Vztahy

Pannou až do svatby?

Když jsem nedávno někde četla, že v USA existuje stále více mladých, kteří se rozhodli zachovat pohlavní čistotu až do svatby, vzpomněla jsem si na Renatu.

Ono je to na jednu stranu hezké, že v době promiskuity, hrozby AIDS a dalších pohlavních nemocí, existují mladí lidé, kteří mají vyšší ideály, ale je to opravdu dobré řešení? Sexuální život je přece důležitou součástí manželství, a co když si s tím dotyčným, kterého si vezmu, nebudu rozumět po sexuální stránce? Co když nám to v posteli prostě nepůjde? Rozvedu se? Budu žít v pokryteckém svazku?

Ale vraťme se k Renatě. Renata je vysokoškolačka, dívka milá, chytrá. Zamilovala se do muzikanta, asi o 9 let staršího, tedy dospělého muže se všemi jeho potřebami. Láska to byla jako trám, přesně taková, jak o ní čtete v dívčích románcích. Nejdřív jen letmé pohledy, chození na koncerty, pak držení za ruku, něžné polibky. Ale víc už nic.

David nejdříve velmi oceňoval Renatinu zdrženlivost, byl rád, že není nějaká taková, která hned na prvním rande leze chlapovi do postele. Jenže když takhle spolu chodili tři měsíce, Davidovi, který o Renatu opravdu stál, to přestávalo stačit. Vedli o tomhle problému dlouhé spory. David Renatu přesvědčoval, že sex přece k opravdovému vztahu patří jako voda k životu, že se tím jejich láska naopak ještě prohloubí. Renata (zapomněla jsem říci, že pochází z nábožensky založené rodiny, ale ne nějak fanatické) však trvala na svém. Milovat se bude se svým mužem až o svatební noci.

David lehce šílel. A ač hudebník, kteří bývají spíše bohémského ražení, a  do chomoutu se zrovna dvakrát neženou, rozhodl se. Navrhl Renatě, že se vezmou. Jenže Renata teprve začala studovat vysokou školu, celých dlouhých pět let před sebou, a pak by chtěla ještě cestovat a ne se vázat do stavu manželského. Řekla Davidovi, že svatbu zatím nechce, že až tak za 7 – 8 let.

Ještě nějaký čas se vídali, Renata doprovázela Davida na koncerty, David se snažil Renatu přesvědčit, že nebudou dělat přece nic špatného, ale marně. Vztah se pomalu a jistě rozpadl.

Teď je zatím Renata sama. Je plně vytížená studiem, sportuje, chodí do jazykovky, čas nudit se rozhodně nemá. Naváže-li nový vztah, dopadne asi podobně, pokud ovšem nebude mít štěstí a nepotká podobně založeného mladíka. A kdo ví, možná se časem její rozhodnutí změní? Je přece normální dospělá žena!  

   
   
15.06.2004 - Láska a vztahy - autor: Mirka Kožušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [228] Dášule [*]

    UtápenýPetr:Nenechala, nejde to, nechte na vzkazech svůj mejl.

    superkarma: 0 11.07.2004, 09:01:22
  2. avatar
    [227] Dášule [*]

    UtápenýPetr:Nechala jsem vám vzkaz.

    superkarma: 0 11.07.2004, 08:54:38
  3. avatar
    [225] Dášule [*]

    UtápenýPetr: Milý Petře, umožnil jste mi pochopit, naštěstí již opuštěné, předpotopní názory mého manžela. I moje. Jeho byly podobné vašim, já jsem si zase myslela, že snad i bez říkání pochopí, že potřebuji něco jiného. Některá literatura uvádí /a já to znám z vlastní zkušenosti/, že dráždění klitorisu jako milostná předehra vede často k orgasmu. A když se potom se ženou spojíte, bude to pro ni nejlepší pokračování. Jste-li mladí, může se to i později změnit, ale zatím dělejte to, co potřebuje vaše žena a ona bude šťastná. V sexu je normální to, co se líbí . A buďte rád, že dokážete své ženě pocit štěstí navodit. Určitě je to pro vás důležitější než to, jak se to stalo. V sexu přece jde o vzájemné vyhovění a ne o vlastní pocit "jsem dobrý". Hodně štěstí a radosti. Zkuste si třeba přečíst některé milostné scény Bertice Small, třeba v Skotské vévodkyni nebo v Podvedeném vévodovi.

    superkarma: 0 07.07.2004, 18:27:13
  4. avatar
    [220] Dášule [*]

    Alba: k 42 - Albo, seš si jistá, že to každý muž bere jako největší dárek? Panna má obvykle dost málo zkušeností, většinou nedovolí ani příliš důvěrné mazlení. Zkušený muž si s tím možná poradí, ale jelimánek, stejný jako ona, čistý až do svatby ho může mít jak slon chobot, ale když neumí, tak ji nepotěší. Myslím, že žena, která má nějaké zkušenosti před svatbou se snadněji shodne s partnerem a dokáže mu vysvětlit, co potřebuje , co se jí líbí a co ji vzrušuje. I když... musí to být zvláštní mít na co čekat.

    superkarma: 0 03.07.2004, 18:05:22
  5. avatar
    [212] *Kotě* [*]

    _Lucky: Ty jsi mi panečku vtipálek...

    U nás doma žádná rovnoprávnost není, u nás vládnu já (železnou pěstí)

    superkarma: 0 16.06.2004, 17:58:51
  6. avatar
    [211] _Lucky [*]

    205.*Kotě*:OK, snad se to nezvrhlo a není teď "tolerantní" i v ostatních věcech, tzv. "rovnoprávnost".

    superkarma: 0 16.06.2004, 08:40:44
  7. avatar
    [210] *Kotě* [*]

    risina: to byl jenom návrh zákona (myslím, že ze strany komunistů), aby církevní sňatky zase neplatily, ale nebyl schválen

    superkarma: 0 15.06.2004, 23:15:50
  8. avatar
    [209] *Kotě* [*]

    risina: Ale uznává se , musím to přece vědět, když jsem se tak teď vdala

    superkarma: 0 15.06.2004, 23:05:39
  9. avatar
    [208] risina [*]

    *Kotě*: A teˇdje to stejné, taky se už pouze církevní sňatek neuznává, musí před ním být občansky obřad. Ještě k těm starým časům - starší dětt (1985, 1987) mi pokřtili bez problémů, zato u té nejmladší (1995) jsem musela fráře hodně přesvědčovat - nezdáli jsm ese mu dostatečně věřící (měl ostatně pravdu)

    superkarma: 0 15.06.2004, 22:27:51
  10. avatar
    [207] *Kotě* [*]

    risina: Ale ano, většina lidí mohla, ale třeba u nějak angažovaných lidí (teď myslím proti režimu) to byl problém, měli pak opletačky s STB... a tak se pak žehnalo občanské manželství. A jinak, pokud vím, se lidé tehdy museli brát nadvakrát, protože stát církevní sňatky neuznával.

    superkarma: 0 15.06.2004, 22:15:16
  11. avatar
    [206] risina [*]

    Kotě: Ale směly se vzít v kostele! Já se v kostele vdávala, má sestra taky, spousta známých...

    superkarma: 0 15.06.2004, 22:05:44
  12. avatar
    [205] *Kotě* [*]

    Nyotaimori: 1) Neznám žádnou skutečně věřící ženu (tedy praktikující katoličku), která by si vzala partnera na radnici. Víš, svazky mezi věřícím a extrémně netolerantním ateistou většinou do svatby ani nevydrží, prostě jsou ti lidé přiliš jiní. Takže věřící holky si většinou vyberou buď partnera rovněž věřícího, nebo tolerantního nevěřícího (můj případ). A pak se samozřejmě vezmou v kostele.

    2) Se sňatky samotnými se to má tak: Pokud by si věřící partner vzal nevěřícího na radnici, pak samozřejmě z hlediska občanského práva se jedná o právoplatný sňatek, který podle občanského zákoníku lze rozvést. Pozor! Manželství uzavřené v kostele lze podle občanského práva také rozvést - ovšem podle církevního nikoli, takže žena, která se rozvede a vezme si nového partnera, je chápána jako cizoložnice, její nové manželství nebude církví uznáno (státem samozřejmě ano) a nemůže už být praktikující katoličkou (má odepřený přístup ke svátostem).

    Jinak občanské sňatky církev samozřejmě uznává jako sňatky, takový svazek lze třeba dodatečně posvětit církevním požehnáním. Dělo se to třeba u párů, které se za totality nesměly vzít v kostele.

    superkarma: 0 15.06.2004, 21:47:38
  13. avatar
    [202] _Lucky [*]

    Jo a jen tak naokraj, řekněme, že by Renatě bylo 20. 7 roků počká, to je 27. Jemu je o 9 víc, tedy 36. No, je mi zcela jasné, co bude dělat Renata (za podmínky, že ji nepodváděl) s chlapem v posteli, který to neměl (řekněme) 7 roků. Spát, nic jiného než spát.

    superkarma: 0 15.06.2004, 19:25:59
  14. avatar
    [201] _Lucky [*]

    199.*Kotě*:Právě o tom mluvím. Chci říct: "A co teprve lidé, kteří to ani nedělají"

    superkarma: 0 15.06.2004, 19:16:27
  15. avatar
    [200] _Lucky [*]

    70.*Kotě*:Uvidilo by Tě, ale právě pedofilové do manželství dospějí velice brzy. Typický muž se většinou brání (ale má to marné), podobné principy ale pro menšinově zaměřené často neplatí..

    superkarma: 0 15.06.2004, 19:15:15
  16. avatar
    [199] *Kotě* [*]

    _Lucky: Se stydlivostí mají problém i ti, kteří běžně sexují. Kolik žen je při sexu neuspokojených, protože prostě nedokážou tomu svému říct, co se jim líbí nebo nelíbí.

    superkarma: 0 15.06.2004, 19:12:44
  17. avatar
    [198] _Lucky [*]

    33.*Kotě*:Taky tady bude pravděpodobně stydlivost, bránící nějakému odhalování. Už vidím, jak si o TOM upřímně povídají u večeře při svíčkách. Přijde mi, že pro spoustu lidí by to bylo spíše jednodušší dělat.

    superkarma: 0 15.06.2004, 18:54:20
  18. avatar
    [197] _Lucky [*]

    Jo, vůbec nemluvě o neřešených fóbiích, s tím jsem se setkal na vlastní oči. Myslím si, že se za tím vždycky něco skrývá, domnívám se, že skutečně málokdo odolá si to nezkusit. No, a za skrývání je (malá) lež.

    superkarma: 0 15.06.2004, 18:46:42
  19. avatar
    [196] _Lucky [*]

    Nemyslím to nějak zle, ale např. frekvence a forma, ta je určitě vzájemně překvapí. Jistě že ne půl roku po svatbě, výběr partnera se projeví až po letech. Dobře si dokážu představit "vzrušující" očekávání muže, jaké že to orgie po svatbě prožije a ono 1x za měsíc a šlus anebo se ten její "překvapivě" po svatbě sexu dožaduje v míře, jaká byla před svatbou... Ale to jsou hororové scénáře, tipuju, že každý vytuší, jaký bude postoj k milování po svatbě...

    superkarma: 0 15.06.2004, 18:43:42
  20. avatar
    [192] _Lucky [*]

    Kdo nechce sex před svatbou si ho po svatbě nezaslouží.

    superkarma: 0 15.06.2004, 18:28:50
  21. avatar
    [191] risina [*]

    oprava: pettingu, samozřejmě
    A s tou morálkou - kdysi jsem se učila, že je stějně nemorální dělat všechno to, co jsem popsala, jako mít vlasní styk

    superkarma: 0 15.06.2004, 17:45:27
  22. avatar
    [190] risina [*]

    como_ves_chido: Já tomu nerozumím. Píšeš, že sex odkldáte až po svatbě, ale že jinak děláte spoustu věcí. Mně připadá, že samotný "akt" není nic až tak výjimečného oproti pattingu, orálnímu a manuálnímu uspokojování. A má-li jít o morálku, je (alesopoň podle tradiční katolické církve) ou tohle nebo mít styk.. Tak proč čekáte?

    superkarma: 0 15.06.2004, 17:44:00
  23. avatar
    [189] mam-ča [*]

    *Kotě*: Susina:

    superkarma: 0 15.06.2004, 17:39:06
  24. avatar
    [187] *Kotě* [*]

    Pro essence, Mickeyho a další, kteří se do mě pustili v souvislosti s názorem "všechno kromě penetrace": Já to nebudu nijak obhajovat, sama jsem to nikdy nepraktikovala a přijde mi to uhozené, ostatně už jsem to napsala. Nevím, proč se do mě tak navážíte.

    Tento přístup je v posledních letech rozšířený mezi věřícími hlavně v USA, u nás asi tolik ne. Tam to ale souvisí i s celkovým ovzduším ve společnosti a tamním přístupem k sexu (jen si vzpomeňte na prezidenta Clintona a jeho "orální sex není sex"). Dokonce jsem od přátel slyšela, že tam takové páry běžně praktikují i anální sex, což já osobně teda považuji za velmi výjimečnou praktiku, kterou člověk běžně neprovozuje a už vůbec ne jako náhražku vaginálního sexu.

    superkarma: 0 15.06.2004, 17:17:30
  25. avatar
    [186] *Kotě* [*]

    Susina: Máš velmi moudrý a rozumný přístup. Já jsem taky nikdy nechápala, proč by milování s drahou osobou mělo být hříšné a nečisté jen proto, že se odehrálo před svatbou. Nevěřím, že by to Boha nějak bralo, jestli se nechám penetrovat dřív, než budu mít prstýnek. To by byl dost ubohý Bůh, který by hleděl na takové tělesné triviálnosti, které jsou navíc součástí našich přirozených pudů.

    Názory na sex obsažené v Bibli a katolickém katechismu považuji za podmíněné dobovými faktory - patriarchalismem, strukturou společnosti, nemožností antikoncepce atd. atd. Mimochodem, na co se dost často zapomíná je, že tato pravidla v podstatě platila vždy pouze pro ženy, dokonce i katolická církev v minulosti pohlížela na mimomanželské sexuální aktivity mužů značně shovívavě, včetně návštěv nevěstinců (!). Ostatně šesté přikázání zní "nesesmilníš", což nutně neznamená předmanželský sex, ale spíše sex mimo manželství, tedy vlastně nevěru.

    Já jsem z katolické církve nikdy nevystoupila, snažím se být dobrá věřící, ale spoustu věcí, které podle mě s vírou nijak nesouvisí, si dělám a myslím po svém. Vím, že spousta lidí se do mě asi pustí, že to jsem teda pěkná katolička, když toto jó a to né, ale já si nemůžu pomoct, taková jsem a doufám, že si to jednou s Bohem nějak vyříkáme.

    superkarma: 0 15.06.2004, 17:12:17
  26. avatar
    [184] Susina [*]

    *Kotě*: jo, to je možná přesnější...

    superkarma: 0 15.06.2004, 17:07:04
  27. avatar
    [183] *Kotě* [*]

    Vivian (147): Myslím, že je to spíš o tom, že zastánkyně volného sexu vysvětlují těm, které mají jiný názor, že jsou na hlavu padlé, a ty druhé se snaží vysvětlit, že nejsou úchylné, jen jiné.

    superkarma: 0 15.06.2004, 17:02:36

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [182] Susina [*]

    Meryem: jo, pokud jde o desatero - jen drobnost - desatero, jak ho učí katolická církev, není desatero, jak ho mám v Bibli... prostě si ho trošku upravili, ale to už je na jinou diskusi...

    superkarma: 0 15.06.2004, 17:00:24
  2. avatar
    [181] Susina [*]

    Meryem: nejsem si jistá, že jsi chtěla odpovídat mně, protože já s tebou souhlasím...takže myslím, že jsi chtěla reagovat na příspěvek někoho jiného..

    superkarma: 0 15.06.2004, 16:47:10
  3. avatar
    [178] Susina [*]

    petruška: no, já jsem odvahu mluvit o sexu neměla skoro celý rok, a ani jsme neměli potřebu o tom mluvit, prostě jsem cítila, že až na to přijde řeč, tak o tom budem mluvit.... všechno má svůj čas, jak by řeklo moje dítě.. Měli jsme spoustu jiných témat, o kterých mluvit, a věděla jsem, že o sexu budeme jednou mluvit, tak jo, samozřejmě, proč ne, ale proč třeba při hovoru o divadle, kině, nebo třeba o nesmrtelnosti chrousta najednou vybalit, že žádnej sex nebude...?? Prostě mluvit o sexu se má tehdy, kdy jeden nebo druhý nebo oba mají potřebu o tom mluvit, a je jedno, jestli je to po týdnu vztahu nebo po třech měsících...nebo ne??

    superkarma: 0 15.06.2004, 16:20:27
  4. avatar
    [177] Suzanne [*]

    Meryem: to je právě ono. Bůh nám nic nezakazuje. To jen lidé tvoří omezení, protože zákazy a tabu umožňovaly jedněm vládnout nad druhými. Tabu = podpora moci. A desatero přikázání je cíl. Bůh není usurpátor - to jen lidé.

    superkarma: 0 15.06.2004, 16:18:51
  5. avatar
    [176] Susina [*]

    Meryem: ahoj, jak jsem tu psala, byla jsem vychovávaná v katolické církvi - říkáš, přečíst Bibli. Souhlas, tam se sex nijak neodsuzuje. Jde o to, co ze sexu udělala církev (ať už ji nazveš jakkoli) - myslíš, že když katolická církev považuje předmanželský sex za hřích, že ti tím vztah k sexu nezošklivuje??? Proboha, jak může být sex, který dělám s tím, koho mám ráda, hříchem???? to mi nikdy nešlo do hlavy....a ještě se z předmanželského sexu zpovídat a modlit se za trest Otčenáš jako pokání za to, že jsem se se svým klukem milovala???... to mi fakt přijde zcestné...

    superkarma: 0 15.06.2004, 16:17:51
  6. avatar
    [172] Susina [*]

    petruška: no já si teda neumím představit, že bych třeba na prvním randeti klukovi řekla, že ze sexu nic nebude, že až po svatbě...prostě jen ta představa, že na prvním randeti řeším tuhle otázku, je docela divná... jen si to představ - kluk, kterýho ještě celkem ani neznáš, máte první rande a ty na něj vybalíš tohle... jak myslíš, že první rande skončí???? kluk vyděšeně zdrhne... tkaovýhle věci se snad neřeší na prvním rande, nebo jo???

    superkarma: 0 15.06.2004, 16:00:21
  7. avatar
    [171] Suzanne [*]

    Jo a nezapomínejte nikdo, že SEX je záležitost pudová. Buď to pude, nebo nepude.

    superkarma: 0 15.06.2004, 15:41:16
  8. avatar
    [170] Suzanne [*]

    Mam-ča: ta otázka, koho si bude kluk víc vážit - jestli té, co dá hned nebo té, co nedá: mam-čo, na tom přece respekt nezáleží!!! Možná u nějakého nezralého chlápka, co přemýšlí kulkama, ale můj manžel si mě opravdu váží, a to jsme spolu hupli do pelechu velmi brzy. To, jestli si někoho vážím či ne, to závisí na mnoha dalších faktorech.

    superkarma: 0 15.06.2004, 15:38:49
  9. avatar
    [168] Vivian [*]

    Sandy: u mě totéž. Díkybohu, že jsme se nevzali

    superkarma: 0 15.06.2004, 15:33:06
  10. avatar
    [167] Vivian [*]

    xenie: no vždyť jo, vždyť jsme čekaly že jsme na to nevlítly hned ve třinácti...

    superkarma: 0 15.06.2004, 15:32:19
  11. [165] xenie [*]

    Vivian, Sandy: je to Vaše věc, jen mně pobavila ta formulace že jste čekaly "až" do 16

    superkarma: 0 15.06.2004, 15:02:07
  12. avatar
    [162] Vivian [*]

    Sandy: no mě bylo šestnáct a tři měsíce a jeden den a byl Máj - lásky čas...

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:49:25
  13. avatar
    [160] Petique [*]

    Vivian: tak to já s úsměvem.

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:33:44
  14. avatar
    [159] Petique [*]

    xenie: jak pro koho, pro mě to bylo akorát

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:31:35
  15. avatar
    [158] Vivian [*]

    xenie: a co jako?

    Petique: spíš mě běhá mráz po zádech

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:30:20
  16. [157] xenie [*]

    Vivian, Petique: "Až" do 16 ? to je dost brzo, ne ?

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:28:57
  17. avatar
    [156] Petique [*]

    Vivian: taky vzpomínás s úsměvem?

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:25:07
  18. avatar
    [155] Vivian [*]

    Petique: tomu mýmu bylo taky tak nějak... škola to bezpochyby byla

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:23:45
  19. avatar
    [154] Susina [*]

    Klárčí: vlastní zkušenost jsem napsala, ale radit nemůžu..

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:23:05
  20. avatar
    [152] Petique [*]

    Vivian: já taky až do 16, bylo mu 27, tomu se říká škola života

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:16:57
  21. avatar
    [151] Vivian [*]

    Já jsem pro sex (taky) před svatbou. Já jsem na svůj první sex čekala až do šestnácti let

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:12:50
  22. avatar
    [148] Susina [*]

    Vivian: ne, to si nemyslím..teda to, že tu jedni mají dělat blbce z druhých...

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:08:00
  23. avatar
    [147] Vivian [*]

    Klárčí: já taky ne ti, co chtějí sex před svatbou tu asi mají za úkol udělat blbce z těch, kteří chtějí sex až po svatbě, a naopak. Asi se chtějí navzájem přesvědčit o své pravdě a netuší, že je to marná snaha, co svět světem stojí a co existují diskuse na tomto serveru .

    superkarma: 0 15.06.2004, 14:05:15
  24. avatar
    [146] Susina [*]

    mam-ča:

    superkarma: 0 15.06.2004, 13:58:17
  25. avatar
    [145] Susina [*]

    Klárčí: a jak by řekl Milan Pitkin - " a vo tom to je.." problém je, když se ve vztahu sejdou dva, kdy jeden chce počkat a druhej naopak...

    superkarma: 0 15.06.2004, 13:57:03
  26. avatar
    [144] mam-ča [*]

    petruška: Luďa: Čekat osm let je blbost, však se také rozešli, ne ? Renata po třech měsících odmítla hupnout do postele, jaký k tomu měla důvod, je její věc. Já považuji za férové, že Davidovi vysvětlila, že se vdávat zatím nehodlá, že má jiné (dlouhodobé) životní plány. Netahala ho za nohu dalších pár let, ale vlastně mu umožnila, aby si našel děvče, které bude sdílet jeho životní plány. Možná i proto se do „nezávazného“ sexu nehnala. Howgh.

    superkarma: 0 15.06.2004, 13:56:21
  27. avatar
    [142] Susina [*]

    petruška: někdy to nemusí být tím, že není zájem o sex, ale znám případ, kdy právě z důvodu víry byl holce tak dlouho vtloukán názor, že sex před svatbou je hrůza a hnus, že v ní vypěstovali celkem hroznej strach, že kdyby k něčemu došlo, tak se to rodiče třeba doví a bude zle...další holku doma zmlátili a téměř vyhnali z domu za to, že jí v 18 letech našli doma antikoncepční pilulky.. takže postoj - odmítání sexu nemusí být tím, že sama o sobě sex nechci, ale dost roli hraje výchova, by´t v některých ohledech třeba scestná...

    superkarma: 0 15.06.2004, 13:55:06
  28. avatar
    [137] Susina [*]

    ahoj, původně jsem sem ani psát nechtěla,ale přece jen ve stručnosti přidám svůj názor a vlastní zkušenost.
    Byla jsem vychovávaná nejdřív jako katolička, později jsem přešla k adventistům. I když adventisté, jako prostenstantská církev, jsou mnohem otevřenější, přátelštější, atd., přece jen s těmi katolíky měli společné jedno - sex až o svatební noci. Ńelíbilo se mi to, ale svůj názor jsem nesdělovala, koneckonců kdy se budu s někým milovat, je moje věc. Představa mé maminky byla, že si najdu kluka z církve a pro oba to o svatební noci bude poprvé. Tak to mě teda, řeknu vám,, děsilo, představa, že se na mně bude někdo zaučovat, byla fakt nepříjemná, vždycky jsem chtěla někoho zkušenějšího, kdo by mě něco naučil a něco bychom objevovali spolu. No, nic jsem samozřejmě neříkala, to by mé rodiče asi klepla pepka. Nicméně jsem přes fakultu s pár klukama tak nějak chodila, ale v podstatě to nebyl nikdy vztah nijak vážný, takže jsem snahy o sex celkem klidně odmítala. Jenže pak jsem v práci potkala mužského - říkám mužského, protože byl o 20 let starší, rozvedený - no a byl fajn. Tak nějak kolegiálně jsme se pár měsíců kamarádili, zdravili, pak mě pozval na čaj - a držte se, odmítala jsem jeho pozvání ROK, než jsem vůbec s ním šla do kavárny fakt na ten čaj. Postupem doby jsme spolu začali chodit. Po nějaké době jsem mu řekla, že jsem panna, byl sice trošku překvapenej, ale jen trošku, vlastně to prý celkem tušil. Nikdy nenaléhal, řekl, že to prostě bude tehdy, až budu chtít já, no a jestli nebudu chtít nikdy, tak to prostě tak zůstane. To mě neuvěřitelně uklidnilo... No a spali jsme spolu poprvé skoro dva roky poté, co jsme se spolu začali tak nějak víc kamarádit. Nikdy jsem neměla pocit, že nám něco uteklo, on to bral a bere jako obrovskej dar, že byl první (a poslední.. ), no a ty, které mě trochu znají, vědí, že jsme se vzali, jsme osm let spolu a máme šestiletýho kluka.
    takže mi rozhodně nepřipadá nenormální, že Romana po třech měsících vztahu sex nechtěla, ani to, že chtěla až po svatbě - znám hodně takových lidí, hlavně věřících, pro které je to prostě standard. Proč ne. Pokud se tak dohodnou, chtějí, je to jejich věc...

    superkarma: 0 15.06.2004, 13:42:30
  29. avatar
    [135] Luciš [*]

    M.: Jak potlačit vrozené pudy? Ve 30ti nemít 7 let sex a na někoho čekat ???

    superkarma: 0 15.06.2004, 13:28:53
  30. avatar
    [134] mam-ča [*]

    Nechápu některé názory, které tady kalkulují s nějakou důstojností, vírou a já nevím čím. Holky, to si samy sebe dost nevážíte ? Mně nepřipadá, že by holka byla nějaká frigidka jen proto, že po třech měsících chození odmítá pohlavní styk. Možná mám předpotopní názory, ale mezi prvním políbením a prvním milováním by měla uplynout delší doba než půl hodiny.
    Které holky si bude kluk víc vážit ? Té, která mu vlezla do postele první večer, nebo té, kterou musel krůček po krůčku dobývat ? Když do všeho hned nespěcháte, užijete si něžné lásky, vodění za ruku, procházek pod hvězdami a nakonec to milování také víc chutná.
    Málokterá z vás bude po létech vzpomínat, jak si s klukem, kterého sotva znala, užila príma sex.

    superkarma: 0 15.06.2004, 13:27:25

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme