Vztahy

Paroubková: S manželem na sebe nemáme čas


Před pár týdny se naskytla možnost udělat rozhovor s manželi Paroubkovými. Měli jsme v úmyslu udělat jej s Petrou i Jiřím zvlášť a položit jim otázky, na jejichž odpovědích by se nemohli domluvit. Nevyšlo to. Předvolební a povolební vytížení lídra opozice to nedovolilo.

Podařilo se nám alespoň zčásti vyzpovídat Petru Paroubkovou. A zvolili jsme formu rozhovoru stoprocentně čtenářského. Položili jsme jí tedy pouze dotazy, které jste vy uvedli pod upoutávkou na interview, případně které jste nám zaslali e-mailem.

Přečtěte si tedy váš rozhovor s manželkou šéfa ČSSD Petrou Paroubkovou (34):

Předpokládáme, že volíte ČSSD. Co by ale manžel dělal, kdybyste volila jinou stranu, obzvlášť pravicovou?
Ano, samozřejmě volím ČSSD. A volila jsem ji i v době, když jsem nebyla s manželem. Tak to myslím nepřipadá v úvahu. Byla jsem levicovým voličem i v době, když jsem neznala svého muže.

Vstoupila jste do ČSSD. Proč?
Ano, vstoupila jsem do ČSSD loni na podzim, myslím si, že je to nejlepší způsob, jak vyjádřit podporu této straně i svému muži. O vstupu jsem uvažovala již více než před deseti lety, ale spíše z časových důvodů se mi to nepovedlo.

Která manželka politika je pro vás vzor, ať z ČR, nebo zahraničí?
Nemám žádný vzor, nikdy jsem žádné vzory neměla, spíš se snažím si vzít z každého člověka to dobré a najít si inspiraci v některých věcech, které lidi dělají, ale ne v osobách nebo v osobnostech.

Co vás v poslední době nejvíce pobavilo nebo potěšilo?
Jelikož jsme teď oba s manželem velice pracovně vytíženi,  tak mě pobaví nebo potěší, když si najdeme na sebe chvilku času. Byli jsme například o víkendu spolu na obědě a měli jsme ten čas jen pro sebe, tak to bylo velice příjemné.

Jaké jsou vaše koníčky?
Ráda čtu, cestuji, chodím do divadla nebo do opery. Takže bych řekla celkově je to literatura, kultura a cestování, které mě dobíjí. V tomto se doplňujeme s manželem. Mám ráda kino a filmy, než jsem se vdala, tak jsem byla velký cinefil, ale bohužel teď poslední dobou nemám příliš času na to chodit do kina třeba jednou týdně,  jak tomu bylo v minulosti. Teď je to spíše jednou za pár měsíců. Tak to musím napravit.

Dalším největším koníčkem je teď taková milá povinnost – náš pes. Trávím s ní hodně času a beru ji i na cesty. Je to strašně trpělivý a hodný pes, který nám dělá více radostí než starostí.

Vaří manžel? Pokud ano, co umí nejlépe?
Manžel nevaří, protože na to nemá čas. Myslím si ale, že manžel vařit umí, protože zná spoustu receptů, ale zatím pro mě vařil, jen když jsem měla zlomenou nohu, připravil něco jednoduchého.

A kuchařka jste vy?
Já vařím ráda a vždy jsem ráda vařila i sama pro sebe. Snažím se připravovat všelijaká jídla, ráda objevuji i nové recepty, počínaje snídaní a konče grilováním na zahradě.  Vařím ráda i pro přátele a známé. Pořádala jsem velké večeře pro přátele mezi Vánoci a Silvestrem a dělala jsem vždy něco nového nebo zajímavého.

Je Jiří Paroubek romantik?
Pokud je to, že mi přinese domů květiny nebo pošle hezkou sms, že se těší domů, romantické, tak je manžel romantik.

Jste jako nekuřačka pro zákaz kouření?
Jsem tolerantní nekuřák, pokud mohu, upřednostňuji nekuřácké prostředí, ale nevadí mi, když si někdo v mé blízkosti zapálí cigaretu. Moje nejmilejší babička kouřila celý život a až na její zdraví mi to nevadilo.

   
19.11.2008 - Láska a vztahy - autor: Jan Exner

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [59] Suzanne [*]

    Hodně vošklivej strejc. A není to ve vzhledu A pokud si s ním paní Petra rozumí, o něčem to svědčí

    superkarma: 0 19.11.2008, 21:22:50
  2. avatar
    [58] Eva_CZ [*]

    Jo - a hnusej se mi oba a nema to se vzhledem spolecneho vubec nic.

    superkarma: 0 19.11.2008, 19:31:42
  3. avatar
    [57] Eva_CZ [*]

    Hm, takze na to, co na nem vidi, jste se nezeptali. Podle vseho ... vrana k vrane sedla.

    superkarma: 0 19.11.2008, 19:28:17
  4. [56] 7kraska [*]

    punh, oni se asi puvodni Topolankovi nemuzou dohodout na majetku...pac ona chce byt a nemuze ho vyplatit, kdyz na to sama nema...a on ji asi nechce nechat byt zadarmo, vlastne je na byte jeste asi nejaka silena hypoteka, tak tu on ted asi plati, nevim, to uz fakt jen spekuluju

    superkarma: 0 19.11.2008, 17:55:48
  5. avatar
    [55] punh [*]

    7kraska: hm, to jsem nevěděla, protože s tím nemám zkušenosti. Já se paní Topolánkové nedivím, akorát se mi nelíbilo, že se poukazovalo na čestnost Paroubka, protože se rychle rozvedl

    superkarma: 0 19.11.2008, 17:40:33
  6. [54] 7kraska [*]

    punh, rozvod "funguje" tak, ze bud se lidi dohodnou a vsechno si podepisou nebo se nedohodnou, soud zjisti trvaly a hluboky rozvrat manzelstvi a rozvede je - tedy Topolanek by mohl navrh na rozvod podat sam a soud by mu pravdepodobne vyhovel, kdyz davno zije s jinou a ma s ni dite...nevim, proc to neudela...zato vim, proc to nepoda prvni zena, protoze takhle ma pravo na polovinu prubeznych spolecnych prijmu, zatimco po rozvodu by nemela pravo na zadny jeho prubezny prijem

    superkarma: 0 19.11.2008, 17:30:50
  7. avatar
    [53] shb [*]

    no kdybych to brala jako debatu o politice a politikovi (JP) nebo Talamánkovi ( ) tak to potěš koště, jeden za 18 a druhý bez 2 za 20, a čestnost? no tak o tom snad ani nemůže být v politice řeč...

    superkarma: 0 19.11.2008, 16:40:28
  8. avatar
    [52] punh [*]

    nevidím nic čestného na Paroubkovi, že se rozvedl a vzal si mladší. Topolánek se snad taky chce rozvést, ale manželka nechce rozvod podepsat. Takže v tomhle bych tyhle dva nijak nesrovnávala. Nakonec nevíme, jak dlouho Paroubek podváděl svoji bývalou manželku, takže o jeho čestnosti bych pomlčela. Ale to je jeho věc. Mně víc vadí jako politik, prostě se mu nedá věřit nic, snad jen ta posedlost mocí, která je příliš zjevná Nová paní Paroubková mně nevadí a ta bývalá byla docela sympatická. Stejně ji naschvál fotili tak, aby vypadala blbě. Na někom si novináři (a pak i veřejnost) musí škodolibě smlsnout.

    superkarma: 0 19.11.2008, 15:41:36
  9. avatar
    [51] bookcase [*]

    cinefil

    superkarma: 0 19.11.2008, 15:29:29
  10. avatar
    [50] Altamora [*]

    átéčko: Politik, který nemá touhu po moci, nemá v politice co dělat. To je jako vrcholový sportovec, který nemá touhu vyhrávat závody. Ale je fakt, že cíl nesvětí prostředky. Ale v prostředcích si ani jedna naše politická strana příliš nevybírá

    superkarma: 0 19.11.2008, 15:23:56
  11. avatar
    [49] átéčko [*]

    Juana: Myslím, že tohle by si měla jeho mladá žena přečíst

    superkarma: 0 19.11.2008, 15:10:42
  12. avatar
    [48] átéčko [*]

    Juana: Naprosto s tebou souhlasím!!!!!!!!!!!!!!!
    To jak je posedlý touhou po moci, bych podtrhla
    _____________________________________________________________

    superkarma: 0 19.11.2008, 15:09:36
  13. avatar
    [47] shb [*]

    Jan Exner: Omlouvám se! za mé poznámky o ignoraci.
    díky E.H.! toho jsem si fakt nevšimla...

    superkarma: 0 19.11.2008, 14:51:01
  14. [46] Kloni [*]

    Josephine: S těma dávkama teda neví. Moje mamka je v invalidním důcjodu, má poničenou sítnici na 1 oku, na které navidí. Na druhém má šedý zákal. dříve měla průkaz ZTP-P. Když o něj žádla při poslední komisy, tak jí bylo řečeno, že by musela být úplně slepá, aby na něj měla nárok.

    superkarma: 0 19.11.2008, 14:46:46
  15. [45] E.H. [*]

    shb: asi ti uniklo, že ten včerejší článek byl jako upoutávka na ten dnešní rozhovor. Otázky posílaly čtenářky před několika týdny.

    superkarma: 0 19.11.2008, 14:44:37
  16. avatar
    [44] shb [*]

    Josephine: no Paroubek ať vypadá jak vypadá, rozhodně je upravený a je to vidět na první pohled, že asi pod jejím vlivem o sebe víc dbá, vypadá i mladistvěji než dřív, světlé barvy mu taky sluší, ale na to jsem se včera v debatě ptala- resp. položila otázku tohoto typu, což by se i tu na ženským magazínu hodilo...(ale bohužel nebyla ani položena ani zodpovězena )
    nicméně topolánek (talamánek- to je hezký ) vypadá hůř a zhubnul protože je nemocný....

    superkarma: 0 19.11.2008, 14:19:17
  17. avatar
    [43] kareta [*]

    tomu se říká investigativní novinařina Ten rozhovor má šťávu!!! Velice originální otázky, ta musela být paf, jak jste originální

    superkarma: 0 19.11.2008, 14:09:53
  18. avatar
    [42] Juana [*]

    gerda: Samozřejmě že to souvisí. Veřejné obdivování člověka s vlastnostmi jako bratr Paroubek a propírání jeho soukromí samozřejmě souvisí s politikou. I to, že si vzal mladou pohlednou ženu, je jedno z jakého důvodu - ale zcela evidentně to působí na prostší jedince jako mucholapka, protože ho to "zlidšťuje" v očích potenciálních voličů. I to propírání soukromí má politický podtext, pokud ovlivňuje voliče.

    Soukromí politiků by mělo být pro novináře tabu.

    superkarma: 0 19.11.2008, 14:03:13
  19. avatar
    [41] gerda [*]

    borovice: S poslední větou souhlasím do puntíku.

    superkarma: 0 19.11.2008, 13:28:04
  20. avatar
    [40] borovice [*]

    gerda: To není politika, to jsou jeho osobní vlastnosti a
    ono to jaksi nejde - oddělit od osoby dotyčného JP jeho vlastnosti. A naopak mi přijde zcestné tady probírat jejich manželský vztah, protože to je pouze jejich věc a stejně do toho nikdo jiný nevidí.

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:56:38
  21. avatar
    [39] gerda [*]

    Juana: ale mícháš dohromady politiku s manželským vztahem, to se tu snad neprobírá, ne?

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:42:32
  22. avatar
    [38] borovice [*]

    Juana: Přesné, stručné a naprosto výstižné.

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:36:19
  23. avatar
    [37] ToraToraTora [*]

    Tolik slov a o ničem...to jste sem rovnou mohli vrznout reklamu na Bebe

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:23:56
  24. avatar
    [36] Mánička [*]

    Juana: no tak teď jsi na to kápla... jeho s jeho kreditkou bych doma fakt nechtěla... co tak o něm psali, tak mu zbyl po rozvodu dost holej zadek

    Jinak mi je celkem jedno, s kým, co a proč... já ho nevolila a nikdy volit nebudu, i kdyby vypadal jako DiCaprio

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:23:24
  25. avatar
    [35] Juana [*]

    To jsem se rozčílila tak, že jsem to po sobě ani nepřečetla a neopravila chyby.

    Ptejte se pamětníků, kteří ovšem nemají úplně vylízaný mozek - mnozí z nich vidí podobnost mezi tímto člověkem a jinými diktátory.

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:21:06
  26. avatar
    [34] Juana [*]

    Toho chlapa bych nechtěla mít doma ani s jeho kreditkou. Ovšem jak čtu zdejší komentáře, začínám chápat, jak se lidi jako Hitler a Gottwald můžou dostat k moci.
    To že se s paní Zuzanou za ta léta dostatečně vyžrali je jedna věc. Druhá věc je jeho charakter. To je to, co nesnáším. Tu faleš, ten oportunismu, neustálé změny v názorech, kopání spojenců do -----, neschopnost říct něco rovně bez podmínek, bezbřehá arogance a namyšlenost, nabubřelost. To, že mu ta partaj slouží jen jako výtah ke koryt - a v jeho případě hlavně k moci. Většině politiků jde jen o koryta a aby se dostali k lizu. On je však posedlý touhou po moci.

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:17:40
  27. [33] 7kraska [*]

    se podivame na Petru za 30 let, urcite tlusta nebude, protoze se nebude motat porad kolem plotny a zehliciho prkna

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:15:05
  28. [32] 7kraska [*]

    no sorry, ale kazdej chlap radsi vleze na mladou Paroubkovou nez na starou hroudu sadla, i kdyby s ni prozil treba 50 let v dokonaly harmonii, to snad musi uznat kazdej

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:14:14
  29. avatar
    [31] gerda [*]

    Josephine: Panu Topolánkovi nic zlého nepřeju, ale můj názor je, že kazí co se dá. Nechci vidět, jak se chová doma, stačí mi jeho projevy na veřejnosti. A měl by dbát na své zdraví, cukrovka není žádná sranda. Beztak ji dostal kvůli stressům, do kterých by se nedostal, kdyby měl rozum.

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:11:02

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Josephine [*]

    tam21: jj přesně tak a ještě sem dejme svou fotku... Navíc paní Petra je šikovná ženská. Byla úspěšná v práci i před Paroubkem, takže si myslím, že by byla úspěšná i bez něj... A podle pozic, kde se pohybuje, jistě nebude finančně chudá. Ovšem zase bychom měly vidět i to, že když je někdo úspěšný a má dobrý plat, musí dost investovat i do toho, co si vezme, kam si vezme apod. Prostě reprezentace něco stojí, takže těžko může jen tak své peníze nechávat ladem...

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:10:11
  2. avatar
    [29] tam21 [*]

    Je to jejich život, jejich věc. Měly by jste se také starat o to své dokonalé. To by mě zajímalo jak to vy frajerky vedete doma. Hmmmm, asi jste dokonalé.

    superkarma: 0 19.11.2008, 12:00:08
  3. [28] Josephine [*]

    No tak paní Zuzana P. nebyla tak "líbivá" vizuálně jako paní Petra, ale někde jsem pak viděla fotky p. Zuzany s vizážistky a moc jí to seklo...
    A jak už někdo řekl, alespoň se Paroubek čestně rozvedl apod. a ne jak Topolánek; kt. nejdřív proháněl milenku, udělal dítě, pak se odstěhoval atd.
    A vizualita Paroubka :-) není to žádný Allan Delon ale ve svém věku nemá šediny, má dost vlasů a po tváři není tak vyschlý a starý jako Topolánek. Nevšimly jste si? Přišlo mi, že po obličeji Top. strašně zestárnul...
    A zas bych nedělala z Paroubka hyenu; nechci tady prosazovat jeho politiku, ale přijde mi, že se na něho díváte přes politiku jako kdyby byl šílený komunista, či nějaký bývalý nacista...
    Je ale pravda, že nelze prosazovat zákaz veškerých poplatků apod., protože někdo to prostě platit musí... V tom se mi směr jeho politiky nelíbí.
    Lidé pořád skuhrají, ale znám výše dávky na úřadech a možnosti, takže vůbec nechápu, proč se např. vozíčkář ponižuje ve městě žebráním, když jemu na úřadě přiklepnou nejrůznější dávky. Bohužel to není na život s cestováním do světa, ale není to zanedbatelné.
    Málo vidíme, jak se mají jinde sociálně.
    Nebylo by vůbec špatné, kdyby Ž-in, vyzpovídala debatující, které žijí v zahraničí... Ale to jsem odbočila od tématu.

    superkarma: 0 19.11.2008, 11:55:33
  4. [27] r1911 [*]

    Cinefil? To zní ošklivě...

    superkarma: 0 19.11.2008, 11:31:02
  5. avatar
    [26] morgan [*]

    Když si někdo vezme známou osobnost, musí počítat s tím, že se stane taky sledovaným objektem novin, televize aj. Lidé se zajímají o známé osobnosti a jsou škodolibí. Někdo se s tím vyrovná, jiný ne.
    Pokud jde o tento rozhovor, přijde mi až moc umělý a odpovědi až moc vysoustruhované.

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:56:59
  6. avatar
    [25] borovice [*]

    Pavla_b: Třeba jo, protože Jiří stále hubne do krásy, že....

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:48:49
  7. avatar
    [24] gerda [*]

    Já si myslím, že paní Paroubkovou č. 1 dost ničila povinnost reprezentace. Nebyla typ, který se rád ukazuje a podle rozhovorů byla spíš introvertní. Takže jako manželka předsedy vlády určitě trpěla, jen si vzpomeňte tu štvanici a ty hloupé fotky. Toto by vydrželo málokteré manželství. Přesto se ale snažila. Dá se pochopit, když v práci objevil ženu, která je ve společnosti jako ryba ve vodě, dokáže mu poradit a pomoci - prostě se zamiloval. Nemůžu mu to schválit, ale dokážu ho pochopit. Když porovnám svoje první manželství a tahanice s rozvodem, ty strašné nervy i to, jak jsem skončila s holýma rukama, tak si i vážím člověka, který bývalou manželku neponíží finančně.

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:42:54
  8. avatar
    [23] evelyn [*]

    7kraska: muze si za to sama, ze nechutne ztloustla? To je ale hovadina. Oba uz nevypadaji, jako kdyz se brali, po tolika letech souziti je vztah zalozen na trvalejsich hodnotach, nez na zevnejsku. Rozvod byl urcite podminen necim jinym, nez jeji nadvahou. Je to jejich vec, jen oni sami vi

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:42:14
  9. avatar
    [22] Ťapina [*]

    Náhodou, mně se Parobuek vzhledově celkem líbí, když je v obleku a ne zrovna v plavkách Jenže já bych si s ním nerozuměla názorově, s tím paní Petra zjevně problém nemá, tak co?

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:41:47
  10. avatar
    [21] Altamora [*]

    7kraska: Zuzana Paroubková mě namíchla, když v jednom rozhovoru řekla něco v tom smyslu, že ženy by neměly být veřejně politicky činné, ale jen podporovat své muže. Takže se jí dostalo toho. o co usilovala. A já sama bych nechtěla, aby se mnou manžel zůstával kvůli pocitu dluhu, soucitu a s nechutí. Na to jsem příliš hrdá.

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:40:55
  11. avatar
    [20] Midsummer [*]

    7kraska: Kde to Paroubek říkal, že se vykašlal na první manželku protože tak nechutně ztloustla?

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:40:38
  12. [19] Pavla_b [*]

    7kraska: myslíš, že to byl ten hlavní problém - že podle tebe nechutně ztloustla?

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:39:00
  13. avatar
    [18] gerda [*]

    7kraska: myslím, že se na ni nevykašlal, protože se s ní džentlmensky majetkově vyrovna. Určitě ji nenechal v bídě. Své rodinné poměry uspořádal - na rozdíl od Talamánka.

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:29:43
  14. [17] 7kraska [*]

    u ni jsem nepochopila, co na nem ma, nasla by si urcite lepsiho

    u nej je sprosty, ze se vykaslal na prvni manzelku, coz se ale bezne stava, a ona si za to mohla taky sama, kdyz nechutne ztloustla

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:17:00
  15. avatar
    [16] borovice [*]

    Ač Jiřího Paroubka nemám ráda a jako muž pro mě představuje vzor nepřitažlivosti a nesympatičnosti, musím ocenit, jak vyřešil svoji osobní situaci - na rozdíl od premiéra. Paní Paroubková je bezesporu inteligentní a kultivovaná a koho si vzala, s tím žije a je to jen její věc, bez ohledu na to, co si o tom myslí kdokoliv.

    superkarma: 0 19.11.2008, 10:04:39
  16. [15] schnaxy [*]

    á propos : pí.Paroubková se mi moc líbí a fandím ji i panu Paroubkovi

    superkarma: 0 19.11.2008, 09:50:27
  17. [14] schnaxy [*]

    Všimla jsem si tu pár přezdívek co neustále píšou samé negativa.Já vím rovnováha má být,ale když čtu článek a podívám se na přezdívku a odpověd,tak už si v duchu říkám "zase negativní"

    superkarma: 0 19.11.2008, 09:43:45
  18. avatar
    [13] shb [*]

    hmm, taky nevím proč jsem se vůbec ptala a už vůbec proč jsem vůbec debatovala u toho článku, když tu vládne ignorace a na tyhle otázky se nikdo pane Exnere neptal....

    superkarma: 0 19.11.2008, 09:32:28
  19. avatar
    [12] gerda [*]

    Že to pořád ještě někoho baví, rýt do nich. Jsou spolu asi šťastní, tak co...není jediná manželka vysokého politika. Kromtoho musím obdivovat její odhodlání stále odpovídat na otázky, o kterých jí musí být předem jasné, jaké budou.

    superkarma: 0 19.11.2008, 09:22:47
  20. avatar
    [11] Lilinka [*]

    Midsummer: Asi mají některé ženy-in zapotřebí předvést se jako slepice.

    superkarma: 0 19.11.2008, 09:06:41
  21. [10] janina01 [*]

    Příště se ani nemusím ptát, protože svoji otázku nevidím

    superkarma: 0 19.11.2008, 08:56:34
  22. [9] Permonice [*]

    sakra,to je ale hvězda,začínám mít pocity méněcenosti,nádherné odpovědi,ta kultivovanost,přehled,no prostě nádhera ,škoda že nejsem tak dokonalá

    superkarma: 0 19.11.2008, 08:46:36
  23. avatar
    [8] wich [*]

    Midsummer: Taky jsem si říkala, že se dost nevyřádily pod včerejším článkem Jí by se třeba jejich partneři taky nelíbili. Ale je kultivovaná, tak to nekřičí do světa

    superkarma: 0 19.11.2008, 08:39:44
  24. avatar
    [7] Midsummer [*]

    Za rozhovor díky. Odpovědi se mi líbí, myslím si, že jsou pohodový pár. A opravdu nechápu, že si na nich stále někdo musí hojit sebevědomí trapnýma stále stejnýma invektivama

    superkarma: 0 19.11.2008, 08:22:28
  25. avatar
    [6] Petrushe [*]

    Mít tohle za manžela, tak jsem snad i ráda, že na sebe nemáme moc času

    superkarma: 0 19.11.2008, 07:38:08
  26. avatar
    [5] šája [*]

    to jsme se toho dověděli

    superkarma: 0 19.11.2008, 07:14:42
  27. avatar
    [4] jiti [*]

    Nemáme na sebe s manželem moc času, naštěstí jeho kreditka ho má pořád.

    superkarma: 0 19.11.2008, 07:11:49
  28. [3] Samík97 [*]

    tyrkys: dá se říci, že se 2 figurínami.Ta vlevo se už trochu roz...

    superkarma: 0 19.11.2008, 01:27:28
  29. avatar
    [2] Vivian [*]

    Škoda, že se nedostalo na ty méně mírumilovné dotazy :)

    superkarma: 0 19.11.2008, 00:09:01
  30. avatar
    [1] tyrkys [*]

    To je foto jak s voskovou fugurínou .

    superkarma: 0 19.11.2008, 00:03:04

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme