Bulvár

Od sporáku je také vidět ven


Často se mluví o rozdílnosti ženského a mužského pohledu na svět. O odlišném hodnocení událostí, které nás obklopují. Ženyz Venuše, muži z Marsu. Jeden známý dokonce počastoval svou novomanželku větou: „Hele ty to vod toho sporáku prostě vidíš jinak.“ Co tedy vidíme „od sporáků“? A opravdu to vidíme jinak?

Někdy to vypadá, že žena, která se nějakým výjimečným řízením osudu právě nevěnuje posedávání ve sněmovně nebo se nepovaluje stransparentem u nohou hlídky policie při demonstraci, je prakticky celou bytostí a veškerou kapacitou mozku pohlcena péčí o domácnost, vylíváním nočníků, štupováním ponožek či krouživými pohyby pravačkou po dně hrnce.

Že nás mimo módních trendů, rozvodů kamarádek, nevěr manželů kamarádek, pupínků a nových modelů sedacích souprav nic jiného nezajímá. Jenže, i když se většina znás aktivně nevěnuje řešení celosvětové krize,třeba názormáme. Je tolik odlišný od názorů našich marsovských a povolanějších kolegů? Co si myslíme o pádu vlády, o válce v Iráku, o radaru, o celosvětové krizi... Zajímá nás to?

Co tedy malou sondu?

Tady je tedy pár otázek, které se výjimečně pro tentokrát nebudou točit kolem odběru plodové vody ani kolem papírových plen. Schválně,skutečněje ženský pohled tak jiný? Jak vidíme my to, co je v globále drtivou většinou v rukách mužů?

Dokážeme vůbec na něco ztoho odpovědět, nebo to opravdu založením není naše věc?
A dokážou to muži lépe?

1. Máte nějaký svůj návod na řešení ekonomické krize?
2. Jak vidíte pád vlády?
3. Co byste navrhla, aby to vpolitice lépe fungovalo?
4. Co říkáte na válku vIráku?
5. Víte, jak by fungoval americký radar u nás?
6. Myslíte, že kdyby byly ženy vtěchto otázkách na místě mužů, bylo by to jiné?
7. V čem?

Lenka, 41 let, dvě děti, ekonomka
1. Nemám. Nepřemýšlela jsem o tom.
2. Jako klasický bordel. Všechno je to o penězích. Ruka ruku myje.
3. Nepitvat kraviny.
4. Peníze, ropa, prachy. Války se vedou kvůli penězům. Vytvoří se problém, aby se otevřela cesta kmoci.
5. Ne.
6. Snad.
7. Nevyhazovaly by se peníze za věci, které nejsou nutné, a investovalo by se do užitečnějšího. Nefinancovalo by se tolik hloupostí, třeba olympiáda. Chlapi se hnidousují. Dlouho řeší. Potřebují namasírovat a zviditelnit se. Ženy by to vzaly zpraktického pohledu. Muži nejsou praktičtí. Ženy tolik nesoupeří. Peníze by vkládaly do prospěšnějších věcí.

Sabina, 27 let, vdomácnosti, fyzioterapeutka
1. Zlevnila bych. Více poptávky by bylo více o penězích, i když zkraje by to asi tak nevypadalo. Méně je někdy více.
2. Jako Paroubkův nedomyšlený tah.
3. Líbí se mi sněmovna lordů vAnglii. Nedostatek peněz odvádí pozornost od potřebného kvlastní kapse. To je špatně.
4. Stále trvající hra prezidenta Bushe o ropné bohatství.
5. Má upozornit na raketový útok, ale ne na naši zemi.
6. Stoprocentně bychom neřešili ani radary, ani válku vIráku, ani finanční krizi. Jediné nebezpečí ženské vlády vidím vtestování malovátek na zvířatech (smích). Jinak o sto procent efektivnější vláda.
7. Žena není válečník.

Šárka, 19 let, studentka
1. To nemám. Nejsem ekonom.
2. Zrovna teď je to fakt asi na pytel. Opozice pořád omílala, že se neřeší krize, a pak nechala vtom nejhorším vládu padnout. Neprospělo to nikomu. Ani opozici.
3. Aby ti, kdo rozhodují, méně mysleli na vlastní prospěch. Na prvním místě je u nich jejich úspěšnost a popularita, konto a výhody. Spůl milionem měsíčně, kdo by se nechtěl dostat ktakovému „zaměstnání“ a udržet se vněm? Na vlastní kůži finanční krizi tihle lidé nepocítí.
4. Zase hlavně prachy. Odnesou to jiní.
5. Ne. Jen vím, že má upozornit na vojenské rakety.
6. Nemyslím, že chlap má o nějakou buňku navíc, aby mohl tohle přednostně řešit.
7. Bylo by to jiné vtom, že ženy se lépe domluví a hlavně na jiném principu. Jsou hlavně matky, tedy asi by se víc řešil prospěch širšího celku.

A co na to Mars?

Luboš, 47 let, dvě děti, projektant

1. Řešil bych to předně jako stát. Neupínat se tolik na druhé země. Vlastní trh a nezávislost na odbytu.
2. Jako největší komedii za posledních pár let. Je to hrozně všechno zkorumpovaný. Nechal bych to na prezidentovi.
3. Každopádně bych je nechal napřed vložit kapitál jako vAnglii. Ubylo by hrabalů a přibylo těch, kteří by řešili skutečné problémy, ne vlastní ekonomickou situaci. Koryto holt voní.
4. Je to akorát kvůli nerostnému bohatství. Boj o hmotu a trhy.
5. Monitoruje případné nepřátelské rakety. Z Polska pak na základě těchto informací vyletí protiraketa.
6. Ano, bylo.
7. Ženská mentalita je jiná. Sženskými by to bylo úplně o něčem jiném. Tedy upřímně, nedovedu si to představit. Hlavně, kdo by nám vařil? (smích) I když jestli chcete, možná by to vážně vněčem bylo lepší. Možná víc ekologie. Jsou jemnější a mají více citu. Ve sněmovnách by se více plakalo, než uráželo.

Zase až takový rozdíl v názorech evidentně není. Také vás překvapilo, že ženy, ač jsou jejich denní starosti a směr pohledu podle všeho jiné, mají docela přehled? Souhlasíte s hodnocením z úst našich oslovených dam?

Jak byste na tyto otázky z jiného soudku odpověděly vy?

   
02.04.2009 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [58] grizzly [*]

    No mužské stanovisko.
    1. neexistuje jedno univerzální řešení (sen žen)
    2. normální mocenské čachry před velkou privatizací (velkým rozkrádáním)
    3. lidé to nejsou schopni řešit a tak jsou jenom špatná a horší řešení. Jedno by prospělo do politiky delegovat lidi co se projevili jako schopní manažeři na všech úrovních (osobní, rodina, společnost).
    4. válka je ženami tolerovaný úbytek mužských genů ve prospěch blahobytu žen dobývající mocnosti. Prostě američanky potřebovaly zvýšit svou životní úroveň.
    5. Vzhledem k tomu, že by jej provozovala americká armáda tak by fungoval i u nás.
    6. ano stačí se podívat na to jak to vypadalo když se ženy dostaly k moci, viz. Lukrecia Borgi, Messalina, Atalja, a další ženy. Ubylo by zbytečné slušnosti a vše by se řešilo bez ohledu na možné důsledky.
    7. Více krve a mrtvých.

    superkarma: 0 03.04.2009, 17:03:55
  2. avatar
    [57] Z cluster [*]

    rek11: ad škodovka: mě se to zdá naopak velmi BLBÉ, jednak se tím zvýhodňuje škodovka na úkor ostatních, jednak se tím rozjíždí spirála dalšího zadlužení. Btw. pokud se nemýlím, tak ze šrotovného budou stejně nejvíc rejžovat na ústředí lampárny ve Wolfsburgu. Ten ekonomický model, který jsi naznačila, raději komentovat nebudu, musel by zapnout "dfens mód" plný zmrdů a vohnoutů a to raději dělat nebudu ... už jednou jsem Tě myslím takhle vyděsil

    superkarma: 0 03.04.2009, 10:38:23
  3. avatar
    [56] Julianna [*]

    rek11: chytráááá holka

    superkarma: 0 02.04.2009, 21:06:55
  4. avatar
    [55] kebulkaevulka [*]

    rek11: Jsou to prostě miláčci

    superkarma: 0 02.04.2009, 20:08:26
  5. avatar
    [54] rek11 [*]

    triumfovala

    superkarma: 0 02.04.2009, 19:46:47
  6. avatar
    [53] rek11 [*]

    kareta: dej pokoj s afrikou mě dostala dcera-se stydím ještě ted-bylo ji 5 a koukaly jsme na deti v africe-byly tak chude,ze si delaly hracky.Anezka ma rada tvoreni tak jsem s e ji ptala jestli se jí to libi? Odpovedela dle ocekavani ano.Nasledovala vychovna prednaska o tom,jak jsou ty deti chudy-dcerka bedlive poslouchala.Načež jsem triumpfovala otazkou:A víš proč si ty děti dělají ty hračky? Očekavala jsem odpoved:Aby si mely s čím hrát. Ovšem dcerka se na mě otočila a řekla-aby je prodaly a měly co jíst aneb jak dostat lekci ekonomie a trhu od 5ti leteho ditete stydim se ještě ted

    superkarma: 0 02.04.2009, 19:46:01
  7. avatar
    [52] kareta [*]

    rek11: měli dělat korálky pro afriku

    superkarma: 0 02.04.2009, 18:38:44
  8. avatar
    [51] rek11 [*]

    ToraToraTora: sklari dojeli na to,ze se holt SKLO neda zrat vetsina nezamestnanych si spis koupi chleba nez skleneny popelnik

    superkarma: 0 02.04.2009, 18:35:23
  9. avatar
    [50] rek11 [*]

    ToraToraTora: počkej,co sem tahas sklare? ja mluvim obecne-pokud zlevni zakladni potraviny a bude dost obeziva-i vne,proc by nemeli i sklari? jenze v pruseru nejsou jen oni!!! v pruseru je skoro kazdy ... vcetne me

    superkarma: 0 02.04.2009, 18:33:07
  10. avatar
    [49] ToraToraTora [*]

    rek11: ...a skláři nebudou mít co žrát...stejně

    superkarma: 0 02.04.2009, 18:28:51
  11. avatar
    [48] rek11 [*]

    gentiana: proč by nemohlo být řešením zlevnit? naopak je to VELMI chytré. Co si myslíš ,že rozpumpovalo škodovku ? šrotovné-tedy ve finale zlevneni aut-a tady se budou zavadet pracovni soboty...zlevní se=bude se víc kupovat=bude se víc vyrábět=bude víc práce=bude víc lidí co budou kupovat

    superkarma: 0 02.04.2009, 18:16:47
  12. [47] Anime Otaku [*]

    Kassy: Ekonomii studuju a řeknu ti, že tomu nemůže rozumět snad nikdo . Jen je sranda, jak se v současné době všichni vyučující tak nějak vrací k Marxovi

    superkarma: 0 02.04.2009, 16:54:51
  13. avatar
    [46] Kassy [*]

    gentiana: Myslím, že jsi trochu nespravedlivá. Co chceš na takovéhle obecně položené otázky v poklusu na ulici odpovědět? Jak už tu padlo, každá z těch otázek by mohla být na někalikahodinovou diskusi, přitom na některé se nedá odpovědět jinak než "nevím", pokud nejsi odborník. Já si rozhodně nemyslím, že bych byla hloupá nebo omezená, ale vlastní recept na krizi taky nemám, protože ekonomii nerozumím, ani co by se za nehet vešlo. A co se dá navrhnout, aby to v politice lépe fungovalo, aniž by to znělo jako utopistická představa naivní slepičky nebo skuhrání? Možná nějaký politolog by něco vymyslel, ale já fakt ne.

    superkarma: 0 02.04.2009, 16:15:57
  14. avatar
    [45] jiti [*]

    Jsou ženy které zajímá politika ale i ty které toto téma nebere. To stejné je i u mužů. Nemyslím si že lze škatulkovat.

    superkarma: 0 02.04.2009, 15:59:02
  15. avatar
    [44] cristy.crow [*]

    NjJn, tady se nic nového nedozvím. Jen si potvrdím, co pořád platí. Že ženy se nezajímají ("politika ? Já bych vám řekla co politika ale musím vařit oběd")a mužským to vyhovuje("Marie, nečti si ty noviny a podej mi pivo. Stejně tomu prd rozumíš").

    superkarma: 0 02.04.2009, 15:15:35
  16. avatar
    [43] Lukáš Čejka [*]

    gentiana: Proc pres hubu? Rekl svuj nazor.

    superkarma: 0 02.04.2009, 13:54:38
  17. avatar
    [42] Evelina [*]

    kebulkaevulka:

    superkarma: 0 02.04.2009, 13:52:09
  18. [41] gentiana [*]

    Uáááááá.
    Zde vidno, že být s děckem v domácnosti paní odbouralo mozek. Nařídila by zlevnit. Nu, pěkné. Fťyp o ženských v parlamentu a malovátkách - no, a pak má někdo brát vážně i ty majitelky vaginy, které myslí hlavou. Líbí se jí sněmovna lordů. No, v dějepise si asi četla Pečujeme o miminko.
    Ekonomka se jako typická Češka omezuje na skuhrání. Studentka má záchvěvy myšlení, ke skuhrání odbočuje málo, ale ženy = převážně matky... no, tak co kecá do politiky, když je převážně matka. Má si číst Pečujeme o miminko.
    Projektant: skuhry skuhry, jinde je tráva zelenější. Kdo by nám vařil, kdyby ženské byly v parlamentu? A to za tohle nedostal přes hubu?

    Tento malý vzorek sice možná vidí z okna, ale končí to někde u toho plotu. A pak svět nemá jít do kopru.

    superkarma: 0 02.04.2009, 13:44:57
  19. avatar
    [40] kebulkaevulka [*]

    Evelina:Asi jo,anebo jsem tak dutá,jak tady mnozí tvrdí

    superkarma: 0 02.04.2009, 13:32:01
  20. avatar
    [39] Evelina [*]

    kebulkaevulka: no asi jako že jsi podobná panu P..... - bez gul

    superkarma: 0 02.04.2009, 13:26:48
  21. avatar
    [38] kebulkaevulka [*]

    man-mimo: To jsem trochu nepochopila,ale nazdarlukas.cejka: To je vážně vidět

    superkarma: 0 02.04.2009, 13:22:10
  22. avatar
    [36] Evelina [*]

    lukas.cejka: A já si pořád říkala, co tomu šikulkovi chybí?!

    superkarma: 0 02.04.2009, 13:11:23
  23. avatar
    [35] Lukáš Čejka [*]

    Evelina: proto nemuze vladnou, protoze svoje gule vam uz dal

    superkarma: 0 02.04.2009, 13:05:50
  24. avatar
    [34] man-mimo [*]

    kebulkaevulka: nazdar, chlape.

    superkarma: 0 02.04.2009, 13:00:40
  25. avatar
    [33] Evelina [*]

    lukas.cejka: Nejsi příbuzný pana Paroubka? ten nám dává gule

    superkarma: 0 02.04.2009, 12:57:00

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [32] Lukáš Čejka [*]

    kebulkaevulka: nesmysl, tahat do vladnuti mozek, je cesta do pekel

    superkarma: 0 02.04.2009, 12:53:07
  2. avatar
    [31] kebulkaevulka [*]

    lukas.cejka:Hele fogl ty gule nejsou všechno,někdy je taky zapotřebí mozek a u většiny chlapů je mozek,sprosté slovo

    superkarma: 0 02.04.2009, 12:46:33
  3. avatar
    [30] Lukáš Čejka [*]

    kebulkaevulka: Nevidím jediný důvod proč by ženy nemohly vládnout -> protoze to je prace pro chlapa s gulama

    superkarma: 0 02.04.2009, 12:42:03
  4. avatar
    [29] malá paní [*]

    Spousta žen jsou chytré a možná by si uměly poradit s ekonomickou krizí,ale aby byl parlament plný ženských to by nebylo dobrý.někdy stačí číst debaty na ožehavá témata a je to tady jako v kurníku.

    superkarma: 0 02.04.2009, 12:40:37
  5. avatar
    [28] Lukáš Čejka [*]

    Nyotaimori: Ad pád vlády - když už padla, tak mě mrzí, že to s ní nešvihlo předtím, než stihla schválit ten stupidní mediální zákon, co od včerejška platí. -> v tom pripade je jedno kdy to s ni svihlo, protoze vlada zakony neschvaluje, to dela PS,Senat a mr. president

    superkarma: 0 02.04.2009, 12:38:50
  6. avatar
    [27] ToraToraTora [*]

    Julianna: Někde stačí i jedno slovo. Radar...NE
    Míšu k tomu vedlo zděšení nad ženami, co nevidí za vlastní živý plot. Mě ten mišmaš zarazil možná proto, že mám ve svém okolí ženy, které mají přehled, svůj názor a bez ohledu na počet dětí dokáží komentovat aktuální společenská temata.( za společenské téma nepovažuji mesárošovic kozy)

    superkarma: 0 02.04.2009, 12:18:34
  7. avatar
    [26] Suzanne [*]

    michaela.kudlackova: 23 - to pak ano

    superkarma: 0 02.04.2009, 12:00:05
  8. avatar
    [25] Julianna [*]

    ToraToraTora: myslím, že Míše šlo hlavně o to, aby uhla od běžných ženských témat, tak jak psala do světa kolem nás, děje se to, denně o tom slyšíme, tak proč se k tomu nevyjádřit? Někdy stačí i jen 1-2 věty, než obsáhlý rozbor k tématu. Jinak souhlasím, některé otázky jsou na větší diskuzi, ale o to Míše asi nešlo.

    superkarma: 0 02.04.2009, 11:58:35
  9. avatar
    [24] Michaela Kudláčková [*]

    kebulkaevulka: O to ani tak moc nešlo. Spíš mě zajímalo, jastli bychom uspěly, či stačily, kdybychom se byly nuceny k takovým tématům vyjádřit. A evidentně ano.

    Viděla jsem svého času průzkum někde v cizině, teď nevím, snad přímo ve Státech a bylo to utrpení. Ti lidé neviděli za hranici své zahrady

    superkarma: 0 02.04.2009, 11:54:08
  10. avatar
    [23] Michaela Kudláčková [*]

    ToraToraTora: No právě to zeširoka mě zajímalo. Šlo o přehled, proto tak odlišné věci.... Náhodou ale uspěly na jedničku...

    superkarma: 0 02.04.2009, 11:50:43
  11. avatar
    [22] ToraToraTora [*]

    michaela.kudlackova: Body za snahu, ale přijde mi to příliš ze široka. proč nenechat jedno téma. Pád vlády nebo radar jsou temata na dost obsáhlou diskuzi samy o sobě.

    superkarma: 0 02.04.2009, 11:46:33
  12. avatar
    [21] kebulkaevulka [*]

    michaela.kudlackova:Máš pravdu ženská není jen služka a madrace,jenom těm chlapům se to moc nelíbí,když jim do toho příliš kecáme

    superkarma: 0 02.04.2009, 11:37:23
  13. avatar
    [20] Michaela Kudláčková [*]

    ToraToraTora: To byl nápad čistě z mé hlavy. Redakce za nic nemůže. Prostě mě napadlo odbočit do světa kolem nás. Aby si někdo nemyslel, že horizont ženského pohledu začíná u fuseklí a končí u bábovky. A osobně mě přehled úplně náhodných žen docela příjemně překvapil.

    superkarma: 0 02.04.2009, 11:23:56
  14. avatar
    [19] ToraToraTora [*]

    Ten otázkový mišmaš je nápadem redakce, jak rozproudit diskuzi?
    To jste si mohli ušetřit námahu a dát sem něco zaručenějšího. Třeba chodítka

    superkarma: 0 02.04.2009, 11:16:27
  15. avatar
    [18] MEK [*]

    po dnešku,kdy jsem se z rádia dozvěděla,že je placena cesta všem cizincům co mají odcestovat zpět do vlastní zemně s našich daní,tak na vše

    superkarma: 0 02.04.2009, 10:58:09
  16. avatar
    [17] kebulkaevulka [*]

    ˇClánek je napsaný moc hezky a pád vlády je mezinárodní ostuda,Paroubek měl asi počkat.Radary neschvaluji,nahráváme terorismu.Nevidím jediný důvod proč by ženy nemohly vládnout Motýlekk:

    superkarma: 0 02.04.2009, 10:23:25
  17. avatar
    [16] Kelly [*]

    Nyotaimori: perly, co?

    superkarma: 0 02.04.2009, 09:55:19
  18. [15] Lindaa [*]

    gerda: klídek, za hranicemi normální lidi mají svých starostí dost a ceský slogan nebo padlá ceská vláda patrí mezi poslední veci které je zajímají. A existenci Entropy (nebo jak se ta strasidelnost jmenuje) zaznamenali pouze pri jejím umístování.

    superkarma: 0 02.04.2009, 09:53:43
  19. avatar
    [13] gerda [*]

    Dostala jsem se do stadia, že na to kašlu. Série ostudných kroků, hloupý slogan Evropě to osladíme, aféra s Entropou, pád vlády - za hranicemi bych o svém občanství ani nemukla. Co si o tom myslím, je naprosto irelevantní, nahoře si nikdo z mého mínění nic dělat nebude.

    superkarma: 0 02.04.2009, 08:55:27
  20. avatar
    [11] liva99 [*]

    Paroubkovci a Topolánkovci už neví kudy kam, tak chtěj pokaňkanou vládu hodit na ženský...

    superkarma: 0 02.04.2009, 08:43:34
  21. avatar
    [10] Suzanne [*]

    KatherineDickinson: poslední větu podepíšu.
    Mimochodem, inteligentně odpovědět na tyhle otázky uprostřed chůze na ulici, to je docela umění.
    Anime Otaku - dovoz z Číny a Indie prostě nezarazíš. S tím se musí pracovat.

    superkarma: 0 02.04.2009, 08:40:15
  22. avatar
    [9] KatherineDickinson [*]

    co furt maj všici s tim,že ženy by vládly jinak?kdo jim brání?nejdřív se honosí tím,že by vládly lépe,pak zase hovoří o tom,že jsou především matky...
    žena vládne jinak než muž,babka vládne jinak než sedmnáctka,Číňan vládne jinak než Čech a Alena vládne jinak než Marie.

    superkarma: 0 02.04.2009, 08:12:30
  23. avatar
    [8] kareta [*]

    příznivců monarchie přibývá

    superkarma: 0 02.04.2009, 08:08:17
  24. avatar
    [7] Kelly [*]

    Ten Luboš, to je ale embryo

    superkarma: 0 02.04.2009, 08:01:17
  25. avatar
    [6] *modrá [*]

    wich:

    superkarma: 0 02.04.2009, 07:42:35
  26. avatar
    [5] wich [*]

    Proč si kazit tak pěkné jarní ráno kecy o zveličované krizi, radaru, Iráku, či politice, když my s tím stejně nic nezmůžeme? Radši si jdu vypít na terasu, kam už trošku svítí

    superkarma: 0 02.04.2009, 07:39:34
  27. [4] Anime Otaku [*]

    1 - krize se nevyřeší podporou automobilového průmyslu, ale spíš zemědělství a hlavně zarazit ten velký dovoz levného zboží z číny a indie
    2 - je to boj o moc, stejně si myslim, že poslanci si pak sedli do hospody a nám lidem se smějou, jak nás zase vyšplouchli
    3 - zodpovědnost za své výároky a zákony, za špatný zákon, který se kvůli tomu musí ryvhle změnit, bych jim sebrala tak na měsíc plat - peněz mají stejně dost
    4 - boj o moc a ropu, hrozná tragédie a nesmysl
    5 - Jako cizí vojsko v naší zemi, a teroristický cíl...
    6 - Určitě, ženy mají jiný přístup
    7 - myslím, že ženy většinou nerady válčí a hlavně, máme tu spoustu jiných velkých problémů, se kterými se nehne, dokud se neuspořádá nějaký dlouhodobý plán - a to nejde, protože by si přece poslanci a senátoři nemohli nahrabat

    superkarma: 0 02.04.2009, 07:33:32
  28. avatar
    [3] OlgaMarie [*]

    Jak vidíte pád vlády? Ostudně. V období, kdy jsme měli ukázat Evropě schopnosti malého státu a v souvislosti s lisabonskou smlouvou, je prezident totálně mezinárodně znemožněn.

    superkarma: 0 02.04.2009, 07:25:56
  29. avatar
    [2] *modrá [*]

    go go ženy go

    superkarma: 0 02.04.2009, 07:17:06
  30. avatar
    [1] Motýlekk [*]

    Opět krásně napsaný článek ... Sympatizuji se Sabinou...

    superkarma: 0 02.04.2009, 06:05:32

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme