Vztahy

Opustila své děti

Seznámili jsme se, když bylo mé budoucí ženě 18 a mně 23 let. Zrovna odmaturovala a dostala se na vysokou školu, kde měla studovat španělštinu. Jenže ještě než stihla dokončit první ročník, otěhotněla. Já jsem děti chtěl, měl jsem tehdy docela dobrou práci v jedné reklamní agentuře.

Moji rodiče vlastní vilku a nabídli nám, že si můžeme zrekonstruovat půdu. Tak jsme si vzali půjčku, a než se narodil první syn, měli jsme maličký dvoupokojový byt s kuchyňkou hotový. Když bylo Matějovi něco přes rok, moje žena začala mluvit o tom, že by se ráda vrátila do školy. Chápal jsem to a rozhodl jsem se ji podpořit, navíc švagrová byla v té době na mateřské, a tak jsme měli výpomoc na hlídání.

Pak Petra znovu otěhotněla a těšili jsme se na další miminko. Ačkoli měla zrovna v té době před sebou několik důležitých zkoušek. Já jsem byl v té době hodně v práci, protože reklamka se hezky rozrůstala a o naše služby byl zájem. Petra také trávila hodně času studiem, takže jsem měl dojem, že mě vlastně ani moc nepostrádá. Malá Blanka byla navíc takové to usměvavé miminko a připadal jsem si jako ten nejspokojenější muž na světě.

Takhle v pohodě uběhly asi tři roky. Petra dokončila svá studia a pak odjela na půlroční stáž do Madridu. Oznámila mi to, jen tak při večeři, s tím, že pokud má být ve svém oboru dobrá, nejde to jinak. Sice jsem věděl, že se mi po ní bude hodně stýskat a že ji budou postrádat samozřejmě Matěj a Blanka, ale chápal jsem její touhu něco dokázat.

Když se vrátila, byla jako vyměněná. Pořád jakoby zasněná, přišlo mi, že mě i děti vnímá tak nějak napůl. Ale přičítal jsem to tomu půlročnímu odloučení a ani jsem po ničem nepátral. Jednou jsem přišel domů a Petra mi oznámila, že si musíme promluvit. Řekla mi, že mě nesnáší, že jsem jí odporný a že začala chodit se svým o dva roky mladším spolužákem.

Samozřejmě s ním byla na té stáži. A že se chce okamžitě rozvést. Stál jsem v kuchyni jako opařený a lapal jsem po dechu. Nevím, proč mi naskočila vzpomínka, jak jsme asi před čtrnácti dny leželi v posteli a bavili se o tom, že bychom mohli mít ještě jedno dítě… Prostě mě ani nenapadlo, co Petra plánuje. S tím rozvodem to myslela vážně. Už měla sepsanou i žádost, uvedla tam nepřekonatelný odpor.

Pak mě ale dostala. Řekla mi, že když jí umožním, co nejrychlejší rozvod, vzdá se dětí. Já jsem hodně stál o svěření dětí do péče, takže jsem souhlasil. A tak nás asi po půl roce rozvedli. Taky po mě chtěla polovinu docela hodnotných knih, které jsem zdědil po jedné mé příbuzné, vyplatit polovinu za byt a auto atd. Připadal jsem si jako ten pohádkový osel, co z něj padaly ty zlaťáky. To nejlepší mělo ale ještě přijít.

Petra se svým novým partnerem odešla do svého milovaného Španělska, kde si oba dva sehnali práci. Matěje a Blaničku vídá dvakrát do roka, vždycky na čtrnáct dní. Kdykoli si na ni vzpomenu, je mi z ní zle. Chápu, že mohla odejít ode mě, možná jsme se k sobě opravdu nehodili, ale nechápu jak se mohla takhle vykašlat na děti. Stojí mě to docela dost úsilí, pořád jim věrohodně vysvětlovat, že maminka je má ráda…  

 

 
   
12.09.2005 - Láska a vztahy - autor: Eva Rajlichová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [136] Tobbi [*]

    Suzanne: Nechápu. Jak stalo se? Žijeme obě v tom samém století? To mi neříkej, že v životě neslyšela o antikoncepci. Třeba prášky mají selhání 0.03 procenta. A když už se to stalo jednou, to se to muselo stát pohruhé?

    superkarma: 0 13.09.2005, 12:27:25
  2. avatar
    [134] Suzanne [*]

    Tobbi:Melina: Evidentně neměla mateřský pud. Ale otěhotněla. Stalo se, změnit to nejde. Byla by lepší, kdyby zvolila 3x interrupci? Nebo kdyby porodila a svěřila děti cizí rodině?

    superkarma: 0 12.09.2005, 23:10:15
  3. [133] bejby [*]

    Držim palce a hodně tobě a dětem.

    superkarma: 0 12.09.2005, 23:01:39
  4. [131] Melina [*]

    Tak to já teda nechápu, jak někdo může být na straně té Petry. Samosebou neznáme úplně všechny problémy co měli, ale někdo, kdo už má děti snad nemůže napsat, že se někdo může s těžkým či lehkým úsměvem na rtech. Já bych se dětí (mám teda zatím jedno) nevzdala za nic na světe, život bych za ně dala.... Je to od ní jasná sobeckost, myslela jen sebe. Chudák ten Tomáš, snad alespoň jednou najde chápavou partnerku a novou maminku dětem.

    superkarma: 0 12.09.2005, 21:31:31
  5. avatar
    [130] Kekka [*]

    Kráva

    superkarma: 0 12.09.2005, 21:06:46
  6. [129] Janík [*]

    chudáci , a chudák táta, který jim musí pořád vykládat, jak je má máma ráda a jak je bezva

    superkarma: 0 12.09.2005, 20:30:35
  7. avatar
    [128] Dášule [*]

    Tobbi: Ano, byli u toho dva, měli se domluvit, jenže on byl o dost starší a věděl, že ona chce studovat. Já znám podobný případ, jenže opačný. Kamarádka se nedostala na výšku, ale počítala s tím, že to zkusí znovu. Moje generace dívek toho o antikoncepci moc nevěděla, nehledě na to, že i doktorka ve středisku pro vysokoškoláky měla řeči, když měla dát 17 leté dívce antikoncepci. On byl taky o hodně starší, zkušenější, jemu o nic nešlo, měl věk na ženění. A museli se brát, brzy druhé dítě, sbohem školo. Zato on vystudoval při zaměstnání, o rodinu se musela starat ona. Když jí bylo skoro 60 našel si jinou a s ní se rozvedl. Finančně ji očesal, jak česáči chmel. Důchod má malý, protože stále upřednostňovala jeho. Pokud se týče majetkových problémů s rozvodem, zachovala se sprostě, to uznávám, bohužel se to stává velmi často.

    superkarma: 0 12.09.2005, 19:23:40
  8. [127] Tobbi [*]

    Dášule: No tak snad u toho byli dva, ne? Řešení: když už jsem těhotná, tak teda porodím a pak děcka opustím, není úplně košér.

    Ale tak trochu mi připadá, že Tomáš stylizuje svoji ženu do role "bezcitná kariéristka", která i přesto, že on jí "dovolil dostudovat" opustila jeho i děti. Jenže snad v prváku na vejšce už slyšela něco o antikoncepci v nejhorším případě o postinoru, ne?

    superkarma: 0 12.09.2005, 17:48:13
  9. avatar
    [126] Dášule [*]

    Bylo ti 23 a asi nebyla tvoje první ženská. Máš cos chtěl. Dostala jsem oznámení, že jsem byla přijata na VŠ a tentýž den mi na gyndě řekla doktorka, že jsem asi těhotná. Okamžitě jsme začaly pracovat na interupci. Naštěstí to těhotenství nebylo. Místo, aby ses chránil, tak jsi ji naprosto sobecky mechal otěhotnět a když se vzpamatovala, udělals to znovu. A teď tady brečíš. Je mi z tebe zle. Tobě to docela přeju, dětí je mi líto.

    superkarma: 0 12.09.2005, 17:18:59
  10. [125] Tobbi [*]

    Ona třeba jednou bude bezva máma, až bude na mateřství připravená ... kdo ví
    A souhlasím s názorem, že když chlap opustí původnéí rodinu, na děti se chodí koukat jednou za půl roku, ale o ty z druhého manželství se stará, tak je to podle mnohých bezva táta
    Ale ženskejm se to holt neodpouští...

    Nezodpovědnost to od ní byla. To jo. I když by mě vážně zajímala její verze.

    superkarma: 0 12.09.2005, 16:59:44
  11. [122] Rikina [*]

    Tobbi 118: jen tak pro zajímavost, čí je to tedy vina ? Já bych to tedy vůbec neřešila, co je čí vina... nezávidím ani jednomu.

    Petra má Španělsko a partnera, který jí vyhovuje, ale musela se vzdát dětí, což velmi pravděpodobně nečinila s lehkým úsměvem na rtech. Tomáš má zase ty děti, byt, auto, zázemí svých rodičů a dalších příbuzných a zjevně jsou to pro něj důležité hodnoty, kvůli kterým se vzdal milované ženy. To je celkem vyrovnané skóre, a měl by přestat fňukat a vzít to, jak to je. Ty řeči o tom, jak manželka chtěla polovinu majetku - šmarjá, to je snad při rozvodu normální, ne ? Ale je potřeba ji vylíčit jako nezodpovědnou osobu, tak se hodí i tohle... Jestliže děti pravidelně vídá, píše jim, a myslí na ně, tak je podle mě neopustila.

    superkarma: 0 12.09.2005, 16:22:34
  12. avatar
    [121] kubalova [*]

    talfi: Neříkám,že je chudinka,a ty jsi naštěstí zřejmě dostatečně silná osobnost,co se sebou manipulovat nedá.Ale znám dost případů,kde si dámy nechají líbit docela dost.Končívá to různě,ale jen vyjímečně dobře.A zvlášť u někoho,kdo od vztahu čeká východisko z něčeho,je ta manipulace možná.Jenom spekuluji.O Petře nic nevím...Takže nejsem ani s ní,ani proti ní.Já osobně bych ale za své děti dýchala.

    superkarma: 0 12.09.2005, 16:19:55
  13. avatar
    [120] pohodova [*]

    atani:
    ja mam cipoviny s mekkym jsem bruselanda

    superkarma: 0 12.09.2005, 16:02:09
  14. [118] Tobbi [*]

    Souhlas. Hlavně nic neusnadňovat. Pěkně zapřáhnout, zabránit jí, aby si něco vydělala a pak bude závislá a bude držet hubu a krok

    To že mu žena odešla není Tomášova vina a už vůbec ne proto, že jí malo držel u huby. Kdyby jí prostě zatrhl studium, stáž a preventivně přidělat třetí dítko, myslíte že by byli šťastni až za hrob?

    superkarma: 0 12.09.2005, 15:22:51

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [117] Meander [*]

    talfi: Koukni na mou stránku a neunavuj, básníku

    superkarma: 0 12.09.2005, 14:40:03
  2. avatar
    [115] pohodova [*]

    a....:
    zenska musi makat,makat,makat . Nosit sitovky a vecer wotevrit pivo manzelovi na gauc,drzet hubu a krok a obcas otevrit rozkrok / nazor chlapu u nas na chalupe,mistnich/
    Pak nema zadna cas na cipoviny.
    Sami vlezou na na kazdou chatarku,co jim da. / JA NEEEEEEEEE /

    superkarma: 0 12.09.2005, 14:38:17
  3. avatar
    [114] *Kotě* [*]

    a....:

    kemy: klid a

    superkarma: 0 12.09.2005, 14:38:16
  4. [113] a.... [*]

    talfi: jo jo -HLAVNĚ TY MATEŘSKÝ POVINNOSTI ŽENSKÝ NEUSNADŇOVAT!!!! Když bude pěkně zapřažená,lítat mezi prací, školkou, kuchyní, tak jí ani nenapadne, že si ten život předtavovala nějak jinak,že chtěla něco jinýho a že existujou i jiný a lepší chlapi, než ten, co ho má doma.
    Báječná rada pro každého manžela!!!

    superkarma: 0 12.09.2005, 14:35:22
  5. avatar
    [110] Meander [*]

    "přirozené břemeno matky" Ty fole, já chcípnu!

    superkarma: 0 12.09.2005, 14:27:02
  6. [108] a.... [*]

    TAK DÍK ZA NÁZORY
    Laliari: ne žádný test, je to jen tak "ze života"
    SARI: maminka chce odjet, protože tam má nového přítele( se kterým dcera bez problémů vychází),novou práci a prostě to chce zkusit někde jinde než v Česku

    superkarma: 0 12.09.2005, 14:19:56
  7. avatar
    [106] kemy [*]

    Žábina: no, bylo mi 14. u nás ve městě nás fakt všichni znaj spolu. sme jedinej pár, kterej už tenkrát zůstal takle stálej. a taky sme byli první, který u sebe mohli spát a teď to poslední dobou ňák drhne a já přemejšlim, jesi se ta láska nezměnila prostě ve zvyk. nevim, co mam dělat a chce se mi umřít. to samozřejmě obrazně, nejsem blbá, abych si brala život neboněco. je mi z toho všeho ale pěkně mizerně.

    superkarma: 0 12.09.2005, 14:02:58
  8. avatar
    [105] Žábina [*]

    kemy: vztah po 4,5 letech? to tě bylo 13,5, ne? bereš to opravdu hopem

    superkarma: 0 12.09.2005, 13:47:39
  9. avatar
    [104] Odemětobě [*]

    a....: já bych odjela,dceru nechala u otce.Ale každých prázdnin bych využila k tomu,aby mohla za matkou.Třeba slečna zjistí,že se jí v zahraničí líbí a zůstane.Hlavně udržet kontakt-maily,telefon...

    superkarma: 0 12.09.2005, 13:46:59
  10. avatar
    [103] SARI [*]

    a....: přijde na to, proč chce maminka do zahraničí.......

    superkarma: 0 12.09.2005, 13:46:22
  11. avatar
    [102] SARI [*]

    Nyotaimori: Tak proč si ty děti teda nechala udělat????Copak jsou to nějaký bonbóny, který přestanou člověku chutnat, tak je prostě zahodí?!?!Kráva to je, od dětí se neutíká!!!!A zvlášť ne od takových malých!A s tou antikoncepcí máš úplnou pravdu!!!!!!!!

    superkarma: 0 12.09.2005, 13:45:01
  12. avatar
    [100] Laliari [*]

    a....: To je nějaký test emocionální inteligence? Já sama za sebe můžu říct, a nikomu to nevnucuju, že bych zůstala nablízku dceři. Nicméně nevím, co onu paní do zahraničí vede (je-li skutečná)- jestli zaměstnání nebo nový partner a nechce se ho vzdát - pak bych byla pro to, aby dceru nechala s otcem, je už dost velká, aby na její názor dala. Ale vzhledem k věku té dcery mi to přijde jako jiný případ, než ten, co se tu řeší.

    superkarma: 0 12.09.2005, 13:05:49
  13. avatar
    [99] pohodova [*]

    a....:
    Bude smutno obema...... 13 let,potom 14...... 17;;a je pryc z baraku. 13 neni rok a pul,to uz se da leccos pochopit.
    JE TO SAKRA TEZKE!!!!!

    superkarma: 0 12.09.2005, 13:04:31
  14. [98] a.... [*]

    Dám tady příklad trochu z jiné strany-prosím, prosím, odpovězte mi,jak byste to řešily, moc mě zajímají názory všech:
    rozvedení rodiče-dcera cca 13 let. Maminka se chce odstěhovat do zahraničí, ale dcera je zásadně proti- nechce opustit své kamarády, prostředí, na které je zvyklá,bojí se, že se nenaučí jazyk...Takže trvá na tom, že radši zůstane s otcem, než by se stěhovala(otec je ochoten a schopen se o ní postarat).
    Jak byste to řešily??? Nutily byste jí téměř násilím(když už přemlouvací prostředky byly neúčinné), aby šla s vámi, nebo byste jí tady nechaly s otcem?Nebo byste tu zůstaly kvůli ní a zrušily své plány???

    superkarma: 0 12.09.2005, 12:57:39
  15. avatar
    [97] kemy [*]

    kubalova: děkuji

    superkarma: 0 12.09.2005, 12:46:56
  16. avatar
    [96] kubalova [*]

    kemy: Milá kemy,hodně

    superkarma: 0 12.09.2005, 12:35:12
  17. avatar
    [95] kubalova [*]

    No,dívky si v 18.chtějí a mají právo užívat.Zatímco Petra se rovnou ocitla mezi spoustou povinností.Možná jí to zpočátku i bavilo,ale zřejmě jí zaskočilo,že je to už napořád.Třeba se k Vám,Tomáši v 18."utekla schovat",nic nepíšete o Petřině rodině.A třeba jste jí svým způsobem nutil do něčeho,co vůbec nechtěla.Stává se to každému,ani si to neuvědomuje...Chtěla se "rozletět"do života a ten jí naložil tolik,že to neunesla.Nevím,to,že opustila své děti nemusí být proto,že je nemiluje.Co když se jenom neumí vyrovnat s tím,že zklamala sama sebe a nechce děti častěji vídat proto,že neví,jak se k nim chovat,aby neubližovala ještě víc?
    Bobša:

    superkarma: 0 12.09.2005, 12:31:19
  18. avatar
    [94] kemy [*]

    Manx: kubalova: Mirrule: a....: *Kotě*: hele, máte pravdu s tim, co ste mi psali. já měla ňákou rejpavou. omlouvam se zvlášť kotěti. asi se mi rozpadá vztah po 4,5 letech, tak mi neni do smíchu. možná sem si to chtěla vylejt na někom jinym. mrzí mě to. doufam, že dobrý.

    superkarma: 0 12.09.2005, 12:27:52
  19. avatar
    [92] medved [*]

    souhlasim s kotetem, chlapi se takhle chovaji naprosto bezne a nikdo uz se nad tim ani nepozastavuje, kdyz se tak zachova zenska, tak je to velke halo
    jo a taky se hlasim, jako stara matka, mam trimesicni dite a je mi tricet, takze obcanku bude mit az mi bude 45...fuuuj, to uz budu stara, hnusna, nepouzitelna..chudak dite

    superkarma: 0 12.09.2005, 12:10:18
  20. avatar
    [91] Odemětobě [*]

    Zběžně jsem pročetla ohlasy a dovolím si přidat svůj.Kemy mě připomněla moje názory v 18,ženské nad 30 pro mě byly stařeny.Děti jsem měla v 25 a 27 letech a klidně jsem mohla počkat,i když jsem ze všech stran slyšela,že jsem stará.Ale to vím dnes,s odstupem mnoha let.
    Známe jen názor Tomáše,jeho žena by měla jiný pohled na věc. Co antikoncepce,ona,studentka o něčem takovém nikdy neslyšela?Nebo je Tomáš tak nešikovný?Opustit děti je hrozné,nejsme na něco takového zvyklí,i když chlapi to dělají.Spíš bych přemýšlela,jestli důvodem byl jen ten nový přítel.Většinou je chyba na obou stranách.Mám takovou rodinu v sousedství.Paní utekla od 7 letého syna do Anglie,kdekdo ji odsuzoval.Jenže když se seznámíte s býv.manželem a tchýní(bydleli v 1 domě),tak se divit přestanete.Soužití s těmi dvěma je zkouška silné povahy.Další problém je,že ten dotyčný učí na SŠ a vozí se po studentkách a kolegyních.Nenávidí celé ženské pokolení.

    superkarma: 0 12.09.2005, 12:09:55
  21. avatar
    [90] femme [*]

    Toniniella: usnadnilas mi práci, měla jsem v úmyslu napsat něco podobného jako ty

    superkarma: 0 12.09.2005, 12:09:11
  22. avatar
    [88] Toniniella [*]

    Nečetžla jsem všechny příspěvky, ale souhlasím s některými - chlapi tohle dělají normálně a nikomu to nepřipadá divné. Ten můj potulný inseminátor vidí děti 4x do roka po půl hodině, platí minimální výživné a tím to pro něho končí. A nebydlí ve Španělsku aleóbrž asi 13 km od nás. A navíc má vedle v ulici bráchu, ze kerym jezdí dost často a za klukama se ani nezastaví. A nikomu z celýho okolí to nepříde divný, eště mají kecy proti mně. Proč zrovna ženská by se měla chovat jinak? Mateřská láska není něco, co na ženskou padne okamžitě po porodu, lásce se člověk musí učit, láska roste každou plínkou nebo horečkou a když to v té ženské není, tak se holt nedá nic dělat. Chápu Tomáše, že je to pro něho těžký, ale moře ženských takhle žije celej život a co nadělá? nic. Držím Tomášovi moc palce, dětem nic nelži, ony na to přídou samy. Hlavně o jejich matce nemluv špatně, nepomlouvej ji, jen prostě nic nemaluj narůžovo. nakonec by se to mohlo obrátit proti Tobě.
    Neschvaluju čin Tvojí ženy, ale jak říkám, takhle žijou tisíce ženských.

    superkarma: 0 12.09.2005, 12:06:08
  23. [87] Tobbi [*]

    Hm, třeba je to tak, že ona ty děti nechtěla. A prostě si k nim nevytvořila ten správný vztah. Otěhotněla v prváku na vejšce (hm, on dítě chtěl, ona ??? to tam nepíše). Už jen to, že byla ochotná odjet na půlroční stáž o něčem vypovídá. A tam asi zjistila, jak sladce chutná svoboda...

    Akorát že v jednadvaceti fakt měla vědět, jak se používá antikoncepce Teď tím budou trpět ty nevinné děti.

    superkarma: 0 12.09.2005, 11:44:37
  24. avatar
    [85] Gabi [*]

    Možná, že byl problém hned na začátku v příliš časném těhotenství. Naprosto chápu, že Petra chtěla dostudovat, možná ani nemusela přerušit školu. Po tom se ale nevím, proč tak rychle druhé dítě Třeba se Petra nějak cítila v pasti (chlapi tuhle hlášku používají jako výmluvu často ), možná měla pocit, že její život řídí někdo jiný. Ale Tomáše měla varovat ta půlroční stáž - od takhle malých dětí se na tak dlouhou dobu neutíká. I když, pokud by šlo o chlapa, tak se nebude divit nikdo Co je chlapů, kteřím došlo "jak je rodina svazuje", že se "potřebují nadýchnout" nebo "uspořádat si myšlenky" atd. A Tomáš nepíše nic o soužití s rodiči. Nedokázala bych opustit své děti, ale Petru zase nehci neodsuzovat tak jednoznačně.

    superkarma: 0 12.09.2005, 11:41:48
  25. avatar
    [84] Bobša [*]

    Tak vám taky řeknu něco z mé zkušenosti staré báby se satromódními názory. Vím jak probíhají rozvodová stání, když manželé se nemůžou shodnout na tom, kdo bude dál vychovávat děti, jaké si dělají naschvály, jaký hnůj se tam probírá. Muži-otcové pochopitelně mají stejná práva jako ženy-matky. Soudní tahanice jsou odsouzeníhodné, že! A když se dohodnou nebo když to jeden z nich vyřeší radikálně tak, jak si myslí, že to bude nejlepší, tak je to taky odsouzeníhodné, že! Tak kde je to správné řešení?
    Podle mě je úplně nejlepší to řešení, jehož aktéři jsou jen zúčastnění, které se odehraje rychle a s co nejmenšími scénami a dopadem na psychiku dětí! Tuto situaci nelze měřit žádnou morální šablonou a odsuzovat už proto, že vnímání a znalost situace, vina, zodpovědnost je u každého jiná a proto by se nezainteresovaní nezasvěcení do toho rozhodování neměli vůbec míchat, pokud to aspoň trochu jde. Názory ať vyjadřují podle své libosti, na stavu věci to nic nezmění a nikomu to nepomůže!
    Můžu vyjádřit jenom lítost nad tím, že další děti budou vyrůstat v neúplné rodině a přeji jejímu zbytku, ať je tato situace jenom posílí a uškodí jim co nejméně a ať děti prožijí šťastný život s tatínkem. Vždyť i otcové mohou být, a umí být, vzorným starostlivým rodičem!

    superkarma: 0 12.09.2005, 11:36:13
  26. avatar
    [83] pohodova [*]

    a....:
    Myslim,ze trosku premyslet by se snad mohlo,kdyz se clovek rozhoduje,zda mit potomka nebo ne.
    A mas recht,ze nikdo nejde do manzelstvi s tim,ze po sobe budou ti dva za par let hazet talire.
    Ja si jen myslim,ze kdyz odejde mama,je to vetsi zlo,nez kdyz odejde tata./MUJ NAZOR !!!/
    A ono je to jeste jine kdyz mama proste musi od deti odejit / nemoc,psychicka nemoc,financni tisen apod../ nez zenska,co ji to proste uz jako "neba"......... To je velky rozdil; Ta kterou to za chvili "neba" by si to prave mela rozmyslet,nez ta nebozatka na svet privede.Ta ktera to musi udelat,trpi. To je o necem jinem.

    superkarma: 0 12.09.2005, 11:28:51
  27. [82] a.... [*]

    pohodova: nikdy nevíš co ti život přinese, takže "trochu si to rozmyslet" to je rada na nic
    když si opatříš dítě, tak patrně počítáš s tím, že s maželem budete stále dobře vycházet, bude ti pomáhat, budete mít harmonické spořádané manželství-když tyhlety iluze padnou, musíš své plány korigovat a přizpůsobit se změněné situaci, no a holt některá to třeba cítí tak, že ty děti jsou v určité chvíli nad její síly,opravdu to nemusí znamenat, že by byla"hrozná"
    a jak už bylo řečeno- co "povinnosti" tatínků- to nic???

    superkarma: 0 12.09.2005, 11:21:46
  28. avatar
    [81] pohodova [*]

    Meander:
    No je fakt,ze chlap nejsi. No to bys taky tak rozumne nemluvila,kdybys byla chlap,ze! Ja hlava dubova! ze mi to hned nedoslo.
    Ja deti mam a nekdy bych je teda i opustila: takovej letni tabor nebo na chvili k babicce vubec neni spatna vec

    superkarma: 0 12.09.2005, 11:21:06
  29. avatar
    [80] Meander [*]

    pohodova: No to bych řekla, že ne

    superkarma: 0 12.09.2005, 11:19:26
  30. avatar
    [79] pohodova [*]

    Meander:
    Ty brdo! Uz to vidim jak tam stoji s prackama nahore a my okolo chodime a vybirame nejlepsi kusy k inseminaci a pak zprznene zase zavirame zpet
    P.S. vidim,ze ty chlap asi nebudes,CO

    superkarma: 0 12.09.2005, 11:17:00

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme