Bulvár

Peníze = nejlepší sexappeal?


Když vidívám modelky o hlavu vyšší než jejich životní (momentálně) partner s pleší a bříškem, kladu si otázku - proč??? A odpověď nemusím hledat dlouho, napadá mě bohužel stále jenom to omleté klišé: peníze a pohodlí.
Proč si např. taková Kateřina Brožová vybírá partnery, o které já bych si třeba kolo neopřela, protože mi jako chlapi připadají naprosto nepřitažliví? Duševní souznění?! To mi povídejte...:)
Takže mužská přitažlivost - jak pro koho.
Já jsem (bohužel:)) nikdy na peníze nebyla, takže jsem se po celý život nedokázala "zajistit", zkrátka - rozhodovala jiná měřítka. Zamilovaná jsem byla prakticky pořád od svých 7 let. Stačila hustá blonďatá hříva, pověst rebela nejmíň s dvojkou z chování a nebylo mi pomoci. Naštěstí šlo o lásky výhradně platonické, takže nenapáchaly žádnou škodu. Mě až do mého dospělého věku přitahovaly typy buřičské, neladící s představou o slušném hochovi, a čím horší pověst, tím víc mě magneticky přitahoval!  Naštěstí jsem pobrala rozum, sice mi to trvalo poněkud déle, ale závěr patří mistrům!!!
Pochopila jsem, že sice stále potřebuju chlapa lehce extravagantního, žádného putičku, ale zároveň chytrého, pozorného a spolehlivého. A když jsem k těmto vlastnostem potkala ještě docela atraktivního opáleného fešáka, tak si snad můžu gratulovat, ne? Co na tom, že už máme několik desítek let za sebou, pokud by chyběla přitažlivost, vztah by nestál za nic.
Rozhoduje charisma.
No, nemůžu si stěžovat, nemůžu:)
Gerda



Milá Gerdo,
přitažlivost mužská a mezi tím rovnítko přitažlivost peněžní mi  trochu připomíná prostituci.
Je to obchod.
Ty mi dáš peníze a já překousnu, že mě nepřitahuješ.
Kdyby ti muži středních a starších let měli plat deset tisíc hrubého, tak by si o ně slavná Kateřina neopřela kolo také.
Děkuji za názor a hezký den

   
21.06.2006 - Společnost - autor: Dana Svobodová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [54] bednaroi [*]

    Janinas: Mifaela: No ale na pocatku jeho "kariery" byjste si ho ani nesimly,topil se v chudobe,kolikrat jedli s manzelkou cely tyden jen cocku,nebot on prohral vsechny penize v kartach,kouknete na 13. komnatu

    http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/1186000189-13-komnata/20291-michal-horacek.html

    Ale charisma ma obrovsky,to se musi nechat

    superkarma: 0 21.06.2006, 22:00:55
  2. avatar
    [53] bednaroi [*]

    Simba: v tom pripade se olouvam,nevsimla jsem si ze mi to tam skocilo dvakrat,vzdycky akorat hledam kde naposled je muj obrazek a ctu to od toho mista nahoru

    superkarma: 0 21.06.2006, 21:57:12
  3. avatar
    [52] Vivian [*]

    Proč by nemohly milovat chlapa s pleší a pupkem? Když umí vydělat peníze, znamená to, že je navíc schopný, a takových chlapů moc není A i to je součást sex-appealu.

    superkarma: 0 21.06.2006, 16:33:55
  4. avatar
    [51] Lucimo [*]

    BBV: Taky mi "uhlobaron" přišel jako sympatický příjemný chlap. To takový "Pepíček" od Partyšové, to je slizák na první pohled. Ale třeba ho fakt miluje. Já jsem kdysi podobného chlapa měla tři roky. S tím rozdílem, že já jsem živila jeho.

    superkarma: 0 21.06.2006, 14:02:39
  5. avatar
    [50] Suzanne [*]

    Mifaela: Janinas: brrrr, tak to vám do zelí nepolezu

    superkarma: 0 21.06.2006, 13:54:37
  6. avatar
    [49] Kadla [*]

    Nyotaimori: Nejlepší je kombinace obého

    superkarma: 0 21.06.2006, 13:52:57
  7. avatar
    [48] Janinas [*]

    Mifaela: Tak Horáčka bych brala hned. Byl nedávno u nás v divadle a je opravdu silně charismatický a příjemný chlap!

    superkarma: 0 21.06.2006, 13:51:00
  8. [45] a.... [*]

    damanka: jo jo losery nebrat!!! To jsem pochopila už ve svých 21( přestože jsem v té době byla co se týče vztahů ještě úplně blbá). Ale když jsem si uvědomila, že ten můj nadějný umělec bude po celý život jen nadějným umělcem, nikdy nebude dělat a bude se jen vznášet ve vyšších sférách a čekat na svou příležitost...tak jsem si řekla TAK TAKHLE NE

    superkarma: 0 21.06.2006, 13:42:14
  9. avatar
    [43] Suzanne [*]

    Amálie: ségra takhle v manželství šíleně trpí tím, že její chlap není velkorysí. Ani v penězích, ani v názorech, ani v životě. V podstatě se jim kvůli tomu postupně rozpadl vztah. Taky bych to nesnesla

    superkarma: 0 21.06.2006, 13:08:41
  10. avatar
    [42] Amálie [*]

    34 damanka: Líp bych to nevystihla

    Snad jen dodám, že lakomce bych nesnesla ani smykem! Mam ráda velkorysý chlapy a nemyslim tim, že mě maji zahrnovat dárečky či diamanty.

    superkarma: 0 21.06.2006, 13:05:00
  11. avatar
    [41] Suzanne [*]

    Simba: To se ví

    superkarma: 0 21.06.2006, 12:47:18
  12. avatar
    [40] Simba [*]

    Suzanne: díky, aspoň někdo to pochopil

    superkarma: 0 21.06.2006, 12:37:31
  13. avatar
    [39] Simba [*]

    bednaroi: ale já se do tebe nenavážím, dva stejné tvoje příspěvky pod tímto článkem ... Možná příště nepoužívej refresh stránky ...

    superkarma: 0 21.06.2006, 12:36:36
  14. avatar
    [38] Suzanne [*]

    bednaroi: šmarjá, skočilo ti to tam podruhý a někdo si z tebe udělal legraci. V čem je problém? Klííd

    superkarma: 0 21.06.2006, 12:36:23
  15. [37] Radka JS [*]

    Souhlasím s tím, že charisma přímou souvisí s úspěšností muže potažmo s penězi. Určitě bude zajímavější chlap, třeba v letech, úspěšný, finančně zajištěný než nějaký pivní sociál. Totiž ten úspěch splní životní sen a takový člověk je většinou v pohodě a umí žít. Taky na to má, vydělal si. Takže je to vlastně začarovaný kruh.

    superkarma: 0 21.06.2006, 12:33:57
  16. avatar
    [36] Suzanne [*]

    *Kotě*: No jo, když ona je vůbec zvláštní

    ...trapně jasné A když ještě mají doma obludu, tak je to vůbec běs

    superkarma: 0 21.06.2006, 12:33:57
  17. avatar
    [35] gerda [*]

    bednaroi: nic si z toho nedělej . Simba to třeba dávno ví, ale je tady určitě spousta těch, kteří-které o tom čtou poprvé. Já taky sem tam napíšu něco podruhé, potřetí.... důležité je, že je to pořád pravda!

    superkarma: 0 21.06.2006, 12:27:24
  18. avatar
    [33] bednaroi [*]

    gerda: dekuji za podporu,nechapu proc se vsichni navazeji hlavne do mne,ostatni tu taky pisou spoustu veci porad dokola,a nikdo je nepeskuje ze uz to slyseli milionkrat,nebo ze se nemusi nutne vyjadrovat ke kazdemu tematu

    superkarma: 0 21.06.2006, 12:21:12
  19. avatar
    [32] gerda [*]

    Simba: a proč ne? Je vidět, že je šťastná a mně to teda vůbec nevadí.

    superkarma: 0 21.06.2006, 12:14:46

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [31] Simba [*]

    bednaroi: gratuluji, ale nemusíš to psát dokola

    superkarma: 0 21.06.2006, 12:10:05
  2. avatar
    [30] *Kotě* [*]

    Suzanne: když zrovna z ní ta vypočítavost fakt čiší. Jsou ženy, kterým bez problémů uvěřím, že si svého bohatého, slavného a vlivného muže nevzaly pro jeho prachy a moc, nýbrž pro osobní charisma, a jsou ženy, u nichž je trapně jasné, že nic než stav konta je nezajímalo

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:59:35
  3. avatar
    [29] bednaroi [*]

    tak to ja mam chlapa krasnyho a bohatyho zroven,jsem asi mela stesti,a to ani nejsem mrcha

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:57:30
  4. avatar
    [28] Kadla [*]

    Suzanne: Naprostý souhlas!

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:54:37
  5. avatar
    [27] Suzanne [*]

    *Kotě*: ale to je vcelku logické Přece se nenechá strhnout dolů Já bych taky radši byla sama, než bych se přestěhovala ke "své lásce" do bytu IV.kategorie s topením na pevná paliva. To by koneckonců neudělal ani chlap, aby si pohoršil, ne?

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:52:42
  6. avatar
    [26] *Kotě* [*]

    Clerenc: řekla tam, že by nemohla žít s chlapem, který by jí nezajistil takovou životní úroveň, jakou požaduje.

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:49:51
  7. avatar
    [25] gerda [*]

    Clerenc: vyjádřila totéž ... kultivovaně a diplomaticky

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:49:00
  8. avatar
    [24] Clerenc [*]

    Kotě: ten rozhovor jsem četla také, ale takhle to tam nebylo. Pouze připustila, že životní úroveň je pro ní důležitá. Ale že jí výhradně zajímá stav konta v tom článku nikde nebylo...

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:47:58
  9. avatar
    [23] Suzanne [*]

    a....:

    Ono je to nějak takhle. Charisma má chlap, který je v pohodě. A chlap je v pohodě, když je úspěšný. Úspěch se měří penězi (počtem ulovených mamutů, počtem cen a výher). Takže je nabíledni co? Že charisma má přímou úměru se zajištěním. A dáma vůbec nemusí přemýšlet jako Brožová

    A pokud je charismatický chudý, pak přijdete na to, že buď má práci, která jej velmi uspokojuje i bez fin.zajištění, nebo pracuje v charitě (což je také velká satisfakce), nebo je student a dospěje k tomu, nebo je totální alternativec.

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:46:52
  10. avatar
    [22] Asdareel [*]

    *Kotě*: Přesně. Mně absolutně nepohoršuje, když se žena příznivě dívá na schopnost muže vydělat peníze. Možná, že bych si pomyslel něco o vypočítavosti jenom když by šla výhradně po jeho majetku bez ohledu, jak jej nabyl, třeba restitucí nebo dědictvím a jinak by to mohl být naprostý budižkničemu. Ale pokud je schopný peníze vydělat, považuji za zcela v pořádku, že mu to zvyšuje cenu na seznamovací burze

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:39:54
  11. avatar
    [21] jiti [*]

    Mě osobně nejvíc imponuje když je chlap pracovitý, šikovný a schopný. Rozmazlený nagelovaný frajírek kterému vyšlapal cestu jeho tatínek je mi ukradenej. Stejně tak pivní blbeček

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:37:38
  12. avatar
    [20] *Kotě* [*]

    Kdysi jsem četla v MF dnes rozhovor s K. Brožovou a ta natvrdo připustila, že na chlapovi ji zajímá výhradně stav konta. Myslím, že je pouze upřímnější než jiné.

    Mně osobně primárně na chlapovi imponuje, když je sebevědomý a schopný. Přiznávám, že jsem taky měla kdysi vztah s jedním velmi bohatým mužem, ale nebylo to pro jeho konto, ale právě pro tyto vlastnosti. Ono se to jaksi většinou pojí dohromady

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:34:37
  13. avatar
    [19] Gabi [*]

    Nevím, co Vás na tom tam exituje, manželství je přeci typ smlouvy. Možná, že takový svazek je mnohem logičtější, než nějaké zamilované třeštění. A myslím, že věk a fyzično nehraje nijak zásadní roli. Co třeba moudrost, zkušenosti, vnitřní kouzlo osobnosti?
    P.S.: Když by si nějaká ze zmińovaných "celebritek" vybrala nějakého dřevorubce, tak se divit nebudete? Nebo to bude tak, že "celebritka si vydržuje jeho", protože je krásný tupý svalovec?!

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:26:39
  14. avatar
    [18] Žábina [*]

    nebo taková Partyšová a její "láska"

    superkarma: 0 21.06.2006, 11:13:16
  15. avatar
    [17] jiti [*]

    Asdareel: Máš pravdu, s bezdomovcem bych si asi nic nezačala a to by mohl mít sebekrásnější úsměv. Ale zase z prominutím starýho vola ve věku mýho táty ne li staršího, aby se po mne plazil no fuj, to rači chlapa s průměrným platem

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:49:20
  16. avatar
    [16] bednaroi [*]

    tak to ja mam chlapa krasnyho a bohatyho zroven,jsem asi mela stesti,a to ani nejsem mrcha

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:45:12
  17. [15] a.... [*]

    gerda12: to je známka velmi nízkého sebevědomí...ty nevíš nic o tom, co je rovnocenný vztah?? ty máš přece taky svoji hodnotu.

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:38:16
  18. avatar
    [14] Asdareel [*]

    Gerdo, proč to hned nazývat obchodem nebo dokonce prostitucí? I v přírodě a ve zvířecí říši platí, že rodiny zakládají jen schopní a kvalitní samci a samice, kteří se tak postarají o přenos kvalitní genetické informace a svá mláďata jsou schopni ochránit a zajistit. Silný vítězí, slabý padne. C'est la vie.

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:37:08
  19. [13] a.... [*]

    Suzanne4: tak tak
    Víš gerdo, ono to, jestli má někdo charisma a je něčím mimořádný s tím, jestli dokáže vydělat prachy dost souvisí. Neschopný trotl nemající to"charisma" a "osobnost" se v životě jen tak plácá a říká, že má smůlu. Ten, kdo je v něčem dobrý a dokáže se prosadit dojde toho ohodnocení i v penězích.A k tomu vzhledu...dnes už bývá zvykem, že úspěšní muži na sebe docela dbají
    Musím říct, že vždycky, když mě někdo zaujal( aniž bych o něm cokoli věděla) zjistila jsem, že to opravdu není žádný chudák

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:35:18
  20. avatar
    [12] gerda [*]

    Asdareel: no jo, ale být ve zlaté kleci s myšlenkou, že si mě ten chlap vlastně koupil? Jaký je pak rozdíl mezi tímto a prostitucí? Patrně jenom v počtu zákazníků - jeden přeplatil všecky...

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:34:06
  21. avatar
    [11] Asdareel [*]

    Dámy, přiznejte si to: život je do velké míry o penězích. V pravěku představoval samce schopného zajistit a ochránit rodinu chlap schopný ulovit mamuta, dnes je to chlap schopný zajistit rodinu finančně. Finanční zajištění je nejen příjemné, je to i conditio sine qua non pro kvalitu života. Kvalita bydlení, strava, lékařská péče, vzdělání pro děti, zajištění na stáří, to vše úzce souvisí s penězi.

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:31:52
  22. avatar
    [10] renike [*]

    man-mimo:

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:21:54
  23. avatar
    [9] Mici [*]

    gerda: jiti: taky zastávám tento názor a nevím, co by mě přesvědčilo o opaku

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:05:01
  24. avatar
    [8] svetluszka [*]

    ženský přitahuje úspěch a je jedno jestli je ten dotyčnej prachatej nebo slavnej.... .....je to prostě vrozený....

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:04:53
  25. avatar
    [7] man-mimo [*]

    editorka Dana: nechybí písmenko?

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:04:29
  26. avatar
    [6] jiti [*]

    Je to tak, třeba maláčová a její uhlobarón . Kdyby neměl lowe tak si o něj ani kolo neopře

    superkarma: 0 21.06.2006, 10:02:09
  27. avatar
    [4] Suzanne [*]

    A nejhorší je, že spousta ženských má doma obludu i bez prachů

    A není ono to charisma peněz spíš o tom, že charismatický je ten, kdo je pracovitý, něco v práci něco dokázal, umí rozhodovat, velet (což je vcelku sexy)? Ony ty prachy k tvrdé práci a rozhodnosti tak nějak patří, pokud dotyčný má trochu talent.

    superkarma: 0 21.06.2006, 09:55:50
  28. [3] TESSA [*]

    jo leckeré ženské letěj jen na prachy.Taková mrcha být neumím a být s někým jenom kvůli penězům to bych nezvládla.Asi jsem hloupá,ale v naší společnosti platí čím větší mrcha tím víc má štěstí.Bohužel taková být neumím.

    superkarma: 0 21.06.2006, 09:51:29
  29. avatar
    [2] Janulina [*]

    Gerda:

    superkarma: 0 21.06.2006, 09:47:51
  30. [1] altamina [*]

    taky si nekdy rikam, proc taky nejsem mrcha a na prachy

    superkarma: 0 21.06.2006, 09:46:02

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme