Bulvár

Oblečte si 9. až 11. září tykadla a staňte se Světluškou!

Společně s 6 000 dobrovolníky podpoří sbírku Světluška i 10 známých osobností

Už za pár dní se do všech koutů České republiky rozlétnou Světlušky, aby rozzářily ulice 300 českých a moravských měst. 9. až 11. září se uskuteční již 11. ročník celonárodní charitativní sbírky V ZÁŘÍ SVĚTLUŠKY ZÁŘÍ, pořádané Nadačním fondem Českého rozhlasu. Světluškou se mohou stát všichni, kteří do sbírky přispějí – za příspěvek obdrží originální Světluščí tykadla, podle kterých se na ulici poznají. Koupit si mohou také náramek, placku, magnetku, záložku a pravítko s pohyblivým obrázkem Světlušky. Výtěžek z prodeje pomůže těžce zrakově postiženým lidem žít lépe, samostatně. O tom, jak konkrétně peníze ze sbírky pomáhají, více na www.svetluska.net.

světluška

Tykadla si již tradičně obleče patronka Světlušky Aneta Langerová a 10 známých osobností.

Pro Světlušku raději zpívám, ale zářijová sbírka je pro mě každoroční výzvou. Nejsem tak ostřílená prodejkyně jako třeba Bára Hrzánová a Radek Holub, kteří nám také každý rok pomáhají a nešetří u toho úsměvy. Vždycky mě však povzbudí, když je někdo vstřícný a přispívá s radostí. Mám radost, že si letos tykadla obleče i Dana Batulková, Lucie Výborná, Martina Kociánová, Jolana Voldánová, Petr Vágner, Michal Novotný a kouzelník Richard Nedvěd,“ uvedla Aneta Langerová.

Světluščí tykadla od známých osobností si můžete koupit 10. září od 10 do 18 hodin na pražském Andělu v blízkosti OC Nový Smíchov.

Dárci mohou Světlušku podpořit kdykoliv v průběhu roku odesláním dárcovské SMS na číslo 87 777 ve tvaru DMS SVETLUSKA (1 DMS = 30 Kč, Světluška obdrží 27 Kč), nebo ve tvaru DMS ROK SVETLUSKA (pravidelná měsíční podpora Světlušky ve výši jedné DMS po dobu jednoho roku). Sbírkové konto Světlušky „deset devítek“ 99999 99999/0100 je rovněž otevřené po celý rok.

Do sbírky se zapojí i zaměstnanci našich významných podporovatelů, např. dlouhodobý hlavní partner projektu Světluška společnost Herbadent.

„Světluška letos slaví desáté výročí a HERBADENT může také oslavovat – již pátý rok spolupráce se Světluškou. Letos má Herbadent vpravdě revoluční rok – po 116 letech existence firmy se letos stane asi nejvíce změn v historii. Měníme nejen logo a obaly, ale i významně posilujeme produktovou škálu. Ale jednu věc zcela určitě nezměníme, a to naše partnerství se Světluškou. Přejeme Světlušce, aby bylo na sbírku hezké počasí a lidé měli úsměv na tváři a štědré srdce,“ říká Pavel Zavadil, ředitel společnosti Herbadent.

Každoročně se zapojuje též hlavní partner Finanční skupina AXA.

„Se Světluškou spolupracujeme už od roku 2006 a za tu dobu jsme toho spolu prožili opravdu hodně. Od nevidomých jsme se naučili, že na život se lze dívat i jinak než očima, a že to, co opravdu stojí za to, bychom měli především cítit, ať už sami pro sebe nebo jeden ke druhému. Vlastně si se Světluškou pomáháme navzájem. Jsme moc rádi, že kromě naší pomoci se k podpoře projektu v zářijové sbírce připojí, jako každý rok, naši zaměstnanci, partneři a také naši klienti,“ říká Karel ŽYLA, Manažer PR a interní komunikace Finanční skupiny Axa.

Chybět nebudou moderátoři Českého rozhlasu Lucie Výborná, Martina Kociánová či České televize Jolana Voldánová, jako zástupci hlavních mediálních partnerů Světlušky.

Poděkování

Sbírka by se nemohla uskutečnit bez pomoci partnerů, kteří poskytují Světlušce zdarma nebo za symbolické částky své služby nebo produkty. Společnost Model Obaly již jedenáctým rokem vyrábí originální kostýmy – papírová křídla a lucerničky pro Světluščí dobrovolníky. Společnosti DPD jedenáctým rokem distribuuje několik tun sbírkových předmětů do škol v celé ČR, společnost G4S má pak na starosti bezpečný svoz pokladniček a počítání výtěžku. Poděkování dále patří společnosti SVS, která pro Světlušku zdarma zajistila tiskové materiály a dalším partnerům, bez jejichž pomoci bychom se při organizaci sbírky neobešli: Quehenberger logistics, ZDM, Antonín Hrad, Magistrát hlavního měta Prahy, Boss Timer, Felco Praha, Jirout reklamy, Copy General, Ford, Grantis, Juta, Ters, Mediapoint, Pebal, Ray Film, Van Gillern a Eltodo. Děkujeme.

světluška

 

   
09.09.2013 - Kultura - autor: Věra Forejtová

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme