Gokhan Mutlu tvrdí, že nedostal koupené místo na pět hodin trvající let z New Yorku do San Diega a personál mu poradil, ať se prostě usadí na záchodě. Pobouřený zákazník se soudí se společností JetBlue o odškodné ve výši 2 miliony dolarů (cca 32 milionů korun).

Pan Mutlu se po příchodu na letiště dozvěděl, že let je přeplněný. Nakonec mu bylo dovoleno vstoupit na palubu s tím, že se jedna letuška vzdá svého sedadla. Po jeden a půl hodině letu mu však pilot sdělil, že letuška se necítí ve své kůži, a on se má sedadla vzdát a zůstat až do konce letu na záchodě.

Jak uvádí agentura Reuters, když se panu Mutlovi nechtělo na záchod, "pilot se velmi rozzlobil" a řekl mu, "že by měl být rád, že je vůbec v letadle." Pan Mutlu si také stěžuje, že během letu byla silná turbulence a on musel sedět na záchodě bez bezpečnostního pásu a velmi se bál.

Reklama