Reklama

Na trh ho uvádí nejúspěšnější české beach volejbalové reprezentační duo Kiki a Maki!

Beach volejbalistky Kristýna Kolocová a Markéta Sluková se budou podílet na propagaci pivních mixů Gambrinus Ochucený, vyrobených bez přidaných konzervantů a umělých sladidel. Po loňském úspěchu Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón přichází na trh další varianta Gambrinus Šťavnatý grep.

Gambrinus Šťavnatý grep

gymJedná se v pořadí již o třetí chuťovou variaci. „Nejoblíbenější příchutě mezi spotřebiteli jsou citrón a po něm grapefruit, které jsou i v našich interních průzkumech velmi dobře a vysoce hodnoceny,“ upozorňuje Miroslav Peichl. Nápoj má nižší obsah alkoholu. Je v něm příjemně sladěna chuť tradičního a oblíbeného piva Gambrinus s ovocnou šťávou z grapefruitu. V prodeji je od 25. března v 0,5 l plechovce.

Složení šťavnatého grepu

Nový Šťavnatý grep vám bude určitě chutnat. Je to kvalitní produkt, který spadá do rodiny Gambrinus Ochucený, mísí se v něm chuť oblíbeného piva Gambrinus a grapefruitové šťávy, ale má nižší obsah alkoholu (2 %). Navíc neobsahuje žádné konzervační látky ani umělá sladidla!

gam

Zahájení spolupráce s Kiki a Maki

krisOd března zahájil Gambrinus Ochucený spolupráci s nejúspěšnějším reprezentačním beach volejbalovým duem Kristýnou Kolocovou a Markétou Slukovou, známé jako Kiki a Maki. „Jedná se o logické spojení. Reprezentantky České republiky v plážovém volejbale, tedy v typickém letním sportu, a Gambrinus Ochucený jako nápoj určený zejména pro osvěžení během horkých letních měsíců. Společně právě startujeme projekt Rok s Kiki a Maki. V průběhu letošní sezóny budou moci jejich fanoušci sledovat, jak trénují, kde probíhají přípravy, zápasy a kde tráví čas mimo hřiště. Prostřednictvím krátkých a kreativních videí je Kiki a Maki provedou po všech jejich turnajích a podělí se s nimi o své zážitky,“ říká Miroslav Peichl.

marProjektu je od 26. března věnována i speciální microsite a další navazující aktivity na facebookých stránkách Gambrinus Ochucený. Gambrinus Ochucený nezůstal pouze u spolupráce s Kiki a Maki. V průběhu letošního léta zaujme na vybraných festivalech a akcích tzv. Mocným ovocným gangem. Jedná se o postavy reprezentující jednotlivé příchutě, jejichž úkolem je podporovat míchané nápoje z piva, ve kterých nejsou obsaženy žádné konzervanty a přidaná umělá sladidla, a které doručí perfektní osvěžení.

Nový atraktivní redesign

Všechny varianty z rodiny Gambrinus Ochucený budou nabízeny v plechovkách nového atraktivního designu. „Konzumenti se v kategorii míchaných nápojů z piva rozhodují primárně podle příchuti. Na základě tohoto faktu jsme připravili nový design balení všech variant, aby byl na první pohled jasně odlišitelný,“ vysvětluje Miroslav Peichl.

gam