Zdraví

Pečivo FIT DEN pro váš správný životní styl a štíhlou linii

Složení jídelníčku ovlivňuje přísun důležitých látek pro náš organismus, jako jsou vitamíny vláknina, také ovlivňuje přísun energie, cukrů a tuků. Pokud si hlídáte štíhlou linii nebo chcete shodit několik nechtěných kilogramů, je pro vás stěžejní vhodně jíst, hýbat se a dodržovat pitný režim.

Než začnete se spalováním vašich tukových buněk, měli byste mít na paměti, že hubnutí je dlouhodobý proces a vaše kilogramy nezmizí mávnutím kouzelného proutku. Jde o to změnit postoj k vašemu tělu a nebrat dietu jako stresující faktor. Hladověním svůj stav nezlepšíte - spíše naopak.

S tzv. jo-jo efektem se u svých pacientů setkává i externí výživová poradkyně pro značku Penam, paní Monika Divišová: „Chcete-li se vyhnout opakovanému nabírání váhy, nenechte se zlákat „zaručenými tipy“ na rychlé hubnutí. Žádné zázračné pilulky či nápoje neexistují, vše záleží jen na vás, vaší vůli a odhodlání. Pokud se ke změně svého jídelníčku nemůžete stále odhodlat, začněte hubnout například s kamarádkou nebo kolegyněmi z práce. Vzájemná podpora, ale i zdravé hecování dělají divy!“

Pokud jste opravdu odhodlaná změnit svou váhu, je důležité mít na paměti pět stravovacích návyků, které jsou základními kameny správného životního stylu, a které nám pomohou nastartovat náš dietní maraton.

1. Jezte pravidelně

Dieta nerovná se nejíst! Ba naopak! Moudřejší je jíst často (třeba až 7x denně), ale v malých dávkách. A to, i pokud nemáte hlad. Pokud vás přeci jen bude v začátcích honit mlsná, hřešte zdravě. Zkuste např. Celozrnný chléb slunečnicový s džemem s nízkým obsahem cukru. Ten je vyroben z kvalitní cereální mouky a vaše svědomí tak příliš nezatíží.

2. Zvyšte objem vlákniny ve stravě

Jak známo, vláknina působí jako kartáček na střeva. Takto „vyčištěné“ a zdravé střevo pak lépe vstřebává živiny z přijaté stravy. Celozrnné výrobky by se tak měly stát samozřejmou součástí vašeho jídelníčku. Se správným začátkem dietního režimu Vám pomůže řada FIT DEN značky Penam, pod kterou se skrývají chleby plné vlákniny, vitaminů a minerálů. Jsou určeny pro všechny, kdo pečují o dobrou kondici a správný životní styl. Celozrnný pochoutkový chléb z řady FIT DEN obsahuje dokonce 11,32 g vlákniny ve 100 g, 4 plátky snadno pokryjí doporučené denní množství vlákniny.

3. Bílkoviny jsou základ

Bílkoviny jsou během hubnutí velkým pomocníkem. Mají totiž vysokou sytící schopnost a napomáhají lepšímu spalování tuků. Najdete je převážně v masu, v rybách, zakysaných mléčných výrobcích, nízkotučných sýrech, ale i luštěninách.

4. Omezte příjem potravin s vysokým glykemickým indexem (GI)

Glykemický index je bezrozměrná veličina, která udává rychlost využití glukózy tělem z určité potraviny. „Po potravinách, které mají vysoký GI je brzy hlad, a proto nejsou při dietě žádoucí. Vyhnout byste se proto měli bílému cukru, a sladkostem - klasické sladkosti nahraďte například sušeným ovocem. Bílý cukr nahraďte hnědým, který neprochází rafinací, zařaďte celozrnné pečivo s vysokým podílem vlákniny,“ dodává Monika Divišová. Vyzkoušejte také Kornový chléb značky Penam, který obsahuje len, známý jako zdroj mastných kyselin.

5. Nezapomínejte na pitný režim

Uvádí se, že denně bychom měli vypít 2-3 litry tekutin. Toto množství ovlivňuje i náš jídelníček - pokud je základem zelenina, ovoce a mléčné výrobky, může být příjem tekutin formou nápojů o něco nižší. Vynechat bychom ovšem měli ochucené limonády a velké množství kávy či alkoholu. Naopak vhodné jsou čerstvé ovocné a zeleninové šťávy, které podporuji vylučování toxinů z těla.

Naším tipem pro správný životní styl je pečivo FIT DEN od firmy Penam:

Chléb celozrnný pochoutkový 250 g BK
Chléb s vysokým obsahem přirozené vlákniny. Svým složením plně vyhovuje vysokým nárokům zdravé výživy, a abyste si na něm pochutnali, obsahuje semínka lnu, která jsou navíc zdraví prospěšná

Penam

Chléb celozrnný slunečnicový 250 g BK
Chléb plný cereálií, vlákniny a minerálních látek. Pro extra chuťový zážitek tento chléb obsahuje semínka slunečnice, která jsou navíc známá svými příznivými účinky na lidský organizmus.Penam

Chléb celozrnný žitný 250 g BK
Chléb Kornový 500 g BK
Chléb šestizrnný 500 g BK
Fit chléb celozrnný 500 g BK
Fit chléb slunečnicový 500 g BK
Zrnochléb 400 g BK
Cereální buchty s drobenkou 340 g B

Více informací o správném životním stylu, soutěže, fórum, cvičení, naleznete na www.penam.cz

   
24.04.2012 - Zdraví - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. avatar
    [20] blesksoft [*]

    tyhle chleby u nás nemají, ale jedno za čas ho jezdím kupovat do Prahy

    superkarma: 0 27.04.2012, 19:59:35
  2. [19] kocicih [*]

    mam je moc rada, vyborne na svacinu

    superkarma: 0 27.04.2012, 18:09:33
  3. [18] Trefa [*]

    Trefa:tady na vsi mame jen obycejny chleba a rohliky,a kdyz jedu do mesta tak si vzdy neco koupim.hlavne taky kupuju ovoce,sladke limonady ne,mame dobrou vodu,ze sve studny.

    superkarma: 0 24.04.2012, 22:17:03
  4. avatar
    [17] ekleinovka [*]

    nejdu do žádné dietky,stačí mi,když musím tu nucenou

    superkarma: 0 24.04.2012, 19:09:18
  5. [16] jithule [*]

    nezkoušela jsem

    superkarma: 0 24.04.2012, 15:43:48
  6. avatar
    [15] Vetinari [*]

    No já nevím, mně přijde tak hnědý, až mám pocit, že je dobarvovaný karamelem, aby vypadal "víc celozrnný".

    superkarma: 0 24.04.2012, 14:43:20
  7. avatar
    [14] monkee [*]

    step1 — #4 A co je tedy chleba, když ne pečivo?Sml80

    hubajda — #13 Cena obvykle součástí reklamy nebývá, ještě sis toho nevšimla? Navíc v každým krámě (rozuměj obchodním řetězci) stojí jiný prachy.

    superkarma: 0 24.04.2012, 13:45:26
  8. avatar
    [13] hubajda [*]

    nezkousela jsem ale nikde nevidim napsanou cenu

    1. na komentář reaguje monkee — #14
    superkarma: 0 24.04.2012, 13:01:10
  9. avatar
    [12] capkova [*]

    No nevím - tyhle jsem nezkoušela ,ale pečivo z Penamu moc ráda nemám.

    superkarma: 0 24.04.2012, 12:54:17
  10. avatar
    [11] HankaPU [*]

    HankaPU — #10 Omlouvám se  za výpadek, měla jsem na mysli samozřejmě chleba ( ne chlba).

    superkarma: 0 24.04.2012, 12:44:35
  11. avatar
    [10] HankaPU [*]

    Pečivo máme rádi, ať je Fit den, nebo celozrnné, nebo i obyčejný chlba či rohlíky ... ale nejlepší je čerstvé, ještě teplé, to je dobrota. Sml16

    1. na komentář reaguje HankaPU — #11
    superkarma: 0 24.04.2012, 12:42:29
  12. avatar
    [9] Hanula [*]

    Sml16také mám ráda tohle pečivo

    superkarma: 0 24.04.2012, 12:34:30
  13. [8] FAXÍK [*]

    mám ráda takové zdravé chleby a pečivo Sml67

    superkarma: 0 24.04.2012, 10:53:48
  14. [7] Roland [*]

    Chléb kupujeme obyčejný, rohlíky celozrné, ale ujíždíme na sladkém pečivu (koláčcích ap.)

    superkarma: 0 24.04.2012, 08:40:21
  15. [6] Saritka [*]

    Chleba kupuji klasiku, rohlíky celozrnné mám ráda.Sml16

    superkarma: 0 24.04.2012, 08:23:00
  16. [5] magic11 [*]

    Pomalu jsem na cšelozrnné pečivo převedla celou rodinu a musím říct, že se cítíme lépe.

    superkarma: 0 24.04.2012, 07:50:15
  17. [4] step1 [*]

    Chleba kupujeme obyčejný, ale pečivo jedině celozrnné.

    1. na komentář reaguje monkee — #14
    superkarma: 0 24.04.2012, 07:31:05
  18. avatar
    [3] LudPa [*]

    U nás je vynikající slunečnicový chléb i celozrné rohlíky. Obyčejné rohlíky nekupuju.

    superkarma: 0 24.04.2012, 06:49:52
  19. [2] lidicka [*]

    Celozrnný asluečniový chleba kupuji, i celozrnné koláčeSml22

    superkarma: 0 24.04.2012, 06:17:08
  20. avatar
    [1] Jindriska8 [*]

    Chléb jíme jenom celozrnný ,rohlíky nekupuji.

    superkarma: 0 24.04.2012, 00:21:01

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme