.

Pavel (43): „Ani jeden z nás nechce to dítě do péče. Je to neuvěřitelný fracek!“

Vztahy

Pavel (43): „Ani jeden z nás nechce to dítě do péče. Je to neuvěřitelný fracek!“

Když se manželé rozvádějí a mají děti, většinou se tahají o to, kdo děti dostane do péče. Asi jen málokdy nastane situace, že by potomka nechtěl žádný z rodičů. Panu Pavlovi se to stalo. Nyní se s manželkou rozvádí, ale ani jeden z nich nechce do péče staršího syna. Co s ním tedy bude?

rozvod

Pavel se svou stále ještě manželkou mají dvě děti. Staršího syna, kterému bylo nedávno pět let, mladšímu je rok a půl. Rozvést se byl nápad jeho paní. Pavel prý nemá čas ani na své děti. Ten přikyvuje, ale jelikož je rodina zvyklá na vysoký standard, pracovat musí. Někdy i dlouho do noci. Hodně ho proto překvapilo resumé jeho ženy. „Když jsme řešili věci ohledně rozvodu, především pak dětí, oznámila mi, že staršího syna nechce. Prý na něj nemá nervy. Podle jejích slov je to rozmazlený fracek. Je to sice strašné slyšet, natož to vyslovit, ale je to tak. S tím s ní souhlasím,“ pokyvuje Pavel. „Přiznat si chybu ve výchově není asi tak hrozné, jako uvědomit si, že ani já to dítě nechci. Hlavně ani na něj nemám čas teď, co teprve po rozvodu. Navíc počítám s tím, že si manželka nadiktuje i vysoké výživné a spoustu jiných finančně náročných věcí. Budu muset makat mnohem víc.“

Rozvodové rozpočitadlo: svatý Freude, ach ty pudy, svatba z vášní, rozvod z nudy.
Jiří Žáček

„Manželka je opravdu pevně rozhodnutá. Vážně ho nechce do péče. Přeci toho kluka nedám někam do děcáku, nebo rodičům, kteří by už výchovu malého dítěte nezvládli. Absolutně nevím, co mám dělat,“ přiznává Pavel nahlas. Co tedy s malým chlapcem bude? Máma ani táta ho nechtějí…

Čtěte také:

   
02.05.2016 - Příběhy - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [46] Helpes [*]

    Možná, že chlapec zlobí, to ano, ale od toho je matka, aby zjistila, proč tomu tak je. Pokud veškerou lásku a péči věnuje jen batoleti a na pětiletého chlapce jenom nadává, tak se tomu ani nedivím. Každé dítě má právo na lásku a péči svých rodičů, na pocit bezpečí a jistoty. Pokud to postrádá, tak se to projeví někdy právě zlobením. Jak jinak to má tak malý človíček dát najevo? Rodina nepotřebuje vysoký standard, ale vzájemnou lásku.

    Pokud by táta "ubral" v práci a věnoval se po rozvodu staršímu synovi, tak by výchovu určitě zvládl, ale to by musel opravdu chtít a své dítě milovat, což z příspěvku není rozhodně patrné. Bývalá manželka by si poté nemohla nárokovat kdovíjaké výživné.

    Každopádně je mi z tohoto příspěvku hodně smutno.

    superkarma: 0 03.05.2016, 17:35:27
  2. avatar
    [45] denkas [*]

    Vůbec nebylo řečeno,co ten kluk vyvádí. Možna,že na něj kašlou,tata nemá čas,mama má toho malého, a kluk se jen snaží na sebe upozornit. Sml80 Prostě jen "otravuje". Myslim si,že ten muž by si měl sehnat praci na 8 hodin,vzít si kluka,nebo nejlépe oba a konečně se začít dětem věnovat!! A ona ať si najde jinýho standarda. A hlavně ať si už nepořizuje děti.

    superkarma: 1 02.05.2016, 22:15:45
  3. [44] 1anicka [*]

    chce to tvrdou ruku a občas mu nějakou nandat.a pořádně

    superkarma: 0 02.05.2016, 21:49:39
  4. avatar
    [43] SNÍŽEK [*]

    sobci rodiče,k čemu si pořízovali děti když je nedokázali vychovat,hlavně že mají svůj standart Sml31

    superkarma: 1 02.05.2016, 20:27:12
  5. avatar
    [42] kareta [*]

    gerda — #38 ani ne geneticky, prostě se něco nepovede a narodí se ti psychopat/sociopat a jsi v prdeli. Když j hodně chytrý, tak se to naučí maskovat, když ne, máš smůlu. jen rozmazlené dítě v rodičích takové negativní emoce nevyvolá. Sml23

    superkarma: 0 02.05.2016, 18:58:32
  6. avatar
    [41] AmeA [*]

    Více rodin v dnešní době má rozmazlené děti a je to chyba rodičů. Tím, že jsem i operka v rodinách vidím ledasco a kolikrát by zasloužili rodiče na holou Sml22 Sml31 Sml22

    superkarma: 0 02.05.2016, 18:36:15
  7. avatar
    [40] OlgaMarie [*]

    Jak se ten sprateček projevuje? Mamča s ním asi nepůjde k psychologovi, protože se bojí kapek, které by tam jistě dostala.

    superkarma: 0 02.05.2016, 18:09:59
  8. avatar
    [39] medulka [*]

    [29 ]moje řeč Sml67 v 5 letech by se mělo dítě ještě dát ovlivnit, je malé, takže se ještě dá vychovat, není to ztracené, na rozdíl od dítěte, kterému je už např. 14, 15... možná má jen období vzdoru, což někdy malé děti v tomto věku mívají, za nějakou dobu je to přejde, zkoušejí, co rodiče vydrží, co si můžou (nemůžou) dovolit... prvotně bych se být těmi rodiči zamyslela sama nad sebou, kde se u mě stala chyba, než to rovnou svést na malé 5leté dítě, že to je fracek, navíc toto říkat o svém vlastním dítěti - to už něco vypovídá o těch rodičích Sml15

    superkarma: 1 02.05.2016, 17:35:41
  9. avatar
    [38] gerda [*]

    kareta — #35No, možné to je, geneticky. Neumím si představit rodiče, co zavrhne vlastní dítě. Navíc v tomto věku, kdy vůbec nic neprovedlo, jenom nevyhovuje a překáží.

    1. na komentář reaguje kareta — #42
    superkarma: 0 02.05.2016, 17:30:36
  10. [37] Jitka44 [*]

    Mě příjde, že se manželka chce rozvodem zbavit jednoho dítěte, které nezvládla a nezvládá vychovat. Ikdyž nechápu, ať je jakýkoliv, přece je to její dítě...

    superkarma: 0 02.05.2016, 15:47:19
  11. avatar
    [36] Mariena47 [*]

    Chudák kluk! To se budou soudcům u rozvodu protáčet panenky! Mám pocit,že to snad nemůže být pravda.

    superkarma: 0 02.05.2016, 14:21:30
  12. avatar
    [35] kareta [*]

    Anebo může mít chlapec poruchu osobnosti, za což nemůže pak výchova, nýbrž je to vrozené a nekorigovatelné. A to je pak skutečně průserSml80.

    1. na komentář reaguje gerda — #38
    superkarma: 0 02.05.2016, 13:41:15
  13. [34] iřka [*]

    Chudáci děti.Sml80

    superkarma: 0 02.05.2016, 12:33:10
  14. avatar
    [33] řeřicha [*]

    Chudák kluk....to jakej je je odraz jeho rodičů....skoro se mi nechce věřit, zde je ten příběh pravdivej...???

    superkarma: 0 02.05.2016, 12:08:29
  15. avatar
    [32] hubajda [*]

    Motty — #29svata pravda

    superkarma: 0 02.05.2016, 12:04:44
  16. avatar
    [31] rusalka2008 [*]

    Jak ho tedy vychovali?? K obrazu svému...

    superkarma: 1 02.05.2016, 11:23:33

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] rendvo [*]

    Souhlasím s Motty idioti jsou slabé slovo. Možná by jste tam mohli hodit i fotku ať vidíme ty dva sobce co mají starost jen o sebe.

    superkarma: 0 02.05.2016, 11:20:29
  2. avatar
    [29] Motty [*]

    V 5 letech je dítě "neuvěřitelný fracek"? Kdyby mu bylo 15, tak snad, to je věk, kdy se z dětí prostě někdy frackové stávají. Ale říct tohle o tak malým a vlastním dítěti, to je síla. A chudák kluk, protože si myslím, že tu "velkou rodičovskou lásku" určitě cítí, možná i proto se tak chová. Tak idiotský rodiče si snad nikdo nezaslouží.

    1. na komentář reaguje hubajda — #32
    superkarma: 7 02.05.2016, 11:03:26
  3. avatar
    [28] Hetinka [*]

    bleblemcy — #23 Naprosto souhlasím. Pár si sice pořídil dvě děti, ale evidentně využíval vysokého standardu na jiné aktivity, než je jejich výchova, a teď se chtějí výplodu svého snažení zbavit. Je jen otázkou času, kdy se stejně jako první, projeví i batole - budou si ho vzájemně přehazovat jako prvního "fracka". Chudáci děti, že měly hned v počátku svých životů smůlu na dva sobce zaráz!

    superkarma: 0 02.05.2016, 10:49:01
  4. avatar
    [27] Mickey Mouse [*]

    Hmm, výchovy dítěte se rodiče vzdát nemohou. Pokud se nedohodnou na úpravě styků s dítětem, je téměř jisté, že soud svěří dítě do péče matce a vyměří manželovi výživné.

    Matka proti tomu nemůže ani nic namítat. Jedině, že by chtěla tvrdit, že ona není způsobílá vychovávat děti. Jenže pak by soud téměř s jistotou svěřil otci do péče obě děti.

    Tím vším jsem chtěl říct, že tenhle článek řeší nesmysly. Zní to, jak kdyby o uspořádání rodiny mluvily malé děti. Sml68

    superkarma: 3 02.05.2016, 10:38:13
  5. [26] WendyRutrle [*]

    matce odebrat vaječníky a otce vykastrovat.nechápu,jak někdo nemůže milovat své dítě.a napřed by měl někdo vychovat je.asi už nastala chyba ve výchově u nich.

    superkarma: 0 02.05.2016, 10:29:52
  6. [25] Sofineza [*]

    catcat — #24 pokud je ten kluk takový fracek jak o něm tvrdí rodiče, tak na to možná taky jednou dojdeSml24

    superkarma: 0 02.05.2016, 10:12:26
  7. avatar
    [24] catcat [*]

    oba rodiče jsou na vraždu. Chudák klukSml15

    1. na komentář reaguje Sofineza — #25
    superkarma: 0 02.05.2016, 10:09:16
  8. avatar
    [23] bleblemcy [*]

    Jelikož pán neměl na rodinu čas tak předpokládám, že syna si takhle vychovala manželka a teď o něm bude říkat, že je to rozmazlený fracek?

    Sama je rozmazlená mrcha a chudák dítě. Až dojde na rozvodový soud ať to oba hezky řeknou před soudem: „ano udělali jsme z vlastního dítěte spratka a teď ho nechceme.“Sml15

    Fuj to mi zase hnulo žlučí Sml15Sml15Sml15

    1. na komentář reaguje Hetinka — #28
    superkarma: 0 02.05.2016, 09:51:18
  9. avatar
    [22] Aspiková [*]

    Mám pocit, že je to příběh vymyšlený, aby bylo pod čím diskutovat. I když ... asi je v dnešní době možné i to.

    superkarma: 2 02.05.2016, 09:37:04
  10. [21] Sofineza [*]

    tak ať rodina sleví ze svého vysokého standardu a Pavel nemusí být dlouho do noci v práci a může trávit více času s rodinou a dětmi a nebudou z nich pak rozmazlení fracci, kterým za ty vydřené peníze koupí všechno, o co oni nestojíSml68

    dítě potřebuje lásku, péči, pocit blízkosti, strávený čas s rodičiSml68 je mu jedno (do určitého věkuSml15) jestli má triko Adidas nebo á la sekáčSml24

    superkarma: 0 02.05.2016, 09:34:05
  11. [20] sana47 [*]

    co k tomu říct? hlupáci rodiče chudáci děti Sml15

    superkarma: 0 02.05.2016, 09:12:28
  12. [19] Goldenhair [*]

    manželka se chce rozvést, protože Pavel nemá čas na ni ani na děti? v tom případě by se mohlo rozvést 90% manželství, jinak problémy nemají? tak ať si Pavel udělá víc času a je to vyřešené, proč ten čas nemá? je pořád v práci nebo na svých koníčkách nebo v hospodě? ti rodiče budou pěkní dárečci, chudáci dětiSml68Sml68Sml68

    superkarma: 0 02.05.2016, 09:02:53
  13. avatar
    [18] vodilulu [*]

    za to si ale muzou sami. je dobry dokument - Děti bez lásky hodne znamych i pribuznych jsem v tom poznala, ze to neni jimi jaky jsou, ale rodici

    superkarma: 0 02.05.2016, 09:00:28
  14. [17] Pajka19 [*]

    Za to jaký je si můžou sami a jak já říkám, nikdy není pozdě to změnit, ikdyž né k úplné spokojenosti. Ale i tak...CO TOHLE JE ZA RODIČE... nechtít vlastní dítě :-( Kolik párů by si přálo jednoho jediného malého prcka a ten nahoře jim to nedopřeje a tihle ...je mi z nich nanic!!!!

    superkarma: 0 02.05.2016, 08:49:37
  15. [16] cilani [*]

    co to je za kravinu? Chce-li manželka výživné, potřebuje mít ty děti u sebe, ne? A výživné na manželku i děti se stanovuje dle výše příjmu platícího, takže když nebudou takové příjmy, nebudou ani takové alíky.. Sml80

    Soud by měl ustanovit zejména vychovatele pro rodiče, protože ti výchovu dítěte zanedbali a zpackali.. Děti jim vzít obě a najít jim rodinu, která je vychová a ne jen rozmazlí.. Fracka si z něj udělali sami..

    superkarma: 1 02.05.2016, 08:46:04
  16. [15] Darmovzalova [*]

    Je to jejich dítě .Jak se mu věnovali a jak si ho vyhovali tak ho mají .Ale říct ,že ho ani jeden nechce tak to je síla.

    superkarma: 2 02.05.2016, 08:16:59
  17. [14] bobani [*]

    tak to je síla Sml43

    superkarma: 0 02.05.2016, 08:13:39
  18. avatar
    [13] Tomíška [*]

    dítě do 7let je naprosto bezproblémové,pokud se mu radiče věnují-zde se na to vysra..... matka,pokud otec maka ltak at si to napravuje sama a tatínek se měl vykašlat na nějaký vysoký standart od nějaké blbky k čemu mu to ted je? maká,rozvádí se ,na děti nemá čas tak proč maká?ve 40ho jebne a nic z toho. ten kdo má náročnou práci si na děti a rodinu čas najde ono je to o prioritáchSml80

    superkarma: 2 02.05.2016, 07:54:00
  19. [12] Bucík [*]

    Hrůza, to nejsou rodiče, sami by měli jít na převýchovu. Zůstala jsem po rozvodu (manžel odešel za mladší) sama se třemidětmi. nejmladšímu synovi byly 3 roky a vůbec by mě nenapadlo, že se o děti nepostarám.

    superkarma: 0 02.05.2016, 07:46:47
  20. [11] Andreadornova [*]

    To je smutný říct že ho nikdo nechce ipresto že výchova je na rodičích a rozdělit děti bych jako máma nedokázala

    superkarma: 0 02.05.2016, 06:51:20
  21. avatar
    [10] gerda [*]

    gerda — #9Sami.

    Páni, tohle mě opravdu nachvělo. Ty děti si vůbec nezasluhovali mít. Standardi.

    superkarma: 0 02.05.2016, 06:42:48
  22. avatar
    [9] gerda [*]

    To je opravdu strašné a rodičové by samo zasluhovali po hubě. Z každé strany dvakrát a navíc i klackem přes hlavu, pokud se takhle dohadují před tím chudákemSml31. Je to jenom jejich práce, že je dítě nevychované. Ještě by ho mohli nabídnout k adopciSml57

    1. na komentář reaguje gerda — #10
    superkarma: 1 02.05.2016, 06:40:38
  23. avatar
    [8] vladka321 [*]

    To snad ani není možné, pro mě nepochopitelné. Děti jsou přeci obrazem svých rodičů, nebo se pletu? Rozhodně ti rodiče nejsou zcela v pořádku a opravdu chudáci děti. A co má pán dělat? - ...radila bych navštívit odborníka a začít být rodičem...

    superkarma: 2 02.05.2016, 06:35:51
  24. [7] telelot [*]

    kareta — #3a taky "vychovatele" pro oba rodiče... ještě je DOVYCHOVAT... nejlépe někde v nápravě výchovném ústavu!!!Sml31

    superkarma: 3 02.05.2016, 06:32:56
  25. [6] Rikina [*]

    To je teda úroveň - no tak hlavně že jsou zvyklí na ten vysoký standard. Sml15 Netuším, jaké má soud zákonné možnosti, ale nějak to rozhodnout bude muset, a nechtěla bych být ten, co to bude řešit. Sml80 Navrhuju sebrat jim děti obě a poslat je do Norska, kde budou svěřeny do výchovy někomu třetímu, nezúčastněnému, a rodičům napařit každému 200 hodin veřejných prací, plus velmi vysoké alimenty následujících 20 let (aby teda ty děti měly aspoň ten vysoký standard, když už měly tu smůlu na blbé rodiče). Sml57

    superkarma: 6 02.05.2016, 03:54:38
  26. [5] Keltka [*]

    denkas — #2 Sml67

    superkarma: 0 02.05.2016, 01:22:23
  27. [4] Keltka [*]

    To je dost drsné, když je mu teprve 5 let, tak spíše nasadit nějaký režim, pravidla a opravdu se ve výchově snažit, než jim přeroste přes hlavu..., ale střídavá péče asi nebude ideál.

    superkarma: 0 02.05.2016, 01:22:09
  28. avatar
    [3] kareta [*]

    No, to se teda povedloSml6. To teda pěkně posrali. Najmout vychovatele by bylo řešení. Na odpolední směnu. O víkendech se klukovi naplno věnovat. Ono se to srovná.Sml80

    1. na komentář reaguje telelot — #7
    superkarma: 0 02.05.2016, 00:21:57
  29. avatar
    [2] denkas [*]

    To sou věci.V 5 letech už dítě nezvládají?! A co až bude v pubertě? A za 3 roky nebude chtít ani toho druhého? To je ta volná výchova.Děti smí vše a rodiče nesmí dát ani na zadekSml80

    1. na komentář reaguje Keltka — #5
    superkarma: 2 02.05.2016, 00:18:37
  30. avatar
    [1] RenataMor [*]

    síla

    superkarma: 0 02.05.2016, 00:12:14

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme