Novinky

PBD:  Stačí se nevzdávat

První příspěvek přišel od pisatelky s nickem PBD, která až tak úplně zkušenosti s nevhodným dárkem nemá, má však jiné, podobné nepříjemné zkušenosti.

Dobrý den.

Já nemám zkušenost s nevhodným dárkem – Ti,co mě obdarovávají mají výborný vkus. Prostě dovedou obdarovat tak, že se nestačím divit v pozitivním slova smyslu a až u rozbaleného dárku si uvědomuji,že jsem byla podrobena výslechu kvůli zjištění co bych chtěla a to tak,že jsme si toho ani nevšimla.Obzvláště mamča je na to mistr – dovede z Vás velmi nenápadně a přirozeně vymámit to, co potřebuje a přitom je to jen tak mezi řeči při běžném povídání  a i když bych to možná měla čekat,tak to nikdy neprokouknu.A partnerovi rodiče nás zas vezmou na nakup,a koukají po čem koukáme :) A sestra – ta prostě ví- je to přece ségra:)

Ale abych byla upřímná – tak „nevhodné“ dárky jsem taky dostala- když jsem byla malá a byly to obecně všechny měkké dárky, které nebyly plyšák:)

S reklamací či výměnou nevhodného dárku tedy zkušenost nemám. Ale s reklamací jako takovou zkušenost mám- a ne jednu.Někdy to byl opravdu boj a mohu všem doporučit,aby se obeznámily s zákony na ochranu spotřebitele a nebáli se tyto znalosti použít.Prodejci velmi často spoléhají na neznalost a někdy pracovník,co vyřizuje reklamace ani potřebné znalosti nemá.Zná jen „ 30 – ti denní lhůtu“ –ale reklamace či vrácení zboží má i jiná pravidla.

Vytrvalost a razantnost je třeba – prostě slušně a rázně. Vyplatí se to. A je jedno o jak drahé jde zboží. Mávnout rukou by jsme neměli nad ničím,protože nejde jen o korunky,ale i o princip.

A pokud si dostatečně budete trvat na svých právech, vždy dosáhnete kýženého výsledku. Na podzim sem takhle pomáhala sestře při výměně lednice –a to hned dvakrát během jednoho týdne.

Sestra není taková jako já- a přijmení máme stejné – tak jsem se do toho s vervou pustila a i když mi nutily dvakrát 30-ti denní lhůtu,tak ani jednou neuspěli,protože já(tedy vlastně sestra) –prostě my známe svá práva:) Jsem už v rodině za bojovníka,tak se na mě obrací když prodejce nejedná jak by měl..a já ráda pomůžu a vlastně mě to i baví,beru to jako výzvu.

Poslední výzva byly ty prémiové SMS- nevyžádané. Bylo to jako když se baví blbej s hluchým ( komunikace s operátorem) ale nakonec mamce vodafone částku vrátil. Kdo ví,jestli tomu pomohly stížnosti na ČTÚ,ŽL,ČOI nebo informace,že podám podmět na prošetření toho,kolik na tom Vodafone vydělává –a nebo jsem byla jen dostatečně otravná a vytrvalá –ať to bylo jakkoliv,korunky mamce vrátili a tyto SMS zablokoval jak Vodafone,tak společnost která je posílala- a i ta nabídla navrácení částky,ale protože ji vrátil operátor,tak to bylo odmítnuto.

Pamatujte, že žádný  kolos( obchod,řetězec atd)není dost velký,aby jste si nemohly trvat na svých právech a aby dle nich bylo vše řešeno.

Stačí se nevzdávat :)

Hezký den.
PBD

Pozn.red.: Text nebyl redakčně upraven

________________

Rozepře s telefonními společnostmi, to je na celé denní téma. Díky za tip.
Jinak si važte toho, že nevhodné dárky nedostáváte.
Děkuji, že jste napsala a přeji klidný a pohodový den.
Saša

Téma dnešního dne: Nechtěné dárky

Napište nám, jestli jste někdy vy nebo někdo z vaší rodiny dostal nějaký nechtěný dárek.

  • Jak jste na něj reagovaly?
  • A co jste s ním nakonec udělaly?
  • Leží dodnes hluboko ve skříni?
  • Nebo je to dárek putovní?
  • A jste si vědoma toho, že jste vy sama někdy někoho obdarovala dárkem, který se nehodil, byl nevhodný?
  • Zažila jste i nějakou úsměvnou historku nebo trapas s nechtěným dárkem?
  • A jaké máte zkušenosti s výměnou a reklamací?

 

pište na redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Nejlepší příspěvek odměníme pěkným dárkem: kosmetickým balíčkem Fa Shower + Lotion

kosmetika.

   
07.01.2014 - Čtenářské příspěvky - autor: Alexandra Stušková

Komentáře:

  1. avatar
    [7] Hanula [*]

    PBD — #6 Sml67

    superkarma: 0 07.01.2014, 10:48:15
  2. avatar
    [6] PBD [*]

    Hanula — #5Já právě nevím kam bych ten mrazák odstěhovala:) má více jak 100 l a je skoro plný..

    Já vím,že by to bez lednice šlo,ale člověk už je tak nějak rozmazlenej no:)

    cestavaní stojí občas víc než dost -ale zas ty zážitky a vzpomínky - to je k nezaplacení:)

    1. na komentář reaguje Hanula — #7
    superkarma: 0 07.01.2014, 10:35:36
  3. avatar
    [5] Hanula [*]

    PBD — #3 bylo to 40% pořizovací hodnoty. Tak jsem si myslela, že to bez lednice nepůjde, ale věcí z mrazáku jsem odstěhovala do práce a stravuji se tak trochu jinak - čerstvější potravíny - méně, ale zase kvalitnější. Dávám větší pozor na to co kupuju. Nicméně lednici koupím, ale až se vrátím z cest, protože finančně jsem trochu na dně - díky tomu mému cestování. Ale zase bude dobře a bude i ta lednice.....

    1. na komentář reaguje PBD — #6
    superkarma: 0 07.01.2014, 10:24:49
  4. avatar
    [4] PBD [*]

    FAXÍK — #1Děkuju:)

    superkarma: 0 07.01.2014, 10:21:59
  5. avatar
    [3] PBD [*]

    Hanula — #2Haní,já bojovala skrze vádné kusy po nákupu - prvně zcela nedovíraly dveře mrazáku,vynutila jsem si práva a dovezly jinou,stejnou,dveře v cajku,ale ani ne po dnu provozu prostě chcípla...zas na mě zkoušeli tu reklamaci a atd atd..ale po odříkání zakoníku a sdělení,že to na ČOI podám,ale že chci funkční lednici,takže stížnost uškodí jim a nepomuže mě.V telefonu ticho a pak"Paní D.....,stejný typ nemáme,ale mohla by jste zajet prosím na prodejnu si vybrat jinou a my Vám ji okamžitě doveze a odvezeme nefunkční kus... Takhle to zní jak procházka růžovou zahradou,ale nervy sem kolem toho měla a myslím že majitel prodejny na mě nevzpomíná v dobrém,pač jsem mu za jeho přístup pěkně zatopila:D A nakonec mi kdosi z vedení společnosti poslal sáhodlouhou omluvu za jednání dotyčného a prosbu,at se dostavým na prodejnu ,že se mi dotyčný omluví osobně a že zařídil,abych dostala nějakou drobnost...Naštrestí to vyšlo tak,že jsem za dva dny jeli do jihlavy..tak jme dojely na prodejnu.Nechala jsem si zavolat vedoucího.Došel,představila jsem se a bylo vidět ja stuhnul :D to byl bonus jak prase:D Začal cosi žblechtat o omluvě atd-tak sem ho ještě řádně podusila apak se omluvil s tím,že má pro mě neco nachystaného.Donesly nějaké reklamní tentonoc a k mému překvapení donesl poukaz na nákup. A to na 2000 :) Velmi milé překvapení a k tomu poznámka od dotyčného,že je to přímo od něj(musel poukaz zaplatit v častne,co mu byla nařízena) tak se poděkovala a šly jsem si ven zakouřit...Hned nám bylo jasné za co to uvalíme- našim jsem chtěli pořídit wi-fi  ze ségrou jsme se pár dní předtím bavily o DVD přehrávači co umí přehrávat s flashky :) Tak jsem se vrátily,nakoupily vše potřebné a navrch jednu videokazetu,která je na nic,ale chyběla nám suma do těch dvou tisíc. Nakonec jsme tedy routrt,kabely,DVD přehrávač a videakazetu nakoupily za 16 KČ :D

    Nikdo o tom nevěděl,našim jsem řekly že jim jdem pořídit tu wi-fi a maka durazně oznámila,že to po navratu hnedproplatí a ať nezkoušíme odporovat:D

    Po nakupu jsem zavolala ségře že potřebujeme odvoz( chtěla jsem aby byla taky u našich) - odvezla nás a jak jsme se usadfily do obýváku tak  jsme rozdaly věci,okamžitě mamka i ségra začali lovit peněženky s dotazem kolik...čuměly jak z jara když jsme jim řekl,že jestli sio na tom fakt trvají,tak každá dluží 8 korun:)

    čuměli jak z jara- všme jsem vysvětlila a stejmě mi chtěli rvát peníze dle ceny zboží s tím,že jsem si to vybojovala já,tak ať si koupíme něco pro sebe :) S tím jsem je poslaly kamsi a aby se neřeklo,tak jsem ségře řekla že za to chci kokíno a našim že jednu krabičku cigaret a víc že se o tom nehodlám bavit:)

    Dostala jsem kokína a cigarety :) Ale velké poděkovaní:)

    Takže lednice jim jede a já mám hřejivý pocit:) LAe ty cigarety a kokína už dávno nemám:)

    Haní,promin,sem se nějak rozepsala.

    Co se týče prodloužené záruky - jak jsem kupovaly v listopadu lednici,tak nám ji taky nutily,stejně jako na jaře u pračky - poslaly jsem je kamsi-vím,možná by to mohlo pomoct,ale tohle není pro lidi,ale pro napakovaníá společnosti - podle mě:)

    A co je to ta alikvotní část prosím?To je jako ta poruchaná část?

    Teda já bych bez lednice být nemohla,sice je chladno a stačila by místo lednice lodžie,ale mrazák máme skoro plný,tak nevím co by jsem s tím dělaly:)

    1. na komentář reaguje Hanula — #5
    superkarma: 1 07.01.2014, 10:17:42
  6. avatar
    [2] Hanula [*]

    Sml16Pavlí Tebe bych potřebovala - právě jsem bojovala také s lednicí - nicméně prodloužená záruka neznamená, že ti lednici vymění, ale dají pouze alikvotní část - takže jsem zatím bez lednice, ale nijak mi to nevadí.....

    1. na komentář reaguje PBD — #3
    superkarma: 0 07.01.2014, 09:50:28
  7. [1] FAXÍK [*]

    Moc hezky vysvětleno a napsáno, souhlasím. Sml67

    1. na komentář reaguje PBD — #4
    superkarma: 0 07.01.2014, 09:18:42

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme