Styl

Novinky pro muže od značky Dove

Jak voní váš muž? DOVE, značka, která vyvolala celosvětovou diskuzi o opravdové kráse, se nyní obrací i na muže – uvádí na trh novou řadu pánské tělové kosmetiky DOVE MEN+CARE™.

DOVE, značka, která je již tradičně spojována s pojmem hydratace, uvádí na trh novou produktovou řadu pro muže: DOVE MEN+CARE™. Do České republiky přicházejí tři nové sprchové gely a šest nových deodorantů. Koupelová řada DOVE MEN+CARE™ obsahuje osvěžující sprchové gely s patentovanou technologií MICROMOISTURE™.

Technologie MICROMOISTURE™ byla vyvinuta odborníky na péči o pokožku značky DOVE speciálně pro novou produktovou řadu DOVE MEN+CARE™ a klinické zkoušky dokazují, že si se suchou pokožkou poradí mnohem lépe než obyčejný pánský sprchový gel. Díky receptuře MICROMOISTURE™ se kapky hydratačního krému dostávají přímo na pokožku, aniž by na ní zanechávaly nepříjemný mastný pocit. Řada DOVE MEN+CARE™ s MICROMOISTURE™ je dermatologicky testována a každému muži nabízí absolutní pohodlí a svěží pocit.

dove

DOVE MEN+CARE™ je jedinou řadou pánských antiperspirantů kombinující účinné přísady s ¼ hydratačního krému. Poskytuje účinnou ochranu před potem a zápachem a zároveň zabraňuje podráždění pokožky.

V rámci podpory uvedení nové řady DOVE MEN+CARE™ na trh provedl Dove celosvětový průzkum, který se zabýval životními zkušenostmi a cestou, po níž muži kráčejí, aby dosáhli bodu, kdy jsou rádi sami sebou a přesně reflektují a přijímají tyto skutečné životní zkušenosti.

Muži na celém světě si tvrzení „jsem rád sám sebou“ spojují spíše se sebejistotou

a sebevědomím než se zralostí. Na 58 % dotázaných mužů si myslí, že „být rád sám sebou“ znamená „přijmout se takový, jaký jsem“. Toto procento je výrazně vyšší ve Velké Británii (75 %) a Kanadě (70 %), zato v Brazílii se jedná o méně než 30 % mužů. Čeští muži (v prosinci 2009 bylo dotázáno 250 mužů ve věku od 35 do 50 let) považují za nejdůležitější předpoklad pro to, aby byli rádi sami sebou, čestnost a klid (42 %), humor (39 %) a sebedůvěru (34 %).

Z výsledků výzkumu vyplývá, že tři ze čtyř českých mužů jsou rádi sami sebou. Cítí se dobře i v nelehkých situacích, jako když mají např. nakupovat dámské hygienické potřeby, obléknout si plavky, tančit na veřejnosti anebo přebalit miminko.

„DOVE je hrdý, že zcela nově přistupuje k ženám a neustále rozšiřuje definici krásy,“ říká Tereza Adámková z DOVE. „Nyní přicházíme s novým a zábavným přístupem i k mužům – oceňujeme cestu, kterou musí pravý muž podniknout, aby se cítil dobře takový, jaký je.“

Nová řada DOVE MEN+CARE™ byla vyvinuta proto, aby mužům pomohla být „ve své kůži“, a to i doslova, stejně jako se cítí dobře v životě.

„Mnoho výrobků pánské koupelové kosmetiky pokožku vysušuje a navíc bývá tento efekt často mylně chápán jako důkaz jejich účinnosti,“ říká Tereza Adámková. „Nová řada DOVE MEN+CARE™ byla vytvořena tak, aby sprchové gely a antiperspiranty byly pro muže příjemné a zároveň tak osvěžující a účinné, jak by podle nich měly být.“

Produktová řada DOVE MEN+CARE™zahrnuje

  • sprchový gel DOVE MEN+CARE™ Clean Comfort
  • sprchový gel DOVE MEN+CARE™ Extra Fresh
  • sprchový gel DOVE MEN+CARE™ Daily Purifying
  • deosprej DOVE MEN+CARE™ Clean Comfort
  • tuhý deodorant DOVE MEN+CARE™ Clean Comfort
  • kuličkový deodorant DOVE MEN+CARE™ Clean Comfort
  • deosprej DOVE MEN+CARE™ Cool Fresh
  • kuličkový deodorant DOVE MEN+CARE™ Cool Fresh
  • deosprej DOVE MEN+CARE™ Energising Spice

Více na www.dove.cz

   
17.02.2010 - Krása - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme