Reklama

armani

Přináším vám další jarní inspiraci ze světových přehlídek. Tentokrát mě zaujal vzdušný a téměř éterický vzhled modelů, které si pro jarní sezonu připravil renomovaný návrhář Giorgio Armani.

Když se řekne Armani, většině z nás se vybaví perfektně padnoucí pánský oblek, ale že to umí i na poli dámské módy, není pochyb. Navzdory svému věku (82) vytváří modely stále moderní, nápadité a hlavně mladistvě „šmrncovní“. A k tomu ještě nositelné, slušivé a velmi elegantní. Co víc bychom si mohly přát? Snad jen tučnější bankovní konto. Chi chi. Budiž nám útěchou, že si můžeme dopřát alespoň nějakou Armaniho vůni. Ale zpět k šatům.

Kolekce jaro/léto 2016 mě doslova okouzlila.

Armani si tentokrát pohrál s průsvitnými materiály, hlavně s hedvábnou organzou a atlasem s kovovým leskem. Různě je vrství, takže vytváří zajímavé barevné efekty, které ještě zvýrazňují jejich vzdušnost. Krásu transparentním látek využívá nejen na kloboucích, šatech a halenkách, ale i tam, kde bychom to nečekaly. Překvapivě na kalhotách. Ale tím, že jsou dvouvrstvé, neodhalují víc, než by se nám líbilo.

K éteričnosti kolekce přispívají i jednoduché střihy a střízlivá barevnost. Modrá, červená a bílá v těch nejdelikátnějších tónech trochu připomíná atmosféru přímořského letoviska. Možná to bylo kouzlo nechtěného, možná je to záměr, ale na tom nesejde. Je vidět, že navy styl má mnoho podob a nikdy se neokouká.

Jak se vám líbí tato kolekce? Máte něco od Armaniho?

Foto: Facebook Giorgio Armani

Čtěte také: