Styl

Oriflame uvádí první vůni z GEM Collection

Kosmetická společnost Oriflame uvádí Parfémovanou vodu GEM Amethyst Fatale, první vůni z exkluzivní kolekce vůní, GEM Collection, inspirované drahými kameny a vytvořenou světově proslulými parfuméry.

 

Každá z prestižních vůní z řady GEM Collection je vytvořena díky jedinečnému talentu světových parfémářských mistrů, kteří se nechali inspirovat svým oblíbeným drahým kamenem. Každá z vůní GEM Collection bude nabízena v nadčasovém elegantně zbarveném flakonu. V GEM Collection, kolekci vůní patřící k vysokému parfumérství, je zkombinován výběr toho nejlepšího z výjimečných základních surovin s jedinečnou vizí světových parfumérů.

 

Jako první vůni z exkluzivní kolekce GEM Collection uvádí Oriflame Parfémovanou vodu GEM Amethyst Fatale, kterou vytvořil světově známý parfumér Jean Jacques. Na přípravě konceptu úzce spolupracoval s dalším parfémářskými mistrem, Francisem Kurkdjianem. Vůně vyjadřuje krásu legendárního ametystu, otevírající snový čichový vjem tohoto nádherného drahokamu. Parfumér Jean Jacques se nechal při tvorbě této vůně inspirovat záhadnou povahou tohoto drahého kamene a smyslnou vůní chypré, kterou modernizují krystalické tóny pižma. Nezaměnitelně ženské úvodní tóny s živým nádechem červených bobulí prolínají doteky kosatce, nejdražšího květinového tónu v paletě parfuméra. Zakončení je teplé a sofistikované s jedinečným mixem jantaru, kávy a pačuli. Tento teplý, jemný a květinový tón parfému mu vdechuje jeho duši.

 

Múza Amethyst Fatale je žena, která si střeží svá tajemství, která ví, jak je skrývat, aby byla ještě přitažlivější. Setkání s ní je tak silný zážitek, že ve vás zůstane celý život, stejně jako si pamatujete závan nejluxusnějších parfémů.

 

Mystický a podmanivý ametyst je jako zrcadlo věků, prastaré spojení mezi ženským tajemstvím a smyslností. Amethyst Fatale dává tomuto svazku novou podobu svůdné vůně chypré s moderním zakončením.

 

Kromě toho, že je Jean Jacques výjimečný parfumér, je také talentovaným klavíristou, který parfémy vnímá stejně jako hudbu – jako harmonii, která čeká, až bude vytvořena. Vůně se staly jeho vášní, když mu bylo 20 let, prostřednictvím parfémů může vyjádřit své tvůrčí sny, maximalizovat svou kreativitu a nechat za sebou trvalý odkaz. Unikátní a moderní vize pro tvorbu vůní dovoluje Jean Jacquesovi tvořit čerstvé a vzrušující vůně; vůně, které mluví pamětí, sny a zkušenostmi žen, které ji nosí.

 

Na další vůně z exkluzivní kolekce GEM Collection se můžete těšit v průběhu roku 2008.

 

Na www.oriflame.cz se dozvíte více o nabídce parfémů a můžete si prolistovat katalog produktů on-line. Kosmetiku Oriflame můžete zakoupit prostřednictvím nezávislých kosmetických poradkyň a poradců, kontakt získáte na infolince Oriflame 271 024 999 nebo na www.oriflame.cz. Pokud by jste se sama chtěla stát kosmetickou poradkyní, můžete se přímo na internetových stránkách Oriflame ihned a jednoduše zaregistrovat.

 

   
02.10.2007 - Krása - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. avatar
    [9] Lulli [*]

    Tonks: naprosto s Tebou souhlasím. hlavně s tím, že mi poslední dobou připadá, že spousta nových vůní je jako osvěžovač vzduchu nebo jak říkáme s kamarádkou jako záchod.
    omlouvám se, jestli to někomu tak nepřipadá, ale mně teda jo!

    superkarma: 0 16.12.2007, 16:12:25
  2. avatar
    [8] boudicka [*]

    Tonks: Možná, ale neodvážím se to testovat

    superkarma: 0 03.10.2007, 10:56:43
  3. [7] Tonks [*]

    boudicka: Když i některé slavné firmy s tradicí kvalitních vůní jsou v současné době v rámci "módních trendů" schopny vyrábět vůně á la chodící osvěžovače vzduchu, tak proč by třeba Oriflame nemohl příjemně překvapit?

    superkarma: 0 03.10.2007, 07:06:27
  4. avatar
    [6] boudicka [*]

    Jojo, taky mě zarazilo, že vidím Code v poněkud jinak tvarovaným flakónu. Ale nedělám si o týhle vůni iluze, je to jenom Oriflame .

    superkarma: 0 03.10.2007, 02:53:11
  5. [5] Tonks [*]

    Ta podoba s Codem zákonitě praští do očí, ale třeba obsah bude lepší.

    superkarma: 0 02.10.2007, 13:38:25
  6. avatar
    [4] Vivian [*]

    wich: napadlo mě úplně to samé

    superkarma: 0 02.10.2007, 13:19:31
  7. [3] Tonks [*]

    Komerční článku, výraz "chypré" opravdu není sprosté slovo, tudíž není nutno ho nahrazovat slovem "chytré".

    superkarma: 0 02.10.2007, 10:43:27
  8. avatar
    [2] wich [*]

    A barevným provedením jako Armani Code
    http://www.zena-in.cz/rubrika.asp?idc=26227&id=10

    superkarma: 0 02.10.2007, 08:50:21
  9. avatar
    [1] wich [*]

    Pěkný flakónek. Taky že je okopírovaný od mé oblíbené Niny Ricci . No co, nápaditosti se meze nekladou... Když můžou Beckhamáci kopírovat Bvlgari, proč by nemohli Oriflame Ninušku

    http://www.strawberrynet.com/images/products/02633884306.jpg

    superkarma: 0 02.10.2007, 08:43:51

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme