Bulvár

Paní na poště, ta se má!!

Tak co, milé ženy-in, udělaly jste si dneska volno, nebo poctivě „zařezáváte“? Květnové svátky jsou mezi lidem českým převelice oblíbené, zvláště když vyjdou tak pěkně jako letos. Stačí jeden den dovolené a vznikne příjemné čtyřdenní volno, ve kterém se dá už ledacos zajímavého podniknout. V mnohých firmách se už tak nějak automaticky předpokládá, že se v pondělí prostě nemaká. Naproti tomu v řadě škol se v pondělí učí, i když pedagogové s povzdechem přiznávají, že poloprázdné třídy očekávají skoro s jistotou. Nějaké ty „rodinné důvody“ nebo „nevolnost“ to přece spraví…

Ve srovnání s ostatními státy EU jsme s našimi třinácti placenými státními svátky tak někde uprostřed. Nejméně si jich užijí pracovití Holanďané (devět) a nejvíc Němci (šestnáct). První květen se slaví ve většině evropských zemí a málokdo se už pozastavuje nad poněkud kuriózním faktem, že Svátek práce slavíme tím, že se práci důsledně vyhýbáme. Jak si můžete přečíst v Ivanině pátečním článku, existují i daleko šílenější svátky – kvůli Dnu mokřadů nebo Dnu zdravení nám ale nikdo práci neodpustí. :-)

 

Ne každý ale potřebuje oficiální povolení, aby si volno udělal. Lid pracující se dá obecně rozdělit na ty, kteří mají „píchačky“, magnetickou kartu či knihu příchodů, kteří prostě pracují od-do, a na ty, kteří si svou pracovní dobu určují sami. Podnikatelé, umělci, volní novináři :-))), případně šéfové tak mocní, že už nad sebou nemají nikoho, kdo by se je odvážil kontrolovat. Dlužno říci, že příslušníků té druhé skupiny je podstatně méně, určitě se ale nedá obecně říct: Ti se mají! Mnohdy pracují mnohem víc než kdejaká státní úřednice, pohodlně usalašená někde na ministerstvu nebo na finančáku. Jak jsem kolikrát záviděla paní na poště, když jsem před dovolenou zuřivě bušila do klávesnice dlouho do noci a z nervozity a stresu pak ani nemohla usnout. Ta nemusí odevzdat práci na týden dopředu! Když je pryč, za její přepážku si prostě sedne kolegyně…

 

Pravdou ovšem je, že si jiné než „volné“ zaměstnání ve skutečnosti ani neumím představit. Práce se nebojím, vadí mi ale představa, že bych musela skládat účty z každé minuty svého času. V dobách, kdy jsem ještě byla „zaměstnancem“, z toho pramenily moje jediné, ale zato časté konflikty s nadřízenými. Odešla jsem třeba na oběd a „zatoulala“ se na dvě hodiny. Práce sice udělaná byla, někteří šéfové to ale přesto špatně snášeli. Jedna paní vedoucí mi dokonce napsala do pracovního posudku, že mám „problémy s pracovní kázní“. A měla pravdu - krátce nato jsem to potvrdila odchodem na mateřskou. :-) Během ní pak nastalo klíčů cinkání a všechno bylo jinak…

 

A jak jste na tom vy, milé ženy-in?

Máte také „problémy s pracovní kázní“?

Měla jste kvůli ní někdy malér?

Vyhovuje vám pevná pracovní doba, nebo máte (či byste chtěly) volnou?

Dostala jste někdy „áčko“?

Máte sklon se toulat v pracovní době, nebo to vaše zaměstnání neumožňuje?

Musela jste někdy řešit podobné problémy v pozici vedoucí?

Podpořte nás na redakce@zena-in.cz (my v práci jsme! :-)), napište nám o tom a vyhrajte dárek!

 

   
30.04.2007 - Společnost - autor: Eva Jedelská

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [56] Vivian [*]

    marcci: i prd, nemám žádné zajištění, práce mě živí. Ale žiju v roce 2007 a netrpím pod jhem otroctví ani povinné roboty :-)

    superkarma: 0 02.05.2007, 15:22:44
  2. avatar
    [55] Meander [*]

    marcci: Představ si, že jsou lidi, kteří nebyli líní si hledat a najít způsob obživy, který je nejen zabezpečí, ale ke všemu ještě baví. Zkus to, nebo budeš jednou dětem předhazovat, jak ses pro ně obětovala, a ony tě budou právem nesnášt.

    superkarma: 0 02.05.2007, 13:14:40
  3. [53] marcci [*]

    Vivian: dělám to proto, abych uživila sebe a děti, to s dobrovolností nemá co dělat. Zřejmě ty máš takové zajištění, abys do práce chodila pro zábavu, nebo z nudy.

    superkarma: 0 02.05.2007, 07:31:46
  4. avatar
    [52] Suzanne [*]

    luciela: Ó můj Bože, jací politici? Já reaguju na popis práce státní úřednice - viz níže. Jestli děláš v investicích, tak je samozřejmě jedno, jestli se staráš o svoje vlastní nebo podnikové či státní. Podnikatel se může srovnávat s ředitelem školy, člověkem, který se stará o investice, popř. manažerem v jakémkoli státním podniku. Já nemluvím o manažerském či investičním týmu (nezáleží na tom, jestli ve státním či soukromém sektoru). Ale úřednice na poště, učitelka, úřednice na prac.úřadě (doplň, co chceš) se o tyhle věci prostě nestará, nezajišťuje si sama práci a nedělá rozpočty pro sebe sama.

    superkarma: 0 01.05.2007, 22:11:20
  5. avatar
    [51] Vivian [*]

    Ťapina: a já můžu v pracovní době na ženu-in a v deset večer mně nikdo nevolá

    superkarma: 0 01.05.2007, 21:01:14
  6. avatar
    [50] cicinka [*]

    Ťapina: jo asi tak.

    superkarma: 0 01.05.2007, 20:08:07
  7. avatar
    [49] Ťapina [*]

    cicinka: Ono to bude tak, že všude je chleba o dvou kůrkách a ve finále jsou na tom všichni stejně. Ty nemůžeš v pracovní době na ženu-in, ale děláš od-do. Já v pracovní době na ženu-in můžu, když nechodí lidi, mám v podstatě volno. Jenže pak zavolá někdo v deset večer, a jedu do práce.

    superkarma: 0 01.05.2007, 19:55:21
  8. [48] luciela [*]

    Suzzane: že nejsme odpovědní za investice a náklady? a kdo jako je? myslíte, že politici? hrubá chyba, vždycky je odpovědný tým, který připravuje podklady, když někam chceme investovat musíme si sakra dobře rozmyslet, jelikož investujeme peníze, který nejsou naše a kontroly a odpovědnost jsou dost ostré a kolik zaplatíme na daních hlídáme, jen se nebojte. Ono je to totiž divný, ale i 100% státní organizace platí daně a zbytek vyjádřila marcci.

    superkarma: 0 01.05.2007, 18:24:48
  9. avatar
    [47] cicinka [*]

    Nedokážu si představit,že bych ve své práci hodila tzv.nohy na stůl a čučela např.do ženy-in.Každá bychom zde měli psát o jakou práci se jedná.
    Já odložit v práci jehlu a jít se koukat na internet,tak mojí šéfovou trefí a já mám po aspon jakés takés práci.Někdy taky musím natáhnout prac.dobu.štve mě to,jelikož doma mám taky práce dost.Asem ráda,že dělám aspon od do.

    superkarma: 0 01.05.2007, 16:42:56
  10. avatar
    [46] Vivian [*]

    marcci: ale děláš to dobrovolně... ne?

    superkarma: 0 01.05.2007, 15:53:06
  11. [45] marcci [*]

    hlásím se k "pohodlně státně salašícím", kterým nezaplatí přesčasy, které jsou samozřejmostí, navalování práce za "ušetřené" síly, kterou vezmete, protože na vaše místo se tlačí další, stálé zvyšování kvalifikace, učení, zkoušky, které podmiňují vaše setrvání v zaměstnání a plat, který v přepočtu na čas strávený v práci se rovná nejnižším a jako zlatý hřeb je odpovědnost, která vás může dostat k soudu neposlechnete-li nadřízené i poslechnete-li - chcete měnit?

    superkarma: 0 01.05.2007, 15:21:14
  12. avatar
    [44] Vivian [*]

    werka: (3) to je právě ten omyl, že můžu zařezávat od kolika chci... Jak nezačnu v 8:00, tak nezačnu vůbec Musím mít kázeň, jinak nic neudělám.

    superkarma: 0 01.05.2007, 11:25:37
  13. avatar
    [43] Suzanne [*]

    luciela: ale ono to "pohodlné usalašení" je taky trochu v nadsázce, jak už se na tohle čtení sluší... A za druhé, "pohodlné usalašení" znamená i to, že ta práce může být sice strašně těžká a ubíjející, nicméně nesháníš si ji sama. Jsi ve střehu co se týče práce jako takové, ale nemusíš pořád hlídat, jakou práci budeš mít za měsíc-dva, máš nárok na určité volno, dovolenou a dostaneš ji zaplacenou. Můžeš být odpovědná za peníze, ale nejsi v důsledku zodpovědná za investice i náklady, nehlídáš, kolik zaplatíš na daních a jestli na ně budeš mít. Tvůj zaměstnavatel taky nemůže zkrachovat (alespoň se to u státu, potažmo pošty, školy apod. nepředpokládá).
    idiska: About: A výhrůžka, že na tvoje místo stojí fronta, ta se používá v jakémkoli sektoru, tu ti může někdo říct, i když jsi na volné noze. A já bych za ni střílela. Resp. jednou mi ji řekli - ve státním sektoru. Tak jsem šla. Nikdy jsem nezalitovala. A bylo to v Podkrkonoší, v okrese, který byl tou dobou na 2.místě v nezaměstnanosti v celé ČR.
    Holky, zkusila jsem obojí, můžu porovnávat státní pohodlné usalašení a věčnou bitvu, nepohodlí, ale obrovskou svobodu podnikání. Je to vždycky na každém, co si vybere.

    superkarma: 0 01.05.2007, 10:39:06
  14. avatar
    [42] idiska [*]

    Meander: jenže já nejsem z Prahy, ale kousek z Karviné. A jak už tady bylo řečeno, nelíbí se vám, mužete jít, na vaše místa stojí fronty (nevědoucích) lidí. Ale dík za radu, lepší práci si hledám už nějakou dobu...vlastně, co jsem nastoupila.

    superkarma: 0 01.05.2007, 08:11:31
  15. avatar
    [41] About [*]

    luciela: souhlas taky pracuju pro stát - mám mg. kartu a k tomu plán práce, kvůli kterému si pomalu nemohu vybrat dovolenou
    a nadřízený říká, že komu se to nelíbí - stojí na naše místa fronty...

    superkarma: 0 30.04.2007, 23:16:26
  16. [40] luciela [*]

    to eva.jedelska: paní Jedelská, předpokládám, že poslední část druhého odstavce nemyslíte vážně? ano, ozvala se potrefená husa. Sice nejsem pohodlně " usalašená" někde na ministerstvu nebo finančáku, ale pro stát pracuji. A kolikrát byste se divila, že se taky pracuje dopředu, když si člověk chce vzít třeba i jen den dovolené. Tak pomalu s tím hodnocením anebo, pojďte si tedy zkusit pracovat pro stát a pro lidi jako jste Vy.

    superkarma: 0 30.04.2007, 22:06:15
  17. avatar
    [39] Meander [*]

    idiska: Znovu se ptám - kdo ty nebohé poštovní úřednice nutí to hroznou práci za tak hrozných podmínek dělat? Kór v Praze?

    superkarma: 0 30.04.2007, 20:42:56
  18. avatar
    [38] idiska [*]

    Silveig: přes poledne se musí měnit směna, což obnáší papíry, papíry a papíry čísel, cenných nálepek a stres, že ti bude v kase něco chybět. Kolegyni nedávno chybělo 10 000, které platí pak ona. Taky to není nic s medem, věř mi. Když na tebe začne někdo řvát, že třeba nevyhrál nic ve sportce a ty mu nesmíš nic říc. a za každou blbost je upomínka, která ti jde opět, jak jinak, z platu....

    superkarma: 0 30.04.2007, 20:39:44
  19. avatar
    [37] Silveig [*]

    zzuzzka30: kecáš...proč má tedy pošta v poledne otevřené jediné okýnko, když všichni makaj jak barevný bez ohledu na pauzy?
    A jak je možné, že to píšeš v pracovní době

    superkarma: 0 30.04.2007, 19:20:55
  20. [36] puca [*]

    zzuzzka30: to snad nemyslis vazne a to se jako vi a nic se s tim nedela? nedovedu si moc predstavit, ze by tak velkej urad jako je posta, mohl tak systematicky ve velkym porusovat ruzne zakony a narizeni. co takhle prestavka na obed? to je fakt nekdo nucenej sedet za tou prepazkou pres 14 hodin bez pauzy? a co naky jidlo? tohle delat jeden den tak zdravotne zkolabuju...

    superkarma: 0 30.04.2007, 15:32:53
  21. avatar
    [35] Amálie [*]

    zzuzzka30: S tou nelegální směnou je to docela psina, viděla jsem dodatek k pracovní smlouvě, kde je evidentně popis směny v rozporu s realitou a tudíž se zákonem.

    superkarma: 0 30.04.2007, 14:52:11

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [34] Meander [*]

    zzuzzka30: Ty tam mívám taky. A nedělám proto práci, která je mi tak moc nepříjemná. Jsem ráda, že jsem tě tou předvídatelnou otázkou překvapila, ale podle mě jenom totální mamlas dělá práci, která ho takhle deptá. Mi netvrď, že v Praze o práci nezavadíš.

    superkarma: 0 30.04.2007, 13:57:53
  2. avatar
    [33] zzuzzka30 [*]

    Meander: Protože mám každý měsíc ve schránce takový podlouhlý papírky.Na jednom je napsaný Sipo.Na druhém Telefonica02.Pak plyn,elektřina,nájem,bankovní záležitosti atd.A mám v práci spoustu kamarádů + navíc už jsem z toho nejhoršího úseku odešla.A přesně jsem takovou otázku čekala,některé lidi nenapadne nic originálního

    superkarma: 0 30.04.2007, 13:43:23
  3. avatar
    [32] zzuzzka30 [*]

    eva.jedelska:Záleží na tom pro koho pracujeme.Já,co mám známý,kteří pracují u menších zaměstnavatelů/soukromníků,tak jsou hodně spokojení se svojí prací.Nejhorší jsou ty obrovský podníky jako Telefonica02 apod.Vydělávají miliardy a zaměstnanci jsou pro ně otroci.To samý je i pošta

    superkarma: 0 30.04.2007, 13:37:14
  4. avatar
    [31] Meander [*]

    zzuzzka30: Proč tam děláš, když je to taková hrůza?

    superkarma: 0 30.04.2007, 13:29:23
  5. avatar
    [29] zzuzzka30 [*]

    Pracuji na poště v Jindřišské a můj manžel taky.A můžu vám říci,že autorka,která píše,že práce ne poště je od-do ( a když nám skončí pracovní doba,tak si na přepážku sedne jiná kolegyně a mi s klidem odkráčíme domu)je asi totální alkoholička v deliriu,nebo má svůj Notebook připojenej někde v ústavu pro slabomyslné !!!!Na poště neexistují přestávky.Ve výkazech sice jsou,ale ve skutečnosti tomu tak neni.6-denní pracovní týden je úplně normální a dost často těch dní je i 7,nebo 8.A po něm nemáte 2 dny volna,ale 1 a pak zase začíná váš 8 denní prac.týden.Taky máme ne-zcela legální směnu,která je označena CD - celý den.Tzn. od 6:45 - 21:00 s přestávkou 10 minut.Pak přijdete domu a nemůžete strachy usnout,jestli si na vás nepůjde někdo ztěžovat,kvůli tomu,že jste ho nenechali předběhnout ostatní.Ještě bych mohla zmínit 13-ti hodinovou noční,která je obzvlášť zajímavá 31.března.To je fronta od 20:00 do 5:00 kvůli daňovému přiznání,které pokaždý téměř všichni nechají na poslední chvíli.Podobné to je na všech poštách hlavně v Praze.

    superkarma: 0 30.04.2007, 13:21:49
  6. [28] inka35 [*]

    sice mám pracovní dobu od-do,ale chodím až na 8 takže má pracovní morálka je ztím bez uhony.Kdysi dávno jsem šla párkrát na6.30 a to byl horor

    superkarma: 0 30.04.2007, 11:57:38
  7. avatar
    [27] LídaKo [*]

    Manx: Souhlas , chodit do práce na šestou by mě zabilo. Vyzkoušela jsem si to na brigádách (případně na chmelu od pěti), bohatě mi to stačilo.
    Toulat se v pracovní době trochu můžu - jsme vlastně servisní pracoviště a vzájemně se zastoupíme, takže pokud není zrovna práce nad hlavu, nikdo nás moc nesleduje. Ovšem jsou zase období, kdy jsem ráda, že stihnu vyzvednout děti.
    Dneska máme děkanské volno - oni by studenti stejně nejspíš nepřišli

    superkarma: 0 30.04.2007, 11:50:27
  8. avatar
    [26] Pentlička [*]

    Já jsem taky státní úřednice a musím říct, že docela chápu ty lidi, co mají pocit, že úředníci nic nedělají. Sice je opak pravdou (alespoň u nás se furt šturmuje a člověk nemá pomalu čas si ani odskočit na oběd ), ale ten úřad je taková mašinérie, že než nějaký úkon projde vším tím schvalováním, auditem a jinými zdržovačkami, tak kolikrát uběhne i rok a nic - efekt nula. Takže zvonku to tak vyzerá, že si jen jako rok leštíme nehty a pijeme kafe.

    superkarma: 0 30.04.2007, 11:29:48
  9. avatar
    [25] Meander [*]

    K otázkám:
    Jestliže pracovní kázeň znamená padat únavou na pracovišti od nějaké nesmyslné ranní hodiny, pak ano, mám problém s pracovní kázní.
    Měla jsem kvůli ní průsery v papírně, kde byl člověk placen za účast, nikoliv za odvedenou práci.
    Mám volnou pracovní dobu a radši bych se dala k Jehovistům než to měnit.
    Áčko jsem měla naposledy ve škole.
    Nemám pevnou pracovní dobu, tedy se můžu toulat, kdykoliv chci a nemám nic na stole.
    Šéfuju externistům, tedy je mi jedno, kdy pracují. Hlavně, že pracují.

    superkarma: 0 30.04.2007, 11:29:41
  10. avatar
    [24] Meander [*]

    Asdareel: Mluvíš mi z duše.

    superkarma: 0 30.04.2007, 11:24:54
  11. avatar
    [23] werka [*]

    eva.jedelska: Státní úřednice považuje plky o "pohodlně usalašených úřednících" za takový lidový folklór a oblíbenou novinářskou vycpávku (nadávat na nicnedělající úředníky patří skoro k bontonu, tím se lze hezky zavděčit většině čtenářů ), takže na ně většinou dlabe, leč včera byla po několika vína, tak měla ukecanou

    superkarma: 0 30.04.2007, 11:16:28
  12. avatar
    [21] Ťapina [*]

    Dneska pracuju. Náklady jsou zaplacené, vydělávám si pro sebe. A jak! Půlka lidí využívá volného dne navíc k tomu, aby zašli se zvířátkem na očkování

    superkarma: 0 30.04.2007, 11:07:48
  13. avatar
    [20] femme [*]

    Pentlička: já do práce chodím sice ráda, ale bohatou rentiérkou bych byla radši

    superkarma: 0 30.04.2007, 11:06:27
  14. avatar
    [19] Asdareel [*]

    Pracovní kázeň to je pro mě osobně mor. Jsem tvůrčí pracovník, když je třeba, dokážu pracovat i o víkendu či dovolené, ale nesnáším rutinu ranního vstávání a cesty na pracoviště.

    superkarma: 0 30.04.2007, 11:05:25
  15. [18] Bellana [*]

    Mám pružnou pracovní dobu s možností pracovat z domu, když nemám náladu vidět jiné lidi. Kéž mi tento zaměstnavate ještě dlouho vydrží. Když jsem byla na volné noze, musela jsem se přizpůsobovat klientům, což mi docela dost vadilo.
    Ale líbí se mi představa volné doby pro všechny - jdu do obchodu, z prodavaček dorazila jedna, chci si koupit rohlík - pekařům se dnes nechtělo vstávat, jdu na úřad - referentka si šla zaplavat, dítě jde do školy - paní učitelka už odešla, protože jí se nejlíp pracuje časně ráno, a tak dále ad absurdum. Ještě štěstí, že jsou lidi, kteří se dokáží přizpůsobit podmínkám.

    superkarma: 0 30.04.2007, 10:52:14
  16. avatar
    [17] Pentlička [*]

    Tak já mám dneska dovču, vstávala jsem ve třičtvrtě na devět a je to super. S pracovní kázní problémy mám, neb často zabrousím na net, potažmo na ženu-in, což se u nás nesmí a už jsem byla několikrát přistižena. Máme v práci klouzavou pracovní dobu, což je fajn, protože nemusím s vytřeštěnýma očima letět na určitou hodinu do práce. Můžu si také naddělat a třeba v pátek jít domů ve dvě, což zhusta dělávám. přesto mi ale přijde děsné, že člověk stráví v práci takovýho času. Byla bych radši, kdybych mohla dělat tak 4 hodiny denně, to by mi přišlo tak přiměřený. Jenže to bych zas trpěla nedostatkem peněz. Když to tak vezmu, tak jsem dost líná, pracovat mě nebaví a nejradši bych byla bohatou rentiérkou. Mám spoustu zájmů, ty pracovní však mezi nimi rozhodně nejsou.

    superkarma: 0 30.04.2007, 10:46:46
  17. [16] v.h. [*]

    Práce šlechtí, a tak i my pracujeme, navíc i v sobotu a v neděli, protože nás práce baví. Pracujeme furt když je málo zákazníků v mimosezóně, natáhneme den, když je sezóna a zákazníků chodí hodně. A co bychom také dělali lepšího? Jo, v mezičase u kafe si čtu Ženu-in a soutěžím s ní. Můj ekonomický, počítačový, bezpečnostní a technický náměstek ne, ten si čte počítačové věci. Věrka

    superkarma: 0 30.04.2007, 10:06:06
  18. avatar
    [14] Amálie [*]

    * Nemám.
    * Mívala, kdysi dávno v pravěku, když jsem byla zaměstnanec. Nesnáším od-do, vyžaduji dobře odvedenou práci. Někteří zaměstnavatelé však vyžadují klidně spící přítomnost, než volnější od-do s dobře odvedenou prací.
    * Pevná pracovní doba je otřes. Nesnesla bych to.
    * Ne, nemám ráda neodpovědnost a pokud někde mám být, budu tam.
    * Sama sobě šéfem, sama sobě povoluji/zakazuji toulání dle možností.
    * Ne. Moji podřízení si obvykle plnili a plní to, co mají.

    superkarma: 0 30.04.2007, 09:14:44
  19. avatar
    [13] Beruška1 [*]

    Dneska jsem v práci, jediná, takže bude lehárko a určitě se půjdu projít po městě.

    superkarma: 0 30.04.2007, 09:09:26
  20. avatar
    [12] Evikus [*]

    Já potřebuju pevnou pracovní dobu, protože jinak bych do tý práce ani nedošla dělám od 6 do 14 a je to pohoda, ranní vstávání je sice horor, ale teď když už je světlo to není tak hrozné. Ve tři jsem doma a je to nádhera! A šéf je v pohodě, když potřebuju jít dřív nebo si udělat větší pauzuna oběd tak mi to vždycky dovolí. Mám fakt skvělou práci! Ale dnes v ní nejsem mám dovču takže razím ven

    superkarma: 0 30.04.2007, 08:49:27
  21. [11] gentiana [*]

    Já bych práci od osmi dočtyř bez možnosti nějak to vyhandlovat snad ani nepřežila. Občas jsem dělala to, že jsem ve středu jela na hory fotit kytky (když na horách nebyla ani noha, protože všichni hákovali) a makala v neděli, protože co v neděli, sedět doma a koukat na mámu? Sice vysloveně volnou pracovní dobu nemáme, ale jsme malý spolehlivý týmeček, kde funguje civilisace, takže není potřeba lpět na předpisech.....

    superkarma: 0 30.04.2007, 08:42:18
  22. [10] Radka JS [*]

    PS: Jinak řečeno, nejradši by mě vystřelil na Venuši, jsem moc energická a "probůh" mám ambice a cíle! A to by žena měla mít pouze v oblasti rodiny, domácnosti a výchovy dětí!!! Ne v práci! Takže jsem mu hodně nepohodlná a jak to jde, tak mě "ťafne". Musím být tedy nadmíru obezřetná, pečlivá a opatrná! Děs!

    superkarma: 0 30.04.2007, 08:23:36
  23. [9] Radka JS [*]

    Díkybohu za volnou pracovní dobu, nikdy mi nešlo chodit "na čas". Copak můžu za to, že moje biologické hodiny mi dovolí vstát pohodlně až v půl sedmé!? No a než se vypravím, tak dorazím tak ve čtvrt na osm místo v sedm... A kdyby po mě někdo kvůli tomu šlapal, byla bych asi dost ve stresu!
    Jo a "áčko" jsem naštěstí nikdy neměla a prakticky vůbec se netoulám, na nakupování musím mít náladu a to je tak jendou do měsíce...
    Problémy jsem měla a světe div se, když jsem šla k lékaři a místo abych si jako všichni ostatní "odpíchla" lékaře, odpíchla jsem si osobní odchod. Vzhledem k tomu, že za mě stejně nikdo práci neudělá a já vždycky chodila k lékaři ve svém volnu, nepřišlo mi to divné, ale našemu GŘ ano! Tak byl průšvih a dokonce se prověřovalo, jestli jsem u toho doktora byla! No co je komu do toho, co si dělám ve svém volnu!!!! Prostě mě nemá rád!

    superkarma: 0 30.04.2007, 08:19:48
  24. avatar
    [8] davies [*]

    dnes jsem v práci, ale to mi nevadí. Když si potřebuji něco zařídit a oznámím to, tak můžu. S vyběrem dovolené taky problém nemám. Takže jsem vlastně spokojená.

    superkarma: 0 30.04.2007, 08:13:29
  25. avatar
    [7] Landriel [*]

    Já bych v prvé řadě zavedla víc práce z domu...pak bych se mohla v 6.45 překulit z postele rovnou ke kompu a nemusela bych trávit dvě hodiny oblíkáním a cestou. Jinak mi pevná pracovní doba vcelku nevadí, ale co mi vadí, jsou obstrukce, které nám tu vedení dělá, když si, byť jednou za sto let, potřebuju odskočit (i když je práce hotová, naddělám si to, etc. etc.)

    superkarma: 0 30.04.2007, 06:57:24
  26. avatar
    [6] fructia [*]

    Vidím titulek "paní na poště" a sahá na mě takový nepříjemný pocit Nemám ráda pošty a ty "paní" v nich..

    superkarma: 0 30.04.2007, 06:50:13
  27. avatar
    [4] edith1975 [*]

    no, zítra jdu do práce, vstávám v 5,45 hodin, tak snad bych měla jít spát. Kruci, proč mně tak zdržujete.

    superkarma: 0 30.04.2007, 00:27:56
  28. avatar
    [3] werka [*]

    Vivian: To ty si můžeš zařezávat od kolika chceš , já musím být "u soustruhu" nejpozději v deset (a měla bych být v osm, protože jsem nikomu neřekla, že hodlám dneska využít výhodu klouzavé pracovní doby) a taky ještě nespím (sice se do pelechu chystám, ale s rozečteným špionážním románem, tak nevím jak to se spaním dopadne )

    superkarma: 0 30.04.2007, 00:22:38
  29. avatar
    [2] werka [*]

    Přála bych autorce, aby byla pohodlěn usalašená někde na finančáku třeba 30. března

    Jinak - jsem státní úředník (oblíbené zaměstnání, pokud někdo potřebuje příklad flákače ) a musím říci, že bych z podřízeného, který se mi "zaběhne" dvě hdoiny na obědě teda moc "odvázaná" nebyla. Ono se totiž (ikdyž je práce hotová) v těch dvou hodinách může vyskytnout něco, co je třeba řešit nebo k tomu někomu předat podklady, a pokud nevím, kde ten, kdo to má primárně na starosti, je, je to zbytečná brnkačka na mé nervy. Nemám problém se s podřízenými dohodnout, že si něco vyřídí v rámci oběda (a přetáhnou polední pauzu), ale musím vědět, že tak hodlají učinit a kdy zhruba budou zpátky. Kdyby se mi rozhodli zapomenout se dvě hodiny na obědě (ať už u pizzy a kafe s kamrádkou nebo sháněním botiček), tak budu dost vrčet ...

    superkarma: 0 30.04.2007, 00:19:35
  30. avatar
    [1] Vivian [*]

    No nevim, jak budu zítra "zařezávat", když ještě nespím... To se proberu nejdřív v deset Poslední dobou mám s pracovní kázní trochu problém, protože bych pořád spala

    superkarma: 0 30.04.2007, 00:16:17

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme