Bulvár

Odboráři, děkuji vám!! Čtenářka Vlastka

Pozorně si přečtěte názor čtenářky Vlastky. Mluví o nich a o nás. I o tom, že se těšila do důchodu.

Krásné ráno.
Můj názor ohledně stávky.
Plně s ní souhlasím, byla bych i pro ještě razantnější.Ale třeba ještě bude.Věřím,že odboráři neustoupí.Oni totiž stávkují opravdu za nás za všechny,protože to,co z nás dělá naše „slavná“vláda,to už je nehorázné.
Jak si můžou dovolit a zejména pan Kalousek tvrdit,že každý občan dluží cca 130 000 Kč.Oni to „promrhali“,oni jsou za to zodpovědní,všichni přeci známe jejich kauzy .Ať je každý odpovědný za své činy i tam „nahoře“,jako musí být „ti dole“.Jenže oni chtějí,aby jsme jejich nezodpovědné chování dopláceli my.Nám budou snižovat důchody,mateřskou,brát porodné,platit za lékařskou péči,zvyšovat DPH...,jenom aby z nás zase dostali prachy.Prachy,prachy,aby oni dál mohli rozhazovat.
Držím palce odborářům,i když to nejsou jenom oni,ale oni mají největší sílu a moc něco dokázat.
Ještě poznámku k odchodu do důchodu.Oni tam můžou sedět do 70ti i déle.Ale opravdu pracující člověk ne.Mě je 58,dělala jsem ve fabrice,jsem čerstvě v důchodu a už jsem toho měla dost.Manžel dělá celý život v lese s pilou a má už toho také „plné kecky“.A to má ještě 3 roky do důchodu.
Odboráři, děkuji vám !!
Vlastka

Pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven.


Děkuji vám, Vlastko, za váš názor. Nesouhlasím s ním, ale máte právo jej u nás vyjádřit! Za mne odboráři tedy určitě nemluví...

  • A co si o stávce myslíte vy?
  • Stávkovala jste někdy?
  • Souhlasíte se stávkou, nebo ne? Proč?
  • Stávka vás nezajímá? Pobavte nás tím, co baví vás…
  • Udělejme si krásný oddychový den.

redakce@zena-in.cz

Nejzajímavější příspěvek odměním sladkostmi dle vašeho výběru. Tak vzhůru do psaní, focení a posílání…

   
16.06.2011 - Příběhy - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [169] kobližka [*]

    Eva_Fl — #164 Díky za info.Věřím,že to tak u vás chodí u zubaře.Jednou jsem poslouchala českého zubaře,co už leta žije a pracuje ve Švýcarsku a ten se divil,že u nás se stále ošetřuje bez anestezie,on že by si nedovolil svému pacientovi způsobit bolest.No jo,co se dá dělat,jsme v Čechách....

    superkarma: 0 17.06.2011, 21:07:01
  2. avatar
    [168] átéčko [*]

    Lukáš Čejka — #167 Ten blogař mi píše z dušeSml22

    superkarma: 0 17.06.2011, 13:35:01
  3. avatar
    [167] Lukáš Čejka [*]

    átéčko — #166 pro me to prekvapenim neni, tezko na demonstraci odboru ocekavat nejake intelektualni elity Sml54

    1. na komentář reaguje átéčko — #168
    superkarma: 0 17.06.2011, 11:22:21
  4. avatar
    [166] átéčko [*]

    http://makovsky.blog.idnes.cz/c/196844/Jak-jsem-potkal-luzu.html

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #167
    superkarma: 0 17.06.2011, 07:24:07
  5. avatar
    [165] átéčko [*]

    Lukáš Čejka — #153 Ta fabrika je v Hranicích na Moravě a už dlouho je na prodej!!!

    superkarma: 0 17.06.2011, 06:59:22
  6. avatar
    [164] Eva_CZ [*]

    kobližka — #135 spravit stoji okolo $500, vymenit za novej stoji litr. Spousta zamestnancu velkych firem ma pojistku. Plati jim ji zamestnavatel. Ja uz si neplatim nic, jelikoz pojistka + doplatky me vysly draz, nez platit si cash. Ale u zubare nejen nic neboli, je tam krasne prostredi, pecuji o tebe jako o princeznu a jsou laskavi. Jsi totiz jejich zakaznik. Sml67

    1. na komentář reaguje kobližka — #169
    superkarma: 0 16.06.2011, 23:26:00
  7. avatar
    [163] Eva_CZ [*]

    Blueberry — #133 Sml67. Jo. Takze to neni v materske a porodnem a ....... Sml58

    Koblizko, statistiky platu v ruznych statech  profesich si muzes vygooglovat.

    superkarma: 0 16.06.2011, 23:21:53
  8. avatar
    [162] Lukáš Čejka [*]

    haluška — #161 na tomhle se schodnu snadnoSml16

    superkarma: 0 16.06.2011, 23:07:47
  9. avatar
    [161] haluška [*]

    Lukáš Čejka — #160 Sml59huráá a môžem isť pokojne spať s vedomím, že aspoň v niečom sa zhodnemeSml52

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #162
    superkarma: 0 16.06.2011, 23:05:32
  10. avatar
    [160] Lukáš Čejka [*]

    haluška — #158 ja jsem samozrejme pro zruseni vsech benefitu pro poslance - neni duvod aby je meli

    haluška — #159 ano - a nejspis by to umoznilo i to hrazeni, aspon castecne, nakladu na lecbu alkoholiku atp. z jejich kapsy

    1. na komentář reaguje haluška — #161
    superkarma: 0 16.06.2011, 23:03:17
  11. avatar
    [159] haluška [*]

    Lukáš Čejka — #157 Lenže v tom vládnom návrhu je to už inak.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #160
    superkarma: 0 16.06.2011, 23:00:30
  12. avatar
    [158] haluška [*]

    Lukáš Čejka — #155 Inde, pod iným článkom píšeš o železničiaroch a zrušení benefitov. Spravodlivé by bolo, ak zrušiť benefity, tak všetkým. O rušení výhod štátnym zamestnancom. súhlasím, ale potom poslanci sú čo? Tebe prispieva zamestnávateľ na cestovné, dokonca lietadlom?Máš asistenta?Vo vašom bufete sú komodity za nákupné veľkoobchodné ceny?Dostávaš od neho ošatné?A aký berieš príspevok na reprezentáciu?Sml58 A takto by sa dalo ešte pokračovať a to sa určite všetky ich výhody neprevalili.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #160
    superkarma: 0 16.06.2011, 22:59:31
  13. avatar
    [157] Lukáš Čejka [*]

    haluška — #156 u nas je operace kloubu normalne hrazena, jedine kdyz ma clovek hodne pres vahu tak mu to neudelaj, dokud nezhubne - protoze nemuzou - protoze by ho nelecili ale poskodili, ten kloub by nevydrzel

    myslim ze i lecba cukrovky je hrazena z pojisteni

    u nas je to zatim vsechno tak, je to dane ustavou

    doplatky jsou jen u leku

    1. na komentář reaguje haluška — #159
    superkarma: 0 16.06.2011, 22:52:41
  14. avatar
    [156] haluška [*]

    Lukáš Čejka — #155 no, hej, ale aj cukrovka a obezita sú vedené ako choroba  celosvetovo a z poistenia ti na lieky a operáciu kľbov prispievať nebudú. Aj jedno aj druhé si spôsobíš sám, tak by mal byť teda aj jeden meter, nie?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #157
    superkarma: 0 16.06.2011, 22:41:58
  15. avatar
    [155] Lukáš Čejka [*]

    haluška — #154 alkoholismus je vedeny jako nemoc - celosvetove- takze to budou muset hradit z pojisteni Sml80

    1. na komentář reaguje haluška — #156
    2. na komentář reaguje haluška — #158
    superkarma: 0 16.06.2011, 22:33:04
  16. avatar
    [154] haluška [*]

    átéčko — #150 Tak a teraz si mi pripomenula ďaľšiu dieru. Napríklad teraz ti nepošlú sanitku, ak zavoláš, že ideš rodiť. Z centra 155 počuješ dopravte sa čo najskôr do nemocnice. Onko pacienti, poúrazoví pacienti , pooperační si musia dopravu zariadzovať na vlastné triko, ale alkoholici , ktorí sú vedení v dennom liečebnom ambulantnom programe sú zvážaní do nemocnice zadara sanitkami a sú  na ich liečenie vynakladané obrovské prostriedky zo spoločnej pokladnice. To isté sa týka aj narkomanov. Ak si mám platiť komplet liečbu o chrup, ktorý som zanedbávala nečistením, tak chcem, aby si to platili aj oni, pretože túto závislosť a stav, v ktorom sú, si zavinili oni. Ako prídem k tomu, že alkoholikovi bude poskytnutá operácia pečene a žalúdka zničená alkoholom a ja chodím zo synom už dva roky každú chvíľku na pohotovosť so slepákom a ešte ho tam má, pretože mu to vždy rozoženú buď nejakou injekciou, alebo ľadom.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #155
    superkarma: 0 16.06.2011, 22:29:02
  17. avatar
    [153] Lukáš Čejka [*]

    haluška — #152 Ty ruzne investicni pobidky jsou vubec kapitola sama pro sebe. Pamatuju jednu akci, kdy slo o nejakou tovarnu na obrazovky - bohuzel na stare CRT v dobe kdy uz se zacinaly rozjizdet ruzne ploche obrazovky. Tenkrat tam dokonce chteli vyvlastnovat nejake pozemky, aby se to mohlo uskutecnit. No a ta fabrika skoncila asi do dvou let, protze proste cas toho co vyrabela uz minul. Nevim jestli je to k smichu, nebo k placi, tak sem dam oba Sml15Sml16

    1. na komentář reaguje átéčko — #165
    superkarma: 0 16.06.2011, 22:25:35
  18. avatar
    [152] haluška [*]

    Lukáš Čejka — #149 však, to je to, čo si mal vyčítať medzi riadkamiSml30, ľudia sú tu ešte málo nas*aní. Ešte riešia kde, čo iné a ny stávku takú generálnu, ečte nedozrel čas.

    Nemyslite si, že som ľavičiarka. Sama seba radím medzi stredopravý smer, ale niektoré opatrenia vlády sa mi naozaj nepáčia.

    Príklad. Japonskí majitelia našej firmy, nám tvrdia, že nepoznajú termín trinásty plat, keď mesiacov v roku je len 12. Pochopila, by som to, ak by na druhej strane nevyužívali niekoľkoročné daňové prázdniny.

    Daňové prázdniny- chápem, chceme pritiahnuť kapitál, lenže koľkí z tých investorov po uplynutí tohto obdobia zostávajú a prinášajú peniaze do nášho systému? Málo, to radšej predajú fiktívne firmu sami sebe pod iným názvom a veselo sa zasa ide na daňové prázdniny. Jedna z mnohých dier v legislatíve, ktorá nás všetkých oberá o peniaze, ktoré by mohli pomôcť štátnemu rozpočtu, ale tým sa vláda, parlament a senát nezaoberajú. Škoda.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #153
    superkarma: 0 16.06.2011, 22:18:34
  19. avatar
    [151] átéčko [*]

    Lukáš Čejka — #149 V tv bylo, že lidi šli rovnou k vodě, nenamáhali se čekat na nějaké spoje. Stávka po česku.

    Myslím, že to bylo zbytečné, stál oto moc peněz a nic se nevyřešilo.

    superkarma: 0 16.06.2011, 22:04:44

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [150] átéčko [*]

    haluška — #148 My máme čtyřpokoják teď. Syna operovali až po revoluci.

    Nelíbí se mi kouření nikde, natož v parlamentu. Já bych do práce kuřáka nevzala a jsem pro, aby pracovali o hodinu déle. Sama jsem s kuřáky pracovala. Nepracovali nikdy na 100% Dokonce bych jim neposkytovala stenou léčbu jako nekuřákům. Kouření je vědomé poškozování zdraví své i lidí v okolí.

    Nejsem ani pro to, aby měli v parlamentu levnější bufet. K tomu nevidím důvod.

    Nejsem ani pro režijní průkazky. Práce se má platit penězi.

    1. na komentář reaguje haluška — #154
    superkarma: 0 16.06.2011, 22:02:53
  2. avatar
    [149] Lukáš Čejka [*]

    haluška — #148 ja nevim kolik toho ukazala verejnost - ta ucast na demonstracich byla vyslovene slaba, to na fotbal tu chodi vic lidi, v podstate se jich seslo zhruba tolik, kolik o den drive v metruSml80 

    a pokud jde o stavkujici - tak v odborech je celkem asi 150 tis. clenu a kolik jich dneska stavkovalo? Pritom provedeni stavky u nas je tak snadne.Sml80

    Takze mi to neprislo, ze by odbory pro svuj napad pro poradani te akce ziskaly nejakou drtivou podporu. Sml24

    1. na komentář reaguje átéčko — #151
    2. na komentář reaguje haluška — #152
    superkarma: 0 16.06.2011, 22:00:36
  3. avatar
    [148] haluška [*]

    átéčko — #48 mali sme 4 izbák- štátny, nájomné +inkaso dohromady cca 500 Kčs. A syna s vrodenou kombinovanou vadou nám operovali dva krát. Raz v Motole a druhý raz v Bratislave. Prvý krát mal 4 roky druhý krát 15 a nikdo nikdy nevyjadril pochybnosť o vykonaní operácie a návratnosti tejto investície.

    Stávku podporujem ako takú. Viem, že sa ňou nič nevyrieši. Od toho sú jednania, ale verejnosť ukázala, že navrhnuté opatrenia vlády sa im nepáčia a vláda by mala porozmýšľať aj o iných variantách.

    Mmch, vám sa páči, ako si niektorí poslanci plnia svoje pracovné povinnosti v parlamente? Niektorí sú v bufete, iní na cigaretke v kuloároch, niektorí si čítajú noviny a iní zasa spia. Môžete si to vy v pracovnej dobe dovoliť?

    Tu by nepomohla ani výmena vlády +celé osadenstvo parlamentu, tam by pomohlo hodiť asi len bombu a zašať odznovu a s novými ľuďmi. Lenže, kde takých, ktorí by nekradli zobrať?Neverím, že tu u nás v Česku by sa nejaký našiel.

    A stále hovorím, že tu ešte nie je až tak zle, pretože ľudia vykrikujú len od piva a skutek - utek. Až ten pohár pretečie, tak to potom bude asi sado-maso

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #149
    2. na komentář reaguje átéčko — #150
    superkarma: 2 16.06.2011, 21:48:44
  4. avatar
    [147] átéčko [*]

    Tak jsem se spletla. je mi to líto

    superkarma: 0 16.06.2011, 21:43:32
  5. avatar
    [146] Lukáš Čejka [*]

    átéčko — #144 neumim, skutecne si sem jisty, ze to jak plnim sve pracovni ukoly je jen zalezitosti toho, kdo si praci u me objedna a moji Sml24

    superkarma: 0 16.06.2011, 21:38:14
  6. avatar
    [145] kobližka [*]

    Alka1 — #143 Já mám dojem,že by si to ani ze své pozice neměli dovolit.Něco jiného je napsat svůj názor (a na ten mají právo i oni),ale jak tak pozoruju,vesměs všechno zesměšní,shodí a mají zřejmě pocit,že oni mají ve všem jasno.To mě trošku mrzí.

    superkarma: 0 16.06.2011, 21:35:02
  7. avatar
    [144] átéčko [*]

    Lukáš Čejka — #141 Není, umíš to lípSml22. Ať si kvůli blbé stávky neudělá o tobě špatný obrázek, ty jsi fajn kluk a on ona je skvělá holka. Kvůli blbosti se tady pohádáme!

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #146
    superkarma: 0 16.06.2011, 21:34:41
  8. avatar
    [143] Alka1 [*]

    kobližka — #138 Všimla jsem si, že podobným stylem "diskutují" někteří redaktoři se svými čtenářkami, které mají odlišné názory...Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #145
    superkarma: 0 16.06.2011, 21:26:41
  9. avatar
    [142] kobližka [*]

    Lukáš Čejka — #141 Omluvu beru Sml67

    superkarma: 0 16.06.2011, 21:24:45
  10. avatar
    [141] Lukáš Čejka [*]

    kobližka — #138dobre omluva - myslim,ze ji do toho nic neni  Sml80 

    je to tak lepsi?

    1. na komentář reaguje kobližka — #142
    2. na komentář reaguje átéčko — #144
    superkarma: 0 16.06.2011, 21:22:57
  11. avatar
    [140] Alka1 [*]

    Lukáš Čejka — #136 Nepotřebuji žádné vysvětlení, úplně mi stačí jak reagujete...Sml3

    superkarma: 0 16.06.2011, 21:18:36
  12. avatar
    [139] Lukáš Čejka [*]

    Sway01 — #132

    "Bohužel se to takhle sešlo, ale s termínem se nedalo narychlo nic udělat. Je to dlouhodobě plánovaná akce, pořádání tohoto mistrovství nám přiklepli už v roce 2008 a brzy nato se určil i termín. Jsou tu hráči z Evropy i Indie, všichni už měli zajištěné letenky, rezervace. Nešlo to odložit, to je nesmysl,“ uvedl jeden z organizátorů, zaměstnanec odborové organizace železničářů Miroslav Kaprálek.

    Opet stejna otazka - keca tedy pan  

    Kaprálek?

    superkarma: 0 16.06.2011, 21:18:28
  13. avatar
    [138] kobližka [*]

    Lukáš Čejka — #136 Mě je taky prd do toho,co máte s Alkou1,ale píšete ženě,tak snad jste si mohl odpustit ty tři písmenka...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #141
    2. na komentář reaguje Alka1 — #143
    superkarma: 0 16.06.2011, 21:17:36
  14. avatar
    [137] Lukáš Čejka [*]

    Sway01 — #132 nevim co ma spolecneho termin s tim kdo to porada, a y vasi odpovedi nevim kdo nemluvi pravdu - vz nebo odborari?

    viz

    "Jde o turnaj železničářů, ne železničních odborů. Naše odborové sdružení bylo pouze vybráno, aby akci uspořádalo. Já jsem turnaj v úterý zahájil, ale hned jsem se s účastníky rozloučil s tím, že vzhledem k situaci v naší zemi s nimi nemohu zůstat," řekl Pejša on-line deníku TÝDEN.CZ.

    Keca teda Pejsa, ze to poradaji?

    superkarma: 0 16.06.2011, 21:16:49
  15. avatar
    [136] Lukáš Čejka [*]

    Alka1 — #131sice je vam po tom prd,ale ve skutecnosti je to jednoduche - to co je potreba udelat stihnu a co neni okamzity ukol delam treba klidne i takle vecer, tak snad vam to takto jako vysvetleni staci Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #138
    2. na komentář reaguje Alka1 — #140
    superkarma: 0 16.06.2011, 21:14:03
  16. avatar
    [135] kobližka [*]

    Víte,asi nemá cenu srovnávat tady Ameriku a Českou republiku.V každé zemi je jiná životní úroveň,jiné platy a platební síla.

    Evo Fi,vím,že to musíš vědět,když tam žiješ,ale je možné,že spravit jeden zub v Americe stojí 1000 dolarů?To tam snad musí být kdekdo bezzubý.....pro zajímavost,jaká je tam u vás asi tak průměrná mzda třeba dělníka.Díky.

    Asi se tady názorově neshodneme,jestli je (byla) stávka nutná a potřebná,ale máme politiky,za které aby se člověk styděl.To snad uzná skoro každý.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #164
    superkarma: 0 16.06.2011, 21:10:40
  17. avatar
    [134] denkas [*]

    Eva_Fl — #130 asi proto,že máte podstatně jinou životní úroveň!

    superkarma: 0 16.06.2011, 20:33:36
  18. avatar
    [133] Blueberry [*]

    Eva_Fl — #130 Asi proto, ze muj syn, kdyz se ozeni a bude mit mimino, za svuj hodinovy plat koupi jidlo pro rodinu na 2 dny, za 30 hodin zaplati mesicni najem, za 5 hodin pojistku na auto a za 10 hodin benzin na mesic. Telefon (mesicne)? 2 hodiny. Elektrina?  3 hodiny. Az v Cesku budou mit chlapi takove prijmy, nepotrebuji zenske materskou a porodne.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #163
    superkarma: 4 16.06.2011, 20:29:35
  19. avatar
    [132] Sway01 [*]

    Lukáš Čejka — #129 neporadaji ho odborari. termina byl stanoven dlouho dopredu. staci cist. zase se pouze odvadi pozornost od dulezitych veci.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #137
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #139
    superkarma: 1 16.06.2011, 20:15:33
  20. avatar
    [131] Alka1 [*]

    Podle počtu příspěvků pana Čejky v pracovní době to skoro vypadá, že taky stávkoval...Sml57

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #136
    superkarma: 2 16.06.2011, 18:24:20
  21. avatar
    [130] Eva_CZ [*]

    Tejka — #66 vysvetli mi, jak je mozne, ze tady neni ani materska, ani porodne, ani NIC a zenske maji 3+ deti? A platej hypoteky. A komplet lekarskou peci ( jen pro zajimavost, navsteva odb.lekare $450 zakladni poplatek + vysetreni + leky +....., 1 zoubek cca $1000 ). Slusna zdrav. pojistka okolo $500/mesic. A tu nedostane kazdej. Sml58

    1. na komentář reaguje Blueberry — #133
    2. na komentář reaguje denkas — #134
    superkarma: 0 16.06.2011, 18:19:20
  22. avatar
    [129] Lukáš Čejka [*]

    Sway01 — #127 takl proc odborari rikaji, ze ho poradaji a ze ho pripravovali pres rok? takze zase lzou? Sml80

    1. na komentář reaguje Sway01 — #132
    superkarma: 0 16.06.2011, 17:39:01
  23. [128] Tobbi [*]

    femme — #126 Hm, a jak to chcete řešit?

    superkarma: 0 16.06.2011, 17:27:26
  24. avatar
    [127] Sway01 [*]

    http://www.usic-sports.eu/

    btw ten golfovy turnaj nema s odbory nic spolecneho, to si to nemuzete zjistit?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #129
    superkarma: 1 16.06.2011, 17:22:28
  25. avatar
    [126] femme [*]

    jednapani — #125  a proč stát ty peníze nemá?? protože ty peníze mizí v červí díře různých "výhodných" investicích a v kapsách těch, co by tomu měli zabránit Sml24

    1. na komentář reaguje Tobbi — #128
    superkarma: 1 16.06.2011, 16:54:01
  26. avatar
    [125] jednapani [*]

    Co si proboha autorka příspěvku myslí, že se stane, když vláda ustoupí a kývne na zrušení reforem? Bude mlíko levnější a penze vyšší? Stát prostě ty prachy nemá! Každý, kdo slíbí nějaké sociální úlevy a peníze navíc, by měl taky předložit reálný návrh, kde na to chce vzít. Pokud se zavede progresivní daň z příjmu, těch pár bohatých zaplatí o něco víc, ale určitě to nebude stačit na všechno, co se naslibuje. A pokud se zvýší spotřební daň, zaplatíme to zase my všichni. Mimochodem, ti skvělí odboráři dnešní akcí okradli stát o obrovské sumy. A z čeho se asi ty škody zaplatí? Z peněz odborářů asi ne, že.

    Zatím jsem nečetla diskuzi, pardon, jestli opakuju něco, co tu už bylo.

    1. na komentář reaguje femme — #126
    superkarma: 0 16.06.2011, 15:19:47
  27. avatar
    [124] maje [*]

    Lukáš Čejka — #123 tak jdu na to. a na příští demostraci půjdu taky s transparentem v ruce jedné a lahváčem v ruce druhéSml24

    superkarma: 0 16.06.2011, 15:14:33
  28. avatar
    [123] Lukáš Čejka [*]

    maje — #120

    Nemas se ceho bat, zaloz a stan se funkcionarkou te organizace na pracovisti a :

    Zákoník práce vyžaduje v § 61 odst. 2 k výpovědi dané členovi orgánu odborové organizace, který u zaměstnavatele působí, nebo k okamžitému zrušení jeho pracovního poměru ze strany zaměstnavatele předchozí souhlas odborové organizace. Tato zvýšená ochrana před propuštěním vyvažuje rizika spojená s výkonem funkce v odborovém orgánu a trvá po celé funkční období a v době jednoho roku po jeho skončení.

    Sml57Sml54

    1. na komentář reaguje maje — #124
    superkarma: 0 16.06.2011, 15:06:53
  29. [122] Tobbi [*]

    Lucimo — #116 Souhlas! Neexistuje žádné právo na každoroční dovolenou u moře, na velkou televizi, na drahý auto... Ale to někteří nechápou...

    superkarma: 1 16.06.2011, 14:57:44
  30. [121] Tobbi [*]

    Problém je, že těch 130 000 skutečně "projedl" každý z nás. To není o tom, že by k vám přišel někdo a dal vám obálku ze sto litrama, ale někdo ji dostal na sociálních dávkách, na lékařské péči a podobně.

    Copak lidi nechápou, že NELZE ŽÍT DONEKONEČNA NA DLUH?

    Co když nám přestanou půjčovat? A co hůř? Co když věřitelé začnou chtít prachy zpět? Co pak?

    superkarma: 1 16.06.2011, 14:55:26

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme