzhledem k mému docela výraznému předkusu mi ve škole říkali Veverka. Ale jinak nic výrazného. Můj muž mi říkal mamušo.

Myslím, že teď hodně lidí žije prezidentskou volbou. Ostatně samotnému mi to vrtá hlavou. Co vám? Už víte, koho budete volit?
To jste mě dostal, jsem z tohohle tématu poslední dobou tak otrávená, že musím okamžitě přešaltovat, abych si nezkazila den ještě napodruhé. Jako by nestačilo, že je takhle hnusně, ještě přemýšlet o naší politice a našem prezidentovi...

To se omlouvám...
Není to vaše chyba. Prezident je pro mě člověk, který nás bude reprezentovat. Nemá vlastně žádné rozhodovací právo, dobře, může něco nepodepsat, ale oni si to odhlasují zase dál. Je to spíš persona, která má být reprezentativní, tak by se mi asi nejvíc líbil Fischer. Bobošíková zcela jistě ne, té by se ostatní prezidenti báli (smích).

Čekal bych, že jako umělkyně budete volit někoho z té umělecké branže...
No právě, říkala jsem si, kdybychom chtěli, aby si nás všichni pamatovali, tak bychom měli vzít France, jenže to by si nás pletli s nějakou africkou republikou.

Tak to jsme nad tím uvažovali podobně. Jenže jsem si pana France pouštěl v jednom rozhovoru a přišlo mi, že vlastně vůbec neví, proč by to dělal... Ale třeba je to tím, že k tomu opravdu přišel jako slepý k houslím. Kdo mě ale hodně zaujal, byla Táňa Fischerová.
Vy jste se zbláznil! Ta všelaskavá a všeobjímající osoba? Přijde mi to jako taková prapodivná póza, vůbec jí to nevěřím, a to jsem déle na světě než vy. Je prostě tak strašně laskavá, že mi z toho jde husí kůže. Ale jste ten typ, jen doufám, že jí na to nenaletíte. Mně ten Fischer nakonec vychází jako jediný možný, sice byl komunista, ale co už s tím - stejně tu zase za chvíli budou vládnout.

Nestrašte mě...
Vždyť se na to podívejte.

Je pravda, že hodně lidí mi poslední dobou říkalo, že je chce volit.
Nedivím se. Není koho volit a zaplaťpánbůh, že se mě poslední volby netýkaly, opravdu bych vůbec nevěděla, komu dát hlas. Jsem tím tak strašně znechucená.

To nejste sama, je to vidět na volební účasti, neúčasti, že?
Vezměte si jen tohle, měli jsme pravicovou vládu s obrovskou většinou, a kde se to zase poztrácelo? Co se s tím stalo? To je prostě hnus. Zajímalo by mě, co by se stalo, kdyby lidé byli politikou tak znechucení, že by vůbec nikdo nevolil.

No, to se skoro děje. Jenže by se nestalo asi nic. Vždyť nejde k volbám ani polovina lidí, kteří mohou, a stejně je neanulují...
Ani polovina? Myslím, že jsou to už dvě třetiny, a neděje se nic. Vezměte si, kdo jde dnes do politiky, samej zmetek. I lidé, kteří mají ideje a chtějí něco změnit, když se do té mašinerie dostanou, semele je to a stanou se z nich zmetci. Podívejte se, co se stalo s Bémem - byl to člověk, který se zabýval drogovou tématikou, měl v tom jasno, co řekl, mělo hlavu a patu. Podívejte se, co z něj politika udělala, naprostý balast a marast. Dneska bych nevěděla, koho volit, a jsem z toho zoufalá. Nebo jak o mně mohou rozhodovat lidi, kteří vůbec nechodí ven? Třeba Marek Benda sedí v parlamentu od té doby, co vylezl ze školy. Co ten může vědět o reálném životě, pro pána krále?

Třeba si myslí, že reálné platy jsou na úrovni těch parlamentních...
To jsme teda zabrousili k tématu. No, abych to nějak shrnula, jediný možný mi přijde Fischer.

Tak honem od toho pryč. Zeptám se ještě, vy jste byla nejdřív rockerka, a pak jste sklouzla k popu, proč? Bylo to racionální rozhodnutí, že byste se třeba čistým rockem neuživila?
Jsem pořád rockerka. V té době to takhle, jak říkáte, nefungovalo. Měla jsem kariéru nastartovanou právě kvůli rockové hudbě. Lišila jsem se od všech těch upravených, nádherných zlato-stříbro-drahé kamení. Ale potom mi ten rockový kabátek začal být trochu těsný. Chtěla jsem si také zazpívat, využít různá zabarvení, výrazy, v rockové muzice není tolik možností. Zpíváte buďto potichu, nebo nahlas, ale žádné emoce tam moc nejsou. Nazpívala jsem dvanáct písniček, které dostaly Oscara - to byl takový trochu přechod do středního proudu. Pupečníkovou šňůru rocku jsem však nepřestřihla.

Kdo je váš vysněný (a neomezujme se jen na domácí scénu) pěvecký partner?
Vždycky jsem milovala Freddieho Mercuryho - to už se mi nesplní. Mám prostě ráda velké hlasy.

Třeba až operní?
Nemusí to být zrovna operní, ale třeba Barbra Streisand, to je člověk, který umí dokonale pracovat s hlasem - je to škola vůbec si ji poslechnout.

A co takový Bobby McFerrin?
Pozor, tady jde už o úplně jinou kategorii. On má hlas jako hudební nástroj, nebo spíš celého McFerrina má jako hudební nástroj. Také ho obdivuju, ale...

Jednou jsem ho viděl pracovat s takovým přístrojem, kde si zaznamená část hlasu, pak na to šlápne, zaznamená další část, zase na to šlápne, pouští se mu to jako smyčka, takže vlastně doprovází sám sebe. Svedla byste to a chtěla byste si něco takového vyzkoušet?
(Směje s) Ne... musí to být hrozně těžké. To spíš Ondřej Ruml.

Toho jsem s tím taky viděl a docela mu to šlo...
No, protože se McFerrinem zabývá, je to jeho ikona.

A co váš hudební experiment, který byste si chtěla vyzkoušet a ještě se k němu nedostala?
Už jsem si toho vyzkoušela docela hodně.

Takže nemáte laťku, kam byste se chtěla posunout?
Řeknu vám jednu věc, zpívám 40 let, všechno, co jsem si kdy přála (musím zaklepat na stůl), se mi splnilo. Teď si jen užívám života, který mám. Nepotřebuji nikomu nic dokazovat, někomu něco slibovat, nemám žádné tvůrčí pnutí. Baví mě to a jsem vděčná tomu nahoře, že mi to dopřál. Beru to tak, jak to je, nikam se nesápu. Až vám bude šedesát, tak tomuhle mému pocitu určitě porozumíte.

Je to ještě docela kus do Vánoc, ale přesto vás již poprosím na závěr rozhovoru o nějaké pěkné vánoční poselství pro čtenářky...
Moje milé čtenářky, nenechte se vytočit Vánocemi, krásně si je užijte, buďte zdravé, šťastné a krásné.

Kam dál? Naše rozhovory...

   
14.11.2012 - Rozhovory - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [111] libuno [*]

    Petra Janů je dobrá zpěvačka, ale nemám pocit, že bych měla sdílet její názory. Kandidáta sice vybraného nemám,jen mám pocit, že nám tu neustále vnucují politiky, kteří se již někomu zprotivili.

    Do politiky se hlásí lidé s hroší kůží.

    superkarma: 0 23.11.2012, 20:46:27
  2. avatar
    [110] Pentlička [*]

    Eva_Fl — #81 Možná jsem blbá, ale stejně nehodnotím lidi černobíle: byl v KSČ = zločinec, byl disident = anděl. Myslím si, že i v KSČ bylo plno dobrých lidí, hodně jich takových znám. Nemyslím tím funkcionáře apod., ale normální běžné lidi, kteří chtěli normálně vykonávat zaměstnání, na které měli vzdělání a schopnosti. Ale to tobě asi nevysvětlím.

    KSČM bych nevolila, protože nesouhlasím s jejím programem - komunisti už to u nás jednou zkusili a nepovedlo se, takže druhou šanci jim nedávám. Ale taky si myslím, že je to vizitka dnešní vlády, že je tolik lidí natolik zoufalých, že volí komunisty.

    superkarma: 0 19.11.2012, 14:59:28
  3. avatar
    [109] reditelka [*]

    Jako zpěvačku mám Petru moc ráda.

    superkarma: 0 19.11.2012, 10:19:56
  4. avatar
    [108] kapkamore [*]

    Pěkný rozhovor..

    superkarma: 0 15.11.2012, 20:53:31
  5. avatar
    [107] Eva_CZ [*]

    Lukáš Čejka — #106 napsal jsi toho MOC a logicky. To ona nepobere.

    superkarma: 0 15.11.2012, 15:05:21
  6. avatar
    [106] Lukáš Čejka [*]

    dadma — #100 Pokud si vzpomenes na vystoupeni soudruha Dolejse na skrytou kameru, jak pekne popsal jak oni jako opozicni strana ovlivni za vsimne proprane pres Halo noviny hlasovani o zdaneni hazardu, tak je nemuzes povazovat za nezlodejskou stranu. Ale je to spis o tom, co kdo chce videt a nad cim se zamysli. Ja si z toho vzal pouceni, ze komunisti tu kradli od povalecnych let a nedokazalo je odstavit ani to, ze jsou na prvni pohled bez vyrazneho vlivu. Dalsi dukaz jejich cistoty je jejich pusobeni ve strednich Cechach, kde by pan Rath a Cssd nemohli konat co konali, nebyt hlasu zastupitelu prave za KSCM. Jinak receno KSCM se aktivni podporou pana Ratha podilela na pachani lumparen ...

    Videt soucasnou komunistickou stranu jako tu cistou a poctivou je najivni, az komicke . Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #107
    superkarma: 0 15.11.2012, 11:39:58
  7. [105] cilani [*]

    Eva_Fl — #102 neboj, oni nad tebou určitě taky...Sml57

    superkarma: 2 15.11.2012, 08:48:41
  8. avatar
    [104] kobližka [*]

    Eva_Fl — #102 Nech lidem jejich názor.

    dadma — #100 Měli by ti vadit pořád,zkus se podívat na některé dokumenty o komunistickém režimu,nebo kontaktuj někoho,kdo byl v jejich lágrech.....

    superkarma: 2 15.11.2012, 08:27:31
  9. avatar
    [103] saruz [*]

    Zatím vůbec nevím, koho budu volit, tak nějak mě kandidáti neoslovili.

    superkarma: 0 14.11.2012, 23:42:33
  10. avatar
    [102] Eva_CZ [*]

    dadma — #100 Sml43 nad nekterymi z vas bych se poblila.

    1. na komentář reaguje kobližka — #104
    2. na komentář reaguje cilani — #105
    superkarma: 0 14.11.2012, 23:41:46
  11. [101] dadma [*]

    dadma — #100 Opravuji komunisti.

    superkarma: 0 14.11.2012, 23:12:26
  12. [100] dadma [*]

    kobližka — #86 Mě dneska komunisty ani tak nevadí  ,jako jiné zlodějské strany.

    1. na komentář reaguje dadma — #101
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #102
    3. na komentář reaguje kobližka — #104
    4. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #106
    superkarma: 1 14.11.2012, 23:09:20
  13. [99] Evuš [*]

    Máme možnost volit prezidenta, ale kandidátů je hodně, nejsympatičtější mi byl p.Švejnar, ale ten to vzdal. Tak nevím.

    superkarma: 0 14.11.2012, 22:07:08
  14. avatar
    [98] ekleinovka [*]

    No, to ještě bude slušně řečeno zajímavé....

    superkarma: 0 14.11.2012, 19:31:29
  15. avatar
    [97] Eva_CZ [*]

    gerda — #91 pri setkani s blbem se nasiram. Jinak jsem zazila velmi prijemne a vesele dopoledne. Nejsem nasrana permanentne. Sml23

    Obamu jsme uz probrali pod jinym clankem, muj nazor znate.

    A budte rady, ze jsem zde nerozebrala muj pohled na Zidy. Sml54Sml24

    superkarma: 0 14.11.2012, 19:12:09
  16. avatar
    [96] paníliška [*]

    Nedávno jsem se bavila s mým šéfem a jeho názor mě pobavil. Prý - když nepomůžou blaničtí rytíři, třeba pomůže samuraj. Sml16

    Koho ale z těch kandidátů vybrat, to opravdu netuším. Sml80

    superkarma: 0 14.11.2012, 19:00:31
  17. [95] PEPI11 [*]

    Tak taky nevím, koho volit,ale Fischer se mi nelíbí, a navíc, myslím, že se tam ze všech tlačí nejvíc, a už to je mi nesympatické. Táňa F. je moc sladká, Franc by asi špatně reprezentoval kvůli tetování, ostatní už vůbec . Ale nejsem proti Zemanovi. Zatím se tu nikdo k němu nevyjádřil. Sml24

    superkarma: 2 14.11.2012, 18:36:16
  18. avatar
    [94] gerda [*]

    femme — #93 na současném prezidentovi je jasně vidět, jací lidé o to stojíSml57

    superkarma: 0 14.11.2012, 18:23:51
  19. avatar
    [93] femme [*]

    a proč chce být vlastně někdo prezidentem?? mohl by to být filantrop, který chce pomoc lidem své země, mohl........tomu ale já osobně, aspoň v ČR, nevěřím, já jen vidím lidi, kteří se chtějí politicky zviditelnit, kteří se chtějí finančně zabezpečit až do smrti, tak to vidím já Sml24 

    1. na komentář reaguje gerda — #94
    superkarma: 0 14.11.2012, 18:22:43
  20. avatar
    [92] peetrax [*]

    kobližka — #90 bojím se, že jo. Myslím, že to by bylo fakt nereálný. To by bylo ještě větší zakazování, než za komunistů. Ale teď už teda fakt jenom tak fantazírujeme. Sml54

    superkarma: 0 14.11.2012, 17:58:33
  21. avatar
    [91] gerda [*]

    Eva_Fl — #81 že tě to baví, být permanentně nasr*náSml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #97
    superkarma: 0 14.11.2012, 17:57:34

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] kobližka [*]

    peetrax — #88 Nevím,nejsem znalec a odborník,ale snad bylo zdokumentováno,kdo ve straně byl a ten by nemohl mít možnost založit,nebo být v jiné straně...ale asi se na to dívám moc idealisticky,co?

    1. na komentář reaguje peetrax — #92
    superkarma: 0 14.11.2012, 17:55:43
  2. avatar
    [89] peetrax [*]

    Rikina — #80 je to tak, prezident u nás je úředník. Lidi by si měli - ještě, než budou volit - ujasnit, co vlastně prezident má a nemá za pravomoci. Sml22

    superkarma: 0 14.11.2012, 17:52:40
  3. avatar
    [88] peetrax [*]

    kobližka — #86 já bych jenom chtěla vidět "zákaz komunistů" v praxi. Sml30 Jako že by si nezaložili obratem novou stranu pod jiným jménem? Vždyť jich bylo jako psů...

    1. na komentář reaguje kobližka — #90
    superkarma: 0 14.11.2012, 17:51:43
  4. avatar
    [87] daska59 [*]

    Pentlička — #78 Tak to bude hodně těžký Sml30. Na koho z kandidátů bych mohla být hrdá? Kdyby tam byla p. Fischerová, dopadne to jako za Havla. Do roka budou všichni vězni venku.

    superkarma: 0 14.11.2012, 17:46:17
  5. avatar
    [86] kobližka [*]

    Eva_Fl — #81 Hele,ale jak jsi psala před nedávnem,vy jste to,podle tebe,s tím Obamou taky moc nevyhráli?Nebo jo Sml58Sml16 A k těm komančům.....holka zlatá,to bys nenáviděla půlku národa,vždyť u nich byl kde kdo....

    Něco jiného by bylo,kdyby tenkrát po revoluci komunisty jako stranu zakázali.což se nestalo,v rámci falešné demokracie a tak se holt dneska s nimi musí počítat Sml80....bohužel....

    1. na komentář reaguje peetrax — #88
    2. na komentář reaguje dadma — #100
    superkarma: 0 14.11.2012, 17:45:50
  6. [85] dadma [*]

    Eva_Fl — #81 Je to tak ,vy tam nyní také máte co jste chtěli.Já s Obamou souhlasím.Ale jak je vidět začíná se v Americe revoluce.

    superkarma: 1 14.11.2012, 17:38:56
  7. [84] dadma [*]

    Pentlička — #78 A já s tebou souhlasím.

    superkarma: 0 14.11.2012, 17:36:35
  8. [83] jerenika [*]

    S těmi "zmetci" souhlasím...

    superkarma: 0 14.11.2012, 17:36:22
  9. avatar
    [82] Eva_CZ [*]

    Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52 ......... ve state je VETSINA normalnich chudych lidi? Hahahahahahaha.

    superkarma: 0 14.11.2012, 17:22:23
  10. avatar
    [81] Eva_CZ [*]

    Na Fisherovi mi nevadi, ze byl clenem zlocinecke organizace. To je to, co rikate vy, kterym ani za mak nevadi, ze byl (????? ) komunista.

    Jo, blba Pentle, mel sedet v kotelne. Ale vubec si nemyslim, ze to bylo treba. Moji rodice ve strane nebyli a v kotelne nesedeli. 

    CEST! Budete mit, co jste chteli. Sml67Sml22

    1. na komentář reaguje dadma — #85
    2. na komentář reaguje kobližka — #86
    3. na komentář reaguje gerda — #91
    4. na komentář reaguje Pentlička — #110
    superkarma: 0 14.11.2012, 17:21:33
  11. [80] Rikina [*]

    Pentlička — #78 Jen tak na okraj - prezident je, mimo jiné, také vrchním velitelem ozbrojených sil. Při nejlepší vůli si neumím, a radši ani nechci představovat v této funkci člověka laskavého a soucitného. To bychom tu armádu mohli rovnou zrušit. Sml80 No a představa, že prezident má zastupovat chudé lidi, je už vůbec poněkud divná. Prezident je v podstatě úředník, a musí plnit funkce svého úřadu. Nemůže protežovat jednu skupinu obyvatel na úkor ostatních (ani by na to neměl páky). Sml80

    1. na komentář reaguje peetrax — #89
    superkarma: 4 14.11.2012, 16:35:22
  12. avatar
    [79] gerda [*]

    Pentlička — #78 France by podle vzhledu řadili někam do Oceánie a to by nám neprospělo, už i tak si nás pletou a řadí někam k Jadranu.Sml30 Ale na Fischerovi mi nevadí to, že byl komunista. On vede v tom, že na něj nic neprasklo a že vypadá solidně. Taky málo. Prostě nemáme žádné osobnosti, tak se vybírají jednoocí mezi slepými. Kvalitní lidé zůstávají ve svých oborech, protože je jim jasné, že funkcí prezidenta se stanou figurkou na reprezentaci.

    superkarma: 0 14.11.2012, 16:15:55
  13. avatar
    [78] Pentlička [*]

    Původně jsem taky byla pro Fischera. Nevadí mi jeho komunistická minulost, chtěl prostě dělat svou práci a kariéru, co měl dělat, sedět v kotelně?, ale to, že dnes komunisty odsuzuje, to mi přijde velice licoměrné. A taky mě dost naštvalo, že řekl, že by reformy dělal ještě tvrdší, kdyby mohl. To není člověk, který by měl zastupovat normální chudé lidi, kterých je v národě většina. Paní Táňu Fischerovou mám moc ráda, poslouchám ji často v pořadu na českém rozhlase 2 a moc se mi líbí její názory, její laskavost a soucitnost jí 100%tně věřím. Měla bych ji za prezidentku ráda, ale myslím si, že ona by tam mezi těmi vlky moc šťastná nebyla.

    A Frnc může být úžasný po všech stránkách, ale prezident je hodně o reprezentaci a já si nepřeji, aby naši republiku reprezentoval potetováný chlap!

    Chci někoho, na koho bych mohla být aspoň trošku pyšná, že je českým prezidentem a kdo by také trošku vyjadřoval i moje názory.

    1. na komentář reaguje gerda — #79
    2. na komentář reaguje Rikina — #80
    3. na komentář reaguje dadma — #84
    4. na komentář reaguje daska59 — #87
    superkarma: 0 14.11.2012, 16:01:17
  14. avatar
    [77] carmi [*]

    Já s tím zatím mám dost problém. V podstatě se mi nezdá ani jeden z kandidátů. A Fischer - u toho mi vadí nejen jeho temná, nebo spíše rudá minulost. Ale vždyť on nic nepředvedl ani jako předseda vlády, byl strašně měkký a nechal sebou manipulovat.

    superkarma: 0 14.11.2012, 15:42:45
  15. [76] cilani [*]

    gerda — #74 jasně, ale vybírat můžeme jen z těch, kteří kandidují, takže beru toho, koho považuji za nejlepšího ze zúčastněných...Sml80

    superkarma: 0 14.11.2012, 14:57:56
  16. avatar
    [75] ToraToraTora [*]

    delfi.na — #65 Tvůj muž je rozený politikSml30Sml67

    superkarma: 0 14.11.2012, 14:43:23
  17. avatar
    [74] gerda [*]

    cilani — #68 víš, takových lidí ale je...ale nekandidují. Třeba profesor Pačes, líbil by se mi Zdeněk Svěrák...

    1. na komentář reaguje cilani — #76
    superkarma: 0 14.11.2012, 14:38:48
  18. [73] cilani [*]

    lida.lid — #69 nj, já zapomněla, že vtipnost a vzhled je důležitější než inteligence..

    superkarma: 0 14.11.2012, 14:36:45
  19. avatar
    [72] Lukáš Čejka [*]

    Avatar? A jste si jisti? Sml32Sml54

    superkarma: 1 14.11.2012, 14:19:40
  20. avatar
    [71] peetrax [*]

    lida.lid — #69 ale ale... copak jde u prezidenta o vtipnost? Sml6 Není to trochu povrchní, soudit podle vzhledu? Můj vysněný a favorizovaný prezidentský kandidát to taky není, ale tohle je teda trochu moc. Sml14

    superkarma: 2 14.11.2012, 14:18:29
  21. avatar
    [70] xx-b [*]

    na přímou volbu prezidenta jsem tedy fakt zvědavá Sml16 kdoví, jak to všechno dopadne... Sml54

    superkarma: 0 14.11.2012, 13:54:03
  22. avatar
    [69] lida.lid [*]

    Avatar Franc je strašidlo od pohledu. Toho bych nevolila, ani kdybych měla v sobě 4 promile alkoholu Sml23 Není ani reprezentatívní, ani hezký, ani vtipný.....jen na sebe poutá pozornost díky tomu, jak vypadá. Potkat ho večer, dám mu peněženku a prchám......Sml22

    1. na komentář reaguje peetrax — #71
    2. na komentář reaguje cilani — #73
    superkarma: 1 14.11.2012, 13:44:35
  23. [68] cilani [*]

    Mně sedí nejvíce ten zmiňovaný Avatar Franc. Pravda, neznám ho osobně, ale alespoň dle rozhovorů, co jsem s ním četla, to má hlavě aspoň trochu srovnané a když už nic, působí na mě jako inteligentní jedinec.

    1. na komentář reaguje gerda — #74
    superkarma: 0 14.11.2012, 13:32:34
  24. avatar
    [67] black.bird.third [*]

    Anai — #45 Oni jim teď třeba ještě vyškrtají pěkných pár tisíc podpisů na kandidátních arších a zas to bude jinak...

    superkarma: 0 14.11.2012, 13:31:27
  25. [66] dadma [*]

    ToraToraTora — #49 Ani já nemám žádného favorita,ale pan Fischer to určitě nebude.

    Petře Janů přeji hodně práce a štěstíčka.Je to moc dobrá zpěvačka.

    superkarma: 0 14.11.2012, 13:28:54
  26. avatar
    [65] delfi.na [*]

    ToraToraTora — #44 můj manžel taky Avatara Sml30 a prý já ho budu volit taky, protože je jasné, že musím podpořit svého muže Sml58

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #75
    superkarma: 0 14.11.2012, 13:27:52
  27. avatar
    [64] Lukáš Čejka [*]

    Rikina — #63 tak ja to jeste zvazim Sml54

    superkarma: 0 14.11.2012, 13:09:31
  28. [63] Rikina [*]

    Lukáš Čejka — #60 no jo, ale pražský hrad, to je pro prezidenta pracoviště. A které pracoviště je hezké na pohled? Takových moc není. Sml80 Takový zámek v Lánech, to je jiný kafe. Tam lidi nechodí, protože nesmí, hlídá to tam hradní stráž a vetřelce žene pryč rázným způsobem (já to vím, poněvadž jsem se tam snažila fotografovat - mám kliku, že mě jen vyhnali a nezavřeli Sml57). K zámku v Lánech patří celkem pěkný park, skleníky, a hodně velká obora, spousta zvěře. Klid, příroda. No a den otevřených dveří je tam jen jednou za rok, to se dá. Sml58 Sml57 

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #64
    superkarma: 0 14.11.2012, 13:02:08
  29. avatar
    [62] ToraToraTora [*]

    peetrax — #61 Dík, četla jsem. jeho postoj je mi sympatický.

    superkarma: 0 14.11.2012, 12:59:56
  30. avatar
    [61] peetrax [*]

    ToraToraTora — #49 doporučuju tedy ještě rozhovor s jeho partnerkou, Idou Saudkovou. Tam tvrdí něco ve smyslu, že on vlastně prezidentem ani chtít nechce, má to na háku a v podstatě se celým tímhle kolotočem baví. Inu, proč ne, přístup je to sympatický, ale ne pro budoucí hlavu státu. Kterou stejně nebude. Sml80

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #62
    superkarma: 2 14.11.2012, 12:30:27

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme