Vztahy

Očima chlapa: Popelky nebrat!

Milé dámy, už jste někdy slyšely říkat nějakou svou kamarádku: „Za to, jak jsem krásná, si přece zasloužím bohatého chlapa“? Já ano a obrací mi to žaludek chlupama ven!

Každá z Vás má jistě ráda některou z verzí pohádky O Popelce - Popelku, Pretty Woman nebo 50 odstínů... Mě tyhle pohádky moc nebaví, ale bude zajímavé je rozebrat. Všechny Popelky mají stejnou konstrukci příběhu - chudá, mladá, bezdětná, svobodná a velmi hezká holka potká chlapíka, který je velmi bohatý, krásný a má to požadované společenské postavení. Takto ten příběh funguje, líbí se, prodává se. Co kdybychom ale tu konstrukci narušili něčím takovým, že by se Popekla zakoukala do Lojzy, který dělá vedle v kovárně podkovy pro panské koně, vdala by se a dala mu tři děti? Vivian kdyby přestala šlapat a začala dělat něco normálnějšího, našla si Johnnyho z autodílny a žili spolu šťastně až do smrti? Nebo kdyby Ana Steelová začala pracovat v redakci a dala to dohromady s nějakým kolegou reportérem? Asi by ty pohádky neměly takový úspěch, čtenost, sledovanost. Zatím se asi, s drobnými výhradami, shodneme.

popelka

Mimochodem, všimnuly jste si, že vůbec nevadí, když se princové nechovají k Popelce hezky? Co to princátko v pohádce Anděl páně - vždyť ji shodil na zem, urážel ji, chlastal jako duha, frajer v Pretty Woman si to na poprvé nechal udělat hezky pusinkou a o 50 odstínech se ani nebavím.

A teď co to udělá s přemýšlením mladé moderní slečny, když je obklopena podobnými příběhy? Přidám jeden zážitek - jedu s kamarádkou a její šestiletou dcerou v autě, projede kolem nás drahý model vozu, kabriolet, značku si už nepamatuji, a ta holčička vyhrkne něco jako „Jé, mami, koukej!“ A kamarádka-maminka povídá „Když budeš šikovná, tak ti jednou manžel taky takové koupí!“ (Přiznávám, že v tom byla veliká nadsázka a ta kamarádka to řekla z části proto, aby mě pobavila a popíchla, ale nejsem si jistý, jestli ta holčička tu nadsázku pochopila).  A co se pak asi odehraje v mozečku té mladé slečny? No asi to, že když je mladá, krásná, tak je přece normální si najít bohatého prince na bílém koni, který jí koupí kabriolet.

A teď očima chlapa: To, že to Lojzu z kovárny a Johnnyho z autodílny pěkně štve, je jasné. On přece vedle Popelky vyrůstal, hrávali si spolu jako děti, a když Popelka dospěje a stane se z ní krásná žena, tak mu ji vyfoukne princ/milionář. To je pech, ale v tom se pitvat nemusíme. Zkoušely jste se na to někdy podívat očima toho milionáře? On maká celý život na tom, aby vybudoval svoji firmu. Své peníze nepodědil po otci a nebo nevyhrál v loterii. On se na ně nadřel a musel být sakra dobrej, aby se v konkurenci prosadil a vybudoval si své společenské postavení. On to i ten frajer v Pretty Woman povídal - nemám ženskou, protože jsem na ně do teď neměl čas, příliš jsem pracoval a věnoval se firmě. Takže teď už vyděláno má, chce si ty peníze taky trochu užít. Najít si tu pravou, chytrou, vzdělanou, která mu dá děti, neoškube ho o majetek... Takovou, se kterou si bude mít o čem povídat, která bude dobrou královnou a bude s ním umět vládnout tomu království, kterou může vzít do divadla, aniž by se bál, že tam udělá nějaký trapas. Prostě tu pravou. Tak proč si tahá do baráku Popelku? (A teď jistě řeknete - Ana Steelová má přece vysokou školu, ta se nehrabala v popelu ani nešlapala chodník! Jo, to už je modernější verze, ale taky je proti svému mužskému protějšku chudá a pohybuje se pro nás v normální sociální sféře, kdežto on...)  Pravděpodobně protože je poblázněn její krásou. Jak dlouho mu to vydrží? Roček, dva? Potom v tom vztahu vznikne a projeví se veliký nepoměr. Ona je na něm závislá, protože si ji přitáhnul do svého hradu/rezidence, bydlí u něj, když chce vyrazit na nákup hadříků, tak mu musí říct o kreditku. A on si to začne uvědomovat a zjistí, že se ty Popelky tak úplně převychovávat nedají a že v diplomatických kruzích hvízdnou na prsty, aby ztišily dav, a že se za ně vlastně trošku stydí.  A ona taky a začne shánět dobrého rozvodového právníka.

Tomuto je lepší předejít a vyhnout se Popelkám. To je rada pro Lojzu, Johnnyho, prince i milionáře. Mě totiž má moudrá matka naučila, že si mám najít takovou, která mě bude milovat i bez peněz. A až jednou budu milionář, chci takovou, která už v životě taky něco dokázala a nestaví celý svůj životní úspěch jen na hezkém zadku.

Popelky nebrat!

Čtěte také:

   
27.05.2014 - Láska a vztahy - autor: Peca79

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [80] klemsik [*]

    peetrax — #79 No a pak v čem vězí problém mezi muži a ženami? Mám to vyřešené! Protože ženy neustále rýpou, šourají, hledají problémy tam, kde nejsou! Řeší naprosté maličkosti a muži to mají jinak. Neřeší prkotiny a nejsou urýpaní! Já být chlap a ženská se do mě tahle navážet, rýpat a hledat problémy, tam kde nejsou, tak jí pošlu k vodě. Pokud se vám můj komentář nelíbí, nemusíte na něj reagovat! :)

    superkarma: 0 23.07.2014, 13:38:29
  2. avatar
    [79] peetrax [*]

    klemsik — #78 ať si každý chce, co chce, ne? Kdo to má v hlavě v pořádku, pochopí, že románová postava je jen románová postava a nenapadne ji/jej srovnávat s opravdovými lidmi. Sml34 Docela si protiřečíš, přečti si ještě jednou, co jsi napsal(a).

    1. na komentář reaguje klemsik — #80
    superkarma: 0 21.07.2014, 19:06:26
  3. [78] klemsik [*]

    Musím vyjíměčně souhlasit! A říct, že tenhle článek je napsaný stylově, je zajímavý a s nápadem. Bravo! Taky mi vadí takové ženy a jejich přístup k životu a mužům! A že jich panečku je. Nicméně ženy, nečtěte ty bláboly ala padesát odstínů šedi - sama jsem četla, moc se mi líbí, ale tak nějak si kazíte pohled na muže a svět! Sama jsem pak srovnávala pana úžasného, dokonalé Christiana Greye s jinými muži - a zklamání bylo velikéééééé! A chtělo se mi brečet! Takže číst ženské oblbovačky, vysnít si dokonalý a neskutečný přelud, být pořád sama nebo nespokojená versus žít skutečný život - byť jen s traktoristou z JZD, který při vás bude stát?! :) P.s prachy jsou fajn, ale nejsou to nejdůležitější!

    1. na komentář reaguje peetrax — #79
    superkarma: 0 21.07.2014, 12:25:23
  4. [77] Peca79 [*]

    Celý týdej jsem přemýšlel, jak Vám vysvětlit rozdíl mého vnímání popelky a zlatokopky.

    Zlatokopka číhá za staříka- milionáře, má žaludek na sex s ním a čeká že bude brzy dědit. Na nich oceňuji, že to asespoň přiznají nahlas, mnohdy i staříkovi.

    Popelka je výrazně normálnější. Vyhlíží hezkého mladého bohatého prince. Nemusí se nutit k sexu s vrásčitým staříkem. Ale čeká, že se bude mít s chlapem dobře jen za to, že je hezká. A je nakrknutá, když nejede na dovču do Řecka all-inclusive, ačkoliv sama vydělává jako číšnice.

    superkarma: 0 05.06.2014, 09:45:22
  5. avatar
    [76] Kimmy [*]

    Ospravedlnujem sa za format toho prveho prispevku... pisala som to vo Worde a ked som to sem skopirovala, tak sa to nejak pokazilo. Skoda ze nie je moznost svoj prispevok nejako editovat. Dakujem za pripadne nazory a este raz sorry za dlzku...

    superkarma: 0 28.05.2014, 06:03:41
  6. avatar
    [75] Kimmy [*]

    A este k mojej vahe, sice tu zijem uz dost vela rokov, ale stale sa zmestim do vela konfekcie velkosti XS, teda “extra small”, dokonca som aj chudsia ako niektore Slovenky alebo Cesky co poznam a co tu su mozno aj kratsi cas. Ja ale nechem ludi hodnotit podla vahy, je sice pravda ze je tu mozno vela zenskych tucnejsich v porovnani s tym ako je to v Europe, ale zase odmietam ze by vsetky boli nutne aj lenive. Viem ze toto vsetko je asi irelevantne a ziadnu z pritomnych citateliek to nezaujma a nechcem trollovat, len by ma zaujmal tvoj nazor ako chlapa aj vdaka tvojim skusenostiam vo vztahoch, o ktorych si pisal v minulom prispevku. Moj manzel vystudoval v Cechach tusim obchodnu ucnovku a na filmovu skolu tam ho neprijali, tak si podal ziadost sem do Kanady, kde ho prijali a prisiel studovat sem aj s ich trojnasobnymi studijnymi poplatkami, a potom tu proste zostal. Na zaciatku sme sa mali velmi radi, mam dojem ze som sa mu pacila asi vyzorovo a preto so mnou zacal chodit; ja som nikdy predtym so ziadnym Cechom ani Slovakom nechodila a on sa na zaciatku choval velmi pekne, pripadal mi ako uplny anjel, a nevadilo mi ze je “len” maliar (skor som mala o neho obavy aby sa mu nieco nestalo, napr. co ak bude mat autonehodu, co aku bude musiet ist k lekarovi s niecim akutnejsim, co ak bude mat vaznejsi uraz v praci kde napriklad maloval na rebrikoch vo vo vyske druheho alebo tretieho poschodia, atd.) . A teraz sa nase vztahy zhorsili natolko ze ani neviem ci sa ideme rozviest alebo nie, navyse som zistila, ze on niektorym nasim spolocnym znamym za mojim chrbtom bez mojho vedomia pisal ze vraj jedine o co mi ide je aby ho odtialto deportovali (co teda vobec nie je pravda lebo keby som chcela tak ho uz daaaaavno mozem niekde nahlasit, prave naopak, ja (manzelka) som sa oficialne za neho zarucila ako jeho sponzor aby si tu mohol zlegalizovat pobyt. Zatial nasa ziadost stale caka nevybavena v poradovniku a dokonca aj ak by sme sa mali rozviest, tak ja nie som natolko pomstychtiva ze by som chcela aby ho odtialto vyhodili, nech si tu zije dalej nacierno ak chce, len je problem ze uz o nom urady vedia – ale take riziko tam vlastne zcasti bolo vzdy). Ja som vzdy chela mat v dospelosti pokojny rodinny zivot, kludnu rodinu, manzela a deti… je toto znamka neambicioznosti, vazne musi clovek chciet byt slavny multimilionar alebo musi mat nejake projekty pre ostatnych aby bol povazovany za ambiciozneho? Ak sa napriklad sam o nieco zaujma a studuje to vo volnom case, tak to nestaci? Je asi pochopitelne ze by som chcela mat manzela ktory by sa o mna a nasu rodinu postaral, na druhej strane by som samozrejme aj ja bola ochotna prilozit ruku k dielu (chodit do prace trebars aspon na polovicny uvazok, robit v domacnosti, atd). Aj teraz sa moja situacia so zamestnanim zmenila, po dlhej dobe nezamestnanosti som ziskala vyborne platenu pracu priamo pre vladu kde bolo dlhsie vyberove konanie, moj cesky manzel mi sice potom doniesol flasu vina ako blahozelanie, ale vo mne uz ta zatrpknutost z jeho predoslych komentarov zostala a nemohla som mu to v duchu odpustit, a vzdy som mu to vycitala ked sme sa povadili alebo pohadali. Tak mi prosim povedz svoj nazor, mozem ja posobit tiez ako len taka “Popelka” co sa chcela len na niekoho zavesit a nie je ambiciozna, alebo nie….ja si to sice o sebe nemyslim, ale uvitala by som nejaku spatnu vazbu. Moc sa ospravedlnujem ostatnym za dlhy prispevok… a vopred dakujem… Thx.

    superkarma: 0 28.05.2014, 06:02:26
  7. avatar
    [74] Kimmy [*]

    Peca79 — #45 Alebo existuju aj taki Lojzovia ako moj cesky

    manzel, ktory tu (v Kanade) sice zije nacierno uz sedem rokov, a za cely ten

    cas robi tu manualnu pracu (maliara), ale sniva o tom ze bude slavny filmovy

    reziser ktory bude mat na konte stamiliony dolarov. A ktory si o sebe mysli, ze

    niekto ako ja, kto s nim bol na zaciatku, teda v dobe ked je/bol este stale

    maliarom ktory sice uspesne urobil nejake kratke filmy ktore si vyfinancoval z

    vlastneho vrecka, je clovek ktory nema ziadne ambicie (sice pri tom poslednom

    filme ktory mal mat asi len 15-20 minut a ktory on zacal robit asi pred dvomi

    rokmi a stale ho nema dokonceny som mu pomahala s napadmi, pomahala som mu

    vymyslat aj pisat scenar (lebo pri vsetkej ucte pisanie mi ide lepsie ako jemu,

    s cim by mozno aj suhlasil), pomahala som mu ked si robil konkurz na herecku,

    pomahala som mu pri tom ked filmoval sceny.. ale to sa vsetko akosi nerata).

    Este na doplnenie nejakych informacii, ja mam 4-rocny bakalarsky titul z

    kanadskej univerzity ktory som si vacsej casti musela zaplatit sama, pretoze tu

    sa proste plati za vsetky skoly po strednej, je jedno ci su statne aj

    sukromne.... je mozne na to ziskat pozicku od vlady ktora sa potom musi splacat

    aj so slozenym urokom (neviem ci sa to tak spravne nazyva po cesky, po anglicky

    je to compounded interest, sorry ale nepoznam cesky ani slovensky ekvivalent toho

    vyrazu). Tak tuto pozicku za studium som si ja z vacsej casti zaplatila sama,

    zo zaciatku mi pomahala mama, predtym nez som ziskala administrativnu pracu v

    jednej globalnej firm, kde som robila v podstate tri roky v kuse a za cely ten

    cas som tam mala menej ako dva tyzdne dovolenky!! Potom moju poziciu presunuli

    niekde na iny kontinent a ja som bola isty dost dlhy cas nezamestnana, medzitym

    som si zacala robit online dalsiu skolu ktoru som potom nedokoncila, a po

    dlhsom case som nakoniec ziskala ine zamestnanie. Moj este vtedy len priatel mi

    raz s istou davkou akoby svetackosti, ze sa boji ze budem ako typicka

    "tucna leniva kanadanka ktora sa len flaka doma" (jeho slova) a on

    bude ten co bude musiet chodit do prace a este sa aj starat o domacnost (vtedy uz

    vedel o mojej trojrocnej pracovnej praxi s menej ako dvomi tyzdnami dovolenky,

    aj som mu pomahala obcas u neho v domacnosti, aj ked je pravda ze nie moc-nebyvali

    sme spolu). A potom som este nasla ze na FB nejakym svojim kamaratkam o mne

    pisal ze nemam ziadne ambicie, ze si zijem u mamicky ktora sa o mna postara a tak.

    Ja som v minulosti, este pred tym nez som ho spoznala a ked som este mala

    zamestnanie a mohla si to dovolit sa zapisovala aj na nejake zaujmove kurzy, autoskolu

    a to vsetko som si pochopitelne hradila sama... V dobe ked sme sa spoznali som

    nemala pracu a tym padom pochopitelne aj menej financii a nemohla som si teda nic

    take dovolit. Dost sa ma vtedy dotklo ze o mne tak pisal, a navyse to pisal jeho

    kamaratkam ktore sice tiez ziju tu, ale vystudovali vysoku skolu na Slovensku

    kde pokial viem sa nemusi (aspon sa kedysi nemuselo) platit za skolne nic,

    kdezto tu to tak nie je. Keby som ja studovala zadarmo ako tie jeho kamaratky

    co vystudovali na Slovensku tak by som tiez mala mozno o 20 tisic dolarov

    viacej na konte a bola by som viacej samostatna, navyse oni obidve uz boli

    vydate a mali manzelov s ktorymi predpokladam zdielali financie. (U mna na

    rychlejsie splatenie tej pozicky isli okrem ineho aj kazdorocne cele sumy co mi

    vratili z mojich danovych priznani, aby sa cim skor splatila ta zakladna suma

    pozicky (istina?) a aby mi tam nenarastali dalsie uroky). A ked som mu to

    povedala, tak mi na to odpovedal ze on tu tiez studoval (sice nie univerzitu

    ale vecernu filmovu skolu) kde mu ako zahranicnemu studentovi nauctovali tri

    krat vacsi studijne poplatky ako domacim a ze to tiez zvladol (ale on cez den

    pracoval, takze to platil priebezne, ja som cez den chodila do skoly). Na jednu

    stranu ho sice obdivujem, ze sa tu dokazal sam uzivit tolke roky, nota bene ked

    tu ani nemal a nema pracovne povolenie a vlastne si na seba zarabal pracou na

    cierno, co je teda podla mna velmi neiste a dost riskantne; na druhej strane

    citim strasnu zatrpknutost a aj zlost ked si pomyslim ze mi povedal ze ma obavy

    ze zo mna bude “tucna leniva kanadanka” a moje (neviem presne ako to nazvat…

    uspechy? alebo vysledky?) ktore by indikovali opak ignoroval (napr. to ze som v

    podstate tri roky robila v kuse bez dovolenky a ze som si vyplatila studentsku

    pozicku, zatial co tie jeho slovenske kamaratky, ktore ako sa zda on dost

    obdivuje, tam vystudovali zadarmo). 

    superkarma: 0 28.05.2014, 06:00:39
  8. [73] Karo Líná [*]

    peetrax — #68 Tihle řešiči a pitvači jsou vůbec nejhorší Sml24 Takové emulace chlapa Sml57

    superkarma: 0 27.05.2014, 23:02:14
  9. avatar
    [72] kareta [*]

    SStream — #71 úspěšní muži jsou zmítaní hormonama stejně jako ti neúspěšní, takže se normál ně zabouchnou, jak přijde čas a nic jiného neřeší. Ti úspěšní mají výhodu, že jsou prostě zajímavější jak prodavač bot. Každý muž, který si věří a má vizi je prostě víc sexy jak prostý Pepa z JZD., co má ambici dostat se každý pátek do místní nálevny. Asi jako je víc sexy Jennifer Lopez jak Pěnice od táboráku, obě mají kouzlo, ale JLo prostě většíSml80Sml80

    superkarma: 0 27.05.2014, 22:49:55
  10. avatar
    [71] SStream [*]

    Peca79 nemůže být muž, páč:

    Mužská logika:

    Muž si chtěl vybrat za manželku tu nejlepší, proto dal třem ženám po

    padesáti tisících s tím, že se ožení s tou, která ty peníze nejlépe

    využije. První šla do kosmetického salonu, kde se nechala zkrášlit pro

    Něho. Druhá nakoupila plno sportovního vybavení, aby se vyžil On. Třetí

    byla podnikatelka, vložila peníze a donesla zpátky sto tisíc.

    Muž se zamyslel a pak si vybral tu s největšíma kozama.

    1. na komentář reaguje kareta — #72
    superkarma: 2 27.05.2014, 22:26:16
  11. avatar
    [70] peetrax [*]

    monkee — #69 to je asi poprvé, co se shodneme Sml16, ale souhlasím. Sama jsem zvědavá, kam se to tu bude ubírat. Jestli se ze ženy-in stane bulvár zn. Jonák, nebo tu převládnou teoretické úvahy bez hloubky, zato zmatené, ale v hojné míře.

    superkarma: 0 27.05.2014, 21:48:36
  12. avatar
    [69] monkee [*]

    peetrax — #68 On rád teoretizuje. Nebo je za to redakcí dobře placen (jako tajnej agent s teplou vodou, aby tu vířil vodySml32).

    1. na komentář reaguje peetrax — #70
    superkarma: 0 27.05.2014, 21:39:02
  13. avatar
    [68] peetrax [*]

    Peca79 — #44 chtěl jste diskutovat... no, nevadí. Příště Vás budu raději přeskakovat. Jestli jste takhle milý i v reálu... Sml24

    1. na komentář reaguje monkee — #69
    2. na komentář reaguje Karo Líná — #73
    superkarma: 4 27.05.2014, 21:14:06
  14. avatar
    [67] monkee [*]

    Dalo mi práci prokousat se tím množstvím textu (i myšlének posléze snad mnou správně pochopených) a nabyla jsem dojmu, že Peca lehce zaměnil pojem Popelka a Zlatokopka. Protože která z těch dvou "ho neoškube"? Zatím jsem nabyla zkušenost, že Popelka, která se uskrovní, když se splácí hypotéka za kovárnu, a zatím vychovává děti, se v jistém okamžiku přestane považovat za reprezentativní a ať má zásluhy, jaké chce, je vyměněna za model, usmívající se a chválící, bodejť by ne, když nový model Lojzovi nemusí prát trička a ponožky (schválně se nerozepisuju víc...Sml57), o dalších povinnostech nemluvě.

    Popelka měla přirozenou inteligenci, u Zlatokopky je vyměněna za vych*anost.

    Takže co mi z toho vyplývá? Snad nehledat líbivou tvářičku, ale poctivost a přirozený a zdravý přístup k životu. Teď jde o to, jestli to mužský mozek dokáže dekódovat...

    superkarma: 1 27.05.2014, 20:58:58
  15. avatar
    [66] fulfy [*]

    Peca79 — #58 Sml52Sml52Sml52Sml52dost dobrýSml52

    superkarma: 0 27.05.2014, 16:22:14
  16. avatar
    [65] margot [*]

    nějak moc slov a asi mi uniká ta myšlenka, o čem tento článek vlastně je, i když jsem se poučila kusem diskuzeSml80

    proč je žena, které asi nejlépe odpovídá výraz "zlatokopka" nazývána Popelkou (no, asi jsem dnes natvrdlá). prostě pokud toto měl být elaborát o krásných schránkách absolutně bezduchých a vůbec nic pro život nenabízejících, nechápu, proč by měli chudáci kováři, bačové a další spolek litovat, že mu dotyčnou vyfouknul někdo jiny?Sml80 a ani klišé o tom, že milionáři a jiní -ardáři, co se sami vypracovali, si vyhlédnou partnerku pro soužití (nejen pro postel), jen na základě hezkého úsměvu a zadku, mě moc neoslovilo - tito chlapi totiž nemají v hlavě úplně vyvátoSml80

    zlatí šovinisti

    superkarma: 4 27.05.2014, 15:46:17
  17. avatar
    [64] Sophie [*]

    Ty jsi teda exot.....jsem ráda,že jsem měla štísko a nepotkala jsem někoho,jako jsi ty.

    superkarma: 4 27.05.2014, 15:46:17
  18. [63] Peca79 [*]

    Peca79 — #62 ...vás...

    superkarma: 0 27.05.2014, 15:17:52
  19. [62] Peca79 [*]

    Klára Wimmerová — #59 No já váz zklamu, bude to o tchýních a dceruškách.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #63
    superkarma: 0 27.05.2014, 15:17:11
  20. avatar
    [61] Klára Wimmerová [*]

    Rikina — #60 Sml32Sml52

    superkarma: 0 27.05.2014, 14:46:22

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [60] Rikina [*]

    Peca79 — #58 maminka vám radí, jak na chlapy? Sml57 No tak to jo, to už se nedivím, že máte problém s Popelkami.

    1. na komentář reaguje Klára Wimmerová — #61
    superkarma: 3 27.05.2014, 14:40:22
  2. avatar
    [59] Klára Wimmerová [*]

    Peca79 — #58 To bude vražedné sebeodhalení. Sml52 Ze vztahu, jaký mají muži se svými matkami, se o nich dá dost vyčíst.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #62
    superkarma: 3 27.05.2014, 14:31:10
  3. [58] Peca79 [*]

    OK. Příště na téma Moje maminka nejlepší kamarádka (co mi radí jak na chlapy, když má 45 let zkušeností ze 3 různých manželství) ? Co vy na to?

    1. na komentář reaguje Klára Wimmerová — #59
    2. na komentář reaguje Rikina — #60
    3. na komentář reaguje fulfy — #66
    superkarma: 0 27.05.2014, 14:03:37
  4. avatar
    [57] Klára Wimmerová [*]

    Podle mě, Peco, když se opravdu zamilujete, nebudete řešit, jestli je to Popelka, nebo není, bude vám to úplně jedno.

    Začnete to (možná) řešit, až když nebudou působit "FÉÁčka", ale to už bývá většinou „pozdě“.

    To je holt život. Sml79

    superkarma: 3 27.05.2014, 13:58:44
  5. [56] Peca79 [*]

    kareta — #54 Proto se vám tu vyplakávám na ramínko. Ale dík. Jsi upřímná a nesažíš se mě urazit.

    elly — #55 Díky Elly, lépe bych to nenapsal.

    Rikina — #53 Zatím spíš Lojza...časem třeba kousek toho druhého.

    superkarma: 0 27.05.2014, 13:58:20
  6. avatar
    [55] elly [*]

    Rikina — #53 do fitka můžeš...ale nesmíš si myslet, že za to, že máš vyfitkovaný tělo, si zasloužíš chlapa s plnou šrajtoflí ;-)

    1. na komentář reaguje Peca79 — #56
    superkarma: 0 27.05.2014, 13:51:43
  7. avatar
    [54] kareta [*]

    Peca79 — #52 doufám pro tvé dobro, že tě přitahují festovní selky, jinak to vidím bleděSml30

    1. na komentář reaguje Peca79 — #56
    superkarma: 0 27.05.2014, 13:50:43
  8. [53] Rikina [*]

    Už tomu vůbec nerozumím. Sml80 Je teda Peca ten Lojza s kovárnou na hypotéku, nebo ten milionář, co nebude vyhazovat prachy za Popelky? Sml80 Navíc nějak nevím, co je špatného na tom, chodit do fitka, pečovat o sebe a bejt krásná. Sml57 Popelka, pokud vím, do fitka nechodila.

    1. na komentář reaguje elly — #55
    2. na komentář reaguje Peca79 — #56
    superkarma: 1 27.05.2014, 13:50:28
  9. [52] Peca79 [*]

    kareta — #49 Jo, na chlubení, aby mi pomohla v kovárně (s tím zázemím) a zároveň aby mě přitahovala. S takovou bych se mohl chlubit.

    1. na komentář reaguje kareta — #54
    superkarma: 0 27.05.2014, 13:47:20
  10. avatar
    [51] Klára Wimmerová [*]

    elly — #29 No to nestraš!!! Sml57

    superkarma: 0 27.05.2014, 13:43:28
  11. [50] Peca79 [*]

    Klára Křížová — #27 Klára Křížová — #30 Klára Křížová — #31 Klára Křížová — #48 Tobě dík za podporu. Teď to nevnímám jako rande, ale jako skupinovou terapii. Už jsem za poslední čtyři roky čtyřikrát obměnil vozový park a hrdý na to nejsem.

    superkarma: 0 27.05.2014, 13:41:09
  12. avatar
    [49] kareta [*]

    Peca79 — #47 funguje, každá žena má potenciál rozházet majlant a udělat ze sebe kočku jaxviňa. Ovšem pravá Popelka vypadá exkluzivně i v monterkách. Záleží na tom, co vlastně od baby chceš. Sml80 Zatím to vypadá, že chceš babu na chlubení.Sml24

    1. na komentář reaguje Peca79 — #52
    superkarma: 0 27.05.2014, 13:35:59
  13. [48] Klára Křížová [*]

    Peca79 — #45 Tak ono se to stejně nedá naplánovat. Prostě přijde Popelka Nepopelka a když to jiskří, tak je to ono... a pak si ji musíš trochu vychovat k obrazu svému, ukázat jí limity a částečně ji hýčkat... no na to proste recept neni... jestli tě štvou takový ženský co píšeš, tak se tý nový zeptej na rovinu, jak to má a hlavně rada: NESTEŽUJ SI NA TY PŘEDCHOZÍ, TO TY NOVÝ ŽENSKÝ NESNÁŠEJ.

    Proste ses poučil a snad víš, co už ne.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #50
    superkarma: 0 27.05.2014, 13:21:47
  14. [47] Peca79 [*]

    kareta — #46 Ty jseš fak dobrá. Vážně. Elly tomu říká, že Lojza chce uklízečkomodelku. Ale to tunění nefunguje. Ony se moc měnit nechtějí, ty Renaulty.

    Takže měnit vozový park v závislosti na finanční situaci?

    1. na komentář reaguje kareta — #49
    superkarma: 0 27.05.2014, 13:18:03
  15. avatar
    [46] kareta [*]

    Peca79 — #45 Lojza hledá položenu/pologagr v krásném obalu a se šmrncem. nenáročnou, skromnou. Hummera se spotřebou 4l/100km. Měl by si pořídit renautla a toho časem vytunitSml80

    1. na komentář reaguje Peca79 — #47
    superkarma: 2 27.05.2014, 13:11:25
  16. [45] Peca79 [*]

    kareta — #41 No jasné, že to není špatně, když mu udělá zázemí. Ale musí mít i ten šmrnc té Popelky, který ale bohužel Popelky prodávají jako kus masa jen zbohatlíkům. Prostě normální přitažlivá rozumná ženská. Co by měl udělat? Maká, aby se pak celá rodina měla dobře - hlavně ta, která teď jde jako by pod svoji úroveň, když chce jen Lojzu a přitom má ten prodejný šmrnc. Ta si s ním pak může vychutnat ten úspěch. Když na něj bude čekat ve fitku, tak je to špatně.

    A nebo proč by kovář z kovárny nemohl chodit s květinářkou a před šichtou ji pomoct s dovozem květin na trh?

    1. na komentář reaguje kareta — #46
    2. na komentář reaguje Klára Křížová — #48
    3. na komentář reaguje — #5
    4. na komentář reaguje Kimmy — #74
    superkarma: 0 27.05.2014, 13:07:36
  17. [44] Peca79 [*]

    peetrax — #39 Ty mi dej svátek.

    1. na komentář reaguje peetrax — #68
    superkarma: 0 27.05.2014, 12:56:38
  18. avatar
    [43] elly [*]

    peetrax — #42 to on má ale chudáček od malička...tam kde on měl průsery, tak naše panenka proplouvá jako hvězda...kouzlo osobnosti :-D

    superkarma: 0 27.05.2014, 12:54:39
  19. avatar
    [42] peetrax [*]

    elly — #40 asi proto, že je málo malej a roztomilej...? Sml13 Sml30

    1. na komentář reaguje elly — #43
    superkarma: 0 27.05.2014, 12:51:13
  20. avatar
    [41] kareta [*]

    Peca79 — #35 neambiciozní "blbka", která má jedinou ambici dělat Lojzovi zázemí a starat se o něj je špatně? To je ovšem chyba. Dvoukariérové vztahy jsou nesmírně náročné, v podstatě Popelka pak taky potřebuje nějakou manželku, která by se o ni starala. Nebo by měl Lojza NĚCO udělat,aby se mohla i Popelka realizovat.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #45
    superkarma: 1 27.05.2014, 12:50:51
  21. avatar
    [40] elly [*]

    peetrax — #37 hele, na Pepína tak nebrali :-D

    1. na komentář reaguje peetrax — #42
    superkarma: 0 27.05.2014, 12:49:44
  22. avatar
    [39] peetrax [*]

    Peca79 — #35 chlape, přestaňte teoretizovat a běžte někoho sbalit.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #44
    superkarma: 2 27.05.2014, 12:49:37
  23. avatar
    [38] elly [*]

    Peca79 — #35 Ano, dává to smysl... Lojza evidentně místo Popelky potřebuje někoho jako je Elly :-P Škoda, že ta už není žádná hvězda, s dvěma dětma :-D

    superkarma: 0 27.05.2014, 12:49:19
  24. avatar
    [37] peetrax [*]

    elly — #17 možná to bylo jen proto, že je to děcko. Sml80 Ale chápu, že některá maminka chce třeba svoji holčičku vidět jako malou krásku, která si omotáva chlapy kolem prstu už v útlém věku. Sml16

    1. na komentář reaguje elly — #40
    superkarma: 1 27.05.2014, 12:48:39
  25. avatar
    [36] elly [*]

    Klára Křížová — #30 s tím souhlasím...taky mám někdy pocit, že schopné ženy nefrčí :-)

    superkarma: 0 27.05.2014, 12:46:55
  26. [35] Peca79 [*]

    kareta — #28 Super. Konečně někdo, kdo chápe, co chci říct. O tom je celý článek.

    Když si Lojza teď nabrnkne neambiciozní blbku, tak mu bude akorát pít celý život krev.

    Když počká, až vydělá prachy a začně balit Popelky, tak ho bude srát, že ta popelka je jen hezká a čekala v teplíčku (ve fitku), až vydělá a pak ho sbalila. Ty prachy si prostě nezaslouží, jen protože je hezká.

    Z pohledu Lojzíčka by ta pravá třeba teď mohla pomoct, (nevyhlížet princátka) a za to by ji nosil celý život na rukou.

    A nebo pokud tu pravou potká, až bude mít vyděláno, tak to nesmí být jen hezká tvářička, ale už by měla taky v životě něco dokázat.

    Elly, pomoc, davá to smysl?

    1. na komentář reaguje elly — #38
    2. na komentář reaguje peetrax — #39
    3. na komentář reaguje kareta — #41
    superkarma: 0 27.05.2014, 12:45:28
  27. avatar
    [34] peetrax [*]

    Peca79 — #22 já se těším na příště. Minule bylo, že svobodný matky nebrat, dnes Popelky, tak uvidíme, koho nebrat příště. A kdo nám nakonec zbude. Sml30

    superkarma: 1 27.05.2014, 12:45:02
  28. avatar
    [33] kareta [*]

    Klára Křížová — #31 budíček a večerníček!Sml80 Když nejsou ty výlety a bály, jak jinak dá najevo LÁSKUSml57

    superkarma: 1 27.05.2014, 12:42:19
  29. avatar
    [32] kareta [*]

    elly — #29 ano, ale unavený Lojza..tuším, že raději pojede na Trosky, než by se vybičoval..po té těžké dřině v kovárně...Sml15Sml80

    superkarma: 0 27.05.2014, 12:41:10
  30. [31] Klára Křížová [*]

    kareta — #28 2x denně??? Sml2 A ptal ses jí, jestli jí tato frekvence vyhovuje???

    1. na komentář reaguje kareta — #33
    2. na komentář reaguje Peca79 — #50
    superkarma: 0 27.05.2014, 12:35:11

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme