Domácnost

Odpověď na otázku: je složení Persilu stejné pro různé země?

V minulém článku, kde jsme vám představili nový prací prostředek Persil Expert, jste diskutovaly o tom, zda je složení přípravků Persil stejné pro různé země Evropy. Požádala jsem zástupce firmy Henkel, aby nám zaslali své vyjádření. Zde vám je přinášíme.

Diskusi si můžete přečíst v tomto článku Nový Persil: Skutečný expert pro čistotu vašeho prádla

Vyjádření zástupců firmy Henkel:

PersilSpolečnost Henkel vyrábí značkové zboží nejvyšší kvality, a tu garantujeme ve všech zemích. Složení výrobků, které nabízíme na různých trzích, musí vždy respektovat potřeby, přání a zvyklosti místních spotřebitelů. Tento přístup jako jediný může zajistit, že jsou výrobky společnosti Henkel na všech trzích vnímány jako produkty nejvyšší kvality a mohou obstát ve velmi tvrdém konkurenčním boji. Přizpůsobení místním potřebám v oblasti praní prádla se odráží například v řešeních různých druhů skvrn, ve volbě různých druhů a intenzity vůní, nebo i v různých formách pracích prostředků (prášek, gel, tablety). Například prací prášek, který je vnímaný jako výborný v regionu jižní Evropy, kde je strava složena převážně z rajčatových jídel s vysokým podílem olivového oleje, by v zemi, kde je strava stále z velké části složena z uhlohydrátů (v České republice hlavně brambory, omáčky a další jídla založená na moučném základu), nedosahoval odpovídajícího pracího výkonu. A obráceně.

V České republice jsou spotřebitelům nabízeny ve všech segmentech vždy jen výrobky špičkové kvality maximálně respektující lokální specifika. Stejně tak je tomu v rámci celého regionu střední a východní Evropy, kam patří například i Rakousko, kde jsou tyto prací prášky vyráběny a k nám dováženy. Důkazem naší permanentní snahy o pozici lídra v oblasti kvality je mimo jiné fakt, že v regionu CEE společnost Henkel jako první a zatím jediná přistoupila k druhé fázi koncentrace pracích prášků, a to uvedením nové koncentrované varianty Persil Expert. PersilTímto krokem Henkel znovu nastavil zcela nové měřítko v rámci celého trhu a oblasti podnikání.

Henkel CR s r.o., Laundry & Home Care

 

   
02.02.2012 - Dům a byt - autor: Klára Křížová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [53] patrika-pata [*]

    Dammula — #52 Ok, moc děkuji za tvůj komentář a doporučení, možná ho zkusím také objednat.

    superkarma: 0 11.10.2016, 10:42:44
  2. [52] Dammula [*]

    Je to tento eshop https://www.topmarkt.cz/

    a prášek mám Dalli Med, je super, je to pro alergiky, astmatiky, citlivou pokožku Sml59

    1. na komentář reaguje patrika-pata — #53
    superkarma: 0 07.10.2016, 09:58:23
  3. [51] patrika-pata [*]

    Dammula — #50 Jo? A jaký eshop? A jaký třeba prací prášek doporučujete?

    superkarma: 0 13.09.2016, 07:56:50
  4. [50] Dammula [*]

    To s tou kvalitou z Německa je pravda. Já kupuji zásadně prací prostředky i čistící z eshopu, který má zboží výhradně z Německa a tu kvalitu, to prostě poznáte Sml22

    1. na komentář reaguje patrika-pata — #51
    superkarma: 0 09.09.2016, 14:23:20
  5. [49] lenča66 [*]

    Po přečtení článku by mě zajímalo, proč je v Německu Persil o dost kvalitnější než u nás .... že by Němci jedli ještě víc uhlohydrátů ?!

    superkarma: 0 12.02.2012, 20:50:42
  6. avatar
    [48] átéčko [*]

    A tak léta peru v Persilu. V gelovém. Jenže mu změnili parfemaci a přestal odstraňovat skvrny...

    Přemýšlím o jiné značceSml22

    superkarma: 0 07.02.2012, 08:23:21
  7. avatar
    [47] átéčko [*]

    enka1 — #4 secret — #5 Tím se rozumí, že pro nás je to ještě ok. Pamatuji se, jak jsem prala v prášku OMO. byl kvalitní a nedala jsem na něj dopustit. Pak najednou se kvylita změnila. Ale hodně! Napsala jse firmě, která jej vyrábí. Odepsali mi, že vylepšili složení, aby vyhovovalo spotřebiteli.

    Vylepšili - znamenalo, že změnili parfemaci, což by bylo to nejmenší. Prášek už neodstravil skvrny a zanechával na vypraném prádle skvrny... Takže OMOSml53

    superkarma: 0 07.02.2012, 08:21:32
  8. avatar
    [46] átéčko [*]

    Zunka — #38 V Polsku dostaneš koupit Persil originál. Ředěné aviváže si můžeš koupit i u nás, jinak lidé v PL nakupují, protože na trhu je zboží levné na polské obchody a butiky bohužel nemáme a tak srovnáváme naše-kvalitní s polským-nekvalitním, ale je to stejné jako bychom srovnávali věci z obchodu a z vietnamské tržnice....

    superkarma: 0 07.02.2012, 08:15:05
  9. avatar
    [45] marianaant [*]

    Je to smutné, ale nemáme stejnou kvalitu jak v západních zemích. Pěkně nás berou jako rozvojové země.Sml31

    superkarma: 0 05.02.2012, 17:38:11
  10. avatar
    [44] honzik101 [*]

    bohužel není a potraviny také

    superkarma: 0 04.02.2012, 20:15:29
  11. avatar
    [43] Hanďule [*]

    Bratr si vozí prací prášky z Německa a je to úplně o něčem jiném Sml22

    superkarma: 0 04.02.2012, 18:13:08
  12. [42] Moni123 [*]

    Napadá mě jen, když máme různé kvality potravin v různých zemích Evropy, zda opravdu jsou i různé ivality pracích prášků a nám do České republiky je distriuován ten horší....ale opravdu netuším a aktivně toto zjišťovat nebudu.

    superkarma: 0 03.02.2012, 20:27:40
  13. [41] Parka [*]

    V dnešní době žádný prášek není ten "náš". Všechny vyrábí díky globalizaci nadnárodní firmy. Na druhou stranu buďme rádi, že je takový výběr, prát v nejakým Tixu nebo co dřív bylo, to bych teda nechtěla.

    superkarma: 0 03.02.2012, 10:09:04
  14. [40] Rára [*]

    vmarta — #39 Nebudu to srovnávat, protože do Německa pro prášek nepojedu. Stačí mi, jak pere ten, co mám doma. A pere dobře, tak co řešit.

    superkarma: 0 03.02.2012, 07:58:43
  15. avatar
    [39] vmarta [*]

    klika — #16 ale ja s ním mam skušenosti..a fakt pere líp Sml80

    1. na komentář reaguje Rára — #40
    superkarma: 0 02.02.2012, 23:53:20
  16. [38] Zunka [*]

    Kdo z vás v tom cizáckým Persilu pere??? Sml37

    1. na komentář reaguje átéčko — #46
    superkarma: 0 02.02.2012, 20:07:33
  17. [37] tudlik [*]

    jithule — #22 To si ale vozíte ty ředěný aviváže z Polska ne??

    superkarma: 0 02.02.2012, 19:55:49
  18. [36] free [*]

    Tož abych zajela za hranice na persil... potom vám napíšu

    superkarma: 0 02.02.2012, 19:47:34
  19. [35] hu hu [*]

    Já na Persil nedám dopustit. Pere dobře, prádlo voní. Že jinde voní jinak? To přece není záruka lepší kvality praní. Kvůli tomu, že jsou pro nás horší Actimely tak nesemelu i ty ostatní věci, co fungují.

    superkarma: 1 02.02.2012, 18:56:39
  20. avatar
    [34] Maruna [*]

    Tohle je správná diskuze, už jsem se s tím setkala.Ano Persil z Rakouska byl lepší než náš.Maruška

    superkarma: 0 02.02.2012, 17:03:48
  21. [33] anina4 [*]

    kdoví jak to je, já stejně nemám porovnání, prášky do zahraničí kupovat nejezdím,takže nemohu srovnávat,ale ten co kupuji tady pere dobře

    superkarma: 0 02.02.2012, 16:44:16
  22. [32] gabagabag [*]

    Žofie — #14 je to komunismem-víte co, lidi,co prali v jelenovi berou jakýkoli tekutý prášek na praní jako dar a tak ho koupí, němec který je zvyklý na kvalitu by jim to hodil na hlavu hned.

    superkarma: 1 02.02.2012, 16:30:15
  23. [31] gabagabag [*]

    lidicka — #3 nechte si někdy dovézt německej a uviíte, že vám český lidi neuvěří, že perete v persilu-i jinak voní-líp

    superkarma: 1 02.02.2012, 16:26:49

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Gabka [*]

    Mám vyzkoušené, že Persil, co kupuju u nás v drogerii pere dobře. Nevím o jakých superlativech mluvíte, že by z Německa pral líp. A přiznám se, že kvůli momentální hysterii z včeješích zpráv, že jsou nějaký produkty pro nás horší tam pro něj nepojedu.

    ewa2305 — #27 Třeba v německu mají šunku naloženou v nějakým divným nálevu, co mi vůbec nechutná. takže to je věc názoru, jestli jsou potraviny jinde lepší nebo chutnější.

    superkarma: 1 02.02.2012, 15:24:34
  2. [29] IVECO [*]

    mám to vyzkoušené...bohužel ten z Rakouska nebo Německa  pere úplně jinak....

    superkarma: 0 02.02.2012, 15:05:25
  3. avatar
    [28] denkas [*]

    To sou věci! Ale,že mě to nepřekvapujeSml80

    superkarma: 0 02.02.2012, 14:10:34
  4. avatar
    [27] ewa2305 [*]

    poldinka — #24 100% souhlas, také raději sáhnu po prášku vyrobeném v Rakousku a i potraviny jsou úplně jiné, bohužel mnohem lepší a chutnější. Je to smutné, ale je to tak.

    1. na komentář reaguje Gabka — #30
    superkarma: 1 02.02.2012, 12:51:48
  5. avatar
    [26] majdis [*]

    Ano nechápu proč ale je to tak. Vozí mi kamarád prášek z Německa a stím naším se to nedá srovnat. Cítím se jako póvl...

    superkarma: 1 02.02.2012, 12:33:49
  6. [25] ivvoj [*]

    souhlasim do nemecka jiny do francie jiny sem to nejhorsi ve vsem

    superkarma: 1 02.02.2012, 12:22:41
  7. avatar
    [24] poldinka [*]

    klika — #16 kravina to není ty prášky jsou skutečně jiný a jinak perou.Též si občas radši dovezu.Zrovna tak jako potraviny co sem doveze evropská unie je jen to co oni by tam nikdo nekoupil.

    1. na komentář reaguje ewa2305 — #27
    superkarma: 1 02.02.2012, 12:07:14
  8. [23] eva truksova [*]

    mam dojem ze persil vyrabeny v nemecku byva mnohem kvalitnejsi

    superkarma: 0 02.02.2012, 11:41:56
  9. [22] jithule [*]

    to je to samé s avivážema. U nás mi přijdou ředěné a když dovezeme z německa tak jsou voňavé a hustší

    1. na komentář reaguje tudlik — #37
    superkarma: 0 02.02.2012, 11:28:58
  10. [21] Jala [*]

    Nebydlíme u hranic, takže prášky kupujeme u nás. Ale možná by osobní porovnání stálo za úvahu

    superkarma: 0 02.02.2012, 11:18:18
  11. avatar
    [20] hubajda [*]

    ita2004 — #19 presne tak

    superkarma: 0 02.02.2012, 11:01:08
  12. [19] ita2004 [*]

    Mám také zkušenosti, že dovezený prací prášek, je jaksi lepší a voňavější.Asi si za podřadnější kvalitu můžem sami, dle vyjádření managera se vše přizpůsobuje zvyklostem spotřebitele. Zřejmě dospěli k názoru, že nám to stačí. Sml22

    Komu ne, zajede si pro lepší kvalitu do Německa...

    1. na komentář reaguje hubajda — #20
    superkarma: 0 02.02.2012, 10:56:14
  13. avatar
    [18] verkaH [*]

    klika — #17 Tehdy pouze oznámili, že jde o manažera nadnárodního řetězce. Takže mohl mluvit o čemkoli. Z vlastní zkušenosti vím, že výrobky, které koupím v Německu (taky to neplatí 100%) jsou "lepší" než od shodné firmy u nás. Na to nepotřebuji testy......Sml22

    superkarma: 0 02.02.2012, 10:06:04
  14. [17] klika [*]

    verkaH — #15 Z jaký firmy byl? jednalo se o prášek na praní?

    1. na komentář reaguje verkaH — #18
    superkarma: 0 02.02.2012, 09:57:57
  15. [16] klika [*]

    vmarta — #13 Kvůli tomu že má prášek jinou vůni přece není horší ani lepší v praní. Já si myslím, že by si nedovolili mít tady horší prášek, proč by to dělali? Abysme kupovali něco jinýho než ten horší Persil? To je přece kravina.

    1. na komentář reaguje poldinka — #24
    2. na komentář reaguje vmarta — #39
    superkarma: 1 02.02.2012, 09:56:52
  16. avatar
    [15] verkaH [*]

    Není to dávno co jsem četla vyjádření nejmenovaného "západního" manažera, že pro nás (Čecháčky) je to, co k nám dováží až moc dobré....... Myslím, že jsme pro ně stále jen odbytiště podřadností....

    1. na komentář reaguje klika — #17
    superkarma: 0 02.02.2012, 09:36:55
  17. avatar
    [14] Žofie [*]

    aksuram — #9 Ne, ne, ne - vždyť tady vidíte, že nám píšou, že je to všude stejná super kvalita. Asi jsme blbí, nebo co... Nebo si to o nás asi myslejíSml31

    1. na komentář reaguje gabagabag — #32
    superkarma: 0 02.02.2012, 09:33:29
  18. avatar
    [13] vmarta [*]

    Tak to ne, z Rakouska prášek je kvalitnejší a má krásnou vůni..to mám vyskoušené Sml22

    1. na komentář reaguje klika — #16
    superkarma: 1 02.02.2012, 09:06:06
  19. [12] kockav [*]

    Nevěřím tomu ....

    superkarma: 0 02.02.2012, 08:55:19
  20. avatar
    [11] enka1 [*]

    jija — #10 Ani náhodouSml15

    superkarma: 0 02.02.2012, 08:52:55
  21. [10] jija [*]

    enka1 — #4 no přeci si nebudou kálet do vlastního hnízda, tys očekávala něco jiného?

    1. na komentář reaguje enka1 — #11
    superkarma: 0 02.02.2012, 08:41:59
  22. [9] aksuram [*]

    Prací prášky dovážene z Německa mají mnohem vyšší kvalitu

    1. na komentář reaguje Žofie — #14
    superkarma: 0 02.02.2012, 08:41:20
  23. [8] Stendy [*]

    V Německu je určitě vyšší kvalita Persilu než u nás.Sml24

    superkarma: 0 02.02.2012, 08:34:42
  24. avatar
    [7] Žofie [*]

    No to jsem ráda, pořád říkají, že pro nás se dělá horší kvalita. Tak teď už jsem klidná, to jsem moc ráda, že nám to vysvětliliSml30 

    superkarma: 0 02.02.2012, 08:06:34
  25. avatar
    [6] LudPa [*]

    Jsem si myslela, že se to nějak vědecky zdůvodní. Ten moučný základ může za všechno.

    superkarma: 0 02.02.2012, 07:47:50
  26. [5] murat [*]

    nechci si ani představit co se pod pojmem maximálně respektující lokální specifika skrýváSml28

    1. na komentář reaguje átéčko — #47
    superkarma: 0 02.02.2012, 07:34:30
  27. avatar
    [4] enka1 [*]

    Ha, ha teď sleduji Studio 6 - ty samé výmluvy, u nás horší Actimel - EU povoluje výrobcům respektování jiné chuti každého národa, maso.............Sml31

    1. na komentář reaguje jija — #10
    2. na komentář reaguje átéčko — #47
    superkarma: 0 02.02.2012, 06:59:32
  28. [3] lidicka [*]

    Myslela jsem, že prací prášky jsou stejné kvality všudeSml15

    1. na komentář reaguje gabagabag — #31
    superkarma: 0 02.02.2012, 06:16:08
  29. [2] kajinek [*]

    Taky peru v Persilu a teď zkouším tablety a jsem spokojená. Slyšela jsem, že ne. V jiných zemích jsou prý kvalitnější.

    superkarma: 0 02.02.2012, 01:44:03
  30. [1] Trefa [*]

    Trefa:persil znam vice jak 30let,nedam na nej dopustit,je vyborny.

    superkarma: 0 02.02.2012, 00:44:58

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme