Vztahy

Opilá matka nám ničí život!

 

Bohužel nepatříme s mužem k lidem, kterým je dopřáno vlastní bydlení. O hypotéce si můžeme jen nechat zdát a o přidělení bytu stejně tak. Na městském úřadě nám řekli, že vzhledem k tomu, že nemáme děti, je šance na získání bytu skutečně mizivá.

 

Nezbývá tedy, než bydlet v jednom domě s mojí matkou.

Jistě, takových rodin žije nespočet a není na tom nic zvláštního.

 

Jenže moje matka se po tom, co ji opustil přítel, upnula k alkoholu. Není sice klasická alkoholička, nevysedává po hospodách a řádně dochází do zaměstnání, ale večer co večer si otevře lahvinku vína, či něčeho tvrdšího a pije a pije, dokud se nedostane do nálady, která jí evidentně dělá dobře, ale kterou já ze srdce nenávidím.

 

Matka, když se napije, je totiž strašně urýpaná, hádavá, protivná. Chce stále o něčem diskutovat, nejraději o politice, a nebo mému manželovi vytýká chyby, které se jí nelíbí.

Je jak kolovrátek, nedá se zastavit....

 

Pochopitelně máme s manželem vlastní ložnici, kam se před slovními útoky opilé matky můžeme schovat, ale není to tak snadné, jak se zdá...

Matce nedělá problém v tomto stavu do naší ložnice vstoupit (jednou tam dokonce dotancovala v okamžiku, kdy jsme se milovali) a pokračovat ve svém monologu.

I když jsme se už naučili náš pokoj zamykat, řešení to není.

 

Matka si stoupne (opře se) o dveře a dál hlaholí své názory na politiku, na manžela, na mě...

 

Nedávno se dokonce v tomto opilém stavu chtěla k nám do ložnice dostat násilím. Bušila na dveře a křičela, ať jí otevřeme, že je to její dům a že si může chodit, kam chce.

 

Mohu vám říci, že se vždy za matku strašně stydím.

Manžel to nese statečně (zatím) a snaží se ji ignorovat. Vždy mi říká: Buď ráda, že máme kde bydlet.

Ale já cítím, že už to dlouho nevydržím. Začíná mi to přerůstat přes hlavu a matka mě pomalu, ale jistě dovádí k šílenství.

 

Několikrát jsem se pokoušela s máti o tomto problému hovořit. Dokonce jsem jí i nabídla, že s ní zajdu k psychologovi. Bohužel, je jak malé dítě, které zatajuje špatnou známku.
Nedokáže se pravdě podívat do očí, nedokáže přiznat, že se večer co večer musí napít, aby usnula.

 

Ale copak nechápe, jak moc nás svým chováním obtěžuje?

S mužem pracujeme od rána do večera a alespoň v noci chceme mít klid a trošku toho soukromí.

 

Ale jí je jedno, jak se cítíme. Je jí fuk, jaké máme pocity. Ví, že kdyby nebylo jí, nemáme kde bydlet, a tak spoléhá na to, že i když bude dál nasávat, budeme mlčky snášet její odporně opilecké chování.

 

Nu, mýlí se.

Rozhodla jsem se totiž, že se poohlédnu po nějakém pronájmu. Vím, že budeme za nájem platit značnou sumu, ale ráda ty peníze obětuji. Hlavně, když budeme mít s manželem konečně klid a soukromí.

 

Matce opět nabídnu pomoc a zkusím si s ní o pití promluvit. Pokud bude chtít, pomohu jí a podpořím ve všem. Pokud odmítne, nechám ji... ať se třeba upije k smrti.

   
15.08.2005 - Láska a vztahy - autor: Sabina

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [140] Kadla [*]

    Teď si jedna známá bere hypotéku na milión a bude splácet 4700 měsíčně. To si snad může dovolit rodina, kde dva pracují, ne?

    superkarma: 0 17.08.2005, 09:25:53
  2. avatar
    [135] kubalova [*]

    Jak moc intenzivně sháníte bydlení?Pokud jsou pro tebe peníze vydané za nájem obětí,pak obdivuji Tvou matku,že vás tam ještě trpí.To miluju,na někoho si stěžovat a nic nedělat aby se to změnilo!

    superkarma: 0 16.08.2005, 10:15:12
  3. avatar
    [134] Klarchen [*]

    emersonka:bohužel asi nic víc udělat nemůžeš...je hrozně těžký vyrovnat se s tím, že někdo blízký je na tom špatně (i když třeba "vlastní vinou") a člověk se na to může jen bezmocně dívat...držím palce, ať se ti daří nějak se s tím poprat

    superkarma: 0 15.08.2005, 19:48:55
  4. avatar
    [133] zlato [*]

    Chapu ,jak vam je bydlet takhle s matkou,ktera se vecer,co vecer opiji a bude to stale horsi,pak casem bude pit i pres den.Typicke pro alkoholicky zeny je,ze piji doma a nevysedavaji po hospodach.Zkus to s ni probrat jeste ,kdyz bude naprosto strizliva,ale je to tezke,pokud ona jeji problem s pitim nepriznava.Preji hodne sily.

    superkarma: 0 15.08.2005, 16:55:38
  5. [132] emersonka [*]

    Bohužel ta situce nebyla výjmečná ,těchto situcí ,spíše přibývá .Táta mi dokonce řekl,že přemýšlí o tom ,že by se přestěhoval - jeho přítelkyně bydlý v garsonce ,takže by ho s mamkou vměnili za 3+1.. Chápu ho na ten byt se dost nadřel ,aby ho spltil a teď je jeho.Taky to je důvod ,že můžou bydlet stále spolu.Táta je celý den v Práci a pak jde ještě makata na zahradu .Takže se vlastně vůbec nevidí . Máma už je důchodu ,takže má na chlast celý den a to je problé ,kdyby začala pracovat aspoň na půl úvazku,třeba by to pomohlo,ale to taky nechce .

    superkarma: 0 15.08.2005, 16:15:57
  6. [129] emersonka [*]

    Manx: Já nedělám rozdíly mezi chlapem a ženskou . Nelíbí se mi ani jedno . Ale já myslela na moji maminku a myslela jsem ,že mě třeba někdo poradí . Zkuste to - Díky .<sml79

    superkarma: 0 15.08.2005, 15:51:51
  7. [127] emersonka [*]

    Ahoj Jíťo ,vím o čem mluvíš .Moje matka po té,co si táta našel milenku (nebylo se čemu divit,matka se změnila,stále víc se hádala) . Začala strašně pít,snažila jsem se pomoct,i kdzž te%d bydlím o 150 km daleko snažila jsem se .Ale už jsem to vzdala-matka nedokázala pochopiz ,že má problém.Zkusila jsem jí přemluvit,aby zkusila léčebnu HA hA HA ,"ta jsi blázen,mě nic není" taková byla odpověd. Jednou mo otec říkal,že dokonce málem podpálila byt,protože ožralá(ano tak nazývám) usnula a nechala jídlo na plotně .A ta ostuda. Víte jaké to je ,když vidíte opilé ženské .Proto se snažím omezit i mé návštěvy doma (vánoce,narozeniny,svátky) Strašně mě to mrzí,je to přece jen moje matka ,ale já už to vzdávám . Víte jaké to je ,když s ní mluvíte a ona na Vás kouká ,jak na cizí,protože už nevnímá .
    Rozvod naši nechtějí,ale nevím proč,možná by to bylo pro oba vysvobozením . Dokonce krade otci peníze ,aby měla na chlast -nejedná se pár stovek ,ale už o pár desítek tisíc . Moc se trápím,ale navím jak dál . Sorry MAMINKO ,ale už nemůžu.

    superkarma: 0 15.08.2005, 15:33:59
  8. avatar
    [126] Julča [*]

    Zajímalo by mně,co bude s mámou,když se odstěhují,jak tady všichni(i já) radíte.Myslíte,že najednou přestane pít? Potom se bude muset Jitka o ni zase postarat a bude bydlet jinde

    superkarma: 0 15.08.2005, 15:31:08
  9. avatar
    [123] Trinii [*]

    je to její dům tak ať si v něm dělá co chce a dva dospělí pracující manželé ať si najdou svůj pronájem, nebo tu hypotéku a do vlastního, pochybuju, že vůbec o hypotéku zkusili požádat...
    kolik je mladých svobodných, co ani náhodou nemají možnost bydlet u rodičů a nestěžují si

    superkarma: 0 15.08.2005, 14:51:37
  10. [122] bejby [*]

    Myslim že jsi to vyřešíla šikovně Jen to skuzte.A na tu kameru ji natočit můžete.Třeba to pošlete do "Nevahej a toč" a třeba i vyhrajete nijakou tu cenu

    superkarma: 0 15.08.2005, 14:42:23
  11. avatar
    [120] kemy [*]

    malenina: plně s tebou sohlasim! tak fajn, že sme si to vyjasnily. já se někdy dost nešikovně vyjadřuju...

    superkarma: 0 15.08.2005, 14:17:42
  12. avatar
    [119] kemy [*]

    Manx:

    superkarma: 0 15.08.2005, 14:16:35
  13. avatar
    [118] kemy [*]

    marta-b: to je dobrý! zkusila bych to.

    superkarma: 0 15.08.2005, 14:15:34
  14. avatar
    [117] kemy [*]

    megrin: ale naši to maj dohromady

    superkarma: 0 15.08.2005, 14:14:29
  15. avatar
    [113] marta-b [*]

    Jednou jsem někde četla trochu jiný příběh, ale taky šlo o takovýhle "skrytý alkoholismus", kdy si ta dotyčná osoba nenechala poradit ani vysvětlit, že svými stavy otravuje okolí, a tak ji pak někdo z rodiny v tý její opilosti natočil na kameru. Ta dotyčná pak vůbec nechtěla věřit, že se v opilosti chodá tak odporně, protože si to prostě neuvědomovala ... tak třeba by to pomohlo i pisatelce dnešního příběhu

    superkarma: 0 15.08.2005, 13:37:59
  16. avatar
    [112] ad.astra [*]

    Léthé: 37: ty vado, já měla doma jednu ojetou pneumatiku a stejně mě nenapadlo chlastat, ted mám novou, spolehlivou a kvůli tomu taky nezačnu i kdyby mě nakrásně jednou opustila, taky nezačnu, tak máš pravdu, v tom to asi nebude

    superkarma: 0 15.08.2005, 13:33:43
  17. avatar
    [111] megrin [*]

    kemy (79): 35 tisic je i na Prahu slušnej plat :)

    superkarma: 0 15.08.2005, 12:57:31
  18. avatar
    [109] pohodarka [*]

    svetluszka: no, asi jo, akorat si to napsala, jako, ze to tak je i u nich no, doufejme, ze to vsichni ve zdravi prezijou

    superkarma: 0 15.08.2005, 12:07:52
  19. avatar
    [106] svetluszka [*]

    pohodarka : To samí co tu píše jsme doma prožívaly ještě nedávno s tím rozdílem, že bydlíme v domku a ne v bytě, a že máti začala pít když otec onemocněl a pak zemřel, a ne že se s ním rozešla. Jinak to bylo ůplně stejný... motala se po baráku, do všeho se pletla a když jsem jí něco řekla, začala vyvádět.... Napsala jsem jen to, co myslím že podle mě pomůže,, u nás to tak vypadalo.

    superkarma: 0 15.08.2005, 11:45:26
  20. avatar
    [105] Kekka [*]

    Pokud nechcete investovat do vlastního bydlení, pronajměte si byt a od mámy se odstěhujte. Pak se uvidí, jestli vás u sebe chce a chytne se za hlavu. A udělej to rychle, než tomu tvému dojde trpělivost.

    superkarma: 0 15.08.2005, 11:35:29
  21. avatar
    [103] pohodarka [*]

    svetluszka: a ty vis uplne 100% jak to tam chodi, nebo sis to cele vyspekulovala podle jednoho clanku, kde je nam vysvtelen kratce jeden problem?

    superkarma: 0 15.08.2005, 11:30:56
  22. avatar
    [101] Pala [*]

    To mi připadá trochu moc pohodlné: O hypotéce si můžeme nechat zdát. Pokud vyděláváte, tak nevím proč. I kdybyste měli každý 8.000,- čistého (což nepředpokládám) tak vám určitě milion na hypotéku vyjde. A za to se určitě něco pořídí. Určitě lepší, než s mámou.

    superkarma: 0 15.08.2005, 11:23:30
  23. avatar
    [100] Juana [*]

    Matka mojí kamarádky ze základky byla alkoholička, začala chlastat údajně po rozvodu, jenže prý pila už předtím. Ani se nedivím, že ji ten chlap opustil. Kamarádka ji prý kolikrát tahala do postele a umývala ji, naštěstí měla pěknou páru a matka byla střízlík. Jenže kámoška neměla kam jít a hlavně se jí tehdy nikdo neptal, bylo to v 70. letech, to se dítě automaticky dávalo matce. Taky jsem ji párkrát na návštěve zažila, přišla ožralá už z práce.
    Tátova sestra taky chlastala, přitom měla doma manžela. Chlastala snad 20 let litr vína denně. Nedožila se ani důchodu, měla rakovinu kůže a nešla včas k doktorovi. Prostě vychlastanej mozek.

    superkarma: 0 15.08.2005, 11:19:15
  24. avatar
    [99] malenina [*]

    kemy: to je v pořádku, že jim matka vypomůže, když nemaj na rozhazování, ale aby nebyli jak mí známí, co chodí plakat k rodičům, že to a to si nemůžou do domácnosti dovolit a vždycky si na nějakou tisícovku (a že už jich bylo požehnaně). Pak k nim zajdou sem tam na oběd a za svoje peníze si koupí akorát značkové oblečení Já si prostě myslím, když se o sebe neumíš postarat sám, nezakládej rodinu

    superkarma: 0 15.08.2005, 11:12:24
  25. avatar
    [98] svetluszka [*]

    sarume: No ale když už spolu musej bydlet, tak by ji měli zapojit trošku mezi sebe. Připadá mi hrozně sobecký, že jediný co je Jitka ochotná s matkou sdílet, je kvartýr. "Ano maminko budeme u tebe bydlet, ale byly bychom nejraději, kdyby jsme tě celej den neviděli."

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:58:38

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [96] svetluszka [*]

    Myslím, že máti potřebuje pomoct. A asi jinou něž jí zatáhnout k psychologovi. Píšeš, že začala když jí opustil přítel.... zkus se vžít do její situace. Je sama a celý dny kouká na tebe a na tvýho manžela, jak si spolu spokojeně žijete v jejím kvartýru... závidí Vám. A tak pije. Potřebuje zabavit, věř mi , zažila jsem to taky. Máti pila skoro šest let. To, že se před ní zamknete nepomůže, ale jí bude ještě hůř a bude pít víc. Vím, že určitě chcete být jenom spolu a sem tam vzít mámu na večeři, do kina nebo aspoň na nákup je k nezaplacení.

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:45:52
  2. avatar
    [95] kemy [*]

    sarume:

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:42:30
  3. avatar
    [92] kemy [*]

    malenina: já ale neřikala, že oni nemaj finanční problémy. jasně, že maj, ale ona taky bere máma na tu holku pořád přídavky, tak proč by jí nekoupila něco k jídlu? oni na to jídlo maj, ale třeba si nemůžou dovolit nic moc. to jim právě koupí ta mamka. maj třeba prostě chleba, polívky a tak.

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:36:04
  4. avatar
    [89] kemy [*]

    Julča: já neřikam, že se nedá. jasně, že se dá. ale ceny sou tu menší, protože palty sou menší. já jenom pro představu. že třeba někdo z prahy, kdo má větší plat si třeba může myslet, že je to uplně v pohodě, protože bere taky víc.

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:32:00
  5. avatar
    [88] malenina [*]

    kemy: ať čtu jak čtu pořád mi vychází, že je mamka zásobuje jídle. a když nemám na jídlo, to není finanční problém

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:30:50
  6. [84] xenie [*]

    kemy: jak jsem psala v prispevku 72...na to fakt nepotrebuji plat 35 tis ani dohromady ... pri splatke 2.500 + inkaso + pojisteni, pocitam celkem max 6-7 tis mesicne, tj ve dvou kazdy 3,5 tis... to jde i z platu v Moste, ne ? rozhodne je to levnejsi nez pronajem, a navci ten byt bude jejich...

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:10:58
  7. [82] barborka1 [*]

    Lituju tvoji maminku, pije, protože ji něco chybí, možná cit, porozumnění, láska. S tebou taky nemá zrovna pohodu, oslovovat svoji maminku matko je vskutku úžasný. Počkej, až ti jednou řekne tvoje dítě, matko. Osypeš se z toho. Z tvého psaní čiší nenávist a sobectví. A taky souhlasím s Manx.

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:08:55
  8. avatar
    [80] Julča [*]

    kemy: já šetřím stavebko a nemáme ani zdaleka 35.000.Tak mi neříkej,že se z těchto peněz nedá platit hypotéka

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:07:24
  9. avatar
    [79] kemy [*]

    xenie: samozřejmě s tebou souhlasim, že to je lepší. ale jen chci podotknout, že to neni tak levný pro nás, kdo si nevyděláváme v praze. naši maj dohromady cca 35 000 měsíčně a to je u nás docela nadprůměrnej plat. tak to pak zas neni tak zadarmo, jak některý uvádíte.

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:04:54
  10. [78] xenie [*]

    Jitka Z: na pronájmy se vybodni, fakt za ně budeš platit víc než za hypotéku, navíc nebude ten byt nikdy Tvůj (váš) a kdykoli vás z něj můžou dostat ... při tak levných bytech jaké v Chomutově máte je s prominutím blbost nevzít si hypotéku a cpát prachy cizím lidem za pronájem...

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:02:09
  11. avatar
    [77] kemy [*]

    Manx:

    superkarma: 0 15.08.2005, 10:01:15
  12. avatar
    [76] kemy [*]

    malenina: čti pořádně: " sice kámošky mamka občas musí vybavit jejich 1 + 1 jídlem, ale jinak žádnej problém. taky se mi nezdá, že by měli problém s financema, pracujou-li od rána do večera."
    to, že nemaj problémy s financema sem myslela k jitce.

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:59:44
  13. avatar
    [73] malenina [*]

    Manx: přesně tak

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:52:03
  14. [72] xenie [*]

    jany: já se dívala jen na pronájmy, pokud byt ke koupi stojí fakt cca 200.000, tak rozhodně hypotéku ...navíc na ni budou dva, tak splátku cca 2.500 + inkaso lze celkem v pohodě zvládnout

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:51:25
  15. avatar
    [71] malenina [*]

    kemy: k 56.: opravdu nemají problém s financema, jen je občas někdo musí vybavit jídlem. Tak jsem se dlou nepobavila

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:50:34
  16. avatar
    [70] Julča [*]

    Manx: nikde to nefunguje,ale lézt jim do ložnice když ,to je silný .I když je dům její,tak je snad nějaká slušnost,ne

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:50:33
  17. avatar
    [68] Julča [*]

    jany: tak to jde.2+1 za 175.000,to je zadarmo.A ještě v centru.Do toho bych šla

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:49:03
  18. [64] xenie [*]

    Julča: to určitě, v tomto případě, že jsou tam tak drahé pronájmy, by určitě byla lepší hypotéka... jinak přesně dle psoledních vět v článku: nabídnout pomoc a podpořit máti, pokud odmítne, zařídit si hypotéku ...

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:40:28
  19. avatar
    [63] Julča [*]

    xenie: jedině tu hypotéku,třaky bych necpala peníze cizím lidem.To co jim dáš,tak si můžeš splácet

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:37:43
  20. avatar
    [62] Julča [*]

    Nenapadlo vás,že když tam bydlí,musely se dohodnout a určitě pomáhají mámě s placením výdajů na barák.Bydlet v baráku taky něco stojí a když se odstěhují,třeba to máma ani neutáhne.
    My jsme bydleli taky nějakou dobu u rodičů,a nikam jsme si nelezli.Přišli jsme na pokec, .Jinak i když jsme se respektovali,tak bydlet jinde je úplně něco jiného

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:35:56
  21. [61] xenie [*]

    no, ted jsem si dala na seznamu heldat byty v chomutove, naslo jen 2, a to : 1+1 za 10 tis. +energie a 2+1 za 15 tis+energie... to jsem teda netusila, ze tam jsou byty stejne drahe jako v Praze

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:35:11
  22. avatar
    [60] kubikm [*]

    a to jsi mamince nepřispívala na bydlení? to je divné...Navíc říkají, co je tam u vás volných bytů...co stavební spoření? překlenovací úvěr a do vlastního? Na co čekáte, byty se už dávno nepřidělují....
    a možná, až odejdete, maminka přestane pít...

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:32:48
  23. avatar
    [58] kemy [*]

    sarume: ty vole (k posledním větám)

    superkarma: 0 15.08.2005, 09:13:32
  24. avatar
    [56] kemy [*]

    jany: já sem ze žatce a ceny bytů sou tady relativně stejný. mam kámošku, který je 17, vy*rala se na školu, její kluk má taky základku a vydělává 7 000, ona eště nic. taky bydlí v pronájmu. sice kámošky mamka občas musí vybavit jejich 1 + 1 jídlem, ale jinak žádnej problém. taky se mi nezdá, že by měli problém s financema, pracujou-li od rána do večera.
    takže jituš, di do toho, mělas to udělat už dávno. s mámou jen tak nepohneš, ale určitě jí zkus nabídnout úpomocnou ruku znova a znova.

    superkarma: 0 15.08.2005, 08:59:09
  25. [55] Anai [*]

    Můj nevl. otec je alkoholik, občas má tyhle stavy (vlatně celý život), já s ním naštěstí bydlel jen 7 let s rodinou, bratři, ač hodně mladší celý život a nějak to zvládají... On jim totiž do jejich bytečků nechodí (je to dům 3x 2+1), takže to schytávaj jen když se s ním setkají na zahradě, nebo přijdou k němu domů, stejně tak švakrové. Ovšem ty jsem hodně obdivovala, že to zvládají. Přestože obě už bydlí jindě, NEBYLO to kvůli chování jejich tchána, zvládaly... Někdy jsou lidé hrozně fixovaní na rodný dům. Moje sestra se už 15 let stará o svého otce, s nímž bydlí v jedné vile (matka od něj utekla do Itálie), nadává, ničí jí to, ač otec není alkoholik ,ale jako umělec má zas jiné mouchy a je hrozně nepořádný, ovšem i když je často z toho na dně (třeba když jí otcovy najatí Ukrajinci zlikvidují zahradu), o přestěhování nikdy neuvažovala ani omylem, to prý by nepřežila!!!!

    superkarma: 0 15.08.2005, 08:56:09
  26. avatar
    [54] kemy [*]

    batka: proti tvojí vůli tě nemůže nikdo nikam nutit. ani do lěčebny, i když je vidět, že by jí bylo třeba. to se tak dělá jenom s bláznama. ty to neví, že se zbláznili a sou v blázinci.

    superkarma: 0 15.08.2005, 08:55:47
  27. avatar
    [53] Danuna [*]

    jany:ted jsem to psala pani ci slecna chce jen poradit.

    superkarma: 0 15.08.2005, 08:47:01
  28. avatar
    [51] Danuna [*]

    Tema se stocilo malinko jinam jak tady byva zvykem a opet se bude kamenovat ne pomahat

    superkarma: 0 15.08.2005, 08:45:02
  29. avatar
    [50] batka [*]

    jasně hypotéka je v pohodě. pracujeme s mužem oba na státním podniku a i když je to v Brně, tak plat hrůza a hypotéku dostanem milion + stavební spoření, takže na domeček to klidně je. nájem nebrat, cpeš peníze cizím lidem a navíc tě můžou kdykoli vykopnout. Jinak v tom léčení moc zběhlá nejsem, ale nechodí do protialkoholní léčebny lidi i proti své vůli? asi to musí někdo posoudit, ale myslím, že v tomto případě to nemusí být problém

    superkarma: 0 15.08.2005, 08:33:13
  30. avatar
    [46] elen-a [*]

    LenkaT.: taky si myslím, že v dnešní době není pro dva pracující problém získat hypotéku na vlastní bydlení, chce to oběhat banky mnohdy je to všechno jednoduchší, než kamarádi povídají.

    superkarma: 0 15.08.2005, 07:49:24

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme