Bulvár

O2: Okrádá operátor zákazníky?

Internetový portál iDNES informoval o velmi zajímavém problému, který mají zákazníci O2. Nebo spíše ti, kteří jim volají. Pokud si totiž klient O2 vypne hlasovou schránku, ale nevypne si přesměrování telefonů do hlasové schránky, ozve se volajícímu „Na slyšenou“ a za tuto krátkou větičku mu z kreditu zmizí celá minuta.

O2 tvrdí, že jde o chybu zákazníků, kteří si špatně nastavili službu. Zákazníci protestují – kdo se má ve všech těch službách, z nichž operátor některé přidává jako jakýsi „bonus“, aniž by o ně zákazník měl zájem, a ten je pak musí rušit, vyznat?

Napadlo vás, jestli be se nedala hláška úplně zrušit, když vlastně jen okrádá zákazníky? Podle vyjádření, které O2 poskytlo iDNES, nedala. Proč nedala, to ovšem mluvčí neuvedl. Zřejmě O2 tato forma zisku vyhovuje.

Konkurence mluví o špatné konfiguraci služeb, O2 se však hájí, že si za všechno můžou zákazníci.

Článek na iDNES zde.

Co si myslíte Vy? Jedná se o chybu ze strany operátora? A proč ji v tom případě nechce napravit? Nebo jsou hloupí zákazníci a mají se prostě ve službách lépe orientovat? Jaké máte Vy zkušenosti se službami operátorů?

   
11.10.2007 - Společnost - autor: Ivana Kuglerová

Komentáře:

  1. [22] Majak88 [*]

    Já jsem od O2 dal ruce pryč už před rokem. Dneska pužívám simku s tarifem od mobil.cz dobijím měsičně 2-3 stovky a ještě k tomu mam i 200mb netu což ji na čtení novin na zastavce stači protože většinu dne jsem někde ve škole na wifi.

    superkarma: 0 11.05.2015, 18:17:21
  2. avatar
    [20] ZUTOJAMA [*]

    V rodině máme T-mobile a eurotel služební a jsme spokojeni.

    superkarma: 0 14.10.2007, 06:07:33
  3. [19] FAXÍK [*]

    dnes se za všechno platí i za to jedno slovo

    superkarma: 0 11.10.2007, 22:05:07
  4. avatar
    [18] Gwendy [*]

    Tak kamarad ma t-mobile, nemá hlasovou schránku a když mi to už zvonilo, přeplo se to na něco jako "hlasová schránka není aktivována" a sežralo mi to peníze taky

    superkarma: 0 11.10.2007, 21:12:35
  5. avatar
    [17] risina [*]

    Já se naštvaal, když jsme zjistila, že druhá simkarta, n akteré jsem měla ještě nějaký kredit, je už neplatná.. Ale to je moje blbost, že neznám podmínky - tj. že kartu, na kterou se rok nevloží žádné peníze, operátor zruší .

    superkarma: 0 11.10.2007, 19:06:57
  6. avatar
    [16] Jupíí [*]

    Mom Eurotel roky- ještě dokud byl jediným operátorem na trhu. Nikdy jsem neměla jediný důvod ke stížnostem. akorát teď mě naštval O2 protože mi přes dovolenou odpojili pevnou linku- neuhrazená faktura a vrácená doporučená upomínka. Taky s tím mohli pár dnů počkat. Zaplatila jsem 26.9. A 4.10. prosím, je ještě o2 neměli na účtu- to zas jsou pařáty České pošty - mají na doručení peněz 5 pracovních dní. Asi je někde syslej.

    superkarma: 0 11.10.2007, 18:19:35
  7. avatar
    [15] Ťapina [*]

    Meander: Ano, to jsem zjistila právě minulý víkend u kamarádky na návštěvě. Ale nedá si říct a nepřejde od svých dvou oblíbenců T-mobile a Vodafonu. Jeden má signál tááámhle nahoře na poličce a druhý vzadu v hale u okna

    superkarma: 0 11.10.2007, 18:07:53
  8. avatar
    [14] Meander [*]

    Mám služební Eurotel od samého vzniku a nemohu si stěžovat. Má signál i v místech, kde ostatní operátoři vidí nápisy Hic sunt leones.

    superkarma: 0 11.10.2007, 17:59:48
  9. avatar
    [13] Ťapina [*]

    Amálie: My máme O2 celá rodina a jsme spokojení, já zase slyším nadávat na ostatní operátory

    superkarma: 0 11.10.2007, 17:53:00
  10. avatar
    [12] Amálie [*]

    Ťapina: Ještě mě napadlo, že Adidas sensitive jsem tu chválila, aktivity sportovní miluju a k začínající celulitidě jsem se tu taky přiznala. Tož by to počítač neměl zas tak jednoduchý.

    superkarma: 0 11.10.2007, 16:59:13
  11. avatar
    [11] Amálie [*]

    Ťapina: Rodinné výrazivo. Jo, co jsem nasávala jako malá, to teď leze ven.


    Co mam zkušenosti, tak spousta lidí od Eurotelu - O2 zběhla, cena a úroveň služeb se jim nešikovaly. Naproti tomu celá rodina má od začátku Paegas - T-mobile a nikdy žádný problém.

    superkarma: 0 11.10.2007, 16:54:02
  12. avatar
    [10] Ťapina [*]

    Amálie: Koukám, za tebe už by ty příspěvky mohl psát rovnou počítač (jestli už tak nečiní) Je jen třeba, aby rozlišoval, kdy je článek o produktech (to se používá fráze "to mi nesmí do baráku"), kdy o aktivitách (k těm patří fráze "ani smykem") a kdy o zdraví či kráse ("tak s tímhle problém nemám")

    superkarma: 0 11.10.2007, 16:43:15
  13. avatar
    [9] Ťapina [*]

    vininka: Tak já to teda nechápu ani u veterináře. Když někdo něco potřebuje akutně a nedovolá se, tak musí volat jinam, protože to nepočká. A když něco potřebuje neakutně, tak zavolá za chvilku znovu, ne? Kdyby mi lidi volali na hlasovou schránku, musela bych jim volat zpátky - což nikomu jednak nenaúčtuju a za druhé bych se v polovině případů dozvěděla, že "vlastně už nic"

    superkarma: 0 11.10.2007, 16:41:17
  14. avatar
    [8] Amálie [*]

    Eurotel = errortel a to koukam platí stále, název nenázev. Tenhle moloch mi nesmí do baráku. Nikdy.

    superkarma: 0 11.10.2007, 16:08:40
  15. avatar
    [7] Jupíí [*]

    hlasová schránka je past na peníze a už několik let jsem se nesetkala s nikým, kdo by ji měl ani s " naslyšenou".

    superkarma: 0 11.10.2007, 16:04:02
  16. avatar
    [6] vininka [*]

    Z lidí, kterým volám (a není jich málo) už nemá hlasovou schránku nikdo...Kromě veterináře...ale tam to docela chápu...

    superkarma: 0 11.10.2007, 15:51:08
  17. avatar
    [5] kominice [*]

    Je pravda že kamarád má O2 a tenhle problém řeší počád. Všichni mu nadávají že jim to řekne na slyšenou a jejich kredit je v háji. Operátor mu také řekl že se tato služba nedá zamezit. Ještě že mám T-mobile

    superkarma: 0 11.10.2007, 15:44:51
  18. avatar
    [4] micinka.juli [*]

    hlasovou schránku jsem nikdy neaktivovala, nesnáším záznamníky, všichni píšou sms,nač hlasovku? nebo zavolají později

    superkarma: 0 11.10.2007, 15:29:45
  19. [3] Rikina [*]

    Hmm, mívala jsem na pevné lince cosi, čemu se za dob telecomu říkalo memobox. Ani nevím, jestli je to pořád aktivní i dnes... ale dnes už stejně nikdo na pevné linky nevolá, tak se tím nezabývám.

    superkarma: 0 11.10.2007, 15:12:48
  20. avatar
    [2] BERRUŠKA [*]

    HLASOVOU SCHRÁNKU JSEM ZRUŠILA.Mám tarif O2 max bronz a jsem spokojená.

    superkarma: 0 11.10.2007, 15:08:37
  21. avatar
    [1] Ťapina [*]

    Hlasovou schránku jsem si nechala úplně zrušit už dávno, protože ji celou považuju za stejnou past na peníze volajících, jako tuhle hlášku. Nepotřebuju, aby na mém telefonu někdo lidem říkal, že se nedovolali. Schválně, kolikrát jste někdo nechávali vzkaz na hlasové schránce?

    superkarma: 0 11.10.2007, 15:01:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme