.

Očima chlapa: Co znamená, když řekne, že maminka je její nejlepší kamarádka?

Vztahy

Očima chlapa: Co znamená, když řekne, že maminka je její nejlepší kamarádka?

Nemohl jsem si nevšimnout, že vy vztah neberete jako my. My bychom rádi vztah vnímali jako klidný přístav, do kterého se můžeme z plavby na rozbouřeném moři vrátit. Kdežto vy pořád chlapa někam strkáte, vymýšlíte taktiku, přebíráte kontrolu nad situací...

Můj přímočarý mužský mozek to prostě nedokáže přirovnat k ničemu jinému než k určité formě souboje. A teď si představte, že v tom pomyslném ringu proti sobě stojí dva sportovní boxeři - muž a žena a ještě někdo. Tím někým je její matka. Její matka má třeba za sebou 3 manželství a 45 let soužití s bývalými a současným manželem. Takže v ringu jsou dva stejně zkušení boxeři a jeden vysloužilý reprezentant republiky v těžké váze, který stojí na straně boxerky. A radí jí, jak na to. A vy jste v tom ringu sám a utkávat se můžete jen s tím druhým boxerem, ne s jeho trenérem.

woman

Představte si situaci: V domě jejích rodičů, v obýváku, jsem já, přítelkyně a tchyně. Přítelka: „Láďo, babička (babička té přítelkyně) nám každému poslala k Mikuláši litr.“ 
„Děkuju, ale přece si nevezmu od bábi litr, dyť je to pro ni z důchodu ranec!“
  Přítelkyně neváhala a strčila mi ho do kapsy. Zrovna jsem odjížděl do města a přítelkyně mě poprosila, ať vezmu léky v lékárně. Koupil jsem je za ten litr, a když jí ty léky dávám, vracím jí i zbytek z toho litru a povídám: „Prosim tě mlč.“ Trenérka to sledovala, ne mě nebo ji, kouká mi na ruce, pak mrkne na dceru a souhlasně přikývne, jakože tenhle se nám hodí. (Ještě to pro jistotu vysvětlim: tchxně schválila dceři nového chlapa na základě sledování situace s tisícovkou. Jako by trenérka řekla svému svěřenci: s tímhle můžeš do ringu, bude hodnej, toho zvládneš/zvládneme.)

Jindy JÍ kupujete dárek k narozeninám, ale už v tom obchodě se spodním prádlem si uvědomujete, že hned druhý člověk, který dárek uvidí, je její trenér. Takže vyberete hedvábnou noční košilku (která byla, přiznávám, dárek taky trochu pro mě), ale zároveň se musí líbit i bývalému reprezentantovi v těžké váze.

Nejhorší je, když už to trenér nevydrží a nastoupí do Vás sám. Jste pozvaný na nedělní oběd, opět v domě rodičů. Tchyňka vás nechá si pochutnat a u kávičky po obědě nastoupí bez rukavic: „Jé, teď jsem si vzpomněla, že to bude zítra v práci hrozná dřina, musím smýkat ty těžké krabice se zbožím ze skladu do obchodu. A mě zrovna včera začaly bolet záda... To se rovná kombinaci direktu na bradu a pravého háku na spánek od frajera z repre. A to se opakuje v různých obměnách s různými tchyňkami... „Já bych si tak po té kačeně zašla na pivko do hospůdky, škoda, že mi nezbyly peníze...“ Namítnete, že bych jim měl ten oběd taky nějak oplatit. To jsem dělal! Musím to rozebírat?

To, že jim trenéři radili v mé nepřítomnosti s celým vztahem i s milostnými problémy, je snad jasné. Mně řeknou chlapi v hospodě tak leda: „Dej bacha, jsou to mrchy.“

Ještě že má drahá moudrá matka v průběhu utkání nezasahuje. Jen jí vždycky po rozchodu řeknu, proč to skončilo, a ona mě odzbrojí odpovědí: „Konečně jsi na to přišel sám. Jen aby nebyla těhotná.“ (jak ona ten důvod rozchodu může vědět, když to moje životní štěstí viděla všeho všudy 3x ???) Jen jednou povídám, „...mami, s touhle bych chtěl vydržet, ale nějak si už nevim rady. Asi si půjčím nějakou odbornou literaturu - třeba Dr. Plzáka.“
„Jo, to si přečti a přijdeš na to sám. Mám hotový oběd, dáš si?“

Toto byl jediný zásah v průběhu zápasu za celý život, ale v podání mé matky se rovnal vyhlášení třetí světové války. 

Holky, to se vážně bojíte jít do toho ringu samy za sebe? A tchyňky, máte to za potřebí? Je to fakt otravné.

Čtěte také:

   
06.06.2014 - Láska a vztahy - autor: Peca79

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [80] klemsik [*]

    Co říct? Vaše vyjadřování - box, ring, zápas.... a podobná slova.... mi  přijdou sexy... Proč ne?! Život je boj, vztah je taky tak trochu boj, takže proč to nebrat jako hru a užít si to?! :)

    superkarma: 0 21.07.2014, 12:11:29
  2. [79] Leena [*]

    Přijde mi, že pan Peca by chtěl od žen říct vše přímo, ale sám to neumí.

    Přece na návrh, aby s náma jela k moři maminka(nepřímej), je tolik možností, jak to rovnou slušně odmítnout. A pak už nejspíš tento návrh nebude padat znova a znova...

    A chlapi si ženský taky testujou... Jeden kluk se mnou chtěj jít na rande, ale nejdřív se mnou poslal do hospody kamaráda (jako co na mě řiká). Já jsem to ale na rozdíl od autora neprožívala jako nějakej boj, do tý hospody jsem šla, s kamarádem jsme popovídali a popili a bylo to docela fajn. Takže jsem byla schválenaSml30 a byl konec testování. Po letech jsme se tomu zasmáli.

    superkarma: 0 14.06.2014, 09:31:42
  3. avatar
    [78] Louisa [*]

    Ve filmu "Poslední sezóna" říká jedna dáma, když poslouchá starosti pánů, krásnou větu - "Zlatý prciny..."

    Po přečtení článku to bylo první, co mne napadlo...

    superkarma: 2 08.06.2014, 15:01:31
  4. avatar
    [77] denkas [*]

    Moc sem to nepochopila.Na co si stěžuješ? Tchýně sledovala ruce s penězi a jak to víš? Protože ty si sledoval tchýni. Takže se mě zdá,že to je prostě boj,kdo z kohoSml80A proč by si po dobrým obědě nemohl tchýni pozvat na pivo?Nebo proč by si ji nemohl pomoc s krabicema.  Nebo prostě nevi,co si tím chtěl říci

    superkarma: 0 07.06.2014, 13:19:37
  5. [76] Karo Líná [*]

    Altamora — #75 Sml67 Sml67

    superkarma: 0 07.06.2014, 10:26:41
  6. avatar
    [75] Altamora [*]

    Peca79 — #58 Stále nechápu, na co si stěžuješ. Žiješ se ženou, nejsi s ní spokojen, nejste manželé, nemáte děti a nikdo ti nedrží bambitku u hlavy. Tak o co jde? Holt musíš hledat dál, až najdeš tu pravou, která ti bude vyhovovat. Hlavně si ji nesmíš po dvou týdnech nastěhovat do bytu. Dále doporučuji neseznamovat se s jejími rodiči dříve než po roce od seznámení.  Do té doby máš možnost předvést se jako dokonalý partner, takže ani matka semetrika tvoji vyvolenou nezvyklá. A když ona nebude stejně dokonalá, ušetříš si seznámení s další nemožnou tchyní. Samá pozitiva.Sml57 A pokud to řešit nehodláš, tak neplač na špatném hrobě. Maminka ti bolístky ráda pofouká.

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #76
    superkarma: 8 06.06.2014, 23:38:08
  7. [74] Rikina [*]

    Peca79 — #71 tím hůř Sml24

    superkarma: 3 06.06.2014, 22:30:54
  8. avatar
    [73] paníliška [*]

    Peca79 — #71 I podle pravdy se dá psát zajímavě. Ale když si někdo hojí komplexy, to je pak těžké.....Sml80

    superkarma: 4 06.06.2014, 22:14:54
  9. avatar
    [72] Sophie [*]

    Autor zřejmě ční vysoko nade všemi....a má pořád pravdu...chudák...

    superkarma: 1 06.06.2014, 21:32:51
  10. [71] Peca79 [*]

    Napadlo vás, že ty články můžou být nemastné neslané protože jsou polde pravdy?

    1. na komentář reaguje paníliška — #73
    2. na komentář reaguje Rikina — #74
    superkarma: 0 06.06.2014, 21:11:04
  11. avatar
    [70] kobližka [*]

    elly — #69 Věřím,ale nebude to jenom čtěnářský příspěvek,jako posílají normálně čtenářky,protože pod ten se nepíše "autor" ....

    superkarma: 5 06.06.2014, 20:59:21
  12. avatar
    [69] elly [*]

    kobližka — #68 autor je skutečně skutečný...znám ho osobně ;-)

    1. na komentář reaguje kobližka — #70
    superkarma: 0 06.06.2014, 20:37:28
  13. avatar
    [68] kobližka [*]

    Ty máš hochu vážně nějakej problém....nehledej mezi ženskými a  zkus to s chlapem.A vůbec - ty tvé články jsou tak šroubované,jako by je psala paní redaktorka Novotná,je jim prd rozumět.Ty budeš asi součástí redakce,si myslím....

    1. na komentář reaguje elly — #69
    superkarma: 7 06.06.2014, 19:37:37
  14. avatar
    [67] paníliška [*]

    Proč se ta rubrika jmenuje Očima chlapa? Tohle není chlap ani omylem. Sml80

    superkarma: 2 06.06.2014, 18:32:42
  15. avatar
    [66] gerda [*]

    Rikina — #63 chlap na ž-in?? No blázníš?!Sml52

    superkarma: 0 06.06.2014, 18:29:12
  16. avatar
    [65] monkee [*]

    Peca79 — #55 A máme vymalováno.Sml22 Maminčina chata u moře a slečna se chce přivdat do hotového. A není využívání matčina majetku tak trochu zneužívání ze strany synáčka? Jistě, bude to dědit, ale lehce nabyl a teď se jen bojí, že bude oškubán nějakou mladou nenasytnou. Halt bys ten majetek měl tajit. Hypotéku samozřejmě ne, tam se pozná dívčina solidarita. Ale na maminčinu chatu k moři až jako milé překvápko nejdřív po svatbě. Ať máš jistotu, že holka nejde jen za majetkem.  Dokážeš se takto (až do svatby) uskrovnit ty sám? Pokud jsi to na sebe vykecal, tvůj boj.

    superkarma: 2 06.06.2014, 15:59:27
  17. avatar
    [64] Suzanne [*]

    Submisivita a domácí násilí? To jsem zvědavá, jestli se ta skuhravost projeví i tam. A... vlastně ani zvědavá nejsem.

    superkarma: 0 06.06.2014, 14:25:42
  18. [63] Rikina [*]

    Hm. To já nechci submisivitu - to si zařídím sama, když bude potřeba. Sml57 Chci zpátky šovinistu Jaroslava Petra, to byla aspoň legrace. Nebo Radim Prchoň blahé paměti, to bejvaly časy. Sml58

    Tenhle pán se bere moc vážně, pořád se lituje, jak mu ženy ubližují, a vůbec je takový nějaký neslaný nemastný, vtipné to taky není, ani v diskuzi žádná perla, co s tím? Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #66
    superkarma: 2 06.06.2014, 14:01:51
  19. avatar
    [62] louskacek2 [*]

    Peca79 — #61 Eldridge — #57 Taky se primlouvam za Submisivitu a domácí nasilíSml22. Nej je teda ta submisitiva to napis uz dneska at nam to pristi tyden vydaj juSml59.

    superkarma: 0 06.06.2014, 13:26:31
  20. [61] Peca79 [*]

    Eldridge — #59 Já na ni klidně před tím supermarketem počkám s autem, když řekne přijeď pro mě v 17.00... Ne abych prolezl tři krámy a šel se podívat do čtvrtého "Co mají nového..." No co asi - jogurt, sýr, chleba, olej, jar! To samé co minulý týden. a to samé co v těch třech krámech před tím. Jinak naskládané v nekonečných regálech.

    Jdu sekat trávu a zatopit v kotelně. Počítá se to?

    Nashle příští týden. ;-)

    1. na komentář reaguje louskacek2 — #62
    superkarma: 0 06.06.2014, 13:21:46

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] risina [*]

    Do ringu? One je vztah nějaý boxersý zápas, nebo co?

    superkarma: 3 06.06.2014, 13:12:22
  2. avatar
    [59] Eldridge [*]

    Peca79 — #58 No sláva, konečně nějaké  relevantní informace:-) Jo, to zní docela fér, ale drž se, prosím, jednoho  modelu, tedy buď chlap výdělečně činný - partnerka na pracáku NEBO  oba zaměstnaní (viz 49). Rejpání ve smyslu, že jednou za měsíc zaplatíš složenky a partnerka  celý měsíc bude tahat  těžké nákupy  si odpustím:-)

    1. na komentář reaguje Peca79 — #61
    superkarma: 3 06.06.2014, 13:04:03
  3. [58] Peca79 [*]

    Eldridge — #56 Dámo, nasazování zimních řetězů kolegovi v práci na auto je něco jiného, než přezouvání rodinného vozu.

    Dělba práce v domácnosti má být rovnoměrná. Já často před snídaní skočím do pekárny pro pečivo a tu snídani pak i nachystám. Večeři nechám na přítelce. To ani nemusím teplou. Raději vyperu a pověsím, než bych žehlil. Když jsem celý den v práci a ona na pracáku, očekávám, že to nádobí po večeři nebudu muset umývat já. Složenky zapaltím sám a očekávám, že nebudu muset chodit na nákupy a strkat se s dúchodci v supermarketu.

    Stačí takhle?

    1. na komentář reaguje Eldridge — #59
    2. na komentář reaguje Altamora — #75
    superkarma: 0 06.06.2014, 12:52:05
  4. avatar
    [57] Eldridge [*]

    Peca79 — #55 Prosila bych tu submisivitu a domácí násilí:-)))

    1. na komentář reaguje louskacek2 — #62
    superkarma: 2 06.06.2014, 12:40:35
  5. avatar
    [56] Eldridge [*]

    Peca79 — #51 No promiň, ale pokud jdeš do vztahu už s tím, že cítíš potřebu si ohlídat hranici zneužívání, něco je špatně. Buď sám víš, že osoba se kterou do vztahu vstupuješ tuto  tendenci má a pak je chyba do takového vztahu jít (tvoje chyba), nebo se toho jen obáváš a pak jsi paranoidní. Pokud jsi ovšem paranoidní, žádné rady nepotřebuješ, neb  je vůbec nebereš v úvahu jen chceš politovat.

    A pokud  máš představu, že uvařit večeři můžeš jen "občas", abyl nebyl zanužíván, zajímalo by mě, co vlastně jsi ve společné domácnosti ochoten, v rámci dělby práce,  pravidelně vykonávat? Zatím to vypadá, že všechno považuješ za "ženské práce" a přezouvání auta je zneužívání. Takže jaké  povinnosti má, dle tvého názoru, v domácnosti chlap??

    1. na komentář reaguje Peca79 — #58
    superkarma: 6 06.06.2014, 12:39:22
  6. [55] Peca79 [*]

    Eldridge — #52 Zatím jsem si nevymyslel ani písmenko. Všechno jsou mé zkušenosti převážně ze dvou posledních vztahů. Cibulka je odtud.

    Klára Křížová — #50 To by nešlo. Ta chata u moře patří mojí máti. ;-)

    louskacek2 — #54 Děkuji. Snažím se Vás i pobavit. Nejen se Vám vyplakávat na ramínko. :-)

    Co dáme příště? Submisivita a domácí násilí? Nebo Nouzový režim (když chlap napne všechny síly, aby udržel hypotéku a na výlety/tancovačky nezbývají síly a prostředky) ?

    1. na komentář reaguje Eldridge — #57
    2. na komentář reaguje monkee — #65
    superkarma: 0 06.06.2014, 12:33:07
  7. avatar
    [54] louskacek2 [*]

    Peca79 — #46 Peco79 kdyz odmyslim ty boxerky, souboje, ringy, ternérku, ženský věci tak jsi mě skvěle pobavilSml30. Při tom pátečním poledni jsem se i zasmálaSml22.

    Prosím prosím napiš nám článek na téma výmluv ,,přítelů,, , ,,manželů,, ke všemu domácím pracem a mužským schůzkám v hopodě. Věřím, že tohle téma je ti blízkéSml67Sml24.

    Redakci vzkazuji, že mě tyhle mužský články fakt bavej a ještě více pak ty diskuze k tomu jen tak dálSml79Sml67.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #55
    superkarma: 1 06.06.2014, 12:21:42
  8. avatar
    [53] Suzanne [*]

    cilani — #48 Už rozumím Sml22Sml16

    Klára Křížová — #50 Tak. A nebo - holky, užijte si to, já jedu na ryby Sml30

    superkarma: 0 06.06.2014, 12:19:00
  9. avatar
    [52] Eldridge [*]

    Peca79 — #46 A tohle se ti stalo? nebo to je jen takové  - co by kdyby...?:-)

    1. na komentář reaguje Peca79 — #55
    superkarma: 0 06.06.2014, 12:18:41
  10. [51] Peca79 [*]

    monkee — #49 Jo tohle je taky blbý. Umí to dělat i chalpi a to je ještě odpornější. Kolegovi v práci se nechtěly nasazovat zimní řetězy na kola, poprosil mě, jestli mu pomůžu, že to nikdy nedělal. Povídám mu, že ho to naučím, ale že to za něj dělat nebudu, je to jeho auto. A on se začal vztekat, že olačku a řetazy nikdy natahovat nemusel. A že jsem nafoukaný hajzl. Když tohle udělá stodvacetikilový chlap, je to hanba. Ale umím se tomu bránit, ba i vysmát. Když to udělá ženská, kterou milujete, tak je ta obrana těžší, protože jí chcete pomoct ale kde je pak hranice zneužívání?

    1. na komentář reaguje Eldridge — #56
    superkarma: 0 06.06.2014, 12:17:45
  11. [50] Klára Křížová [*]

    Peca79 — #46 No já nevím jak to máš, ale taky můžeš říct, že je to vaše dovolená a že bys sis jí s maminkou neužil

    1. na komentář reaguje Suzanne — #53
    2. na komentář reaguje Peca79 — #55
    superkarma: 2 06.06.2014, 12:15:20
  12. avatar
    [49] monkee [*]

    Suzanne — #43 Tu manipulaci s cibulkou najemno hrál možná můj ex na mě. Krájel cibuli (jestli úmyslně, to netuším a nechci mu to přičítat jako úmyslné) tak hrubě, že ta jemná stejně vždycky zbyla na mě.Sml24 Želvu nepřidám.Sml23

    A jinak mám zkušenost, že muži manipulují často tím, že dotyčnou činnost "neumí". Moje sestra po svatbě dokonce neúmyslně zaslechla "radu" svého tchána novomanželovi (synovi), že má všechno dělat hodně nešikovně, nebo jinak to bude muset dělat furt. SLYŠELA TO NA VLASTNÍ UŠI.

    A teď, Vávro (Peco), raď. Odsoudíš i tohoto pána a jeho syna, urputně se držícího tatínkovy rady???

    1. na komentář reaguje Peca79 — #51
    superkarma: 1 06.06.2014, 12:10:29
  13. [48] cilani [*]

    Suzanne — #47 jj, já to myslela jako podporu toho, jak píšeš, že házet všechny do jednoho pytle je kravina..

    1. na komentář reaguje Suzanne — #53
    superkarma: 1 06.06.2014, 11:54:49
  14. avatar
    [47] Suzanne [*]

    cilani — #45 Ale proto to tam píšu, že je hovadina říkat - toto pohlaví je takové či makové. Pohlaví můžeme posuzovat z hlediska velikosti či tvaru Sml57 Ale ne jako genderový celek. To si pak člověk zadělává na mnohé trápení, viz článek výše. Ale kdo ví, kdo je Peca79 Sml54

    1. na komentář reaguje cilani — #48
    superkarma: 1 06.06.2014, 11:43:30
  15. [46] Peca79 [*]

    Suzanne — #43 Jojo, to je odtud. Trochu jsem zkoumal terén. Ale dobrej příklad. Blbější je, když spustí v situaci, kdy se chystáte autem do Jugošky na dovolenou k moři: Maminka ještě nikdy nebyla u moře... A hučí do vás týden. A vy ji nechcete poslat do řiti, ale ona má dojem, že dokud nezvýšíte hlas, tak může hučet dál...

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #50
    2. na komentář reaguje Eldridge — #52
    3. na komentář reaguje louskacek2 — #54
    superkarma: 0 06.06.2014, 11:43:16
  16. [45] cilani [*]

    Suzanne — #42 nejen muži.. přesně tyhle věty (jen na jiné téma) slýchám od známé. Už jí nenazývám kamarádkou a kontakt jsem omezila na minimum, když už se přece jen potkáme, tak ale neutíkám.. Pořát jen proč on dělá to, proč ona nedělá to.. proč se chová tak, já chci, aby se chovali tak a oni ne.. jsou na mě zlí.. to se nedá dlouho poslouchat.. Ještě se tváří, že chce radu, ale ať řekneš co řekneš, všechno je špatně, protože ona dělá vše dobře, jen ti druzí ji nechápou.. Tak nějak na mě působí i tohle.. Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #47
    superkarma: 0 06.06.2014, 11:40:43
  17. avatar
    [44] Suzanne [*]

    Ty jsi Hana Novotná? Sml52

    superkarma: 1 06.06.2014, 11:39:27
  18. avatar
    [43] Suzanne [*]

    Peca79 — #41 A tohle máš odkud, s tou cibulkou? To se totiž objevilo tady na z-in v článku Sml30 Prosím anketu - která z žen řekne chlapovi "miláčku, nikdo neumí nakrájet cibulku tak na jemno"... bla bla bla, ať vloží obrázek želvy Sml78Sml57Sml30

    1. na komentář reaguje Peca79 — #46
    2. na komentář reaguje monkee — #49
    superkarma: 1 06.06.2014, 11:38:28
  19. avatar
    [42] Suzanne [*]

    Peca79 — #35 Ale CO dělají? Tebou popisované tchyně jsou, zdá se mi, naprosto normální osoby, někdy skuhrající, trochu zkoumající, jestli s tím mladíkem nebude jejich dcera nešťastná apod. Vždyť je to normální. Až ty jednou budeš mít dceru (bože, jak nerada říkám větu začínající "až ty jednou..." Sml30), taky budeš tak trochu koukat, jak na tebe její partner působí. Neber všechno jako útok na svůj přímočarý mužský mozek. Já mám někdy pocit, že muži uvažují strašně složitě a intrikářsky. My baby se pošleme do háje a je vymalováno Sml80

    P.S. Že je takové genderové odsouzení nepříjemné? Právě proto, že je nesmyslné. Někteří muži se chovají jako debilové, některé ženy se chovají jako úplné krávy. To neznamená, že se tak chovají všichni kolem.

    1. na komentář reaguje cilani — #45
    superkarma: 4 06.06.2014, 11:33:11
  20. [41] Peca79 [*]

    Rikina — #37 Dejte pokoj s dětskými domovy... 

    To neexistuje ženská, která dokáže říct: "Miláčku, jsem dneska utahaná z práce, uděláš večeri ty?" místo aby spustila: "Miláčku, tu cibulku umíš tak na jemno nakrájet jen ty..."atd. Než mi dojde, co po mě chce tak už jsem to mohl mít hotové. A pak pochopím, že chce, abych tu večeři udělal sám, ale nechápu proč to neřekne normálně. A proč mi neposlala sms, že se zdrží v práci, jestli můžu něco nachystat? Proč to použití zbraní a proč ten Váš hromadný výcvik, když to není potřeba? (Taky to ale nesmí dělat každý den...)

    1. na komentář reaguje Suzanne — #43
    superkarma: 0 06.06.2014, 11:24:14
  21. [40] Klára Křížová [*]

    mimochodem můj kamarád měl také psycho příběh. ve stejném bytě bydleli s tchání. Tchýně kamaráda nesnášela, strašně proti němu brojila. Pak si jeho žena našla jiného, což tchýně oslavolala týdenním popíjením šampusu. Dopadlo to tak, že v tom bytě zůstal můj kamarád s nenáviděnou tchýní, protože jeho žena poslušně dle velké podpory matinky odešla i s jejich synem za novým štěstím. On se z toho bytu nehnul, nakonec mu musela sehnat byt, byla mezi nima dva roky šílená řežba..

    superkarma: 0 06.06.2014, 11:23:55
  22. [39] Klára Křížová [*]

    Je pravda, že některé matky-tchýně jsou šílené. Myslí si, že mohou dítě kočírovat a sněrovat i když je dospělé. Výběr partnerek či partnerů je pro nastávající tychýně a tchány samostatná kapitola. Jak se s nimi sžít, jak s nimi vycházet a jak držet na uzdě své komentáře a postoje, když se jim něco nelíbí.

    Moje maminka byla skvělá žena. Mé sestře ani mne moc do ničeho nemluvila, pokud něco řekla, řekla to jednou. Ale myslím, že se vyřádila na mém bratrovi a na jeho vztahu. Když se jí něco nezdálo, nejen, že vartovala do něj, ale také vysílala nás, abychom zasáhly jako jeho sestry. Měla problém se udržet za hranicí je to jejich vztah a žijou si to oni. Jak byla chudák umanutá, občas to přeháněla. A to má můj bratr ženu, která je skvěla dle mého. Myslím, že kdyby si vzal nějakou mrchu nebo línou osobu nebo prostě nejak problematickou, asi by s tím měla ještě větší problém. Nejvíce třenic vznikalo v souvislosti s výchovou vnoučat.

    superkarma: 0 06.06.2014, 11:19:01
  23. avatar
    [38] monkee [*]

    Mě fascinuje, jak "Láďa" přesně ví, co si tchýňka myslí, jak potažmo všem ženám vidí do hlavy.Sml80

    Jestliže potenciální partnerce a její matince budeš neustále podsouvat svoje vlastní dedukce, zákonitě zůstaneš "na ocet", tedy starý mládenec. Nejsem žádný horlivý zastánce pozitivního myšlení, ale tobě se ho nedostává v katastrofickém množství.Sml79

    superkarma: 3 06.06.2014, 11:05:27
  24. [37] Rikina [*]

    Jsem se úplně orosila při vzpomínce, kolikrát jsem se nechala nějakým mužem pozvat na pivo/víno/zmrzlinu - a teď se dozvídám, že je to odporné. Sml57 Ach. Sml80

    No a o tom, kdo se tu chová jako zlobivé dítě, co si zkouší něco vyřvat, začínám mít taky svůj názor, článek i debata jsou celkem výmluvné. Souhlasím s Altamorou - najít nějaké neposkvrněné děvče a "vychovat" si ji, to bude zřejmě jediné řešení, i když taky bez záruky. Sml80

    1. na komentář reaguje Peca79 — #41
    superkarma: 4 06.06.2014, 11:03:12
  25. [36] cilani [*]

    Peca79 — #33 Nj, ale ty se taky nesmíš stavět do role ublíženého panáčka, kterého někdo testuje.. Oni lidi jsou různí a ne každý se prostě chová tak, jak chceme my. Vytvářet kvůli tomu takovéhle teorie, že každý, kdo nejedná dle tvých představ s tebou manipuluje.. Navíc se nejsi schopný ani ozvat, když se ti něco nelíbí a čekáš, že ti druzí budou číst myšlenky a jednat s tebou na rovinu, když ty to neumíš? Trochu divné, dle mého..

    superkarma: 3 06.06.2014, 11:01:53
  26. [35] Peca79 [*]

    Suzanne — #32 Rozumím, děkuji.

    Jen nechápu, proč to ty tchýně dělají. Není to pro ně samotné ponižující?

    1. na komentář reaguje Suzanne — #42
    superkarma: 0 06.06.2014, 10:57:59
  27. avatar
    [34] Altamora [*]

    Dětské domovy ještě nebyly zrušeny. Doporučuji navštívit několik DD, najít tam přiměřeně hezkou patnáctiletou dívku, ujistit se, že je sirotek a že v DD nepatřila k těm šikanujícím, dohlédnout na její vzdělání v domácích pracech a po dosažení jejích osmnáctin si ji nasadit do domácnosti a doufat, že aspoň ona bude mít pro svého partnera neustále obdivný pohled a vždy bude připravená mu svoji neskonalou vděčnost projevit. K tomu ale je třeba, aby neměla přístup k internetu a v TV jen k pečllivě vybraným programům, aby ji nějaká cizí zlá ženská nezkazila. Jinou alternativu nevidím. Neexistuje tchyně, která by neměla ústa a neřekla aspoň občas něco, co se pána tvorstva nedoktne. Ani po čtyřiceti letech totiž nevidím manželství jako arénu a s manželem nebojuji o nadvládu,  ani on nevnímá moji matku jako moji spojenkyni proti němu.

    superkarma: 7 06.06.2014, 10:56:47
  28. [33] Peca79 [*]

    Pentlička — #31 Souhlasím, společný cíl. Hájit zájmy toho vztahu, manipulovat pozitivně. Ne se od maminky učit, jak s chlapem zametat. Mám-li brát přítelkyni jako vyrovnanou partnerku, nemůže se sama stavět do role zlobivého dítěte, které si zkouší vyřvat kapesné. A ještě se to učit od maminky reprezentantky.

    1. na komentář reaguje cilani — #36
    superkarma: 0 06.06.2014, 10:50:25
  29. avatar
    [32] Suzanne [*]

    Peca79 — #30 KDO to bral jako vstupní test? Babička se s tchyní domluvila, že pošle litr a jak se jako zachováš? Jestli situace vznikla spontánně, jediný, kdo ji bral jako test, jsi ty. Tchyně dala volnost emočnímu vyjádření - je to to, co ti vadí?

    Jestliže po tobě chtěla pomoc, stačilo říct - Maruško, vy si tam musíte vzít brigádníka, já zítra nemůžu. Tečka. Vyjádření hodné dospělého muže Sml80

    A dovol, co je odporného na tom, nechat se pozvat na pivo, pokud tě zvala na obědy (soudím z vyjádření o obědech)? Tak prostě buď nejdu, nebo řeknu "nemám". 

    Jsi v nepříjemné situaci, protože máš pocit, že s tebou matky tvých partnerek manipulují a uráží tě to. Chce to nadhled, laskavé a přímé vyjádření, sebevědomí. Tam začni.

    Rikina — #29 Přesně tak, partnerství má být útočiště, nikoli ring. Sml67

    1. na komentář reaguje Peca79 — #35
    superkarma: 3 06.06.2014, 10:49:19
  30. avatar
    [31] Pentlička [*]

    Rikina — #29 Pro mě taky není vztah zápas, mýbrž spolupráce - mít společný cíl a za ním společně jít. Vztah, který by se jen trochu blížil k zápasu, bych okamžitě opustila.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #33
    superkarma: 0 06.06.2014, 10:44:18

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme