Vztahy

Odhalila jsem pravdu. Už vím, proč trpí

Ve vsi se nic neututlá. A některé informace se k vašim uším donesou, i když o to vůbec nestojíte. Třeba pravda o týraném sousedovi. Vždycky jsem ho litovala. Ale teď už nebudu!

muž

Připadalo mi, že trpí neprávem. Že si z něj celá rodina, včetně dětí udělala otloukánka. Není dne, aby na jeho hlavu nepadaly nadávky, a možná i pohlavky. Lidé ve vsi si jejich „vztah“ dávají k lepšímu. Ale nikdo ho nelituje.

Dříve jsem jen tak útržkovitě zaslechla, že dal své děti do děcáku. Ale věřte lidským drbům. Nechtěla jsem se nikoho ptát, jak je to doopravdy. Stále jsem žila v domnění, že ten muž je chudák, že se oženil s takovou fúrií.

„Ano, je to fúrie, to nikdo nepopírá, ale dobře mu tak. Boží mlýny melou pomalu, ale jistě. To má za ty děti,“ rozpovídal se jeden manželský pár, který zná jeho příběh od začátku.

„Byl ženatý. Bydlel s manželkou tady v bytovce. Jenomže jí při prvním porodu „hráblo“, nějaká laktační psychóza nebo co. Léčila se na psychiatrii a doktoři jí doporučili, aby se raději o druhé dítě nepokoušeli. Neposlechli, a z dalšího porodu se už nevzpamatovala. Skončila ve „cvokárně“. O děti se tedy starali on a tchyně.  

No a v tu dobu si ho vyhlídla tady mladá, jeho současná žena. Byla svobodná matka a potřebovala někoho uhnat. Zkoušela to na ledaskoho, ale tenhle trouba jí naletěl. Lezla za ním do bytovky, a když chtěli mít klid, zavírali děti do sklepa. Dokážete si to představit?

Pak se vzali, jeho děti šly s ním, ale macecha si z nich udělala otroky. Když přišly ze školy, nedala jim ani najíst, a už makaly. Pak se to nějak domákla sociálka a chtěla mu děti odebrat. Když si pro ně přijeli, ječela mladá na celou náves: „Tak si je vemte, parchanty…“

A on, slaboch, nic neudělal. Kdyby nebylo jejich babičky, skončily by chuděrky v děcáku a on by pro ně nehnul prstem.

Ani nevím, jak děti skončily, když babička umřela, ale myslím, že žije už jen kluk. Ta holka byla taky nějak těžce nemocná…

Takže my ho vůbec nelitujeme a za ty děti mu to přejeme.“

Tenhle příběh mnou hluboce otřásl a dlouho jsem o něm přemýšlela. Ano, ten muž zaslouží opovržení za to, jak se zachoval ke svým dětem, a třeba i sám bere současný „očistec“ jako boží trest.

Čtěte také:

   
18.12.2012 - Láska a vztahy - autor: Dana Haklová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [55] blaschkepavla [*]

    odsoudit je velmi jednoduché Sml15.Ale pochopit???To už je těžší.Já raději nesoudím Sml22

    superkarma: 0 31.12.2012, 14:20:00
  2. avatar
    [54] datura [*]

    Sousedi to vědí vždycky nejlíp, jen on sám ví, jak je to doopravdy, tak proč se o to vůbec zajímat.

    superkarma: 0 30.12.2012, 19:01:13
  3. [53] Roland [*]

    Nemám právo soudit.

    superkarma: 0 28.12.2012, 20:22:08
  4. avatar
    [52] nelysek [*]

    Snažím se lidi nesoudit podle vyprávění ostatních, člověk nikdy nemůže vědět co je pravda a co ne pokud není jedním z aktérů příběhu nebo aktéry alespoň nezná.

    superkarma: 1 27.12.2012, 23:32:06
  5. [51] kathrina17 [*]

    Těch dětí je mi opravdu moc líto. :(

    superkarma: 0 22.12.2012, 12:29:08
  6. avatar
    [50] saruz [*]

    chudáci děti, je mi jich líto Sml15

    superkarma: 0 18.12.2012, 23:11:46
  7. avatar
    [49] kqkkatka [*]

    Sml79nuž mal to i tažké 

    nebudem to súdit

    superkarma: 0 18.12.2012, 23:02:34
  8. [48] V19 [*]

    Vlaďka Husárová — #28 tiež si myslím to isté

    superkarma: 0 18.12.2012, 22:35:07
  9. [47] jithule [*]

    nesoudím

    superkarma: 0 18.12.2012, 20:38:38
  10. avatar
    [46] paníliška [*]

    Lukáš Čejka — #30 Sml67

    superkarma: 0 18.12.2012, 19:33:09
  11. avatar
    [45] paníliška [*]

    Rikina — #3 Chtěla jsem napsat něco podobného, vystihla jsi to naprosto přesně. Sml67 Řekla bych, že nikdo nemáme právo soudit, nebyli jsme v jeho kůži a víme houby. Ale to by zase nebyla žádná senzace pro pavlač, že?

    superkarma: 0 18.12.2012, 19:09:30
  12. [44] free [*]

    U nás v sousedství žili manželé, dvě hezké děti a už i dvě vnoučata.  Když měla žena nezaviněnou autonehodu a zůstala na vozíku, muž od ní do půlroku odešel.  Znám dobře dceru, moc se na otce zlobí.  Nechal je ve štychu, když nejvíc potřebovali oporu... hold slaboch.

    superkarma: 0 18.12.2012, 18:51:21
  13. [43] IVECO [*]

    " nechávám na bohu, ať soudí naše viny" kdoví jak to bylo.....

    superkarma: 0 18.12.2012, 18:51:14
  14. avatar
    [42] SNÍŽEK [*]

    tohle se dětem nedělá Sml31

    superkarma: 0 18.12.2012, 18:05:12
  15. [41] MaVy [*]

    to mohlo být klidně i jinak,asi je slaboch a člověk slabý se nechá ovládat,...přát mu utrpení?Sml23 to snad ne

    superkarma: 1 18.12.2012, 17:50:08
  16. [40] dadma [*]

    Asi je vinen, že se nepostaral o svoje děti,ale znáte to.Mladá ženská a navíc mrcha,když chce něčeho dosáhnout, tak toho dosáhne a někteří chlapi jsou měkoty.Napřed přemýšlí něčím jiným než mozkem a pak již je pozdě.

    superkarma: 0 18.12.2012, 17:35:49
  17. avatar
    [39] daska59 [*]

    Nesoudím, když osoby neznám osobně. On si každý ten svůj příběh přibarví a jedna paní povídala.... tomu už dávno nepřikládám velkou váhu Sml80

    superkarma: 0 18.12.2012, 16:48:23
  18. avatar
    [38] kapkamore [*]

    strašný příběh, hudinky jeho děti..

    superkarma: 0 18.12.2012, 16:37:57
  19. [37] jerenika [*]

    Nemůžu soudit, kdoví jak to doopravdy bylo...

    superkarma: 0 18.12.2012, 16:24:46
  20. avatar
    [36] zsuzsika [*]

    lituji ty dětiSml22

    superkarma: 0 18.12.2012, 14:33:13
  21. avatar
    [35] Judo [*]

    K tomu není co dodat,ode mne Sml15bez komentáře

    superkarma: 0 18.12.2012, 13:30:46
  22. avatar
    [34] ladouch [*]

    Rozhodně bych ho nezatracovala, neměl to lehké a asi ani mít nebude.Sml23Sml23

    superkarma: 0 18.12.2012, 12:47:17
  23. [33] magic11 [*]

    do toho nikdo zvenčí nevidí, co je pod pokličkou, lidé soudí jen podle řečí, ale na to se nesmí dát.

    superkarma: 0 18.12.2012, 12:39:13
  24. avatar
    [32] ekleinovka [*]

    Nesoudím ho, nevím , co se opravdu odehrávalo. Ono je to tak... Jedna řekne, druhá

    Překroutí, třetí přidá.... A je z toho případ.

    Manipulátorství vidím u jeho nové paní.....on je slabá povaha.... Tihle lidi se zpravidla neumí bránit....

    Omlouvám se za chyby, píšu z mobilu a prd vidím

    superkarma: 0 18.12.2012, 12:08:26
  25. avatar
    [31] migulka [*]

    Rikina — #3 souhlasím s tebou pěkně jsi to shrnula a máš pravduSml22Sml22Sml22

    superkarma: 0 18.12.2012, 11:46:28

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Lukáš Čejka [*]

    Vim, ze budu zase za stouru a rejpala, ale pokud v jeho pripade jde tedy o Bozi mlyny, Bozi trest ap., pak logicky i to protivenstvi, co se stalo detem byly take nejake Bozi mlyny, Bozi trest, jen v clanku neni uvedeno za co.Sml32 Sml80

    Ja bych do lidskeho svinstva netahal zadneho Boha.

    Ostatne z clanku je zrejme, ze jak deti, tak ten pan se stali obeti nevybiraveho jednani jedne a tytez osoby, dokonce podle popisu stejneho, nebo velice podobneho jednani.

    Pokud si nekdo trest zaslouzi tak ten kdo to zpusobuje a ne ten kdo je obeti takoveho jednani. To ze se pan neumi branit a vzdorovat je spis politovanihodne a stejne jako se nedokazal zastat svych deti se zjevne nedokaze branit ani sam. Sml80Sml24

    1. na komentář reaguje paníliška — #46
    superkarma: 3 18.12.2012, 11:15:14
  2. [29] Vlaďka Husárová [*]

    margot — #24 A já tam byla i zamčená.

    Zapomněla jsem si klíče od baráku. Vlezla jsem domů oknem, jako že projdu do domu sklepem a hle, sklep zamčený taky.

    superkarma: 0 18.12.2012, 10:23:05
  3. [28] Vlaďka Husárová [*]

    Zaslouží si opovržení? To snad ne. Houby víme, jak to bylo a co si on prožil.

    Na vině jsou všichni, kdo věděli o týrání a nezasáhli.

    1. na komentář reaguje V19 — #48
    superkarma: 0 18.12.2012, 10:21:12
  4. avatar
    [27] hubajda [*]

    margot — #23 to stejne aj ja bych nemohla kamaradit neco podobneho zrovna resim dcera ma kamaradku a ma blaznive rodice a nejvice doplaci na to ona a jeji mala sestra co se deje v te rodine je hruza dle aspon vypraveni dcery vcera dosla do skoly a na obouch tvarich mela modriny pry spadla na kliku matka nechodi do prace jen beha s babickou po meste doma nevari ani nepece a je hrozne naladova ja kdyz ji te divence neco dam na prilepseni tak ji to doma vemou a to aj obleceni

    superkarma: 0 18.12.2012, 10:18:53
  5. avatar
    [26] Ivásek [*]

    a vono to všechno je z důvěryhodných zdrojů, že?

    superkarma: 0 18.12.2012, 10:16:07
  6. avatar
    [25] hubajda [*]

    kristagg — #11 to je neco hrozneho tez ani nechapu jak muze porodit zdrave dite a dat ho do igelitky a pak zahodit do kere

    superkarma: 0 18.12.2012, 10:12:35
  7. avatar
    [24] margot [*]

    jo, dokázala bych vyprávět o tom, jak jsem byla i já hodiny zavíraná ve sklepě.. ono hodně záleží na tom, jak se co podá. mě tam třeba kolikrát poslali pro sklenice/kompot/přiložit do kotle a já se tam zasekla ve hrách, že doma zatím začali šílet něco o únoscích... babi děda měli ve sklepě učiněné království - a což teprve půdaSml29

    1. na komentář reaguje Vlaďka Husárová — #29
    superkarma: 0 18.12.2012, 09:10:30
  8. avatar
    [23] margot [*]

    hubajda — #2 myslela jsem to jinak, ale to neva.

    na každý pád, proč celá vesnice neodsuzuje i jeho ženu? musela o tom vědět, zřejmě tomu nijak nebránila, pro mě by byla spoluviník. a přát někomu cokoli zlého s pocitem zadostiučinění "konečně na něj došlo", z pěkně zaprdeleného domácího teploučka? mno, s někým takovým bych nechtěla kamarádit.

    1. na komentář reaguje hubajda — #27
    superkarma: 0 18.12.2012, 09:07:13
  9. avatar
    [22] jiti [*]

    chudáci děti. Ovšem vykopnout furii může kdykoliv Sml16.

    superkarma: 0 18.12.2012, 08:40:54
  10. avatar
    [21] ToraToraTora [*]

    Styl, kterým to dotyčná v přímé řeči podává svědčí o její lidské malosti a pomlouvačnosti. Neví nic, ale vlastně všechno. A všichni si ti zasloužili. No jo, sousedův talíř je vždycky nějak zajímavější než ten vlastní. Koukám jen,že evoluce nezbavila ženu, byť moderní a vzdělanou, potřeby pavlače.

    superkarma: 5 18.12.2012, 08:21:36
  11. avatar
    [20] delfi.na [*]

    politováníhodný trouba .. bohužel i takoví se najdou

    superkarma: 0 18.12.2012, 08:18:14
  12. avatar
    [19] vmarta [*]

    těžko soudit když člověk nezná okolnosti blíž

    superkarma: 0 18.12.2012, 08:08:12
  13. [18] honzule8 [*]

    to se těžko soudí, nebydlela jsem s nimi

    superkarma: 0 18.12.2012, 07:32:57
  14. [17] step1 [*]

    Nemohu posoudit, nebyla jsem u toho.

    superkarma: 0 18.12.2012, 07:25:39
  15. avatar
    [16] lenig [*]

    život je pes....znám bohužel více rodin, kde je někdo týrán a třeba si ani nechce nechat pomoci, odmítá ji, což nechápu...ale když dospělá žena odmítá pomoc druhých, je to v podstatě její věc...ovšem nesnáším, když někdo týrá dětiSml68

    tady v tomto příběhu - těžko říct, jak to je doopravdy Sml80

    superkarma: 0 18.12.2012, 07:21:03
  16. avatar
    [15] blesksoft [*]

    to mně na děti nikdo nesmí ani křivě podívat jinak jsem hodně zlá Sml24

    superkarma: 0 18.12.2012, 07:20:57
  17. [14] Trefa [*]

    TRefa:je to velice smutny pribeh.

    superkarma: 0 18.12.2012, 07:09:12
  18. avatar
    [13] Kytinkak [*]

    smutný příběh před vánocemi Sml80Sml68

    superkarma: 0 18.12.2012, 06:49:49
  19. avatar
    [12] tajnostii [*]

    Je to nějaké zamotanéSml22

    superkarma: 0 18.12.2012, 06:46:33
  20. avatar
    [11] kristagg [*]

    Co k tomu říci? Přiostřit zákony a trestat, trestat .... Ale když čtete, že zabila dítě (při smyslech) a dostane podmínku .....

    1. na komentář reaguje hubajda — #25
    superkarma: 0 18.12.2012, 06:24:23
  21. avatar
    [10] Věrulinka [*]

    Nevím, zdá se mi to nějaký divný Sml15, jak to opravdu je, ví on Sml15

    superkarma: 0 18.12.2012, 06:23:14
  22. avatar
    [9] LudPa [*]

    Rikina — #3 Hezky shrnuto, souhlasím.

    superkarma: 0 18.12.2012, 06:20:37
  23. [8] lidicka [*]

    No nevím, ale je to jen agentura JPP, kdoví jak to skutečně bylo a je.Sml80

    superkarma: 0 18.12.2012, 05:54:31
  24. avatar
    [7] gerda [*]

    Rikina — #3 velmi rozumný názor, nic není černobílé.Sml67

    superkarma: 0 18.12.2012, 05:42:31
  25. avatar
    [6] tepito [*]

    Tak nějak nechápu,když to okolí tak dobře ví, tak proč v případě těch dětí nezasáhlo? Kdyby to byl dobrý chlap,tak se vyprdne na ženskou a stará se o děti.

    superkarma: 0 18.12.2012, 05:26:17
  26. avatar
    [5] Jindriska8 [*]

    Kdo ho vlastně týrá!Současná manželka a její děti!

    Jestli bydleli v bytovce a děti zavírali do sklepa,tak o tom lidi věděli a měli hned zasáhnout!Sml22

    superkarma: 0 18.12.2012, 01:27:42
  27. avatar
    [4] Eva_CZ [*]

    Rikina — #3 Sml67

    superkarma: 0 18.12.2012, 01:20:43
  28. [3] Rikina [*]

    Sml80 A tohle nejsou drby? Ten manželský pár u toho všeho byl, že to tak dobře vědí? Pokud ano, proč třeba nehnuli prstem oni, a nechali nevinná dítka trpět? Sml80 No a i kdyby to čirá pravda byla, tak si to sečtěme - tomu chlapovi se zbláznila manželka, a zůstaly mu na krku děti, z toho jedno možná postižené, musel se postarat a ještě k tomu s tchyní. To není moc záviděníhodný osud. Leckdo by se zbláznil taky. Možná doufal, že mu nová manželka pomůže unést všechny starosti. Vybral si asi špatně, ale otázka je - měl z čeho? Zástupy zájemkyň mu asi za dveřmi nepostávaly. A potom už bylo pozdě. Takové věci se dějí běžně - kolik ž-in tady psalo příběhy o tom, jak si špatně vybraly a žily mnoho let s muži, kteří jim ubližovali, i jejich dětem. Ovšem ženu politujeme a chlap je slaboch, že. Podle mne si opovržení nezaslouží. Už vůbec ne od lidí, kteří z nešťastného života druhých mají zábavu a "dávají to k lepšímu". Sml68

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #4
    2. na komentář reaguje gerda — #7
    3. na komentář reaguje LudPa — #9
    4. na komentář reaguje migulka — #31
    5. na komentář reaguje paníliška — #45
    superkarma: 7 18.12.2012, 00:59:29
  29. avatar
    [2] hubajda [*]

    margot — #1 ne jen deti jeho ne vubec to nechapu jak to muze nekdo udelat chudaci deti ja bych do toho sklepa zavrela oba jeho aj ju

    1. na komentář reaguje margot — #23
    superkarma: 0 18.12.2012, 00:24:54
  30. avatar
    [1] margot [*]

    a do toho sklepa zavírali jen jeho, nebo i její děti?Sml57

    1. na komentář reaguje hubajda — #2
    superkarma: 0 18.12.2012, 00:15:20

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme