Další přispěvatelkou k dnešnímu tématu, je čtenářka Gabagb. Zkušenost jí velí, připomínat svému partnerovi vše dostatečně dopředu a říkat si o dárky. Alespoň pak není zklamaná, naopak bývá překvapená, když si muž vzpomene sám...

Velice progresivní a moudrý přístup k dárkům má čtenářka Gabagb. Více o něm si můžete přečíst v jejím příspěvku k dnešnímu zapomínacímu tématu.


Na zapomenutí nedávám muži šanci... o výročí a oslavách mluvíme dopředu a i tak postupně trousím, co by mi udělalo radost. Mám totiž za to, že člověk je tvor zapomnětlivý. Na mé 18 narozeniny zapomněla celá moje rodina - a to jsme měli vztahy také vřelé a bylo na to víc hlav - takže víc hlav, víc ví, moc nefungovalo. Můj muž klidně zapomněl i na svůj svátek - tak byl celej vykulenej - proč ta sláva.
Kdysi jsem četla článek, že když muž pozná, co chcete, je to spíš náhoda, než to, že je citlivý na Vaše přání. A že se máme zamyslet, zda to, že vyplní naše přání poté, co mu ho řekneme, je menším projevem lásky, než když ho náhodně uhodne.
Od té doby jsem ten typ ženy, který si klidně řekne o kytku, když má pocit, že je dlouho opomíjena a jsem mnohem spokojenější. A musím říct, že občas přinese kytku, i když si o ní neřeknu.
Gabagb

Pozn. red.: Text neprošel jazykovou korekturou.

Téma dne 30. listopadu 2011: Zapomínání ve vztahu

  • Už někdy váš partner zapomněl na nějaký důležitý vztahový okamžik?
  • A co vy, zapomněla jste na nějakou podstatnou věc ve vašem vztahu?

Postěžujte si ostatním čtenářkám! Pište mi své příběhy k tomuto tématu. Očekávám je v redakční e-mailové schránce (viz odkaz níže), a to nejpozději 30. 11. 2011 ve 14.30 hodin. Nejlepší příspěvky budou 30. listopadu uveřejňovány formou novinek na stránkách magazínu ŽENA-IN.cz. Jedna z přispěvatelek také obdrží krásný dárek, totiž stylovou červenou myš Microsof Explorer Touch mouse. Chcete-li mít šanci na uveřejnění a tedy i na dárek, nechť je váš text dlouhý alespoň jako tento odstavec.

mys

HRAJTE NAŠI ŠŤASTNOU VÁNOČNÍ SOUTĚŽ O CENY V HODNOTĚ 30.000 KORUN!Více zde: MVS 2011 (klikni)

Reklama