V rámci putovní kampaně Občanského sdružení OnkoMaják s názvem Střevo tour 2010 budou mít návštěvníci Paláce Flóra ve dnech 19.–25. dubna možnost získat informace o prevenci a léčbě karcinomu tlustého střeva. Po tuto dobu bude v nákupní galerii umístěna devět metrů dlouhá nafukovací maketa střeva, kterou bude možné procházet a prohlédnout si tlusté střevo zevnitř. Palác Flóra se tak stala součástí roadshow po městech České republiky.

flora

„Díky nafukovací maketě, která hraje hlavní roli v osvětové kampaní cílené na prevenci rakoviny tlustého střeva, budou mít návštěvníci možnost získat cenné informace týkající se léčby, ale především prevence karcinomu tlustého střeva,“ uvádí Zuzana Trédlová, marketingová ředitelka Paláce Flóra. „Maketou, která je devět metrů dlouhá, pět metrů široká a tři metry vysoká se bude procházet jako tunelem. Maskotem celé kampaně se stala oblíbená postava Rudy Pivrnce, a tak každý, kdo se prohlídky zúčastní, získá od jeho autora, kreslíře Petra Urbana kreslený komiks. Jsme rádi, že Palác Flóra je součástí Střevo tour a může tak tuto důležitou kampaň podpořit,“ dodává Zuzana Trédlová.

flora

Kampaň probíhá v různých časových intervalech po městech České republiky. Poprvé má veřejnost možnost získat důležité informace o jednom z největších nádorových onemocnění. Občanské sdružení OnkoMaják chce tímto způsobem upozornit na důležitost preventivních vyšetření a následné včasné odhalení této zákeřné nemoci. Lékařské statistiky dokazují, že pokud je nemoc zachycena včas, může se až 95 procent nemocných vyléčit.

Reklama