Bulvár

Osudy (ne)přiznaných milenek


Úspěšní zajištění muži se obvykle monogamií nevážou. A u špičkových politiků to zřejmě platí obzvlášť. Není rok, aby média nepřinesla bombastickou zprávu, že ten či onen poslanec, senátor či ministr zapomíná, že se před volbami chvástal jako stoprocentně spolehlivý manžel, po uzavření volebních místností však jeho slova jako by ztratila na významu.

 

Odhalí-li se nevěra politika, je to příliš vidět. Konzumenti nejen bulvárních médií hltají pak každou novou informaci o mileneckém páru. Přistižený je chtě-nechtě tlačen se k odhalení nějak postavit – vztah ukončit, nebo formalizovat. Podívejme se, jak se s tím vypořádali naši nevěrníci.

 

Václav Klaus (ODS, 66)
Milenky seslané ze samotných nebes

Český prezident proslul minimálně dvěma mileneckými vztahy s letuškami. První se jmenuje Klára Lohniská (28). Že se s prezidentem schází, prasklo v srpnu 2002 poté, co jejich fotografie přinesl bulvární deník Blesk.

 

Klára práci letušky brala jen jako brigádu, vystudovala ekonomii. První rande s prezidentem měla v Londýně. Poté si ale Klaus údajně Kláru vyžádal na všechny další lety.

 

Sám Klaus to nikdy nepotvrdil, ani nevyvracel. Jeho žena Livie (64) se také nevyjadřovala. Později jen prohlásila: „Příjemná věc to není, protože to je o důvěře, a když se otřese, není to dobré, ale už je to za námi.“ Dnes je Lohniská manželkou prominentního britského vojenského pilota (22).

A druhá Klausova osudová  letuška? Petra Bednářová (28). Objevil je opět bulvár. Paprazi deníku Aha! je načapali v poslední únorový den, jak spolu opouští v noci pražský golfový klub Erpet.

 

Předtím Petra s prezidentem létala čtyři roky ve vojenských speciálech. Vzájemné sympatie pak se proměnily v milenecké schůzky v pražských hotelech. Než je odhalili fotografové.

 

Ačkoliv se o tom spekulovalo, o svoji práci nepřišla, údajně dál létá s ústavními činiteli. Jen není nasazována na lety s prezidentem.

 

Nezodpovězené otázky zůstaly nad jejím bytem v Praze Troji. Ten si měla koupit v roce 2004 za 1 530 000 korun. Její plat však tehdy činil zhruba 45 tisíc korun měsíčně, našetřit na něj tedy nemohla. Jedna z verzí hovoří o tom, že jí ho pořídil sám prezident Václav Klaus.

 

Mirek Topolánek (ODS, 52)

Má manželku. S milenku žije a vychovává dítě


Jedna z mediálně nejpropíranějších nevěr praskla nešťastnou náhodou v červnu 2006. Fotoreportéři deníku Šíp nadšeně předhodili veřejnosti snímek ze soukromí premiéra. Měl na něm večeřet s manželkou. Ejhle! Ta žena na nekvalitním snímku z luxusní restaurace na Starém městě nebyla Pavla Topolánková (53), ale půvabná místopředsedkyně Sněmovny Lucie Talmanová (ODS, 40). Sama manželka média informovala, že v té chvíli byla doma se synem.

Premiér se dlouho vykrucoval, po půl roce vyšel s pravdou ven. Konzervativní politik, který se v červnových volbách roku 2006 tak okatě prezentoval, jaký je rodinný typ, a že mu voliči stejně jako žena mohou věřit, se po půl roce přiznal.

Žena mu dlouho dávala šanci k návratu. On se však nakonec rozhodl ke své milence odstěhovat. V červenci 2007 se jim narodil syn Nicolas. A s nimi dosud nerozvedený premiér žije. Talmanová se snaží skloubit vysokou politickou funkci a roli maminky. A jako žena konzervativních životních názorů, mezi něž patří klasická rodina, trpělivě čeká, zda se někdy stane paní Topolánkovou.

Jiří Paroubek (ČSSD, 56)

Milenku rychle proměnil v manželku


I tentokrát se hlídacím psem soukromí politiků stal bulvár. Loni v létě přinesl Blesk fotku šéfa ČSSD s neznámou křehkou blondýnkou na letišti v Bruselu. Podle oficiální verze měl být na jednání lídrů socialistických stran sám. Po pár dnech mu nezbylo než přiznat milostný vztah s tlumočnicí Petrou Kováčovou (34), a odstěhoval se k ní od manželky.

 

Zuzana Paroubková (50) přijala nevěru s relativním klidem a snažila se situaci nerozmazávat. V září 2007 se pak s ní šéf ČSSD rozvedl a hned dva měsíce nato – 17. 11. 2007 – příjmení Paroubková přijala po svatbě v Mariánských Lázních Petra.

 

Manžele Paroubkovy postihla před několika dny těžká rána. Petra samovolně potratila. "Bohužel jsme přišli o radostnou rodinnou událost, na kterou jsme se oba velmi těšili. Jsme z toho smutní, ale víme, že život půjde dál. Vzhledem k tomu, že svou ženu velmi miluji, budu se snažit jí poskytnout maximální psychickou podporu, aby měla možnost si odpočinout a nabrat nové síly," sdělil pro Ženu-in Paroubek.

 

Martin Bursík (SZ, 48), Kateřina Jacques (SZ, 36)

Spolu o Zelených, spolu o domácnosti

Autoři článků o soukromí šéfa Strany zelených Martina Bursíka si obvykle neodpustili poznámku o záletníkovi. S manželkou Ivanou má dvě děti, přitom několik let žil s Monikou Arkai (43), dcerou Jiřího Dienstbiera. A pak přišla rána s čistého nebe! Jeho milenkou je (tehdy ještě šéfka zeleného poslaneckého klubu) Kateřina Jacques.

 

Pohledná politička Kateřina měla totiž manželství opředené tajemstvím. A když noviny přinesly zprávu, že už je půl roku volná, začalo se spekulovat, kdo francouze Christiana Jacques, s nímž má dceru Ninu (13) a Sebastiana (12), nahradil. A nakonec skutečnost vyplula na povrch. Nový milenec není nikdo jiný než její stranický šéf Martin Bursík.

 

A nyní už své city neskrývají. Kateřina mluví o zamilovanosti. Trávili spolu letos například dovolenou. Už ne tajně.

 

David Rath (ČSSD, 43)

Milenka a manželka o sobě vědí

Snad nejlépe svoje soukromí před médii „ošéfoval“ poslanec ČSSD David Rath. Sotva se vrhnul na špičkovou politiku, předstoupil před novináře se sebeodhalením:„Mám manželku i milenku. Obě o sobě ví.“ Redaktoři a bulvární paparazzi mohli jen zaskřípat zuby – tady jim pšenka nepokvete. A tak jen později zaspekulovali o jeho vztahu ke Kateřině Jacques. A nebyl to zásah do černého.

 

Manželka, lékařka internistka Eva, a milenka Renata Horká (s oběma má syna) žijí několik stovek metrů od sebe v Hostivicích u Prahy. „Ony o sobě navzájem vědí, dlouhodobě to funguje,“ tvrdí Rath. „Když jsou lidé inteligentní, domluví se,“ dodává.

Jak to vůbec mohou snášet? „Možná proto, že jsem tak dobrej...“ směje se poslanec. Hned se sám ale radši opravuje: „To bych rád, ale spíš je to proto, že si našly svou práci, jiný zájem. A já se teď nechodím domů hádat, spíš jen dobíjet baterky.“

 

Nejenže svoji situaci vysvětluje tím, že má každý žít podle toho, jak mu to vyhovuje, mnohoženství dokonce dokáže ocenit i u svých polických oponentů. Například poté, co byl odhalen vztah prezidenta a letušky Petry Bednářové, řekl o Václavu Klausovi: „Zlidšťuje ho to.“

 

Co si myslíte vy?

   
26.08.2008 - Společnost - autor: Jan Exner

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [124] Cinderela [*]

    Já si myslím, že politici si myslí, že jsou nejméně nadlidi a že oni mohou všechno. Nemám před nimi žádnou úctu,

    superkarma: 0 10.04.2009, 20:51:23
  2. avatar
    [123] Krišpína [*]

    Vivian: Tak to by bylo hustý.Nevypadá že by se dal, ale určitě by zasloužil

    superkarma: 0 27.08.2008, 13:19:01
  3. avatar
    [122] gerda [*]

    U nás politikům projde absolutně všecko. I to, že před volbami hlásají něco jiného a po volbách na to kašlou zvysoka.

    superkarma: 0 27.08.2008, 09:11:28
  4. avatar
    [121] OlgaMarie [*]

    Radka27: Mě.

    superkarma: 0 26.08.2008, 21:07:08
  5. avatar
    [120] Dudlajlama [*]

    Zrovna nedavno byla afera v USA i Kanade, jak si zenaty senator a starosta vyhodili z kopytka(nikoliv spolecne ), jeden s prostitutkou, ktera to obratem napraskala tisku a druhy uz nevim s kym. Oba dva se museli verejne omluvit a rezignovat na fuknci. Lidi jsou vsude stejni a nerikam, ze tady ziji vzorni svatousci, jen se verejne afery cinitelu neodpousti. Jine je, ze se dotycny eventuelne rozvede, ne ale soubeznacke vztahy, ci primo vytahovani se jimi. Chudak Bill ma taky uz nadosmrti "prifareneho" pindika v ustech slecny Moniky a ani kdyby byl sebelepsi v jakekoliv profesi, nikdo mu to neodpare. Lidsky se mu nedivim, byl mi docela sympaticky a Hillary vypada jako pekna metrnice.

    superkarma: 0 26.08.2008, 19:09:55
  6. avatar
    [119] punh [*]

    Radka27: taky si kladu stejnou otázku. Asi vybírat nejmenší zlo. Jenže to se dopředu neodhadne

    superkarma: 0 26.08.2008, 18:50:33
  7. avatar
    [118] Radka27 [*]

    Koho teď mám, krutibrk, volit?

    superkarma: 0 26.08.2008, 18:41:54
  8. avatar
    [117] Radka27 [*]

    To je mazec.

    superkarma: 0 26.08.2008, 18:38:49
  9. avatar
    [114] OlgaMarie [*]

    Vivian: Máma u něho ležela po infarktu, když ještě nebyl v politice a nemohla si ho vynachválit. Málo kdo zvládne "moc a slávu".

    superkarma: 0 26.08.2008, 17:18:08
  10. avatar
    [113] paviocko [*]

    Vivian: třeba ho taky od rána do večera mlátí, co mi víme.... :-)

    superkarma: 0 26.08.2008, 17:17:03
  11. avatar
    [112] Vivian [*]

    Teda s Rathem bych nechtěla nic mít ani za milion měsíčně... Jak s ním může někdo vydržet? Já bych to musela od rána do večera mlátit

    superkarma: 0 26.08.2008, 17:09:32
  12. [111] mindulinka [*]

    OlgaMarie: Pokud tam vůbec přijdou

    superkarma: 0 26.08.2008, 17:04:27
  13. avatar
    [110] OlgaMarie [*]

    mindulinka: Kdepak asi? V parlamentu se přeci vyspí!

    superkarma: 0 26.08.2008, 16:59:42
  14. [109] mindulinka [*]

    Mě by jen zajímalo, kde na ty milenky a rodiny berou čas.

    superkarma: 0 26.08.2008, 16:56:19
  15. [108] Zdena Hermannová [*]

    Myslím,že pokud někdo lže, tak lže všude. Jak doma, tak v práci.
    Bohužel u těchto pánu je to de facto pro nás. Takže lžou za nás nebou proti nám. Když na to tak koukám, řekla bych,že pro sebe.
    A my z toho máme jen ty vysoký daně a rozporuplný pocity z našich
    "představitelů".

    superkarma: 0 26.08.2008, 16:30:22
  16. [107] Tini [*]

    paníliška:

    superkarma: 0 26.08.2008, 15:43:11
  17. avatar
    [106] paníliška [*]

    jiti: Myslím, že i u Rathových.

    superkarma: 0 26.08.2008, 15:25:15
  18. avatar
    [105] jiti [*]

    paníliška: a tak je to u topolánkových

    superkarma: 0 26.08.2008, 15:01:48
  19. [104] 7kraska [*]

    To je preci jasny, proc se Topolankova nerozvadi sama od sebe. Protoze podle ceskyho prava ma pravo na vyzivne nerozvedene manzelky, ktery cini polovinu spolecnych prijmu. Zatimco jako rozvedena by nemela pravo na nic.

    superkarma: 0 26.08.2008, 14:57:43
  20. avatar
    [103] paníliška [*]

    Slibuju, že je poslední.
    Na firemním večírku se manželka ptá manžela: „Kdo je támhleta
    blondýnka?“ „To je ředitelova milenka,“ odpovídá manžel. „Kdo je támhleta brunetka?“ „To je milenka technickýho náměstka.“ „A kdo je ta zrzka?“ „To je moje milenka.“ Manželka zaraženě zírá na zrzku...pak si spočítá,kolik nosí manžel domů, komu vlastně patří ta vila, auto... jak by asi těžko hledala práci... a odvětí: „Ale ta naše je stejně nejhezčí."

    superkarma: 0 26.08.2008, 14:35:49
  21. avatar
    [101] OlgaMarie [*]

    ToraToraTora: Podívej se na výplatní pásku, jaké máš daně a pořiď si za ně Lojzu od traktoru a ty, které politiky omlouvají popros, ať ti přispějí.
    jiti: Ty prachy mají i díky tobě. Víc makej, vyšší daň a oni si víc užijou.

    superkarma: 0 26.08.2008, 13:33:04
  22. avatar
    [100] ŠTÍSTKO [*]

    jiti: jj,s tou jeho vyzáží

    superkarma: 0 26.08.2008, 13:20:31
  23. avatar
    [99] Jeremi [*]

    ToraToraTora: Podle mě ale to, že obyčejní lidé taky mívají bokovky, není argument. Franta od traktoru není placen z mých daní, nevládne, nehlasuje v Parlamentu a nerozhoduje o mém osudu.

    superkarma: 0 26.08.2008, 13:03:21
  24. avatar
    [98] jiti [*]

    Ať si každej s kým chce. Je mi to fuk. A navíc tito pánové mají dost peněz tak si můžou dovolit i víc ženských . Kdyby tak takovej paroubek nosil domů desítku čistýho tak by o něj ta "křehká blondýnka" neopřela ani kolo . .

    superkarma: 0 26.08.2008, 13:02:01
  25. avatar
    [97] Dante Alighieri [*]

    Ta politika, to je bordel!

    superkarma: 0 26.08.2008, 12:44:24
  26. avatar
    [96] ToraToraTora [*]

    myslím, že politici nedělají nic výjimečnějšího než obyčejní lidé, jen je to víc vidět. Znám spoustu mužů, kteří si při rodině vydržují milenku. Až se mi chvílemi zdá, že nemít milenku je out jako nemít mobil. Je ponižující, pokud o tom ví všichni okolo a manželka je za blbku. Na malém městě je to ještě horší. Nejvíc mě ale zaráží majetnické chování takových mužů.ů Tváří se, že jde jen o sex, pohodu, nic víc, ale pokud si milenka žije svůj život, zařídí se podle sebe, mají tendence žárlit a kafrat jí do toho. Snad to vyplývá z jejich přirozenosti, nevím. Každopádně je to právě to, co dělá z nezávazného vztahu bokem nechutnou podívanou.

    superkarma: 0 26.08.2008, 12:32:22
  27. avatar
    [95] Suzanne [*]

    Petunie: Jo, předstírání taky neschvaluju. Ale pokud Topolánek nechce žít s manželkou, tak je to jenom jeho věc.

    superkarma: 0 26.08.2008, 12:27:37
  28. avatar
    [94] punh [*]

    kareta: Děti už mám velký, ohlídají se samy, takže kvůli tomu si hledat milence s hlídací manželkou nebudu. Měla jsem mít rozum, dokud jsem byla mladší, teď už je pozdě bycha honit

    superkarma: 0 26.08.2008, 12:12:46
  29. avatar
    [93] punh [*]

    kareta: to máš pravdu a já to taky nijak nezatracuju . Ale já jsem v pozici manželky, takže kromě tý svatosti smetanu neslíznu. Co máš z toho, že jsi světice? Řekla bych, že

    superkarma: 0 26.08.2008, 12:09:47

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [92] kareta [*]

    punh: ono je výhodnější hlídat 2 a víc dětí než jedno- jednak je za svatou, druhak si kluci vyhrají A další a další výhody- já bych tenhle model nezatracovala, když není člověk majetnický, může to být bezva

    superkarma: 0 26.08.2008, 12:03:36
  2. avatar
    [91] punh [*]

    kareta: to jsou ty tradiční hodnoty dovedené k dokonalosti. Je vidět, že má pan poslanec za ušima

    superkarma: 0 26.08.2008, 12:01:32
  3. avatar
    [90] kareta [*]

    ellinor: takže jim to OPRAVDU funguje!? No to je fajn, že alespoň někomu

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:58:59
  4. avatar
    [89] punh [*]

    ellinor: to asi aby si pan Rath mohl vyrazit se svou zákonitou milenkou, že jo? Nakonec to je praktický, když manželka zastane i práci chůvy, ušetří se peníze . Ale nijak zvlášť se mi tenhle model nezamlouvá, já jsem manželka a nechtěla bych hlídat milenčiny děti , mně stačily ty moje

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:58:24
  5. avatar
    [88] Petunie [*]

    Suzanne: nikdo myslím nic nenamítá proti včasnému rozvodu, pokud to v manželství neklape. Ale předstírat fungující svazek a zároveň si někde vyhazovat z kopýtka, případně se tím ještě chvástat, to mi přijde příšerný. K otázce vzorů - z určitého jednání se stane po čase norma - pokud lidi vidí u známých lidí zavrženíhodné jednání, které jim hladce prochází, tak se to pro ně postupně stane přijatelným. Souhlas s Kotětem a dalšími .

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:52:54
  6. avatar
    [87] ellinor [*]

    punh: Oni jsou chlapečci skoro stejně staří a navíc paní Rathová občas toho druhého synka i hlídá....

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:47:37
  7. avatar
    [86] Evikus [*]

    Mam: 71 - A to má jako komplet dvě domácnosti? V obou má svoji pracovnu, 5 párů ponožek, dvoje boty, tři obleky?
    Nebo bydlí regulérně s manželkou a občas přespí u milenky?
    No hlavně já být tou milenkou, tak se hanbou propadnu

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:40:15
  8. avatar
    [85] Simba [*]

    No mně je to zcela šumák, jestli jsou věrní nebo nevěrní a které zrovna ... Osobně mi příjdou všichni jmenovaní docela fujtajbl.

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:26:35
  9. avatar
    [84] punh [*]

    OlgaMarie: i to je možný Třeba ve skutečnosti nemá syna žádnýho Škoda, že si ty naše postřehy nepřečte

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:21:05
  10. avatar
    [83] OlgaMarie [*]

    punh:Hele, třeba manželka drží pusu, aby se nedozvěděl, že má synka jen jednoho. Bohužel ne s ní.
    paníliška: Už jsem psala: Chudinky, na které zbyli ženatí voslintánci.

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:13:20
  11. avatar
    [82] peetrax [*]

    *Kotě*(6): zastupitelé jsou taky politici. Tvá věta zněla "Politik je veřejně aktivní člověk..."

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:12:35
  12. [81] mindulinka [*]

    Jeremi: já nejsem zastáncem nevěry, ale když už v tom jedou, tak se k tomu mají postavit čelem.

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:11:05
  13. avatar
    [80] Yanina [*]

    Mě by zajímalo, co může takhle mladá žena, vidět na takový dědovi jako je Klaus... No asi jde o zvyk nebo co...
    Jinak mi tyhle avantýry jsou celkem jedno, ale ten Rath je ze všech nejhorší, vychloubá se, jak je to skvělý mít milenku a manželku, asi je fakt hooodně bohatej nebo co, když mu to ta žena trpí...

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:09:14
  14. avatar
    [79] Mánička [*]

    Jeremi: imho "čestně přiznaná bigamie" je těžkej oxymoron

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:08:57
  15. avatar
    [78] punh [*]

    Jeremi: to není nic čestnýho. On se jen vytahuje, jakej je borec

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:05:01
  16. avatar
    [77] Suzanne [*]

    Naprosto souhlasím s Rikinou v č.46.
    Ještě něco navíc: Sama nejsem nevěrná, nevěra je pro mě důvod k rozvodu. Neschvaluju sice avantýry, ale považuju za zvrhlost žít s někým jenom proto, že to společnost očekává. Politik má mít zodpovědnost vůči voličům, ale taky vůči sobě. Takže pokud je vztah vyhaslý, nevidím jediný důvod, proč ho udržovat jen proto, aby mě obecní drbny nepomluvily.
    A v reakci 48 dobře psala gentiana - určit viníka rozkolu a vyčíslit ekonomické ztráty nelze.

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:03:52
  17. avatar
    [76] punh [*]

    Mam: tak to je teda něco. On je fakt zastánce tradičních rodinných hodnot - když má 2 domovy, tak to dovedl k dokonalosti, ne? Určitě si oba jeho chlapečkové spolu hrají na písku a maminky u toho sedí na lavičce, štrykují a předávají si osvědčené recepty. Takhle to asi on vidí

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:03:44
  18. avatar
    [75] Jeremi [*]

    mindulinka: Mně teda vadí i "čestně přiznaná" Rathova bigamie.

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:02:20
  19. [74] mindulinka [*]

    Mně ani nevadí milenky, ale ty obštrukce okolo toho. Ať se prostě seberou a přiznají to - a bude mít bulvár po hehe. Ať se tomu postaví čelem.

    superkarma: 0 26.08.2008, 11:00:31
  20. avatar
    [73] paníliška [*]

    Nemám už co dodat, vše bylo řečno, naprostý souhlas s Kotětem.
    Jenom nemůžu pochopit, co na nic ty ženské vidí, vždyť je to hrůza i na pohled.

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:58:00
  21. [72] Tini [*]

    Z nasich politiku se mi opravdu dela spatne . Jsou to nechutna prasata!!!! A to co predvadeji je naprosty vysmech a ostuda!!!

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:51:53
  22. avatar
    [71] Mam [*]

    punh: Nejlepší je, když Rath k tomu říká, že když jde domů, tak se po cestě rozhoduje KAM domů půjde

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:51:13
  23. avatar
    [70] punh [*]

    OlgaMarie: no, tak nějak to bude . Pochybuju, že by se dámy spokojily s Rathem, vždyť na něm není nic pozoruhodnýho. Leda že by se jednalo o něco skrytého

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:46:15
  24. avatar
    [69] Jupíí [*]

    Jeremi: Topolánek je exemlární případ!

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:38:21
  25. avatar
    [68] Evikus [*]

    Manx: Taky to nechápu, proč se nerozvedou, ale jí zřejmě plyne ze společného manželství nějaká finanční výhoda
    I když na druhou stranu by ho mohla při rozvodu oškubat, ne?
    kareta: No právě že mi hlava nebere, že se na něj nevykašlou obě Sice chápu, že jsou obě nejspíš fin. zabezpečené, ale stejně v důchodu už bude mít sílu jen na jednu a nebo si najde nějakou třetí

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:37:57
  26. avatar
    [67] OlgaMarie [*]

    punh: A protože jsou ženské, jsou zákonitě chytřejší a nenechají se dopadnout.

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:37:51
  27. avatar
    [66] punh [*]

    evelyn: taky mě napadlo, že třeba obě dvě mají někoho dalšího .

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:35:03
  28. avatar
    [65] Jeremi [*]

    kareta: A v tomhle Topolánkové fandím - ona toho vola celé roky podporovala, vzdala se vlastní práce a teď v padesáti bude těžko budovat nějakou velkou kariéru, tak by byla blbá, kdyby se nedržela stavu, kdy má nárok na půlku příjmů a majetku.

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:34:05
  29. avatar
    [64] OlgaMarie [*]

    Rikina: K č. 51: "...kdo ví, kdyby ty milenky neměli, možná to bylo ještě horší."
    To máš tedy recht! Stačí, co vypotí za myšlenky! Představ si, že by potili hlavou ještě sperma!

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:33:23
  30. avatar
    [63] punh [*]

    Jupíí 52: Tohle mně na politicích taky vadí, jak se před volbami ohánějí tradičními hodnotami rodiny bla bla bla a pak je to všechno jinak. Nevěra bude vždycky, to je jistý, ale nemělo by se to prezentovat jako něco naprosto normálního.

    superkarma: 0 26.08.2008, 10:32:23

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme