Domácnost

Pátrání po Ondrovi: Našli jeho tělo


AKTUALIZOVÁNO Dvacetiměsíční Ondřej, který se ztratil už v úterý v Oticích na Opavsku, utonul. Chlapec odešel v úterý večer ze zahrady, kde byl se svým otcem. Muž natíral dřevěný obklad, kolem sedmé hodiny pak zjistil, že dítě zmizelo.

Tři lidé nezávisle na sobě dnes před polednem tvrdili, že viděli dětské tělíčko ve vodě pod splavem na řece Moravici na Opavsku. Potápěči začali místo okamžitě prohledávat.

Mrtvé tělíčko našli záchranáři dnes krátce po poledni. Už od úterka totiž rodina i policisté předpokládali, že hoch spadl do nedaleké rozvodněné říčky. Verze, že hoch skončil v rozvodněné říčce, byla nejpravděpodobnějším vysvětlením jeho zmizení, právě proto se policie dohodla se správou toků, že během noci a dne sníží průtok v rozvodněných řekách Moravici a Opavě. První z jezů se zvedl na maximální hodnotu, takže klesla hladina vody pod ním. Právě díky tomu bylo tělo máleho chlapce nalezeno.


 

   
19.09.2008 - Dům a byt - autor: Eva Soukupová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [262] Z_U_Z_U [*]

    Své dítě hlídám, snažím e mu zabránit v sebemrzačení, boule a odřeniny neřeším, je to proboha kluk,, na zásuvkách mám záslepky, na oknech pojistky. Na druhou stranu je dva kroky ode mne, upadne a prokousne se na třech místech ret, krve spousta. přikurtuju ho v autosedačce v autě ( transit) on se natáhne, zmáčkne autozapalovač, vyndá koncovku a strčí tam prst. prostě nikdy neuhlídáte na 100% a abych svému dítěti způsobovala trauma tím, že ho budu ve čtyřech letech neustále třímat za ruku a okřikovat ať neběhá, neskáče, neblbne, to mi přijde ujeté.
    Rodiče Ondráška si budou do konce života vyčítat co všechno měli udělat jinak, nějaké kydy radilů na netu jim rozhodně nijak nepomůžou a tomu malému už vůbec ne

    superkarma: 0 22.09.2008, 08:18:09
  2. avatar
    [261] Mánička [*]

    honuska: jistě, kdyby byl ošklivý, bylo by to pro tu rodinu určitě lehčí se s tím vyrovnat

    superkarma: 0 22.09.2008, 07:36:30
  3. avatar
    [260] Barbucháč [*]

    honuska: jdi si prosím tě lehnout, ať máš zítra dost sil na hlídání své ratolesti

    superkarma: 0 21.09.2008, 23:48:37
  4. avatar
    [259] honuska [*]

    honuska: a navíc večer už je šero na práci.
    Ondra byl pěkný kluk a je to smutné. to je vše.

    superkarma: 0 21.09.2008, 23:43:06
  5. avatar
    [258] honuska [*]

    Vivian: Jasně, ale pokud by jsi šla s dítětem ven odpoledne a dělala něco na zahradě, určitě by jsis nevšimla až večer v sedm hodin, že ti chybí dítě. Tak jsem to alespoň někde četla. Že šli ven odpoledne a dítě se postrádalo v sedm.

    superkarma: 0 21.09.2008, 23:40:47
  6. avatar
    [257] Vivian [*]

    honuska: já bývám s dítětem (11 měs.) taky venku do sedmi, chodí spát v osm. Co je na tom probůh tak strašně zvláštního?
    A že táta něco natíral a zrovna bylo venku ošklivo, na tom je co tak zvláštního? Má to nějakou souvislost s tou tragédií? Vrhá to snad na toho otce nějaké podezření?

    imho se hnípáš v nesmyslech...

    superkarma: 0 21.09.2008, 21:45:18
  7. avatar
    [256] Meander [*]

    honuska: Zeptej se jich

    superkarma: 0 21.09.2008, 21:37:51
  8. avatar
    [255] honuska [*]

    Meander: nepsala jsem, že by se měl utopit o týden dříve. Ale zvláštní natírat ve vlhku. A protože bydlím asi 40 km od Opavy, vím že bylo hnusné počasí, tak přemýšlím, proč nechali dítě venku do sedmi večer.

    superkarma: 0 21.09.2008, 21:35:33
  9. avatar
    [254] evelyn [*]

    michaela.kudlackova:

    superkarma: 0 21.09.2008, 20:21:43
  10. avatar
    [253] Vivian [*]

    Tak už jste to dopitvaly?

    superkarma: 0 21.09.2008, 20:21:31
  11. avatar
    [252] Michaela Kudláčková [*]

    evelyn: Aha - tak to promiň

    superkarma: 0 21.09.2008, 20:11:57
  12. avatar
    [251] Lotka [*]

    Meander:

    superkarma: 0 21.09.2008, 13:49:06
  13. avatar
    [250] Meander [*]

    Lotka: A nešahat na F5

    superkarma: 0 21.09.2008, 13:43:23
  14. avatar
    [249] Michaela Kudláčková [*]

    evelyn: 211 nevím , jestli teď nejsi k té mamince nespravedlivá. POkud spolu žíjí a je-li otcem toho chlapce, pak se k němu asi nemůže stavět jako k nezodpovědnému pubescentovi. Výchova je věc obou. Je hodně maminek, kterým se stala stragedie. Mnohdy je to o sekundách a okolnostech. Těžko něco soudit teď. A v tomhle případě, bych byla na soudy opatrná. Nikdo z nás nemůže říct, že je neomylný. Za omyly se leckdy krutěbplatí, to ano, ale každy je jich schopen. Tahle událost zničila život jedné rodině. A to celé do jednoho. Dozajista nebude chvilka, kdy by o každý z nich nepřemýšlel tom, co měla, či neměl udělat. Probdělé noci, neskutečné utrpení, výčitky, zlomená psychika - nezatápela bych jim....jen projevila účast a lidský pochopení.

    superkarma: 0 21.09.2008, 13:37:17
  15. avatar
    [248] Lotka [*]

    michaela.kudlackova: chtělo by to přečíst si všechny reakce

    superkarma: 0 21.09.2008, 12:53:00
  16. avatar
    [247] evelyn [*]

    idiska: dekuji

    superkarma: 0 21.09.2008, 12:50:22
  17. avatar
    [246] evelyn [*]

    michaela.kudlackova: to byla ironie na prispevek 7krasky predtim, byla to ona, ktera tvrdila, ze chlapi nemaj vyvinute hlidaci schopnosti Ja se naopak otce zastavala

    superkarma: 0 21.09.2008, 12:49:56
  18. avatar
    [245] idiska [*]

    michaela.kudlackova: evelyn to myslela ironicky...reagovala tím na příspěvek uživatelky, který byl ve smyslu, že by otci dítě nesvěřila

    superkarma: 0 21.09.2008, 12:49:45
  19. avatar
    [244] Michaela Kudláčková [*]

    evelyn: 211 nevím , jestli teď nejsi k té mamince nespravedlivá. POkud spolu žíjí a je-li otcem toho chlapce, pak se k němu asi nemůže stavět jako k nezodpovědnému pubescentovi. Výchova je věc obou. Je hodně maminek, kterým se stala stragedie. Mnohdy je to o sekundách a okolnostech. Těžko něco soudit teď. A v tomhle případě, bych byla na soudy opatrná. Nikdo z nás nemůže říct, že je neomylný. Za omyly se leckdy krutěbplatí, to ano, ale každy je jich schopen. Tahle událost zničila život jedné rodině. A to celé do jednoho. Dozajista nebude chvilka, kdy by o každý z nich nepřemýšlel tom, co měla, či neměl udělat. Probdělé noci, neskutečné utrpení, výčitky, zlomená psychika - nezatápela bych jim....jen projevila účast a lidský pochopení.

    superkarma: 0 21.09.2008, 12:38:13
  20. avatar
    [243] Mánička [*]

    7kraska: v 222 píšeš ale trochu něco jiného než ve 201.

    superkarma: 0 21.09.2008, 12:06:27

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [242] Lotka [*]

    7kraska: bože, na to nemusím mít dítě, abych viděla, že jsi mimo

    superkarma: 0 21.09.2008, 12:02:51
  2. avatar
    [241] idiska [*]

    7kraska: ne-e...tak si to po sobě přečti, krásko

    superkarma: 0 21.09.2008, 11:01:24
  3. avatar
    [240] Suzanne [*]

    7kraska: šája trochu děti má A vsadím boty, že rozkaz "už mi sem nic nepište" je poněkud kontraproduktivní

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:57:53
  4. [239] 7kraska [*]

    kooncim s toudle diskusi, uz mi sem nic nepiste - kdyztak do vzkazu

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:45:58
  5. [238] 7kraska [*]

    saja, ja jsem se vyjadrovala obecne a ke danemu pripadu jsem naopak napsala, ze vlastne nevime, jak to bylo - nauc se napred chapat text, psimte - a kdo nema dite, tak at si se svyma kritikama pocka, na tom trvam

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:44:08
  6. avatar
    [237] idiska [*]

    Suzanne: no a ne...já zahučela za dozoru mámy do vany s vodou a kaprama...prostě to bylo, jé pepíci a žuch...už jsem jen kopala nohama v prostoru a hlavu pod vodou ...máma věšela vedle v síni prádlo...to je vteřina ...to by z dítěte rodiče nesměli spustit oko

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:28:37
  7. avatar
    [236] šája [*]

    paníliška: jistě..tak si to příště nechej od cesty

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:25:42
  8. avatar
    [235] Suzanne [*]

    šája 230: Tesat do žuly

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:25:02
  9. avatar
    [234] Suzanne [*]

    Je velmi zajímavé, že dětské úrazy se objevují v rodinách benevolentních i úzkostlivých rodičů. Považuji za normální, když má dítě občas odřené koleno, občas nějakou modřinu, spadne ze schodů (pod nimi ho teprve chytím, aby se to naučilo). Traduje se u nás v rodině situace, kdy nad postýlkou ročního dítěte stály dvě babičky a jedna teta a mezi jejich vášnivou debatou o výchově batole vyskočilo po hlavě z postýlky Všechny děti u nás taky spadly po hlavě do máchadla v potoce. V baráku tři prdele schodů, nikdo nás nikdy úzkostlivě nesledoval, ráno jsme byly vypuštěny a večer jsme se vrátily, s výjimkou oběda. Naproti tomu se tragédie stala u sousedů, kde byl chlapeček přísně sledovaný, a pak se zabil s tatínkem v autě při dovolené. Takže průsery si člověk vyčítá, samozřejmě, ale předejít jim moc nelze. Naopak děti, které jsou zvyklé jednat samostatněji, jsou na tom o moc lépe.

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:22:40
  10. avatar
    [233] paníliška [*]

    šája: V tom s Tebou souhlasím. Taky myslím, že stačí už to, co se stalo a nějaké "coby kdyby" je už zbytečné.

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:19:28
  11. avatar
    [232] idiska [*]

    šája: myslím, že jsi to vystihla naprosto přesně

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:10:18
  12. avatar
    [231] idiska [*]

    mmch, jak jste přišli na to, že ho nechal bez dozoru několik hodin

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:08:06
  13. avatar
    [230] šája [*]

    Podělanej zmedializovaj svět..... Jen se někde něco šustne, už je u toho televize a v netových diskusích miliony radílků Každej chytrej až na půdu, obzvláště pak miluju rady typu "počkej, až budeš mít dítě", jako právě předvedla 7kraska.....Že vám to fakt už není trochu blbý.....
    Taky se nám v rodině přihodila tragédie, nešťastnou náhodou doma zahynul bratranec.....nedovedu si představit, co by s tetou tehdy udělalo, kdyby pak všude četla, jak je hrozná matka a jak to, že kluka neuhlídala a blablabla.....Takhle to byla tragédie v úzkém kruhu rodiny....
    Mohli byste, prosím, konečně dopřát podobné "soukromí" i rodičům Ondry a konečně se v případu, o kterém stejně víte kulový, rejpat a dobře radit?

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:02:29
  14. avatar
    [229] idiska [*]

    7kraska: tím, že se na ní pořád budeš dívat, tomu dítěti přispěješ akorát tak na pozdější trauma, protože takopvé úzkostlivé matky toho většinou nenechají ani když je dítětí 10 let...ale máš pravdu, každý ať si vychovává dítě po svém

    superkarma: 0 21.09.2008, 10:00:34
  15. avatar
    [228] Jupíí [*]

    7kraska: hele já si taky myslím,že jsi stará úzkostná matka. .
    Malý lidi si prostě musej prožít nějaké situace a naučit se na ně reagovat. Jestliže je budeš systematicky před nebezpečím chránit,nutně nastane jednou okamžik, kdy nebude vědět,jak se zachovat a čím bude větší, tím hůř pro něj.
    Nakonec o tom jsou i pohádky: O šípkové Růžence, O bílé laňce a další pdobné

    superkarma: 0 21.09.2008, 09:56:13
  16. avatar
    [227] Jupíí [*]

    Ťapina: matka by ji nenechala skákat na gauči. Dítě by se místo skákání nezřízeně otravovalo a třeba by si šlo otevřít okno a podívat se z okna ven. Anebo by se šťouralo vidličkou v zásuvce. Či co já vím, šlo si loknout z plastové láhve od Mattonky v koupelně louhu.

    superkarma: 0 21.09.2008, 09:50:11
  17. [226] 7kraska [*]

    Tapina, omluvam se, ale nemuzu reagovat, musim sledovat a hlidat dite. Ale kazdymu je snad jasny, ze telefonovani snizuje pozornost, jinak by se asi napr. smelo telefonovat v aute - a ja myslim, ze to nezachranuje ani hands-free, ale to je jina vec.

    A vubec, povime si to, az budes mit 3-lety dite, OK?

    superkarma: 0 21.09.2008, 09:49:57
  18. [225] ami30 [*]

    nechci dělat reklamu a četla jsem odmítavé názory na jakékoliv "čipování", ale tohle mi připadá zatím nejrozumnější. http://www.safeguard-eshop.net/zbozi/3542/Hlidac-vzdalenosti-3542.htm

    superkarma: 0 21.09.2008, 09:47:25
  19. avatar
    [224] Ťapina [*]

    7kraska: No mě zaujala ta tvoje výtka, že otec na hřišti telefonuje, místo aby se díval na dítě, které zatím padá z prolézačky. Kdyby netelefonoval a díval se, tak ho očima zastaví v pádu, nebo co? Úzkostlivá matka naspustí z dítěte oči a když vidí, že padá, letí tam, sebere ho ze země a ošetří odřeniny. Otec telefonuje, když se ozve řev, zjistí, že dítě spadlo, letí tam, sebere ho ze země a ošetří odřeniny. V čem je rozdíl?
    Nebo s tím doktorem, co si dcera zlomila nohu. Matka by ji asi nenechala skákat na gauči, protože by si mohla zlomit nohu, že? Ale jezdit na lyžích by ji nechala, to je o moc bezpečnější.

    superkarma: 0 21.09.2008, 09:18:48
  20. [223] 7kraska [*]

    Idiska, dvoulety nebo trilety dite samo nerozezna, jak je situace nebezpecna. Krom toho kazdy dite je jinak temperamentni. Ja jako mala jsem sedela jako buchta v koute temer bez hnuti, moje holka je pytel blech.
    Lotka, jo, vetrame, prijd se nekdy podivat.
    Vazne nema cenu o tom tady zvanit, at si kazdy hlida dite, jak chce.

    superkarma: 0 21.09.2008, 09:17:00
  21. [222] 7kraska [*]

    Manicka, ja nerikam, ze ji nic nedovolim a nikam ji nepustim, jen ji mam co nejvic na ocich, i kdyz to neni 100%, to proste v praxi nejde. A chodime s ni ven na kolo (jede ona, my behame za ni), v zime byla na lyzich a pousteli jsme si ji ze svahu od jednoho ke druhemu dolu (na vlek byla jeste mala a na samostatny sjizdeni svahu taky), dvakrat tydne plavat, jednou sami, jednou na kurs pro matky s detma, jednou tydne chodi do Sokola, kde mj. skace na trampoline, leze po zebrinach a houpe se na kruhach, proste neni to tak, ze ji nic nedovolime. Manicka, nevim, jak jsi na to prisla, ze ji nic nedovolime. Ani nemluvim o tom, co dela na prolejzackach.

    Ale nema cenu to tady rozebirat, kazdy ma jiny styl. My proste zijeme ve meste, tak ji musime hlavne hlidat, aby nekde nevlitla pod auto, nekdo zije na vesnici a dite muze bez problemu vypustit na dvur. Je to kazdyho vec. Ja to budu delat tak, jak si myslim, ze to je nejlepsi.

    Pritel doktor je asi blbe meritko. A zrovna nedavno stejne stara holka jeho kolegy skala na gauci, zasprajcovala se ji noha mezi matracema a zlomila si ji. Hlidal ji pry tata. Tak tata doktor taky neni zaruka.

    Neco jsou nestastny nahody a neco jsou vylozene zanedbani, pricemz hranice je velice tenka. Kdyz rodice nechaji dite nekolik hodin bez programu na zahrade z jedne strany lemovane rekou a tata pritom neco kuti, tak bych to skoro hodnotila jako zanedbani - ale je nutny vedet, jak to presne bylo, jak byla zahrada velka, jestli na nej otec videl nebo mohl videt, jestli kluk mohl zalezt nekam za ker, jak casto ho otec zkouknul, jestli kluk uz nekdy driv chodil k vode a jak se tam choval...proste nejde to hodnotit na zaklade kusych informaci, ktery mame z medii. Treba to bylo tak, ze tata na nej skoro zapomnel a kutil, nebo to naopak bylo tak, ze na kluka koukal kazdy 2 minuty a zrovna tu prvni vterinu po poslednim zkouknuti kluk vlezl do vody.

    superkarma: 0 21.09.2008, 09:10:59
  22. avatar
    [221] idiska [*]

    7kraska: Samík97: myslím, že tohle je už moc...nelíbí se mi matky, co pošlou dítě si hrát ven a sami si doma vychutnávají cigárko, kafíčko a seriálky...ale tohle je moc...taky se hlavně to dítě musí samo naučit rozeznávat, co je a co není bezpečné...že když polezou na strom, tak se odřou nebo podobně...taky jsme lezli po stromech a domů jsem přišla se sedřeným zadkem od kůry, protože jsem po ní sjela...no a už mě víc nenapadlo lézt na něj

    superkarma: 0 21.09.2008, 09:00:33
  23. avatar
    [220] Lotka [*]

    7kraska: a větráte doma vůbec?

    superkarma: 0 21.09.2008, 08:56:28
  24. avatar
    [219] idiska [*]

    Meander: asi je pro někoho důležitější řešit, proč otec natíral něco v takovém počasí

    Jupíí: cože ...neblázni, 10cm je málo...to aspon ty trezorové dveře, ty mají tak 20-30cm, ty by šly ...a ještě se zapomnělo na čipy

    superkarma: 0 21.09.2008, 08:53:27
  25. avatar
    [218] Mánička [*]

    Dítě prostě podle mě 100% ochránit nejde, aniž by z něj člověk udělal tak trochu mrzáka - duševního, fyzického, sociálního.


    PS: Tím se teď už vůbec nevyjadřuju ke článku, ale k tomu, co píše 7kraska o neustálém dohledu - mám úplně stejně starou dceru jako ona... a 100% na očích jí tedy nemám. Ani doma, ani třeba na zahradě.

    superkarma: 0 21.09.2008, 08:49:03
  26. avatar
    [217] Mánička [*]

    7kraska: Nic ve zlým, je normální si občas na něco takovýho vzpomenout, ale myslet na podobný věci pořád prostě NENÍ normální. Taky si myslím, že není normální mít dítě 100% na očích... přítel doktor je asi blbý měřítko, protože jemu ty zdravý děti, kterým se nic nestane, nevozej, že . Je asi přirozené mít o svoje dítě strach, ale ten Tě nesmí svazovat natolik, že mu vůbec nic nedovolíš. Mám v tomto směru v rodině jeden velmi smutný případ. Taky starší matky. Sestřenice neumí jezdit na kole, bruslit, donedávna (je jí 10 let) se neuměla sama houpat na houpačce - to vše proto, že jí to rodiče prostě neumožnili dělat - co kdyby se jí něco stalo. Jsem zastánce toho, že nějaké to rozbité koleno za trochu volnosti stojí. Kromě toho se stejně nejvíc úrazů stane dětem DOMA, v prostředí, které je "bezpečné" a kde se nemůže nic stát.

    superkarma: 0 21.09.2008, 08:45:20
  27. [216] 7kraska [*]

    Ja furt myslim na ten pripad z doby pred par lety, kdy matka s babickou byly doma, nekomu mavaly z okna a dite slo mavat z vedlejsi mistnosti, kde zrovna bylo otevrene okno, dite vypadlo a zabilo se. Matka a babicka aby se z toho zblaznily. Proste mzik. Ale dalo se tomu zabranit. Do smrti si budou v hlave rozebirat, proc to okno otviraly, ktera ho otevrela, proc ho nezavrely, ktera z nich ho mela zavrit, ktera z nich mela dite hlidat... (si aspon myslim, ze to budou porad resit).

    Ja jsem nervozni jednak proto, ze jsem stara matka, a jednak proto, ze vim, jaky pripady vozej priteli do spitalu. Deti spadly z prebalovaciho pultu, deti vypadly matkam in-line bruslarkam z kocarku...

    superkarma: 0 21.09.2008, 07:34:35
  28. [215] neta22 [*]

    je to smutné a nevratné ať to rodina ustojí ač nejsem fatalista trochu vím, že něco je někde dané a je opravdu jedno, kdo ty mrňousky hlídá.Jako dneska vidím, že jsem po dvou letech mateřské a 3 dětech vyrazila na jeden den do Prahy a vánoční nákupy.Hlídal tatínek.Ta divná předtucha, že se něco děje byla jasná v okamžiku, kdy mi prostřední hlásí ve dveřích, že dvouletý má rozbitou hlavu. První pohled na zafáčovaného prcka byl děs, druhé zjištění, že má sice 15 stehů na čele, ale oči jsou v pořádku. Stačilo, že brácha neviděl, že za ním malý stojí a pije z porcel. hrnku. upadl a bylo.Pomohla moje sousedka zdravotní sestra protože tatínek neměl rád krev.Mohla jsem vyčítat, že kdyby měl plastový hrnek...atd.
    Ale co jsem měla občas na talíři, že to byla moje vina, protože já jsem na pár hodin odjela

    superkarma: 0 21.09.2008, 05:05:18
  29. avatar
    [214] Meander [*]

    honuska: Jako že se měl ten malej utopit o týden dřív?
    Nebo cos'' tím chtěla říct?

    superkarma: 0 20.09.2008, 23:00:12
  30. avatar
    [213] honuska [*]

    Když na to myslím, tak mi stále nejde do hlavy, proč něco natírali v hnusném počasí a nenatírali to, když bylo o týden dříve, když ještě bylo teplo. A já bych svého dvouletého syna cele odpoledene až do sedmi večer venku nenechala.

    superkarma: 0 20.09.2008, 22:38:37

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme