Bulvár

Obnovte trest smrti!

Hezký den přeji.

Nad otázkou trest smrti ano či ne jsem se dlouze zamýšlela a došla k závěru: obnovit trest smrti.

Vraždí již samotné mládí, málem děti školou povinné, své rodiče, prarodiče. Znásilňují se děti, vždyť nemusím chodit daleko, zrovna ten, co se vyskytoval v Mělníku a momentálně na Praze 9 - Proseku. Nikdo se nebojí zrůdnosti provádět, ptám se proč?

Pro mne jednoduchá odpověď, ano, ničeho se nebojí, trest smrti není, byl zrušen a ještě na tyto zrůdy Vy všichni vyděláváte a oni jsou v kriminále, jako v peřince. Kolik stojí takový vrah denně peněz z Vašich daní? Nějaké omluvy, že úchyl je nemocný člověk? Neberu. Že vrahovi, který zabije svoji matku, babičku, nebo i cizí osobu, protože mu nechtěli dát peníze, se nedostalo výchovy, jaké mělo? Neberu.

Kdyby všichni, co dětství neměli, jaké si představovali, vraždili, tak tady již polovina republiky nebude. Vždy při každé zrůdnosti, která se stane, si představuji, kdyby to bylo moje dítě, moji příbuzní, nebo Vaše dítě a Vaši příbuzní. Stavěli bychom se k tomu hledáním nějaké výmluvy? Zabiješ, znásilníš, nepatříš mezi lidi, to je pro mne rozhodující.

Co se týče provedení trestu smrti Husajna? Ano, zasloužil, byl to masový vrah.

Při dnešním tématu něco pro oči. Byla jsem ráno s pejskem na procházce a musela se s Vámi podělit o lednové kytičky před domem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdraví

Věrulinka


Děkujeme za zajímavý názor i za krásné kytičky :).

A opět pár úvah - otázek...
Věškeré výzkumy prokázaly, že existence trestu smrti nemá vůbec žádný preventivní dopad - málokterý zločinec si připustí, že by mohl být dopaden, natož aby uvažoval o tom, co se s ním stane pak. Takže z hlediska prevence zločinnosti nemá trest smrti význam. Stejně tak jsou ovšem neprokázané argumenty, že by existence legální formy zabití člověka - tedy trestu smrti - nějak zhoršovala morálku společnosti a zvyšovala tím zločinnost. Existence trestu smrti jako taková má zkrátka pro zločinnost minimální význam.

Je snadné odsoudit člověka - říct „neberu žádné omluvy" - ale kdo se setkal s lidmi, kteří přestoupili a třeba i pravidelně přestupují zákon, ví, jak prvoplánový je takový odsudek. Svou vinu za zločin jednotlivce nesou i rodiče a společnost - svým způsobem každý z nás... Pochopení ovšem nevylučuje trest - můžu tisíckrát chápat, PROČ ten či onen člověk zabil a jak k tomu došlo, můžu si uvědomovat, jakou vinu na tom nesou třeba jeho rodiče a jakou nemoc, můžu viníka litovat jako člověka, ale to nic nemění na tom, že odsoudím jeho ČIN, a bude-li vysoké riziko recidivy, budu souhlasit s trestem smrti.

Co si o tom myslíte Vy, ženy-in? Podělte se o své názory na redakce@zena-in.cz!

   
05.01.2007 - Společnost - autor: Ivana Kuglerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [107] Alenka0010 [*]

    Blueberry: ano, pro mě poprava taky není trestem a myslím si totéž co Vivian, tedy že vězení by mělo opravdu být vězením a k obětem by se mělo přistupovat jinak než dosud. A opravdu by každý měl začít u sebe, to je dost důležité.

    superkarma: 0 09.01.2007, 14:44:25
  2. avatar
    [106] ladyannn [*]

    Vivian: naprostý souhlaa

    superkarma: 0 09.01.2007, 13:07:57

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [105] Vivian [*]

    Blueberry: jaký trest bychom požadovaly pro koho a za co? Já mám pocit, že my prostě asi nejsme ty typy, které jakmile někde uslyší o nějakém závažném deliktu, tak hned začnou "požadovat trest". Ostatně od toho tu máme k tomuto účelu legislativu, právníky, soudce etc., prostých občanů se zpravidla nikdo neptá, jaký trest pro obviněného požadují... Ale pokud se ti i přesto pokusím odpovědět na otázku a mám si představit, že mám pro někoho požadovat trest, tak samozřejmě vyžaduju spravedlivý trest adekvátní míře provinění, jak jinak .
    A za "bleeding heart" se teda rozhodně nepovažuju, do sentimentálního humanisty mám IMHO zrovna já dost daleko... Jen prostě popravu nepovažuju za trest ani za řešení čehokoli v lidské společnosti. Ono sice vypadá nesmírně jednoduše někomu upicnout hlavu nebo ho odpálit na el. křesle, ale co se tím vyřeší? Bude se oběť nebo rodina oběti cítit líp?

    Já nejsem expert na vymýšlení trestů, od toho tu jsou jiní a za to placení lidé, já jako občan prostě chci, aby byl každý zločin potrestán dle práva, aby vězení bylo opravdu vězením a ne luxusní ubytovnou, a aby stát přistupoval lépe k obětem, to je celé. Nebažím po něčí smrti. Takové smrti opravdu nejsou k ničemu. Klesá snad díky nim počet obětí vražd a jiných těžkých deliktů? Je díky nim obětem líp na světě?
    Nepopírám, že tahle společnost má problém. Ale tím, že se budeme zabíjet, nic nevyřešíme. A jestli se ptáš, jak to teda vyřešíme, tak na rovinu říkám, že nevím, protože nejsem Bůh.
    Každý bychom asi měli začít u sebe...

    superkarma: 0 08.01.2007, 18:00:25
  2. avatar
    [104] Blueberry [*]

    Ovsem ani jedna jste neodpovedely na otazku, jaky trest byste pozadovaly vy! Zase jen obvineni o hysterii a nac se zabyvat tim, co se stejne nestane. Nejak proste nechapu, jak muzete byt takove "bleeding hearts", neni divu, ze se zlocinci maji tak dobre.

    superkarma: 0 08.01.2007, 16:11:22
  3. avatar
    [103] Alenka0010 [*]

    Jsem tady někde četla, že hajzl zůstane hajzlem...obávám se, že nic není tak černobílé, jak si leckdo myslí. Je to v každém z nás, máme to ve svých rukou, co uděláme a co ne.

    superkarma: 0 08.01.2007, 13:05:22
  4. avatar
    [101] Vivian [*]

    Blueberry: jak může někdo vědět, co by cítil v situaci, v jaké nikdy nebyl? Většina lidé v téhle společnosti se v životě neocitne v tak extrémní situaci... Jaký má smysl řešit takové "co by, kdyby"?

    Každý má prostě nějaký názor, vzniklý na nějakém podkladě... A všechny ty názory mají stejnou váhu. Nevím, proč se tady pořád vytahuje role matky, nevím, proč by názor matky měl mít v problematice poprav větší váhu než názor kohokoli jiného...

    superkarma: 0 08.01.2007, 11:50:48
  5. avatar
    [100] ladyannn [*]

    Blueberry: ale ty ze všeho děláš drama,jak kdyby bylo normální,že každé mámě umučí a zabijí dítě!a asi tě zklamu i v tom případě bych nechtěla smrt za smrt,protože vrahem bych pak byla i já-nemáš právo život dát,nemůžeš ho ani vzít!

    superkarma: 0 08.01.2007, 08:58:42
  6. avatar
    [99] Alenka0010 [*]

    Blueberry: i kdybych mu uřezala ruce, hnáty, vypíchala oči a já nevím co ještě, život děcka by mi to nevrátilo a nešťastná bych byla pořád, tomu věř. A vyčítala bych to hlavně sobě, že jsem dítě nedokázala uchránit.

    superkarma: 0 08.01.2007, 08:51:13
  7. avatar
    [98] Blueberry [*]

    ladyannn: Dobre, takze ciste teoreticky (protoze me skutecne zajima, co by v takovem pripade citila mama neschvalujici trest smrti, ktere umuci a zabijou dite) - rekni mi, co bys citila ty a jak bys nesla, ze vrah tveho ditete bude za par let z vezeni venku. Jak ty bys chtela, aby byl potrestan za to, ze vzal zivot a budoucnost tvemu diteti a tobe pripravil celozivotni peklo?

    superkarma: 0 07.01.2007, 22:55:09
  8. avatar
    [97] ladyannn [*]

    ad.astra: ttaky mám dítě a druhé na cestě,ale nejsem pro trest smrti a i když těch dětí budu mít třeba pět,nikdy pro něj nebudu!!
    Líbilo se mi pár větiček ve známém filmu-popřemýšlej-- "Mnoho lidí si nezasluhuje žít a přesto žijou a mnoho lidí nežije a život si zasluhujou.Můžeš jim ho dát?" " Pak nevynášej horlivě rozsudky smrti !"!!

    superkarma: 0 07.01.2007, 22:36:25
  9. avatar
    [96] sanvean [*]

    kombinace úvah o trestu smrti a jarních kytiček je opravdu úchvatná.

    superkarma: 0 07.01.2007, 22:21:31
  10. avatar
    [95] mirienka [*]

    ad.astra: já děti mám a názor nezměním - trest smrti - NE!!!

    superkarma: 0 07.01.2007, 22:03:15
  11. avatar
    [94] ad.astra [*]

    Vivian: super, uvidíš, že tím se ti plno věcí bude ukazovat úplně jinak, i když právě teď si třeba myslíš, že své názory nikdy nezměníš, dítě, nebo děti ti změní pohled na svět a to třeba o plných 180 stupňů

    superkarma: 0 07.01.2007, 21:46:37
  12. avatar
    [93] Vivian [*]

    Blueberry: ??
    Já se tě nesnažím přesvědčit vůbec o ničem, já jen píšu, jak to vidím já... A taky nikde nezpochybňuju tvoje právo na takový názor. Jistěže na něj máš právo
    To, že poukazuju na to, že některé matky popravy neschvalují, je jen reakce na tvrzení, že jako máma to budu vidět jinak. Chci jen ukázat, že to není tak jednoznačné, že by to matka nutně musela vidět jinak. Tak v tom nehledej nic víc... Tvůj názor respektuju.

    superkarma: 0 07.01.2007, 21:25:18
  13. avatar
    [92] Blueberry [*]

    Vivian: Protoze ty se nas snazis presvedcit, ze jenom proto, ze jsme mamy, na takovy nazor pravo nemame. Treba tim, jak argumentujes, ze jsou tady i matky, ktere popravu neschvaluji. Ale nechme toho, mame proste rozlisny nazor a ve slusne spolecnosti se tohle respektuje.

    superkarma: 0 07.01.2007, 21:19:18
  14. avatar
    [91] Vivian [*]

    Blueberry: jak už jsem psala, jsou tady i matky, které popravy neschvalují... Nepopírám, že jako máma můžu některé věci vidět jinak, ale nelíbí se mi, když někdo nerespektuje moje názory jen proto, že nejsem matka. Pokud jde o názory na výchovu, porod apod., tak to beru, ale pokud jde o popravy... ? Navíc jsem tak docela nepochopila, z jakého důvodu se mě snažíte vy dvě přesvědčit, že jako máma budu mít jiný názor. Teď je teď, teď mám názor takový, tak proč řešíte, co možná někdy bude (nebo nebude)?

    superkarma: 0 07.01.2007, 21:14:56
  15. avatar
    [90] Blueberry [*]

    Vivian: Muzes mit nazor, jaky chces. My se ti tady jen snazime rict, ze tvuj nazor na vrahy a jejich potrestani se muze zmenit s tvoji roli matky. Ver mi, ze ja nejsem zadna supermatka, s klukama jsem se nikdy neparala a rozodne se kolem nich netoci muj zivot. Ale nekdo jim ublizit, neznam se. I kdyz jsem pomerne mirumilovna bytost, nikdy bych neublizila zvireti, ale takoveho cloveka bych byla schopna rozkrajet zaziva na kousicky.

    superkarma: 0 07.01.2007, 21:06:50
  16. avatar
    [89] Meander [*]

    ad.astra: Ty si na tom pocitu "Já jsem MATKA, kdo je víc?" dost ujíždíš, co? No, každý máme nějakého koníčka.
    Podle toho, co píšeš, by měl každý chlap plné právo manželku opustit okamžitě po porodu, protože se z ní tím okamžikem stane nesnesitelná, mentorující megera.

    superkarma: 0 07.01.2007, 21:05:39
  17. avatar
    [88] Vivian [*]

    ad.astra: já vím, každou chvíli mi někdo říká "počkej, až budeš mít děti"... Jestli mají pravdu, tak o mě po odjezdu do porodnice už nikdy neuslyšíte, protože zpátky se vrátí nějaká úplně jiná ženská.
    Každopádně by mi bylo docela příjemné, kdyby mě dotyční jedinci i teď respektovali jako plnoprávnou bytost, přestože jsem se ještě nezačala rozmnožovat a mám názory takové, jaké mám. Co když děti mít nemůžu?

    superkarma: 0 07.01.2007, 20:55:41
  18. avatar
    [87] ad.astra [*]

    Vivian: super, uvidíš, že tím se ti plno věcí bude ukazovat úplně jinak, i když právě teď si třeba myslíš, že své názory nikdy nezměníš, dítě, nebo děti ti změní pohled na svět a to třeba o plných 180 stupňů

    superkarma: 0 07.01.2007, 20:43:53
  19. avatar
    [86] Vivian [*]

    ad.astra: tak já ti dám vědět, až budu mít bejby, a pokecáme Jinak jsem si teda fakt nevšimla, že bych byla na někoho vošklivá, nejmilitantnější jsou tady jednoznačně příznivkyně poprav

    superkarma: 0 07.01.2007, 20:36:28
  20. avatar
    [85] ad.astra [*]

    Vivian: máš pravdu, je ti pměrně hodně matek, které nemají stejný názor na trest smrti takový, jako já, ovšem dovolila bych si tipnout, že názor takový, co mám já, je většina.
    Nevím, ale připadá mi, že ty také neumíš přijmout názor jiného bez rýpání a ohledně slušnosti...zkus si po sobě někdy nějaké příspěvky zpětně přečíst, určitě tam taky nějaké agresivnější a neslušné slovo najdeš - proč mi upíráš tedy mít stejnou možnost ? nebo se chceš tady předvést jako vysoce nadinteligentí osobnost - to bývá někdy ke škodě

    superkarma: 0 07.01.2007, 20:13:36
  21. avatar
    [84] ad.astra [*]

    Meander: to si piš, že jo

    superkarma: 0 07.01.2007, 20:02:28
  22. avatar
    [83] Blueberry [*]

    Stejne je tato diskuze v podstate nikam nevedouci. Trest smrti obnoven nebude, zlocinci dale budou vychazet z vezeni po odpykani poloviny trestu, slusni lide budou dale ohrozovani na zdravi a na zivote jedinci nebo bandami, kteri nemaji ve spolecnosti co delat a pribuzni a pozustali obeti budou stale myslet na to, ze by k cinu nemuselo dojit, kdyby fungoval justicni system a urcity zpusob prevence. Takze co nadelame .

    superkarma: 0 07.01.2007, 19:19:19
  23. avatar
    [82] kareta [*]

    V našem státě a s naší justicí a policií jsem skeptická Mám silné pochybnosti o spravedlnosti v našem státě, ovšem VĚDĚT, kdo - byla bych pro likvidaci těchto jedinců. Aby už nikdy nevylezli na slunce, nedýchali čerstvý vzduch a nejedli čerstvé jídlo- nic, co je v životě příjemné- třeba je ubytovat ve vytěžených dolech. Lidská práva podupali, lidská práva ztratí! Osobně si myslím, že pro rodinu vraha je těžší, když je uvězněn než když je popraven Rodiny obětí nemohou cítit uspokojení z popravy vraha, protože jim to nikoho nevrátí, ale řekla bych, že cítí nespravedlnost a hořkost, když vrah dostane pár let.

    superkarma: 0 07.01.2007, 16:35:30
  24. avatar
    [81] Vivian [*]

    ad.astra: odpusť si ty hloupé invektivy, prosím, jsi přece inteligentní, dospělá žena. I na kontroverzní téma se dá diskutovat slušně a neagresivně A ať se ti to líbí nebo ne, tak k otázce trestu smrti se smí vyjadřovat i člověk bezdětný , třebaže je to v tvých očích tak trochu untermensch.
    Jak jsem si všimla v diskusích, tak ne každá matka má stejný názor jako ty, je tu poměrně hodně matek, které pro trest smrti nejsou, tudíž si opravdu nemyslím, že bych se i já po porodu nutně musela tak zásadně změnit.
    Zvykni si respektovat odlišné názory. Já ten tvůj taky respektuju, byť si myslím, že bys ho určitě uměla sdělit i slušnějším způsobem

    superkarma: 0 07.01.2007, 15:00:56
  25. avatar
    [80] Meander [*]

    ad.astra: Ty jsi holt taková ta hodná, láskyplná, něžná maminka, viď?

    superkarma: 0 07.01.2007, 10:46:20
  26. avatar
    [79] ad.astra [*]

    vždyť je to v této naší společnosti přímo výsměchem pro pozůstalé, komu někdo zabil bližního - dostane maximálně 15 let, odsedí si půlku a co z toho? Vyleze z lochu a protože je nepřizpůsobivý - on se to v tom vězení nenaučí - tak první, co udělá - spadne do prvního průseru, co se mu namane a protože bude vědět, že se v normální společnosti neuchytí bez toho, aby si na něj neukazovali prstem, hele, to je ten a ten, tak nebude mít vybudované zázemí a bude znovu páchat ttrestnou činnost - 10x se mu povede vyloupit benzínku a při jedenácté opět někoho odkrouhne - no cooo, nic seneděje, zase dostane 10-15 let, na půlce ho pustíá za dobré chování a nic se neděje, je v teple, nažrat dostane, nikdo ho nenutí pracovat, co by si takový život neužíval - VEGET !!!

    superkarma: 0 07.01.2007, 02:48:39
  27. avatar
    [78] ad.astra [*]

    Blueberry: naprosto souhlasím s tvým názorem, pokud by někdo zabil mé dítě, ani soudu by se nedožil a určitě by neměl rychlý a pohodlný odchod z tohoto světa
    Vivian: až budeš mít někdy svoje děti a někdo ti na ně šáhne, potom diskutuj o humánnosti - jistě, až ti někdo zavraždí a napřed ještě znásilní dceru, určitě byl taky humánní NAIVKO , Tvé názory budou humánní jen do té doby, pokud se to nebude dotýkat bezprostřeně tebe.
    JSEM PRO TREST SMRTI V PŘÍPADĚ VRAŽDY, I TEN BLBEČEK, CO V USA VYLOUPÍ BENZÍNKU A NASERE SI PŘITOM DO GATÍ TAK, ŽE MUSÍ ZABÍT OBSLUHU SI TREST SMRTI ZASLOUŽÍ. PROTOŽE KDYŽ NEUMÍ KRÁST TAK, ABY PŘITOM NEUBLÍŽIL NIKOMU JINÉMU SI TENTO TREST ZASLOUŽÍ.

    superkarma: 0 07.01.2007, 02:43:02
  28. avatar
    [77] Lotka [*]

    Někdo tady šišle i v písemné formě

    superkarma: 0 06.01.2007, 18:57:02
  29. avatar
    [76] ALUDNEV [*]

    Jsem pro trest smrti.

    superkarma: 0 06.01.2007, 17:14:58
  30. avatar
    [75] Meander [*]

    sestys: Když myslíš, že by podržel...

    superkarma: 0 06.01.2007, 14:55:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme