Internetový portál iDNES informoval o velmi zajímavém problému, který mají zákazníci O2. Nebo spíše ti, kteří jim volají. Pokud si totiž klient O2 vypne hlasovou schránku, ale nevypne si přesměrování telefonů do hlasové schránky, ozve se volajícímu „Na slyšenou“ a za tuto krátkou větičku mu z kreditu zmizí celá minuta.

O2 tvrdí, že jde o chybu zákazníků, kteří si špatně nastavili službu. Zákazníci protestují – kdo se má ve všech těch službách, z nichž operátor některé přidává jako jakýsi „bonus“, aniž by o ně zákazník měl zájem, a ten je pak musí rušit, vyznat?

Napadlo vás, jestli be se nedala hláška úplně zrušit, když vlastně jen okrádá zákazníky? Podle vyjádření, které O2 poskytlo iDNES, nedala. Proč nedala, to ovšem mluvčí neuvedl. Zřejmě O2 tato forma zisku vyhovuje.

Konkurence mluví o špatné konfiguraci služeb, O2 se však hájí, že si za všechno můžou zákazníci.

Článek na iDNES zde.

Co si myslíte Vy? Jedná se o chybu ze strany operátora? A proč ji v tom případě nechce napravit? Nebo jsou hloupí zákazníci a mají se prostě ve službách lépe orientovat? Jaké máte Vy zkušenosti se službami operátorů?

Reklama