Novinky

Patronka paterčat se postarala o pořádný rozruch

Jistě jste už zaznamenali rozhovor s Klárou Vítkovou – Rulíkovou, která byla patronkou paterčat v rodině Kiňových. Kdy právě patronka se rozpovídala o tom, jak to v rodině chodí, a poukázala mimo jiné na jejich hospodaření se sociálními dávkami, čímž rozpoutala celkem bouřlivou diskuzi a rozdělila obyvatele naší země na dva tábory. Ve kterém jste vy?

Portál iDnes.cz přinesl před několika dny exkluzivní rozhovor právě s patronkou paterčat paní Vítkovou – Rulíkovou, která se rozpovídala o tom, jak to v této rodině chodí, načež rozpoutala velkou diskuzi u široké veřejnosti, kdy se lidé rozdělili na dva tábory. Jedni jsou na straně patronky Kláry Vítkové – Rulíkové a druzí její chování absolutně nechápou.

„Jistý podnikatel jí nabídl, ať si sepíše vybavení bytu, že jí ho pořídí. A to jsem tedy koukala, co všechno si vymyslela. Říkala jsem si tehdy: aha, tak pozor! Stále jsem je ale omlouvala: děti za to nemůžou, manžel chodí do práce. Vypadalo to ještě, že ji zvládnu,“ zaznělo také v rozhovoru pro iDnes.cz.

Celý rozhovor s Klárou Vítkovou – Rulíkovou si můžete přečíst zde.

sda
Zdroj foto: https://www.facebook.com/patercata?fref=ts

A jaký je váš názor na kauzu, která se momentálně točí kolem rodiny paterčat Kiňových? Udělala dobře patronka, že se takto o dění v rodině rozpovídala?

   
07.01.2015 - Redakční novinky - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [33] Jandywoman [*]

    Umím si představit složení lidí té strany tábora, které paní Vítková nadzvedla ze židle tím, že si dovolila říct veřejně pravdu.

    Co se mě týká, říkám jen bravo a smekámSml59

    superkarma: 0 16.01.2015, 23:49:38
  2. avatar
    [32] Hanice [*]

    S paní Vítkovou souhlasím a fandím jí. A souhlasím s Rikinou, stále se na něco přispívá a tak snad je samozřejmé, že by mělo vše být transparentní.

    superkarma: 0 12.01.2015, 12:51:12
  3. avatar
    [31] datura [*]

    gerda — #30myslím si totéž, v dnešní době je výhodnější cikány milovat.

    superkarma: 0 12.01.2015, 12:13:35

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] gerda [*]

    A dobře, že to veřejně řekla. Pokrytectví okolo už bylo ažaž.Sml24

    1. na komentář reaguje datura — #31
    superkarma: 2 08.01.2015, 05:16:28
  2. [29] Rikina [*]

    peetrax — #28 Ta paní ale zastupuje Klub dvojčat, který organizoval pro tu rodinu veřejnou sbírku, zařídil jim ty terénní pracovnice, a je to z její strany dobrovolná činnost, ona to nedělá jako státní zaměstnanec, ona se o ně starala soukromě. Ostatně jaká mlčenlivost, když se o té rodině natáčel mnohadílný seriál a měli rok v bytě pořád televizní štáb až u talíře, ne-li i na WC. Tam už není co skrývat - a je to dobře. Minimálně lidi, kteří jim přispěli, ať finančně, nebo jinak, by měli vědět, jak se s jejich pomocí nakládá.

    superkarma: 4 08.01.2015, 03:14:46
  3. avatar
    [28] peetrax [*]

    Od příbuzné, která celý dokument sledovala, jsem měla novinky z první ruky, sama jsem se na to dívat nedokázala a ani snad nechtěla. Z toho, co se tam odehrávalo, by si každý určitě dokázal udělat obrázek sám, aspoň já jsem teda vůči ženské části té rodinky sympatie zrovna nepojala.

    Ale to následné vyjádření patronky byly myslím už nadbytečné. A taky by mě zajímalo, jak je to s tou mlčenlivostí... Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #29
    superkarma: 0 08.01.2015, 00:54:24
  4. [27] free [*]

    38riki — #23Mám stejný pocit. Navíc jsem myslela, že tyto "sociální pracovnice" podepisují prohlášení o mlčenlivosti. Tedy já byla jenom na rekvalifikaci a musela sem před praxí podepsat.

    Napadá mě potom, jak by se mě jako klientce líbilo, kdyby po nějaké neshodě s takovou pracovnicí, o mě začala vynášet špinavý pradlo.

    superkarma: 0 07.01.2015, 20:01:38
  5. [26] Maria28 [*]

    Podle výroku, že předem vůbec nevěděla, že se jedná o cikánskou rodinu, je blbá jak štoudev.. To vím i já a nikdy jsem jim pomáhat nechtěla.

    superkarma: 0 07.01.2015, 18:29:32
  6. avatar
    [25] 38riki [*]

    38riki — #23 ovšem když tak o tom přemýšlím, nebála se na druhé straně říct veřejně natvrdo pravdu, čehož je třeba si taky cenit. To je pravda.Sml67

    superkarma: 1 07.01.2015, 16:03:35
  7. avatar
    [24] gerda [*]

    ohnivazenaMagdalena — #20 Nikar — #21oni to nemůžou napsat tak, jak to je. Protože by se toho ihned chopila Amnesty Int., a udělali by jim tytyty!Sml30 Hyperkorektní předposranost, ještěže mají normální lidi vlastní úsudek dle vlastních očí a rozumu.Sml57

    superkarma: 3 07.01.2015, 15:22:24
  8. avatar
    [23] 38riki [*]

    Dokument o paterčatech jsem viděla celý, od začátku byla matka paterčat na ránu, na dvě rány její rodiče. Nejsympatičtěji působil otec paterčat, ten jediný se zdál, že to má v hlavě jakž takž srovnané.

    Ale moc nechápu patronku, proč se ponížila k tomuto kroku, že vše ještě nevíc touto formou detailně znovu medializovala. Mám z toho takový pocit, že tady už jde o osobní pomstu.

    Ovšem děti jsou rozkošné. Otázka je, co z nich vyroste.Sml15

    1. na komentář reaguje 38riki — #25
    2. na komentář reaguje free — #27
    superkarma: 1 07.01.2015, 14:40:18
  9. [22] telelot [*]

    ohnivazenaMagdalena — #20 no a je to tady... za všechno může patronkaSml57

    superkarma: 1 07.01.2015, 14:32:22
  10. [21] Nikar [*]

    ohnivazenaMagdalena — #20 co jiného může MPSV také napsat, že? Už vidím, jak by se přiznalo k tomu, že mají také názor, že rodina si ničeho neváží a vše jim je málo.

    1. na komentář reaguje gerda — #24
    superkarma: 0 07.01.2015, 14:30:26
  11. avatar
    [20] ohnivazenaMagdalena [*]

    http://tn.nova.cz/clanek/oficialni-vyjadreni-ministerstva-prace-a-socialnich-veci-k-patercatum-a-jejich-patronce.html

    Čím víc se budou strkat hlavy do písku, jen aby se neřeklo že je zde rasismus-bude hůř a hůř.

    1. na komentář reaguje Nikar — #21
    2. na komentář reaguje telelot — #22
    3. na komentář reaguje gerda — #24
    superkarma: 0 07.01.2015, 14:20:28
  12. avatar
    [19] vmarta [*]

    emkop — #7 plně souhlasím

    superkarma: 0 07.01.2015, 13:51:38
  13. [18] babcace [*]

    marde — #6 přesně tak,taky máme prvního vnoučka a pak přišla dvojčátka od státu nedostala nic,neříkám, že je to jednoduché ale nějak si umíme poradit a jsme rádi, že jsou. Ted jsme prodělali u vnučky ošklivou nemoc zánět mozkových blan, bylo to šílené,hnusné, dopadlo to nakonec dobře a bez následků jsem strašně moc ráda, že je máme.

    superkarma: 1 07.01.2015, 13:26:19
  14. [17] FAXÍK [*]

    Viděla jsem všechny díly, obdivovala jsem patronku, já bych na to nervy neměla. A tak se jí odvděčily, že ji babička paterčat urážela a pořád se jim něco nelíbilo. Za dobrotu na žebrotu...

    superkarma: 0 07.01.2015, 13:02:43
  15. [16] Nikar [*]

    Tak jsem článek přečetla. Z dokumentu jsem viděla jeden díl a to mi stačilo. Dostala všechno, i to, co mnoho lidí nikdy mít nebude, a i to pro ni bylo málo. Ale přesto si pořád stěžovala. Kdyby rodilo jedno dítě ročně, tak by nikdy nic nedostala a kde by byla? Ne, to je málo. To opravdu chce, aby se stát o ty děti staral až do dospělosti? Sml80Sml80...je mi z toho smutno. A je mi smutno z " diskriminace pracujících žen"...i já jsem ten případ, vystudovala jsem, našla si práci, vdala se, mám byt na hypotéku, kterou musím platit, ale od státu nedostanu ani přídavek ani porodné (čekáme druhé dítě). A proč? Protože jsme s manželem oba v dětství učili, pak si našli práci a pracujeme, chodíme do práce, i když se nám někdy nechce (jako každému). Ale na porodné nárok nemáme. A kdo na ně nárok má? Řeknu to možná tvrdě, ale sociální případy. Ti co vydělávají málo nebo ti, co pobírají jenom dávky. Ano, někdo řekne, když máš na druhé dítě, tak se o něj postarej. Ano, postaráme se o něho. Na druhou stranu, kolik je tu žen, které nemají ani na to, aby se postarali o jedno, do systému neodvádí celý život nic a jen od státu berou peníze, a pořídí si druhé a další dítě? Sml80Sml15

    superkarma: 7 07.01.2015, 12:57:43
  16. [15] murat [*]

    taky jsem viděla jen jeden díl. slyšela jsem jen samé stížnosti. na stát ( pořád dokola ) , na pomocnice, na všechno a všechny. ani jedno slovo dík, nebo tak něco. všechno jim bylo málo...Sml80

    superkarma: 2 07.01.2015, 12:57:27
  17. [14] patricia077 [*]

    Četla jsem ten rozhovor už včera a hodně mne zklamalo, že člověk se v podstatě snaží pomáhat a dostane za to leda vynadáno a ještě si stěžují na kameru, že jsou chudáci. Nejřív jsem si říkala, mají to těžký, ale pak když jsem viděla jak se zachovala babička vůči té patronce, to mi teda nadzvedlo mandle..

    superkarma: 1 07.01.2015, 12:51:34
  18. [13] cilani [*]

    Pokud se neumí chovat k pomocnicím, které jim byly poskytnuty, nejsou ochotni se naučit hospodařit, nedala bych jim nic než to, na co mají ze zákona nárok a jinak ani ťuk..

    superkarma: 2 07.01.2015, 12:38:24
  19. [12] telelot [*]

    kobližka — #11 ale hubeňounká, jak kdyby nedostala najíst...Sml22

    superkarma: 0 07.01.2015, 12:32:06
  20. avatar
    [11] kobližka [*]

    Pajinka — #8 Proč myslíš? Je stejně snědá,jako oni.

    1. na komentář reaguje telelot — #12
    superkarma: 0 07.01.2015, 12:31:04
  21. [10] magic11 [*]

    koukala jsem ze začátku, ale potom mě vytáčela už jakákoliv zmínka o této rodině, známá pracuje na sociálce v Milovicích, kdo viděl pořad, obrázek si udělal, pro mě bez komentáře, jinak bych znovu vyšuměla... Sml52

    superkarma: 0 07.01.2015, 12:24:59
  22. [9] tetička25 [*]

    Neřekla nic nového, co by v seriálu nezaznělo. Viděla jsem celý a bylo zcela patrné, že mladá by šla ovlivnit, ale hlavní slovo měla babička paterčat, ta byla původcem všeho zla. To je stará vychytralá romka, která umí jenom brát a nic dávat a ostatní k tomu vede. Kdyby se tam nepletla, pečovatelky by maminku usměrnily.

    superkarma: 3 07.01.2015, 12:15:29
  23. avatar
    [8] Pajinka [*]

    události týkající se této rodiny nesleduju, ale zaujala mě ta fotka - ta holčičky vypadá, že k těm bráškům nepatří Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #11
    superkarma: 0 07.01.2015, 11:41:12
  24. avatar
    [7] emkop [*]

    Dát jim jen na co mají nárok,ať se starají sami.Sml23

    1. na komentář reaguje vmarta — #19
    superkarma: 0 07.01.2015, 11:34:38
  25. avatar
    [6] marde [*]

    Syn má dvojčata jako druhé dítě, takže žádný příspěvek ani pomoc od státu. O všechno se museli postarat sami. Vydání na vše bylo dvojnásobné. Snažila jsem se jim to ulehčit alespoň občasným hlídáním. Šetřili, jak se dalo, aby vyšli. A zvládli to.

    1. na komentář reaguje babcace — #18
    superkarma: 0 07.01.2015, 11:31:04
  26. avatar
    [5] Hanula [*]

    mamkaJa — #2 Sml16já viděla také jeden díl a víc jsem to nechtěla sledovat. Patronka chtěla pomoci, ale oni všeho jen využívají....

    superkarma: 1 07.01.2015, 11:25:51
  27. avatar
    [4] gerda [*]

    Rozhovor jsem četla. Názor mám ten, že rodina paterčat vlivem pozornosti, které se jí po celou dobu dostalo, nabyla přesvědčení o vlastní výjimečnosti v tom smyslu, že teď už nemusí ani prstem hnout. A že stačilo přivést na svět děti. Světe obdivuj a starej se! Máme na to nárok. Sml24 Chápu, že pracují nervy. Já bych tolik dětí taky nezvládla bez pomoci. Ovšem vocaď pocaď. Pokud přijímám materiální podporu, nedovolím si jí plýtvat tak, jak se v té rodině plýtvá jídlem. Fackovat pomocnice v domácnosti taky není to pravé. Přitom ty romské nebyly žádoucí. Takže, shrnuto: dát jim jen to, na co mají nárok podle zákona a dál si vychovávejte k obrazu svému. Z nejhoršího jste přece venku.

    superkarma: 8 07.01.2015, 11:16:10
  28. avatar
    [3] kobližka [*]

    Jejich život,ani kauzu nesleduju.

    superkarma: 0 07.01.2015, 11:15:06
  29. [2] mamkaJa [*]

    viděla jsem jeden díl a stačilo. největší chudák je ten jejich větší syn a pak otec děcek. ten mi jedinej přijde že se snad snaží. zbytek je banda cigánská

    1. na komentář reaguje Hanula — #5
    superkarma: 2 07.01.2015, 11:14:25
  30. [1] telelot [*]

    no, pro sebe asi dobře neudělala, teď se kolem ní rozpoutá "hon na čarodějnice"... známe to Sml31Sml31

    superkarma: 1 07.01.2015, 11:08:17

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme