Tesco jako první maloobchodní řetězec v ČR představilo službu Potraviny on-line v lednu roku 2012. Služba získává na popularitě a pokrývá stále větší množství domácností v Česku. Přináší ale také inovace, které usnadňují objednávky, jako je mobilní aplikace pro chytré telefony. Nakupovat tak nyní mohou lidé cestou do práce v tramvaji, v polední pauze, nebo při návratu z rodinného výletu.

itesco

Za prvních 12 měsíců fungování získala služba přízeň více než 80 tisíc registrovaných uživatelů. „Snažíme se poskytovat servis na špičkové úrovni a lidé to oceňují. Důkazem je 80 % zákazníků, kteří u nás nakupují opakovaně. Dříve se říkalo, že kvalita prodává sama a platí to tak trochu i u naší služby. Uživatelé nám přibývají zejména díky referencím, které si lidé mezi sebou vzájemně předávají,“ říká Jan Koutný, manažer společnosti Tesco zodpovědný za službu Potraviny on-line a dodává: „nyní je důležité Potraviny on-line dále rozvíjet a nabízet zákazníkům inovace. Jednou z těch zásadních je právě nová aplikace na nákupy, která je přehledná a velmi praktická.

Sortiment široký stejně jako v kamenném obchodě

Zájemci mohou vybírat sedm dní v týdnu ze sortimentu 20 000 druhů zboží, které nezahrnuje pouze čerstvé  a trvanlivé potraviny, ale také čisticí prostředky a drogerii.  Aplikace nabízí výběr také z aktuálních akčních nabídek. Všechno toto zboží je možné objednat  přes mobilní aplikaci Potraviny on-line, která je dostupná pro Android na www.play.google.com a pro iPhone je ke stažení na stránkách App Store.

Více informací najdete na stránkácch http://nakup.itesco.cz/cs-CZ

Reklama