Bulvár

Pedofilie a sex s dětmi jsou dvě rozdílné věci, říká pedofil

Možná vás překvapí, že znásilnění dítěte či mladistvé osoby většinou nespáchá pedofil. Nejen na tento fakt se snaží upozornit iniciátoři aktivity Nejenhomo.cz, která například pomáhá pedofilům s tzv. comming outem, tedy aby se veřejně přiznali ke své sexuální orientaci nebo deviaci.

Prague Pride je pochod sexuálních menšin. Letos se ho poprvé zúčastnili také pedofilové. V návaznosti na pochod založili také webové stránky, které o pedofilii informují.

Podařilo se nám zkontaktovat jednoho z tvůrců projektu, Petra Kasze. „Jedním z našich cílů je osvěta mezi lidmi – informování o tom, co pedofilie skutečně je, že to není pojem totožný s pohlavním zneužíváním dětí,“ vysvětluje Petr. „Dalším naším cílem je pomoc ostatním pedofilům smířit se s faktem, že na ně děti eroticky působí – víme, že jedině tehdy, ví-li pedofil o sobě, že je pedofil, může na sobě pracovat a naučit se s faktem, že je „na děti“, zodpovědně zacházet. Proto nabízíme na našem webu veškeré informace o pedofilii i komunitní podporu ostatních zkušenějších členů, kteří mohou nově příchozím členům poskytnout cenné rady a informace, jak s pedofilií žít relativně šťastný a plnohodnotný život. Podařilo se nám také domluvit spolupráci s několika sexuology, kteří na našich stránkách odpovídají v anonymní sexuologické poradně. Dokonce jsme ochotni a připraveni případné problematické členy k vybraným sexuologům, se kterými máme dobré zkušenosti, osobně doprovodit.“

S Petrem jsem vedl o pedofilii velice otevřený rozhovor. V jeho průběhu jsem se dozvěděl, že už jednou s naším magazínem spolupracoval (viz odkazy pod článkem), snažil jsem se tedy pokládat jiné otázky. A tak následující řádky jednak vysvětlují iniciativu Nejenhomo.cz, a krom toho chronologicky doplňují již vydané články...

Co konkrétně bylo impulzem k založení webu Nejenhomo.cz?
K založení webu nás přiměla iniciativa některých našich členů, kteří navrhovali, zda bychom se v rámci natáčení dokumentu Veroniky Liškové nezúčastnili Prague Pride jako jedna ze sexuálních menšin. Vzhledem k tomu, že k účasti se nakonec opravdu přihlásili čtyři naši odvážní členové, mým úkolem bylo vytvořit text webu pro lidi, kteří stránky této naší iniciativy navštíví a na kterém budou napsány stručné a srozumitelné základní informace o naší komunitě, o tom, co nás trápí, i o tom, co vlastně k dětem ve skutečnosti cítíme. Mnoho lidí má totiž velice jasnou představu o tom, kdo je to pedofil a jak smýšlí, ale bohužel tato představa je realitě na hony vzdálená.
Účastí na Prague Pride, kde jsme nesli transparent s odkazem na webové stránky, připravené speciálně pro tuto příležitost, jsme chtěli především v souladu s našimi cíli upozornit na předsudky, které kolem pedofilie panují, a dodat odvahu těm pedofilům, kteří se doposud z nejrůznějších důvodů báli (i anonymně na internetu) s kýmkoliv o tom, co k dětem cítí, mluvit. Z tohoto pohledu hodnotíme naši akci jako velmi zdařilou.

pedoKdo je tedy pedofil a jak smýšlí?
Pedofil je člověk, který cítí erotickou náklonnost k dětem. Většinou zhruba od začátku puberty (od 13 let) cítí, že se mu líbí děti nějak víc. Většina pedofilů se chová k dětem naprosto běžně tak, jako se k dětem chovají i ostatní lidé, takže na první pohled pedofila samozřejmě nepoznáte. Smýšlení pedofilů může být velmi různé, tak jako i smýšlení různých lidí bývá někdy velmi různé. Většinou si uvědomujeme zákonné i morální normy, které také většinou přijímáme za vlastní. Je tedy pro nás například nemyslitelné mít s dětmi „sex“.

A jak tedy chápat člověka, který sexuálně zneužívá děti? Nejde snad o pedofila?
Sexuálně zneužít dítě může kdokoliv, tedy jak pedofil, tak i člověk, který pedofil není. Podle prof. Weisse přibližně 90 % případů pohlavního zneužívání dětí mají na svědomí nikoliv pedofilové, ale lidé orientovaní většinově. Tito lidé zneužijí dítě většinou z důvodu svého osobnostního nebo sociálního defektu jako snadněji dostupný náhradní sexuální objekt.
Na pedofily tedy připadá zhruba desetina případů pohlavního zneužívání dětí. Ani u nich však zneužití dítěte primárně nezpůsobí pedofilie, ale také jiná porucha v podobě snížené schopnosti sebeovládání či osobnostního nebo sociálního defektu - pedofilie v takovém případě vede k nasměrování nevhodného chování směrem k dětem, není však jeho přímou příčinou. Za některými zneužití dětí od pedofilů jsou i problémy se sebepřijetím - známe mnoho případů, kdy si pedofilně zaměřený člověk svoje sexuální zaměření nepřiznal, a vlivem okolností se dostal do potenciálně rizikové situace, nad kterou nikdy předtím nepřemýšlel a na kterou tedy nebyl a ani nemohl být připravený; výsledkem této situace bylo zneužité dítě. To, že je pedofil, se dozvěděl následně až v léčebně, a teprve až tam mohl začít přemýšlet o tom, co již od puberty dávno cítil - totiž to, že se mu děti líbí, že ho eroticky přitahují. Myslím si, že těmto případům se dá předejít včasnou informovaností - pedofil by měl o sobě vědět, že je pedofil, a co to znamená, aby se mohl na potenciálně rizikové situace předem připravit.
Na tomto místě je také nutné zdůraznit, že většina pedofilů děti nezneužívá. Pedofilie není synonymem pro pohlavní zneužívání dětí, jak si mnoho lidí myslí.

Jak se s tou erotickou náklonností vy osobně vypořádáváte? Tedy co to pro váš sexuální život konkrétně znamená?
Už od začátku u sebe považuji pedofilii za něco pozitivního, za dar vidět krásu tam, kde jiný člověk třeba nevidí nic zvláštního. Vždycky se mi holčičky líbily, nikdy jsem neměl žádné myšlenky, že bych jim chtěl jakkoliv ubližovat, naopak díky pedofilii mám tendenci si dětí víc všímat a mám touhu tu krásu, kterou v nich vidím, chránit.
Pro můj sexuální život to nic zvláštního neznamená, akorát si občas při masturbaci představím dítě.

Malý medailonek: Petr Kasz

  • Sexuální orientace: pedofil
  • Věk: 32 let
  • Povolání: učitel na základní škole

Rodiče jsou už 34 let spolu, mám 2 sourozence.“

Řekl jste zajímavé slovo: sebepřijetí. Ostatně heslem kampaně Nejenhomo je „Nejen homosexuálové prožívají comming out“. Můžete nějak popsat svoji osobní zkušenost se sebepřijetím pedofilie?
Bylo mi 13 let, když jsem si poprvé všiml, že se mi líbí dívky ve věku 7 až 9 let tak nějak víc. Bylo to na prvním svatém přijímání. Byly moc krásné, měly nádherné bíle šaty. Tehdy tomu ale člověk nerozuměl, i když věděl jsem, jakým pojmem by mě spolužáci označili, kdybych jim řekl, jaké dívky se mi líbí. Na gymnáziu se mi nejvíc líbily primánky, sekundánky, ale pořád jsem si říkal, přece nejsem pedofil, mně se líbí, já jim nechci nijak ubližovat ani s nimi souložit. Prozření přišlo až ve 20 letech, kdy jsem narazil na webovou stránku jiného pedofila, a na chatu, kam tento kolega chodil, jsem se poprvé setkal s lidmi, kterým se děti líbily velice podobně jako mně. Do té doby jsem si myslel, že jsem takový na světě sám. Vždyť v novinách vždycky jen psali o lidech, kterým se „líbí děti“ a kteří s dětmi provozují sexuální aktivity. O lidech, jako jsem já, nikde žádné informace nebyly. V té době jsem se poprvé zamiloval do 10leté dívky. Teprve po dvou týdnech, co jsem byl do ní zamilovaný, jsem si to přiznal: Ano, jsem pedofil.

Kde u nás může pedofil procházející comming outem dostat kvalitní pomoc/rady, pokud nechce jít k psychologovi?
Moc možností není. V podstatě jedinou možností je Informační web o pedofilii www.pedofilie-info.cz, který jsme spolu s několika dalšími kolegy založili. Předtím existovaly (a samozřejmě paralelně existují) osobní webové stránky hrstky pedofilů, které již také nejednomu člověku pomohly sebe najít.

Sám jste učitel. Svěřil byste své dítě bez obav do péče učitele pedofila třeba na školu v přírodě?
Pokud bych toho člověka znal, věděl bych, že na něj nejsou nějaké negativní reference, tak rozhodně. Dokonce bych byl možná i raději, protože bych věděl, že ten člověk připraví dětem nějaký zábavný program, že se jim bude věnovat, že si ten čas s ním děti zkrátka užijí. Mezi pedofily mám několik kamarádů, a v případě, že bych měl vlastní dítě, by mi nedělalo nejmenší problém mnoha z nich svoje dítě bez obav svěřit.

Ví vaše partnerka, že jste řekněme uvědomělý pedofil? Jak na tuhle informaci ženy reagují? 
Partnerku ani manželku nemám. Nicméně moc bych si přál mít rodinu - manželku a děti. Předpokládám, že svojí manželce vše řeknu ještě před svatbou. Chci, aby předem věděla, do čeho jde. Uzavřené manželství bez této informace bych považoval za neplatné, to by bylo zatajení zásadní skutečnosti.
Nicméně svěřil jsem se již mnoha lidem. Reakce jsou veskrze dobré, dokonce jsem se svěřil i mamince dívky, do které jsem se před 6 lety zamiloval. Pokud už spolu máme nějaký kamarádský vztah předtím, většinou se po svěření tento vztah ještě více utuží. Je to pro mě úleva, když ta osoba ví všechno, nemusím se přetvařovat, a zároveň je to psychické osvěžení - že vás někdo neodsoudil jen na základě toho, že se vám líbí děti. Poslední žena, které jsem se svěřil, je kolegyně z práce. Vůbec nijak negativně nezareagovala, máme spolu velmi blízký vztah. Tohoto svěření si velmi vážím, protože vídat se s někým, kdo vše ví a chápe Vás, i mezi dětmi ve škole, to je k nezaplacení a rovněž velká psychická úleva.

Nehandicapuje vás pedofilie při hledání partnerky? Přece jen ve dvaatřiceti už bývá chlap zadaný...
Momentálně mě handicapuje to, že jsem už 6. rokem zamilovaný do Markéty, dnes 16leté slečny, a vlastně celou dobu čekám, než jí budu moci dát najevo svoje city. Mezitím jsem samozřejmě stihl „promeškat“ několik příležitostí na perspektivní partnerský vztah s osobou věkově přiměřenější, avšak i když rozumově si to zdůvodním, city obalamutit neumím. Dokud miluji Markétu, těžko můžu začít vztah s někým jiným. Tím spíš, když s Markétou máme nyní docela pěkný kamarádský vztah, a dokonce spolu občas vyrazíme i jen ve dvou na nějakou kulturní akci.

Vy jste mediálně docela známý, nedělá vám to problémy v práci u kolegů?
Svou skutečnou identitu od té internetové samozřejmě důsledně odlišuji, takže kolegové v práci netuší, že mají mezi sebou pedofila. Kolegyně, o které jsem již mluvil, to ví, a žádné problémy mi to nezpůsobuje, naopak, je perfektní, když máte možnost se téměř každý den setkávát s někým, kdo o Vás vše ví a kdo se k Vám chová naprosto bez předsudků.

Hodně lidí (a předpokládám, že i hodně našich čtenářek) má o pedofilii jen informace typu: „Pedofil znásilnil dvanáctiletou holčičku...“ a pedofily šmahem odsuzují, hází je do jednoho pytle, panicky se jich bojí kvůli svým dětem. Co byste jim vzkázal?
No kdyby jenom dvanáctiletou, ale kolikrát média napíší, že pedofil zneužil nebo znásilnil 13letou, 14letou, a někdy i starší! Přitom takový věk je pro pedofily již naprosto netypický. Avšak i malé dítě může zneužít a často také zneužije člověk, který pedofil není, ale o tom jsme už v článku mluvili.
Co bych vzkázal čtenářkám a čtenářům Vašeho magazínu? Aby soudili druhé lidi ne podle sexuální orientace, ale podle činů.

Užitečné odkazy o této problematice

Přečtěte si také...

   
30.08.2013 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [89] átéčko [*]

    http://www.novinky.cz/krimi/312467-muz-z-brnenska-znasilnil-devitiletou-divku.html

    superkarma: 0 05.09.2013, 18:51:52
  2. avatar
    [88] Matinea [*]

    phoebe24 — #85 A já bych přihodila i rybáře, to je také divný živočišný druh Sml57

    superkarma: 1 02.09.2013, 14:45:33
  3. [87] cilani [*]

    phoebe24 — #85 počkej, známej je měšťák, ale je zlatej a má mozek a nebojí se ho použít raději, než sílu, mohl by bejt vynechanej?

    Suzanne — #74 nj, ale ten homo/heterosexuál (většinou i ti sadisti mají své dobrovolné protějšky) má možnost své choutky vybít doma s partnerem nebo prostě s osobou dospělou, ten pedofil se může realizovat, až když mu ta jeho dětská láska doroste do věku, kdy to nebude trestné (a otázkou je, nakolik ho tohle pak uspokojí, protože přece jen ho lákalo to mladší maso). Neznám takového poustevníka, který by se na tolik let vzdal sexu...

    superkarma: 0 02.09.2013, 09:02:46
  4. avatar
    [86] Eva_CZ [*]

    phoebe24 — #85 Sml67 Prihazujeme. Sml22Sml22Sml22Sml22Sml22Sml22Sml22Sml22

    superkarma: 0 01.09.2013, 16:09:07
  5. avatar
    [85] phoebe24 [*]

    Eva_Fl — #83 Jo - přesně takhle jsem to myslela a souhlasím. Sml67

    MMCH - můj kolega fyzikář je také myslivec.... Nemohli bychom přihodit pouze tělocvikáře a městskou policii?

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #86
    2. na komentář reaguje cilani — #87
    3. na komentář reaguje Matinea — #88
    superkarma: 0 01.09.2013, 15:54:51
  6. avatar
    [84] kobližka [*]

    Eva_Fl — #83 Souhlasím s tebou.

    superkarma: 0 01.09.2013, 14:15:14
  7. avatar
    [83] Eva_CZ [*]

    Tak jinak - jsem abstinujici alkoholik a toxik. Snazim se vyhybat jakymkoliv podnetum, ktere by me mohly hodit zpet. Opravdu se nezamestnam v lihovaru, ani v lekarne, protoze je to pro me velmi nebezpecne. A to bych ublizila pouze sobe ( a mozna par lidem okolo ).

    Pokud bych byla pedofil, kurna bych zvazila, jestli se stat ucitelem a mit podnety denne okolo. Protoze jsme jen lide a ............ jednou nam to muze proste precvaknout. Jen tak. 

    Ty vztahy Pana Hodneho Pedofila nejsou tak nevinne, jak nam tady predklada, zve si holcicky na prazdniny, travi s nimi spoustu casu atd. Myslim, ze tam dochazi i k ,,nevinnemu" osobnimu kontaktu. A ja bych si velmi neprala, aby me dite travilo prazdniny s pedofilem, aby s nim travilo svuj volny cas, aby se ho pedos dotykal apod. Kazdy desaty pedofil ,,ujede" - no pri vsi ucte a pokore to neni tak MALO! 

    Riki - OK, prihodime myslivce. Sml22

    1. na komentář reaguje kobližka — #84
    2. na komentář reaguje phoebe24 — #85
    superkarma: 5 01.09.2013, 14:12:12
  8. [82] Rikina [*]

    Eva_Fl — #67 no jo, Česko má furt před volbama. A tyhle podzimní asi nedopadnou tak, že bychom si mohli všichni gratulovat. Někdo na netu to nazval velkou říjnovou socialistickou revolucí, i datum by sedělo. Sml57 Ale zatahovat to sem a srovnávat politické přesvědčení a sexuální orientaci mi přijde docela humorné. Sml80

    To už bych mohla přihodit i myslivce. Ty zas nemám ráda já. Sice se mi líbí obecně muži v uniformách, ale zelené kamizolky bych zakázala. Dle mého přesvědčení jsou životu nebezpeční pro všechno, co neprozřetelně vleze do lesa, neb napřed střílí a pak koukají, co trefili. Určitě taky mají zvrácené představy o tom, jak se napřed ožerou a pak si zase krásně zastřílí. "Mají k takovému chování celoživotní program v mozku a testosteron je motorem, který je žene, nemohou si pomoci." - by možná řekl psychiatr. Sml57 Taky si raději do svých přátel volím jinou společenskou skupinu. Sml24 Mně osobně tedy žádný myslivec neublížil, ale až to udělá, bude pozdě, svět je zbytečně přeplněnej, chtělo by to pročistit... Sml34

    superkarma: 4 01.09.2013, 13:47:47
  9. avatar
    [81] Suzanne [*]

    risina — #80 Souhlasím s tebou, navíc myslím, že začínání si se studenty/studentkami se sice vždy v nějaké míře vyskytovalo (minimálně ve fantaziích), ale nikdy nebylo a nebude standardní a běžné. V historii je mnoho i slavných mužů, kteří se zamilovali do svých studentek (např. Chopin). A stačí kouknout na film z třicátých let Kantor ideál Sml22

    superkarma: 0 01.09.2013, 12:22:31
  10. avatar
    [80] risina [*]

    phoebe24 — #76 Mně přijde profesně neetické začínat si se studentkou/studentem, které učím, před maturitou, i když je jim nad 18. Ale já jsem staromódní úča Sml58.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #81
    superkarma: 0 01.09.2013, 11:47:07
  11. avatar
    [79] risina [*]

    phoebe24 — #76 No právě - ani většina pedofilů nerealizuje, anžto má rozum Sml22. A to je právě to, co tu někteří nechápou a odsuzují i ty fantazie Sml80.

    superkarma: 1 01.09.2013, 11:45:17
  12. avatar
    [78] Suzanne [*]

    enka1 — #75 No to jo, jen u těch dětí se to posuzuje jinak, i když zvrhnout ve velkou nepříjemnost se to samozřejmě může Sml22 

    enka1 — #77 áááá tady to sama píšeš Sml30

    phoebe24 — #76 No jasně, ale nemusí to mít principiálně se VŠEMI.

    superkarma: 0 01.09.2013, 10:50:48
  13. avatar
    [77] enka1 [*]

    phoebe24 — #76 Vždyť jo, asi jsem se blbě vyjádřila, já jen že ty mlaďochy taky nikdo neposoudí jako úchyláky

    1. na komentář reaguje Suzanne — #78
    superkarma: 0 01.09.2013, 09:57:50
  14. avatar
    [76] phoebe24 [*]

    enka1 — #75 blbej pedagog, no... Pokud je pedagog chytrý a umí počítat do osmnácti, tak mu nic nebrání abgrejdovat životního partnera/ku za mladší model. A pokud to není pedagog, tak stačí počítat do patnácti.

    A proč by neměl mít heterosexuální pedagog představy o studentkách? Má fantazii a vysokou školu k tomu, ne? Většina ovšem nerealizuje, anžto má i rozum.Sml57

    1. na komentář reaguje enka1 — #77
    2. na komentář reaguje Suzanne — #78
    3. na komentář reaguje risina — #79
    4. na komentář reaguje risina — #80
    superkarma: 0 01.09.2013, 09:30:22
  15. avatar
    [75] enka1 [*]

    Suzanne — #74 Ono je to i obráceně (mám na mysli teď to učitelství) - žák/ačka. student/ka se zamiluje do pedagoga a představy mohou nastat též a někteří/ré  jdou po realizaci docela fikaně.......a odsouzen bývá kdo?Sml58

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #76
    2. na komentář reaguje Suzanne — #78
    superkarma: 0 01.09.2013, 08:54:49
  16. avatar
    [74] Suzanne [*]

    gerda — #73 Ale celé to vysvětlování je asi o tom (aniž bych chtěla komukoli dělat advokáta), že to s těmi představami je jinak. Že se pedofil k malému dítěti nepřibližuje a priori se sexuální představou, která by dítě vyděsila. Když už se ale zamiluje, tak do dítěte, což přece ale ještě neznamená, že si s ním okamžitě představuje něco, co to dítě šokuje. To, že mně se líbí muži, přece neznamená, že se ke každému muži blížím se sexuálními myšlenkami. Gay se taky baví s ostatními muži, aniž by o nich měl hned sexuální představy. Heterosexuální učitel, který vyučuje na SŠ nebo VŠ taky taky nemá principiálně sexuální představy o studentkách, byť jsou tyto jinak a za jiných okolností ve skupině pro něj přitažlivých objektů. Takhle je to míněno.

    1. na komentář reaguje enka1 — #75
    2. na komentář reaguje cilani — #87
    superkarma: 3 01.09.2013, 08:34:56
  17. avatar
    [73] gerda [*]

    kasz — #71 zlobte se nebo ne, ale když se někdo přibližuje k malému dítěti s "nečistými" myšlenkami a představami, které by to dítě zcela jistě šokovaly, pokud by mohlo nahlédnout do hlavy pedofila, pak to není v pořádku. A nic na tom nemění skutečnost, že se ten člověk ovládá. Nelíbí se mi to, ámen.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #74
    superkarma: 1 01.09.2013, 08:14:30
  18. avatar
    [72] gerda [*]

    Eva_Fl — #67 Obama je aspoň sympatický a mladý.Sml58

    superkarma: 0 01.09.2013, 08:12:05
  19. [71] kasz [*]

    Eva_Fl — #70 Ten server znám, je na něm i článek - rozhovor s prof. Weissem: http://psychologie.cz/causa-anicka-byl-pedofil/

    "A pokud ji někdo skutečně zabil – byl to pedofil?

    Pouze malou část, jen asi desetinu sexuálních zneužití, spáchají praví pedofilové. Devadesát procent těchto trestných činů páchají sexuálně většinoví muži, kteří trpí poruchami osobnosti či jsou pod vlivem alkoholu. Jejich motivace není primárně pedofilní. Navíc pravá pedofilie nepředurčuje nositele k násilí na dítěti, naopak, pedofil má děti rád."

    1. na komentář reaguje gerda — #73
    superkarma: 0 01.09.2013, 00:40:05
  20. avatar
    [70] Eva_CZ [*]

    kasz — #69 www.psychologie.cz

    1. na komentář reaguje kasz — #71
    superkarma: 0 31.08.2013, 22:28:25
  21. [69] kasz [*]

    risina — #58 Když si pedofil vezme svou dětskou lásku, tak samozřejmě nepřestává být pedofilem. Je to na celý život.

    Eva_Fl — #66 "A pedofil chce mít styk s dítětem." Ano, společenský styk s dětmi je mnou vítán, to je pravda. Ale pohlavní styk tedy s dítětem mít nechci - nevím, kde jste přišla na takovou "blbost". Ubližovat druhým lidem, natož dětem, se mi hnusí.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #70
    superkarma: 0 31.08.2013, 20:47:52
  22. avatar
    [68] Eva_CZ [*]

    Phoebe, ty ucitelky si tak neber, jsou mezi vami nastesti vyjimky, ktere mam rada. Sml22Sml22Sml22Sml22Sml22

    superkarma: 0 31.08.2013, 18:51:39
  23. avatar
    [67] Eva_CZ [*]

    phoebe24 — #65 Cesko ma FURT pred volbama. Sml52 A mam takove tuseni, ze vim, jak tyhle dopadnou. Dopadnou tak, ze budu moc rada, ze jsem, kde jsem. I kdyz soudruh Obama taky neni vyhra. Sml23

    1. na komentář reaguje gerda — #72
    2. na komentář reaguje Rikina — #82
    superkarma: 2 31.08.2013, 18:50:52
  24. avatar
    [66] Eva_CZ [*]

    phoebe24 — #65 . Asi si dokážete představit, jak je těžké udržet sexuální pud na uzdě. A pedofil chce mít styk s dítětem. Sadista chce provozovat násilné sexuální praktiky, chce třeba bodat nožem, protože jinak se neuspokojí. Mají k takovému chování celoživotní program v mozku a testosteron je motorem, který je žene, nemohou si pomoci. Proto je recidivita deliktů sexuálních deviantů častá. Rád bych zdůraznil, že v České republice nevíme o jediné recidivě po operativní kastraci.

    Tolik slova psychiatra. Sml80

    1. na komentář reaguje kasz — #69
    superkarma: 0 31.08.2013, 18:49:33
  25. avatar
    [65] phoebe24 [*]

    Eva_Fl — #63 a učitelky taky Sml13.... Přitom rozdíl mezi pedagogem a pedofilem je velmi velký. Pedofil má rád děti.Sml57

    PS - taky mě někdy sereš, ale je evidentní, že k tomuto tématu máš zkušenosti, které hrotí Tvoje militantní názory jinak vždy vyladěné, chápající a kýpsmajlingové obyvatelky Jůesej. A to máme před volbama. Šmarjá - to zase budou diskuse....Sml15

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #66
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #67
    superkarma: 0 31.08.2013, 18:41:04
  26. avatar
    [64] Eva_CZ [*]

    ............ jako je mi na zvraceni z Pana Hodneho Pedofila, je mi na zvraceni i z mnoha vasich reakci. Prectete si i jeho dva predesle prispevky, mozna vam neco docvakne.

    superkarma: 1 31.08.2013, 17:30:20
  27. avatar
    [63] Eva_CZ [*]

    risina — #62 ne, jen zvrhliky. K tem patri i zlocinci typu komousi apod. Vic se rozepisovat nebudu, aby do z-in opet nevtrhlo policejni komando. Sml54

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #65
    superkarma: 1 31.08.2013, 17:10:12
  28. avatar
    [62] risina [*]

    Eva_Fl — #61 To je tvé svaté právo Sml22.

    PS: A to bys každýho, kdo ti je odporný, humánně utratila? Sml58Sml58

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #63
    superkarma: 3 31.08.2013, 16:56:38
  29. avatar
    [61] Eva_CZ [*]

    risina — #60 to nic nemeni na tom, ze mi jsou uchylove odporni. I ti, kteri ,,pouze" slintaji nad malickyma detma.

    1. na komentář reaguje risina — #62
    superkarma: 3 31.08.2013, 16:50:57

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] risina [*]

    Eva_Fl — #54 Není to normální jev, je to trestný čin zneužití dítěte.

    Mám dojem, že v téhe diskuzi směšuejme dvě věci - pedofilii jako zaměření a trestné činy s nálepokou "pedofilní", tj. spáchané na dětech. A těch se skutečně dopouštějí převážně jedinci s nepedofilní orientací. To, že člověk je pedofil, neznamená, že se bude vrhat na děti na potkání, zrovna jako se hetersexul nevrhá na každou ženskou, kterou zná - byť o tom třeba někdy sní. Dokonce ani ten, kdo je sexuálním zaměřením sadista, netýrá většinou ženy bez rozmyslu a bez jejich souhlasu. Pokud to dělá, mluvíme o patologickém sadismu. Polud pedofil zneužije dítě, mělo by se asi mluvit o patologické pedofilii.

    A jak už tady někdo napsal, stejně jako se všichni od mala učíme zvládat své pudy a pohlavní touhy, naučí se většina pedofilů  a jiných úchylů ventilovat způsobem bezpečným pro ně i jejich okolí. A pokud jim k tomu pomáhají osvětové webové stránky, pochody městy, diskuze s podobně postiženými, konzultace u sexuologa, vypisování do blogů... je to podle mě tisíckrát lepší, než kdyby to v sobě dusili a popírali - a pak tomu najednou dali neovládaně a děsivě průchod.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #61
    superkarma: 3 31.08.2013, 15:46:04
  2. avatar
    [59] risina [*]

    Pentlička — #56 A být heterosexuálním mužem-učitelem/homosexuální učitelkou, šla bys učit na střední/vysokou školu, kde studují dívky? Měl by homosexuální učitel učit na střední/vysoké škole, kde studují chlapci/mladí muži? Nebo bys podle hesla "přiležitost dělá zloděje" raději volila jinou možnost? Sml58

    superkarma: 3 31.08.2013, 15:33:18
  3. avatar
    [58] risina [*]

    kasz — #42 A když si pedofil vezme svou dětskou lásku, ktrá dospěla, přestává být pedofilem? Přestává mít fantazie o sexu dětmi, přestanou ho děti přitahovat? Pokud ano, byl to skutečeně pedofil?

    Myslím, že ne, a vycházím z toho, že normální hetero muž či žena má taky nejrůznější fantazie, i když miluje jednoho partnera.

    1. na komentář reaguje kasz — #69
    superkarma: 0 31.08.2013, 15:29:57
  4. avatar
    [57] Eva_CZ [*]

    Pentlička — #56 aha, takze normalni inteligentni dospely jedinec vleze na dite. Bezne... Sml80

    superkarma: 1 31.08.2013, 13:22:42
  5. avatar
    [56] Pentlička [*]

    Eva_Fl — #37 Četla jsem stovky trestních rozsudků, kde se soudilo pohlavní zneužívání dítěte a jen v jednom případě byl ten člověk pedofil. Velmi často zneužívají děti druhové jejich matek, ale i vlastní otcové dětí. Kupodivu to nejsou jen primitivové, kteří se neumí ovládat, ale i vzdělaní a inteligentní lidé ( i když jich je méně než těch primitivů). Myslím si, že je to dáno tím, že muži svojí sexualitu spojují hodně s pocitem moci a ovládání druhých.

    Samozřejmě, že člověk nemůže za to, jak se narodí, ale být pedofilem, tak bych rozhodně nešla dělat učitele nebo vedoucího dětského tábora. Příležitost dělá zloděje a kdo může dát za sebe ruku do ohně, že NIKDY nic podobného neudělá?

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #57
    2. na komentář reaguje risina — #59
    superkarma: 0 31.08.2013, 13:20:24
  6. avatar
    [55] Eva_CZ [*]

    enka1 — #46 Sml22Sml22Sml22Sml22Sml22

    superkarma: 0 31.08.2013, 13:19:18
  7. avatar
    [54] Eva_CZ [*]

    Co to je, kdyz tata obdelava svou malickou dceru do doby, nez ta zacne dospivat -pak presedla na mladsi, ta starsi ho uz nezajima? Uplne normalni jev? Nebo je pan tak krapet pedofil?

    1. na komentář reaguje risina — #60
    superkarma: 1 31.08.2013, 13:18:03
  8. avatar
    [53] Eva_CZ [*]

    MaVy — #52 kvuli VELMI NEBEZPECNE odlisnosti. 

    Rapunzela — #51 osobne nastesti ne. Ale obeti techto milych a neskodnych lidi je tolik, ze je mi z  toho soufl. Takze v rodine - to neni podle vas pedofilie? A co to teda je?

    superkarma: 0 31.08.2013, 13:16:23
  9. [52] MaVy [*]

    Eva_Fl — #31 každý máme právo nejen na svůj názor,ale i na svůj život,a nikdo nemá právo ho druhému brát a už vůbec ne jen kvůli odlišnosti

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #53
    superkarma: 2 31.08.2013, 11:33:57
  10. [51] Rapunzela [*]

    Mám silný pocit, že EVA by potřebovala přinejmenším pomoc psychologa. Zdalipak nemá třeba v dětství špatnou zkušenost?

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #53
    superkarma: 1 31.08.2013, 10:34:03
  11. avatar
    [50] OlgaMarie [*]

    gerda — #49 P.S. ..., ale až když začal senilnět.Sml57

    superkarma: 0 31.08.2013, 07:36:07
  12. avatar
    [49] gerda [*]

    danca79 — #45 jenom si ji nevybíral, když byla ještě v peřinceSml57

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #50
    superkarma: 2 31.08.2013, 07:23:36
  13. avatar
    [48] gerda [*]

    Rikina — #32 někteří lezou, někteří nelezouSml80 Pro jistotu si raději do svých přátel zvolím jinou společenskou skupinuSml30 Úchylky existují (a tohle úchylka je, pán může filosofovat jak chce, stejně mu nevěřímSml24) a existovat budou, doba je mnohem tolerantnější. Na to ale máme svobodu a demokraciiSml57, abychom mohli mít názor jaký chceme, a může se nám to klidně i nelíbit!Sml8 Proti gayům a lesbám nemám vůbec nic, protože jsou dospělí a neubližují. Mně jako malou předškolačku hladil u našeho baráku nějaký podivný pán po stehýnkách, než si toho všimla máma a bryskně mě odvolala. Víc se neřešilo nic. Ale dodnes si pamatuju, že to bylo divné - až podle reakce rodičů. Vlastně mi nic neudělal, že?

    superkarma: 1 31.08.2013, 07:20:01
  14. avatar
    [47] gerda [*]

    enka1 — #34 áááá, tak to mi nehrozí taky, já jen myslím na děti kolem sebe i dál.Sml58 Tady je to podané tak, že pedofil je vlastně milý člověk. Takže to může do budoucna proběhnout společensky i tak, že se dostavíme někam na večírek a hostitelka seznamuje - "a představuji vám pana XY, je to náš velký přítel a pedofil." Doba k tomu ostatně spěje, když se podívám na nabídku reality show a typy tam...Sml15Sml3

    superkarma: 0 31.08.2013, 07:13:33
  15. avatar
    [46] enka1 [*]

    Eva_Fl — #43 Necháš mě žít, když už jsem v důchodu?Sml58Sml54Sml24

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #55
    superkarma: 1 31.08.2013, 06:42:29
  16. avatar
    [45] danca79 [*]

    Jo a mimochodem, kdyz uvazim kolik jen v ceskem showbyznysu existuje paru, kde pan uz mel druhou manzelku kdyz ta soucasna curala do plenek......Sml80

    A lidi se na to tvari v pohode....

    1. na komentář reaguje gerda — #49
    superkarma: 0 31.08.2013, 03:16:28
  17. avatar
    [44] danca79 [*]

    Predstavy nikomu neublizuji...at si kazdej predstavuje co chce, jak to chce, kdy to chce, pokud ty predstavy nebude realizovat tak mi to zily nerve. A ze jsou to vic vetsinovy lidi co przni deti to neni zadna novinka. Treba Dr Weiss by urcite mohl psat romany kolik lidi mu proslo ordinaci, co byly jako deti zneuzivany nekym z rodiny...nekym, kdo mel dospelou partnerku nebo partnera....

    superkarma: 2 31.08.2013, 03:14:41
  18. avatar
    [43] Eva_CZ [*]

    phoebe24 — #39 jo, souhlasim s tebou. Jen - neexistuje vyleceny alkoholik, pouze abstinujici. Ja bych tam jeste pak prihodila ucitelky, ty me taky pekne serou. Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje enka1 — #46
    superkarma: 0 31.08.2013, 02:49:48
  19. [42] kasz [*]

    risina — #41 Je to jednoduché - když ji miluješ, není co řešit. :)

    Je jedním z mýtů, že jakmile dítě vyroste, tak "láska" skončí a pedofil si najde někoho nového, mladšího... Není tomu tak. Většina pedofilů by chtěla počkat na dítě, až dospěje, a mít s ním v dospělosti partnerský vztah. Nejinak je tomu i u mně.

    Je to podobné, jako když se 25tiletý zamiluje do 20tileté. Těžko tvrdit, že toho 25tiletého přitahují primárně 50tileté ženy... Ale když se ti dva mladí mají rádi, vezmou se, žijí spolu bok po boku, tak v 55 letech ten muž také bude svou 50tiletou manželku pořád milovat (v ideálním případě samozřejmě).

    Stejný princip - a máme to již potvrzené i výzkumem - funguje i u pedofilů.

    Jinak děkuji autorovi článku za serióznost a i většině zdejších diskutujících za prozatím velmi slušnou diskuzi. To se málokde vidí.

    Zdraví Vás Petr Kasz, administrátor www.pedofilie-info.cz a www.nejenhomo.cz, email: kasz@seznam.cz

    1. na komentář reaguje risina — #58
    superkarma: 1 31.08.2013, 00:34:47
  20. avatar
    [41] risina [*]

    carmi — #25 To jsme se ho už kdysi ptala, buď tady, nebo v nějaké jiné diskuzi. Taky tomu nerozumím Sml80 .

    1. na komentář reaguje kasz — #42
    superkarma: 0 31.08.2013, 00:08:26
  21. avatar
    [40] risina [*]

    Eva_Fl — #37 Hodní strejdové, vlastní i nevlastní otcové, vedoucí z kroužků, primitivové, zakomplexovaní chudáci, dobře situovaní vysokoškoláci... Sml80

    superkarma: 2 31.08.2013, 00:07:32
  22. avatar
    [39] phoebe24 [*]

    Eva_Fl — #33Jj.  Pánove z průvodu, hodní komouši, muslimové  a vyléčení alkoholici... Klidně bych je strčila do jednoho pytle a pročistila Svět Sml24Sml57

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #43
    superkarma: 0 30.08.2013, 23:53:07
  23. avatar
    [38] Eva_CZ [*]

    A uz vidim slzy stesti v ocich rodicu, kterym se dostane predstaveni : dobry den, jmenuji se Josef Novak a jsem hodnej pedofil a budu ucit vasi holcicku. Sml52

    A taky se nemuzu dockat pruvodu hodnych nekrofilu, zoofilu a pod. Vsak maji stejna prava, jen maji trochu jine predstavy. Sml80 

    Ale abych nebyla takovej nelida, byla bych pro pubertalni povinne testy. 1.uhrik na ksichte a sup k psychologovi. Mas nejakou odchylku? Fajn, vyklestit a sledovat. Sml24

    Ja si myslim, ze svet je zbytecne preplnenej. Muslimy, komousi, pedofily apod. Ze by to chtelo jednou za cas poradne procistit. Sml24Sml24Sml24Sml24Sml24Sml24

    superkarma: 0 30.08.2013, 23:20:56
  24. avatar
    [37] Eva_CZ [*]

    risina — #36 tak mi teda rekni, KDO je ten, kdo zneuziva deti? Jak se jim rika - podle tebe? Protoze ja si myslim, ze normalni clovek by na dite proste nesahl.

    1. na komentář reaguje risina — #40
    2. na komentář reaguje Pentlička — #56
    superkarma: 2 30.08.2013, 23:11:14
  25. avatar
    [36] risina [*]

    Eva_Fl — #31 90% procent zneužití dětí není od pedofilů, v tom ten článek nelže Sml80. Já jsem pro přísný tresty  (třeba i "vymiškovat", jak říkával můj děda - akorát nevím, jaké se tym píše i/y Sml58), pokud to někdo udělá, a to bez ohledu na sexuální orientaci, ale zabíjet hned po zjištění abnormality a úchylky bych teda nechtěla.

    Nehledě na to, že to, co je teď abnormální a úchylné, bývalo kdysi když ne normou, tak víceméně běžnou věcí, a řada věcí, které dne považujeme za normální, byla v průběhu dějin v určitých obdobíh považována za úchylku...

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #37
    superkarma: 4 30.08.2013, 22:23:01
  26. [35] Rikina [*]

    Inu, já jsem poměrně konzervativní osoba, a odjakživa si myslím, že nejlepší varianta je holky s klukama, a nejlepší případ rodiny táta, máma a děti. Tak nějak to asi myslela matka příroda, a je to logické a osvědčené uspořádání. Ale je zřejmé, že ne všichni lidi dostali do vínku totéž smýšlení, jsou tací, že při nejlepší vůli nemohou fungovat tímto způsobem. To beru na vědomí a klidně jim to přeju. Sňatky gayů i leseb mě nechávají v klidu, a přiznala bych jim úplně stejná práva jako komukoliv, včetně výchovy potomstva, ba i to právo pořádat barevné průvody, když mají pocit, že je to třeba. Za sebe si sice myslím, že je to téměř zbytečné vykládat všem okolo, že jsou jiní, neb je to nepodstatná informace, kterou běžně nikdo vědět nepotřebuje, ale to je věc názoru. Konec konců to můžu pustit z hlavy, kdyby mi třeba kolegyně v práci sdělila, že její nejhezčí erotická fantazie je obcování s černým arabským hřebcem (koněm, aby bylo jasno Sml57), tak pronesu nějakou zdvořilostní frázi typu "ale, opravdu? zajímavé" a druhý den už o tom nevím. Pedofilie ovšem vzbuzuje jednak emoce, druhak podezření. Člověk má zakódováno chránit mláďata, a nejen ty svoje, ale i třeba sousedovy, a tak se automaticky staví do opozice v okamžiku, kdy zjistí jejich možné ohrožení. To je pochopitelné. Ale člověk má taky mozek a měl by ho používat, a ne se bezhlavě poddávat instinktům. Trestat za pouhé myšlenky, nebo představy, to je špatně. Sml80

    superkarma: 5 30.08.2013, 19:15:50
  27. avatar
    [34] enka1 [*]

    gerda — #29 No, že by ses pedofilovi vyhla, na mě už by ani nemrk, i kdybych mu kráčela v ústretySml16

    1. na komentář reaguje gerda — #47
    superkarma: 0 30.08.2013, 18:58:12
  28. avatar
    [33] Eva_CZ [*]

    Rikina — #32 Sml22 ano. Panove z pruvodu jsou hodni pedofilove. Sml22

    Neco jako ,,hodnej komous". Sml28

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #39
    superkarma: 0 30.08.2013, 18:52:39
  29. [32] Rikina [*]

    Tak já z toho všeho vyrozuměla, že tito pánové, co byli v tom průvodu, třímali ty transparenty a propagovali výše zmíněné stránky, právě NELEZOU na malé děti. A jsou si plně vědomi, že by to nebylo dobře, kdyby to učinili, přičemž všem s podobným zaměřením doporučují totéž, tj. zůstat pouze u fantazijních představ a nerealizovat nic ani vzdáleně podobného obtěžování malých či větších dětí. To mi jaksi nepřipadá jako trestuhodné a potřebné humánního utracení. Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #33
    2. na komentář reaguje gerda — #48
    superkarma: 2 30.08.2013, 18:43:39
  30. avatar
    [31] Eva_CZ [*]

    MaVy — #30 napsala jsem SVUJ nazor a pohled na vec. Nic vic. Sml24

    A mluvila bys stejne, kdyby ti nekdo zprznil male dite.

    1. na komentář reaguje risina — #36
    2. na komentář reaguje MaVy — #52
    superkarma: 1 30.08.2013, 18:35:20

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme