Bulvár

Otakar Tomek, obviněný z vraždy Aničky se v cele pokusil oběsit

Jedenačtyřicetiletý muž obviněný z vraždy malé Aničky se dnes ráno podle dostupných informací pokusil oběsit. Ve vážném stavu byl převezen do Střešovické nemocnice…

Dnes brzy ráno volala vězeňská služba záchranku k Otakaru Tomkovi, který se pokusil o sebevraždu ve vazební cele, kde nepobýval sám.

Muž je obviněný z vraždy malé Aničky. V současné době je ve vážném stavu. Vyšetřovatelé čekají na výsledky DNA, které by měly potvrdit, zda je Ota opravdu tím, kdo Aničce ublížil.

Obviněný p.Tomek  je skoupý na slovo, ale tvrdí, že je nevinný.

Přiznal manipulaci s batohem dívenky a spolupracoval s policií. Test na detektoru lži ale odmítl. V minulosti byl státním zástupcem propuštěn pro nedostatek důkazů.

Po nálezu těla děvčátka, byl opět vzat do vazby a tentokrát obviněn.

Několikrát soudně trestaný recidivista Tomek žil dvojím životem.

V Mostě měl rodinu a malou dcerku. Podle slov sousedů, bezproblémový tichý člověk. Jeho bývalý zaměstnavatel o něm řekl, že to byl jeden z nejlepších zaměstnanců. O víkendu pobýval v Mostě.

Naopak v Praze se Ota dopouštěl mnohonásobných krádeží. Zvláště se specializoval na chatky v zahrádkářské kolonii, kde také v říjnu l.r. došlo ke zmizení Aničky. V minulosti nebyl nikdy trestán za sexuální delikt. Přes týden přespával v nebytových prostorách panelákového domu v Praze 8.

Otakar má rovněž dospělou dceru z prvního manželství.

   
21.03.2011 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [52] enka1 [*]

    Lojen — #51 Škoda ho není, jen doufejme že to byl doopravdy onSml22

    superkarma: 0 23.03.2011, 09:24:45
  2. [51] Lojen [*]

    Otakar zemřel

    1. na komentář reaguje enka1 — #52
    superkarma: 0 23.03.2011, 09:16:46
  3. avatar
    [50] kebulkaevulka [*]

    Myškomedvídek — #48 Ještě se s určitostí neví,zda to bylo on.Sml80Soudit bychom ho měli až po 100% usvědčení.

    superkarma: 0 22.03.2011, 14:24:06
  4. avatar
    [49] RenataP [*]

    Myškomedvídek — #48 on taky bude...ale do toho nám všem tady nic není...

    Sml80

    superkarma: 0 22.03.2011, 14:16:12
  5. avatar
    [48] Myškomedvídek [*]

    Sml57ANIČKA TRPĚLA A ON BY MĚL TAKÉ,JE NORMÁLMÍ ZBABĚLEC.Sml57

    1. na komentář reaguje RenataP — #49
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #50
    superkarma: 0 22.03.2011, 07:13:26
  6. avatar
    [47] kebulkaevulka [*]

    Marchesa Casati — #46 Měla bys občas napsat svůj názor.Mrkenzí do pravopisu by  taky neuškodiloSml58

    superkarma: 0 21.03.2011, 22:11:10
  7. [46] Marchesa Casati [*]

    P. t. dámy, co se tu opět předvádějí jako excelentní spolek pavlačových drben nejhorší úrovně, by sice vraždily, jak by mohly a mají za to, že pokus o sebevraždu jest doznání, ale dokáže si každá zdejší samozvaná spravedlivá představit lahodný život poté, co si bude každá pavlač povádat, že podivejte se na tu Votýpkovou, voni ji sice pustili, ale kdo ví, jak to bylo, třeba je fakt úchyl a vraždí malý děti, a bratr slyšel od souseda, kterýmu to vyprávěl jeden chlap v hospodě, že nejen, že ty děti vraždí, ale i žere jejich vnitřnosti, poďte si na ni plivnout. Fajnová představa, že?

    A kde je váš všeobjímající soucit, dámy, a žvásty o karmě, případně nějaké moudro, že Anička si to určitě zasloužila a že to tak má být, jak se tu s oblibou řiká? No?

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #47
    superkarma: 0 21.03.2011, 21:45:01
  8. [45] rak177 [*]

    Zajímalo by mě,co ten spoluvězeň,ten spal a zrovna se probudil,když se Ota zhoupnul,nebo se díval,jak se věší a pak to hned oznámil nebo byl zrovna třeba u výslechu nebo co tedy?

    superkarma: 0 21.03.2011, 20:49:09
  9. avatar
    [44] Myskdalen [*]

    maje — #18  Myslím, že to stále platí, i dle dnešní diskuse v tisku.

    Je možné, že oběšení Otakara T. nebyla sebevražda?

    To mě napadlo jako první, když jsem viděl zprávu o jeho pokusu o sebevraždu. Protože ve vězení velmi často dochází k útokům na pachatele právě takových trestných činů, ze kterých byl Otakar T. obviněn. Nelze ovšem nyní jednoznačně říct, jestli to skutečně udělal sám, nebo ho chtěl někdo zabít. Samozřejmě ve chvíli, kdy se lidé ocitnou ve vazbě a vidí, že budou souzeni a pravděpodobně i odsouzeni, mají mnohdy sebevražedné sklony. Ale zrovna k podezřelému v případě Aničky mi sebevražda příliš nesedí.

    Předpokládám, že na člověka obviněného či odsouzeného za vraždu, znásilnění nebo zneužití dítěte jsou ostatní vězni hodně tvrdí.

    Lidé, kteří spáchali nějaký násilný trestný čin na dítěti, zvláště pokud jde o čin sexuálně motivovaný, mají ve vězení jednoznačně nejhorší postavení. Velmi často se podle informací pracovníků Vězeňské služby stávají terčem šikany ze strany ostatních vězňů. Proto je jim Vězeňskou službou také poskytována vyšší míra ochrany. V některých věznicích pro ně dokonce vymezili samostatné oddělení, aby s ostatními vězni pokud možno vůbec nepřišli do kontaktu, a snížila se tak pravděpodobnost, že je někdo napadne.

    http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/obeseni-otakara-t-nemusela-byt-sebevrazda-mini-odbornik_197000.html

    superkarma: 0 21.03.2011, 20:00:30
  10. [43] pizla [*]

    Ahoj zeny.Jak muze stat nechat obesit cloveka podezreleho z vrazdy.ted ma otok mozku bude lecenej,pak pujde na psycho,pak ho budou lecit,pak zjistej ze je nemocnej,pak ho pustej a bude brat duchod,a pak jsme v riti kdyz to dovolime!!!!!Sml41

    superkarma: 3 21.03.2011, 19:05:50
  11. [42] CityCat [*]

    Eva Hliníková — #40 ...já jsem "suchar", ale docela těm babským emocím rozumím, beru to jako jejich ventil. Nicméně bych každému doporučila film "Život Davida Galea" (2003)... nebo aspoň "Dvanáct rozhněvaných mužů" (1957). Oba jsou o principu a o ten jde v civilizaci vždycky.

    superkarma: 0 21.03.2011, 19:03:28
  12. avatar
    [41] kebulkaevulka [*]

    Eva Hliníková — #40 No ty už jí máš zasviněnou dávnoSml24

    superkarma: -3 21.03.2011, 18:53:16
  13. avatar
    [40] Eva Hliníková [*]

    CityCat — #38 To máš přece jedno. Zdejší samozvané vědmy a samozvané soudkyně by ho pomaličku mučily, při veřejném lynčování by stály v první řadě s pěnou u huby a metaly šutry vostošest. 

    Jen mi není jasný, že si jenom takovýma myšlenkama nezaserou tu svou karmu. Sml43

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #41
    2. na komentář reaguje CityCat — #42
    superkarma: 4 21.03.2011, 18:50:47
  14. avatar
    [39] Eva Hliníková [*]

    Michaela Kudláčková — #4 proboha už zase?!?! POCIT Sml28

    superkarma: 3 21.03.2011, 18:47:39
  15. [38] CityCat [*]

    Teď asi naštvu většinu, ale připojím svůj komentář. Stejně jako vy informace čerpám jen z médií.

    Policie pochybila. Výmluva "neměli jsme správné psy" v mých očích neobstojí.  

    Rodiče holčičky měli také máslo na hlavě. Praha není víska, kde v lesíku potkáte úchyla jednou za 20 let... dál to nechci rozpitvávat. 

    Média? Jen spekulace a fabulace.

    Podezřelý nebude žádný vzor ctnosti. Ale dokud mu nebude dokázáno, že je pachatelem, nesouhlasím s jeho lynčováním.

    1. na komentář reaguje Eva Hliníková — #40
    superkarma: 9 21.03.2011, 18:02:19
  16. [37] Lojen [*]

    No on mu možná spoluvězeň s tou sebevraždou pomohl.

    superkarma: 0 21.03.2011, 18:00:46
  17. [36] akčak [*]

    souhlasím

    superkarma: 0 21.03.2011, 17:11:17
  18. avatar
    [35] enka1 [*]

    oalison — #19 souhlas

    superkarma: 0 21.03.2011, 16:04:34
  19. avatar
    [34] kebulkaevulka [*]

    Lyoness — #33 Nevím co by bylo lepší pro takovou zrůdu,možná,kdyby se vůbec nenarodil

    superkarma: 0 21.03.2011, 16:00:20
  20. [33] Lyoness [*]

    kebulkaevulka — #29 a nebylo by to lepsi, nez ho buhvijak dlouho ve vezeni zivit, bavit, osetrovat, atd...?

    A pokud by to prezil - a mozna prezil jestli ho budou dobre hlidat - tak bychom se treba mohli dockat i toho, ze mu cast trestu prominout za dobre chovani...

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #34
    superkarma: 0 21.03.2011, 15:48:49
  21. [32] murat [*]

    Sml24 píšou že napsal dopis na rozloučenou...proč nekápnou božskou co v něm bylo? to zas budou šponovat....

    superkarma: 0 21.03.2011, 15:47:36
  22. [31] rak177 [*]

    Trošku mu povolily nervičky,uchyláčkovi.

    superkarma: 0 21.03.2011, 15:21:50

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] kuzle [*]

    rak177 — #28 rozhodne, tesila jsem se jak si ho ostatni spoluvezni ve vezeni podaji a poradne mu ten cin osladi ... tohle by mel fakt moc jednoduche Sml31Sml31 a je vseobecne zname, ze ti, kteri dokazou ublizit detem to ve vezeni maji hodne tezke Sml67

    superkarma: 0 21.03.2011, 15:07:13
  2. avatar
    [29] kebulkaevulka [*]

    rak177 — #28 To teda joSml22

    1. na komentář reaguje Lyoness — #33
    superkarma: 0 21.03.2011, 15:05:22
  3. [28] rak177 [*]

    No,asi ještě natáhnout brka nemá,to by měl nějak jednoduché,ne?

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #29
    2. na komentář reaguje kuzle — #30
    superkarma: 0 21.03.2011, 14:59:27
  4. avatar
    [27] kebulkaevulka [*]

    kuzle — #25 Ted jsem to dočetla,tak on to vážně asi udělal a to má stejně starou dceruSml68

    superkarma: 0 21.03.2011, 14:53:44
  5. [26] rak177 [*]

    Také mi to přijde jako takové doznání.Pokud by to neudělal,tak by se obhajoval co nejvíc,nemlčel by,neměnil výpovědi a klidně šel na detektor.Nevěřím,že by to nebyl on,myslím si  od začátku,že to udělal.A ten spoluvězeň byl jako kde,když se ten blb věšel?

    superkarma: 0 21.03.2011, 14:46:11
  6. avatar
    [25] kuzle [*]

    Michaela Kudláčková — #10 na www.centrum.cz taky Sml22 a taky, ze na tele se nasly stopy DNA Otika, ktere dokazuji, ze s ni mel urcite neco do cineni ... Sml80

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #27
    superkarma: 0 21.03.2011, 14:39:45
  7. avatar
    [24] ramborka [*]

    To jsem tušila, bylo to nejlepší co mohl udělat.

    superkarma: 0 21.03.2011, 14:33:50
  8. avatar
    [23] Jeliska [*]

    Faktem je, že odsouzení za podobné činy, nemají ve vězení lehký život - spoluvězni jim je velmi zpříjemní. Mnohdy volí raději sebevraždu.

    superkarma: 0 21.03.2011, 13:22:16
  9. avatar
    [22] RenataP [*]

    kebulkaevulka — #20 já bych řekla, že tahle touha je víc než ryze praktická, spíš senzacechtivá, zmasírovaná tv nova a podobnými....

    takovejch zrůd totiž mezi námi běhá přehršel....jen o nich nevíme, protože (ještě)  nic neprovedli....Sml80

    nehrotila bych to tak...

    superkarma: 0 21.03.2011, 13:08:01
  10. [21] ula [*]

    *modrá — #17 To je pravda, samá vykrádačka, pro stát neudělal nic pořádnýho a teď ještě z našich peněz ho léčí, to mě na tom štve nejvíce a že je to určitě on, co tu Aničku oddělal, to je pravda. Sice nejsou přímé důkazy, ale jeho chování nasvědčuje 100 % tomu, že si je všeho vědom. Každý pořádný člověk živí svojí rodinu, žije s ní v místě bydliště a funguje normálně a ne že vykrádá v Praze a ještě sleduje dalekohledem soukromí ostatních lidí. Kde to jsme.

    superkarma: -2 21.03.2011, 13:07:38
  11. avatar
    [20] kebulkaevulka [*]

    oalison — #19 Já si myslím,že lidi zajímá,jestli to byl opravdu on,protože kdyby to on nebyl,tak ta zrůda lítá na svobodě a udělá to znovu.S těmi novináři je to fakt na Sml43

    1. na komentář reaguje RenataP — #22
    superkarma: 3 21.03.2011, 12:47:13
  12. avatar
    [19] oalison [*]

    Musim říct, že už je mi z toho na nic jak se v tom furt média šťouraj. Já nevim co chtěj ještě zjistit. Holčička se našla, je bohužel mrtvá, pachatel ( doufejme že mají toho správného člověka ) je za mřížemi, tečka. Nevim co v tom pořád lidi hledaj za senzaci. To sakra chtěj vědět co? Jak jí zabil, co s ní všechno dělal? Chtěj rozebírat detaily? Neni to už trošku ujetý, snažit se zjistit do detailů co vlastně té chuděře proved a tak dále? Nejsou tohle už informace pouze pro kriminalisty? Uplně nejvíc me ale snad rozčílila věta, napsaná v jiném článku: Že novinářům se přes veškerou snahu nepodařilo spojit s rodiči té holčičky. Může mi někdo říct, co za hyeny pracuje ve sdělovacích prostředcích, kteří se těsně po nálezu těla snaží kontakovat rodiče? Co od nich asi chtěj tak slyšet? To už fakt nemaj lidi nikde žádné hranice, za které prostě nepůjdou?Sml80

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #20
    2. na komentář reaguje enka1 — #35
    superkarma: 5 21.03.2011, 12:42:58
  13. avatar
    [18] maje [*]

    Myskdalen — #16 to bylo, bohužel.Sml15Sml15 teď už jsme tak mírumilovný národ, že se dává na takovýhle lidi daleko větší pozor, než na kohokoli jiného odsouzeného. aspoň tady platilo: zlatý komunisti. za nich takový lidi přežili ve vězení krátkou chvíli, ale plnou zážitkůSml24

    1. na komentář reaguje Myskdalen — #44
    superkarma: 0 21.03.2011, 12:37:04
  14. avatar
    [17] *modrá [*]

    Pro média je to senzace, národ to zase zajímá...

    Jestli si sám sáhl na život a umře tak se podle mě tímhle přiznal a dohnalo ho svědomí a "snadno" se vysvobodil, vězením by procházel hoodně těžko

    Já mám v tomhle středověké názory, zlodějům bych sekala ruce, tohodle bych znásilnila, uškrtila, zakopala.

    Akorát mě štve že je to špatněj člověk, rozhodně zloděj a možná i vrah a teď leží v té nemocnici a doktoři kolem něj skáčou za peníze nás všech Sml80

    1. na komentář reaguje ula — #21
    superkarma: 1 21.03.2011, 12:31:19
  15. avatar
    [16] Myskdalen [*]

    maje — #13  Vždy se říká pravý opak, že chování k těmto lidem se přehlíží, nikdo nic nevidí a tak.

    1. na komentář reaguje maje — #18
    superkarma: 0 21.03.2011, 11:55:06
  16. avatar
    [15] kebulkaevulka [*]

    ula — #12 Zatím nemůžeš tvrdit,že to uděla,není proti něnu zatím jediný přímý důkaz,že to byl on.

    superkarma: 1 21.03.2011, 11:45:56
  17. avatar
    [14] kebulkaevulka [*]

    maje — #13 Možná máš pravdu,ale já věřím tomu,že jestli to udělal  a přežije to,tak tam v tom krimu dlouho živej nebude,nebylo by to poprvé

    superkarma: 0 21.03.2011, 11:44:36
  18. avatar
    [13] maje [*]

    kebulkaevulka — #2 je mi líto, ale ve vězení - pokud tam půjde, na něj nikdo ani nesáhne. nesmí. protože takovýhle hajzlové jsou ze zákona chráněni. každý den je kontrolují a chrání, aby jim nikdo neublížilSml22Sml22

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #14
    2. na komentář reaguje Myskdalen — #16
    superkarma: 0 21.03.2011, 11:30:45
  19. [12] ula [*]

    Je mi z toho celkově už nanic, teď člověk neví, jestli je dobře, že to třeba nepřežije nebo aby si to vychutnal sám - každopádně je to zvíře a ne člověk a nejhorší na tom je to, že vypadal docela normálně...

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #15
    superkarma: 0 21.03.2011, 11:23:01
  20. avatar
    [11] rusalka2008 [*]

    brr, pokud je vinen, měl by to moc jednoduché a pokud to neudělal, hrůza... Sml15

    superkarma: 2 21.03.2011, 11:19:35
  21. avatar
    [10] Michaela Kudláčková [*]

    Lojen — #9 ...to píšou na Aktuálně.cz?? ...

    1. na komentář reaguje kuzle — #25
    superkarma: 0 21.03.2011, 11:17:32
  22. [9] Lojen [*]

    Michaela Kudláčková — #4 není to tím, že:

    "Jeho stav je velmi vážný, je v umělém spánku. Má edém na mozku.

    Případný rozsah poškození zatím není znám," uvedl pro Aktuálně.cz zdroj

    detailně obeznámený s případem. 

    Třeba to ani nepřežije a bude jen škoda, že SMRT měl tak lehkou.

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #10
    superkarma: 0 21.03.2011, 11:14:39
  23. avatar
    [8] Michaela Kudláčková [*]

    RenataP — #6 kebulkaevulka — #5 Sml80

    superkarma: 0 21.03.2011, 11:07:50
  24. avatar
    [7] kebulkaevulka [*]

    navia — #3 Tak to je taky možný,že ho odstranil,ten spoluvězenSml80

    superkarma: 0 21.03.2011, 11:06:42
  25. avatar
    [6] RenataP [*]

    Michaela Kudláčková — #4 až tak Míšo???Sml15

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #8
    superkarma: 0 21.03.2011, 11:05:42
  26. avatar
    [5] kebulkaevulka [*]

    Michaela Kudláčková — #4 Asi proto,že to tak budeSml80

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #8
    superkarma: 0 21.03.2011, 11:05:28
  27. avatar
    [4] Michaela Kudláčková [*]

    kebulkaevulka — #2 ..proč mám Kebule pocit, že nežije??

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #5
    2. na komentář reaguje RenataP — #6
    3. na komentář reaguje Lojen — #9
    4. na komentář reaguje Eva Hliníková — #39
    superkarma: -4 21.03.2011, 11:02:21
  28. avatar
    [3] navia [*]

    kebulkaevulka — #2 četal jsem že nebyl na cele sám... a že to taky mohla být vražda... Nerada přeju někomu něco zlého, ale jestli to udělal, tak ať si ho v krimu klidně podají.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #7
    superkarma: 1 21.03.2011, 11:00:07
  29. avatar
    [2] kebulkaevulka [*]

    Nevím,ale připadá mi to jako částečné doznání,nebo strach z kriminálu,kde ho stejně odstrní,pokavad se prokáže jeho vina.

    1. na komentář reaguje navia — #3
    2. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #4
    3. na komentář reaguje maje — #13
    superkarma: 0 21.03.2011, 10:51:29
  30. avatar
    [1] RenataP [*]

    Sml80

    ne jako že by mi to bylo jedno...

    ale média už se v tom šťouraj nechutně...

    superkarma: 2 21.03.2011, 10:48:37

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Akce pro čtenářky: Velikonoční pečení a vaření s Globusem
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme