loccitane

Olivier Baussan, jehož základní myšlenkou bylo založit firmu s tradicí a životním stylem Středozemí, založil před více než 30 lety francouzskou kosmetickou společnost L'OCCITANE: „Slunce, produkty půdy a láska přírody tvoří jádro mého Provence. Právě o tohle jádro se chci se světem rozdělit. A právě tohle mě inspirovalo k založení L'OCCITANE.“ Samotný název společnosti našel inspiraci ve starověké provincii Occitanii, která zabírala území jižní Francie, severovýchodního Španělska a severní Itálie.

loccitane

Promyšlená filozofie společnosti stojí na zásadách, které vycházejí z respektu k přírodě a zákazníkům. V současné době působí L'OCCITANE ve více než 80 zemích světa, kde nabízí kompletní škálu kosmetických výrobků pro péči o pleť a tělo. V České republice je L'OCCITANE zastoupen v Praze, v Brně, v Plzni a v Ostravě. Brno je výjimečné hlavně tím, že součástí prodejny na Masarykově ulici je kosmetický salon Spa L'OCCITANE, kde se můžete nechat hýčkat sílou přírody z Provence. Všechny prodejny L'OCCITANE jsou upraveny v jednotném designu. Vlastní prodejny tak společnosti umožňují efektivně budovat kruh věrné klientely.

loccitane

Výrobky L'OCCITANE jsou inspirovány skutečnými příběhy jednotlivých ingrediencí, které podléhají přísnému výběru a kontrole. Společnost také respektuje životní prostředí a nikdy neprovádí testy výrobků na zvířatech. Její snahou je upřednostňovat použití rostlinných olejů u výrobků v péči o pleť a omezovat parabeny, chemické sluneční filtry, ftaláty a silikony. Díky komunikaci mezi všemi týmy je společnost schopna rychle a efektivně reagovat na změny v poptávce a preferencích zákazníků - a to v relativně krátké době 10 až 12 měsíců od vytvoření nového produktu po jeho výrobu a uvedení na trhy ve většině zemí.

loccitane

Kosmetická značka L'OCCITANE se těší čím dál větší oblíbenosti, jak potvrzuje pan Reinhold Geiger, předseda představenstva a výkonný ředitel společnosti: „Jsme na úspěch společnosti L'OCCITANE v uplynulých deseti letech hrdí, zvláště pak na to, že se nám podařilo vybudovat uznávanou globální značku, která je zákazníkovi k dispozici prostřednictvím rozsáhlé sítě obchodů. Naším cílem je rozšířit činnost společnosti i na další značky, abychom plně podchytili růstový potenciál trhu s kosmetikou hlavně v oblasti biokosmetiky.“

loccitane

loccitaneVíce zajímavých informací o společnosti L'OCCITANE naleznete na www.loccitane.cz.

Reklama