Domácnost

Nová tvář značky Bauknecht

V popředí značky Bauknecht jsou dlouhodobě inovace. Již více než 90 let plní Bauknecht přání svých zákazníků a nabízí jim spotřebiče vynikající kvality, sofistikované technologie a jedinečný design. Tato německá značka nyní přichází s novou marketingovou komunikací, včetně nového sloganu „Bauknecht. Mehr als Technik“ (Bauknecht: více než technologie).

Bauknecht

„Vždy jsme se soustředili na přání a potřeby našich zákazníků a věnujeme se jim v různých oblastech našeho podnikání, od základní firemní filozofie až po vývoj produktu,“ říká Axel Kniehl, viceprezident pro region Německo, Rakousko a Švýcarsko. Spotřebiče značky Bauknecht se vyznačují nejen jedinečným designem a vybranými materiály, vždy ale mají ještě něco navíc: nabízejí překvapivé a inteligentní inovace, kombinují extra komfort s něčím speciálním. Nový slogan „Bauknecht. Mehr als Technik“ vystihuje pouhými čtyřmi slovy tuto přidanou hodnotu pro zákazníka a symbolizuje inovace, design a orientaci na zákazníka. „Protože věříme, že je německý slogan výstižný a dobře srozumitelný i pro české zákazníky, rozhodli jsme se ho nepřekládat a i v našich lokálních materiálech budeme logo a slogan uvádět v originální podobě. Zároveň se tak snažíme zdůraznit německou historii značky,“ říká Barbora Bártíková, manažerka komunikace značky Bauknecht. Díky své nové dynamické identitě bude značka Bauknecht také atraktivnější pro mladé, aktivní spotřebitele.

Nová tvář značky: Mr. Bauknecht

BauknechtSoučástí nové identity značky Bauknecht je také její nová tvář - Mr. Bauknecht, který ztělesňuje hodnoty a odborné znalosti značky a propůjčuje jí autentický vzhled. Mr. Bauknecht se spolu s celkovým novým vzhledem značky objeví ve všech komunikačních materiálech, v médiích i na POS materiálech. Cílem je především lepší odlišení od konkurence a přiblížení se zákazníkovi.

Další kapitola příběhu značky Bauknecht

Rebranding značky Bauknecht stojí na hlavních pilířích této značky velkých domácích spotřebičů, kterými jsou nesporná kvalita, vynikající a udržitelný výkon a jedinečný design s nádechem exkluzivity. Díky těmto hodnotám a nové tváři Bauknecht se mohou zákazníci lépe identifikovat s německou značkou, která má za sebou již dlouhou historii. Vysoce kvalitní materiály ve spojení s minimalistickým, elegantním designem činí ze spotřebičů Bauknecht elegantní prvek v každé domácnosti. „Nová identita značky startuje další kapitolu příběhu značky Bauknecht, ve kterém zůstává hlavním tématem vývoj inovativních technologií se snadným použitím podle neustále se měnící potřeby našich zákazníků,“ dodal Axel Kniehl.

Bauknecht

„V České republice se nová image objevuje nejprve v billboardové a bigboardové kampani, kterou postupně doplní nové katalogy a POS materiály, inzerce v tištěných médiích a bannery na online serverech, kampaň na Facebooku nebo spolupráce s novým televizním pořadem o vaření,“ dodává Barbora Bártíková.

   
22.01.2013 - Dům a byt - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [4] rendac [*]

    tak to neznám Sml23

    superkarma: 0 22.02.2013, 21:44:01
  2. [3] Trefa [*]

    Trefa:mam krasny sklokeramicky sporak,nebudu nic jineho si porizovat.

    superkarma: 0 22.01.2013, 16:12:40
  3. avatar
    [2] Jindriska8 [*]

    Už jsem o této značce slyšelaSml16,hlavně,aby se taky dovážely náhradní díly.

    superkarma: 0 22.01.2013, 10:52:41
  4. [1] lidicka [*]

    Bože, zase bude nový pořad o vaření???No jak se mi zdá, bez tv pořadů o vaření jsme snad doteď vůbec neuměli vařit.......Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 22.01.2013, 06:05:49

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení

Náš tip

Doporučujeme