Rodina

Nová tchyně „nebere“ děti z mého prvního manželství

Na paní Věru se konečně po mnoha letech usmálo štěstí. Po nevydařeném prvním manželství a zdlouhavém rozvodu se seznámila s mužem, pro kterého stojí za to žít. S mužem, který má rád nejen ji, ale i její děti z prvního manželství. Horší už je to s novou tchyní.

granny

Když se Věra podruhé vdávala, její dcerky, devítiletá Kačenka a sedmiletá Barunku jí šly za družičky. Nejedno oko z nového příbuzenstva na nich spočinulo se zálibou: To jsou ale krásné princezny. Až na tchýni, ta se nemohla smířit s tím, že její syn bude živit „cizí fakany“ a ubírat tak svým vlastním.

Dál už vypráví paní Věra

Když jsem se se svým druhým budoucím manželem poznala, věděl, že mám dvě děti. On měl také dvě děti, dva kluky, jen o malinko starší než moje holky.  Jeho žena si našla jiného muže, ale rozešli se v dobrém, i ohledně synů se dohodli, že je může vídat, kdykoliv bude chtít. Když jsme se seznámili, Kačence bylo osm a Barunce šest. Od první chvíle se k nim choval hezky a i holky k němu přilnuly,  bodejť by ne, když od prvního táty znaly jenom křik a nadávky . Chodil domů neustále opilý, nedával nám skoro žádné peníze, k dětem se jako táta nikdy nechoval, nikdy jim nic nekoupil. Vláďa, můj druhý manžel, jim už na první setkání přinesl krásné panenky, ne, že by si je chtěl kupovat, ale prostě to tak cítil.

Budeš živit cizí fakany a ubírat vlastním

Po roční známosti jsme se vzali. Vláďa už otce neměl, má jen matku, takovou ráznou paní, která nadevše miluje své dva vnuky z mužova předchozícho manželství. Když mě jel Vláďa poprvé s matkou seznámit, dcerky jsme nevzali. Byla jsem zrovna na záchodě a slyšela jsem, jak ji z legrace povídá: „Tak a teď ti přibudou ještě dvě vnučky, vždycky jsi chtěla holčičky, ne?“ I přes stěny jsem dobře slyšela její reakci: „Budeš živit cizí fakany a ubírat vlastním.“ Vystřelila jsem ze záchodu jako střela: „Moje dcery nejsou žádní fakani.“ Vláďa se mě zastal a s matkou se tehdy hodně pohádali.

Žádná změna

Říkali jsme si, že po svatbě se to snad spraví, že si „babička“ zvykne, ale nezvykla. Nikdy mé dvě dcery nepřijala, a to jsme spolu už tři roky. Vše dává jen synům z prvního manželství, když přijedeme „za babičkou“ na návštěvu my, nedá holkám pomalu ani napít vody, je k nim chladná a odměřená a holky už tam jezdit nechtějí. Manžela to moc mrzí, ale zřejmě s tím nic nenaděláme, doprošovat se jí nebudu. Mé holčičky jí nikdy nic neudělaly. Mají ještě jednu babičku, mojí mámu, a ta jim lásku vynahradí.

Vláďa stojí na mojí straně, mám muže, pro kterého stojí za to žít, holky má moc rád. Jen jedné věci se bojím, aby to všechno ustál, protože nedávno když byl u matky, tak mu prý řekla, že ho vydědí, že nechce aby její majetek dostal někdo cizí.

Pozn. redakce

Nedá mi to, abych nereagovala: Vykašlete se na tu ježibabu i na celý její majetek, buďte ráda, že máte zdravé holčičky a pokud to váš manžel ustojí, je to opravdu muž, pro kterého stojí za to žít.

Čtěte také:

 

   
26.08.2011 - Rodina - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [42] Saritka [*]

    Není to vůbec jednoduchéSml23

    superkarma: 0 20.03.2012, 14:50:12
  2. [41] neta22 [*]

    38riki — #35 Jj, babička vlastní Sml15,ale až teď,po 7 letech, co manžel nežije, zjišťuju, že nějaké citové něco někde má, a nebo špatné svědomí, že peníze budou a my nebudemeSml22 dá synovi při návštěvě nějakou hotovost? Když jsem potřebovala půjčit- tenkrát v té šílené době, klukům na stravenky, byla jsem na všechno sama, odmítla a to jsem neměla jinou možnost, než poprosit Sml15 nechápu to ani dnes. Ale jak se říká, člověk tím oslabuje sám sebe, když se bude užíratSml80 Odstěhovala jsem se, kluci jsou dospělí a skoro dospělíSml16 a zdědili novou babičku . která je úplně samozřejmě zařadila mezi svá vnoučataSml67 Já mám skvělou skorotchýni, která má ve svých 71-letech energie na rozdávání a naprosto si sedneme. Tak je to asi o lidechSml58 přeju všem jen ty pěkné rodinné vztahy

    superkarma: 0 28.08.2011, 19:06:13
  3. avatar
    [40] kobližka [*]

    vnoučata — #39 Někdy je ten život složitej......Sml80

    superkarma: 0 28.08.2011, 07:17:07
  4. [39] vnoučata [*]

    Taky jsem měla druhou tchýni. Taky mým synům nedávala, ale mě to jaksi nevadilo. Ona totiž nedávala ani ta první. Nebyli jsme na dary zvyklí a proto jsme vše ustáli a babičku měli rádi. Dnes jsem tchýní já, sama se omezuji, abych mladým dala a stejně na mě pohlížejí přes prsty.A to si nestěžuji, jen konstatuji.

    1. na komentář reaguje kobližka — #40
    superkarma: 0 27.08.2011, 20:54:50
  5. avatar
    [38] femme [*]

    nelze někoho nutit, aby měl rád cizí děti Sml80 Sml24

    superkarma: 1 27.08.2011, 19:31:13
  6. avatar
    [37] kobližka [*]

    Nemusíte zoufat - váš manžel je na vaší straně a stojí při vás.Nic neřešte.Je to vaše tchýně,ale není to babička vašich dětí.Holčiny jsou už dost velké a jak píšete,projevily svůj názor,tak je nikam netlačte.Musí to být pro ně docela stresující a já bych teda rozhodně svoje děti nevystavovala takovému tlaku.Jeden čas jsem neměla zrovna ukázkové vztahy se svojí tchýní,ale NIKDY jsem manželovi nezakazovala,aby navštěvoval svojí matku.Naopak jsem ho ještě upozonovala,že už tam dlouho nebyl.Starší vnučku milovala,ale k té druhé,mladší,už byla chladnější a rozhodně jí nedávala tolik lásky,ani jiné pozornosti,jako té první.Po čase to mladší dcerka vycítila a sama řekla,že tam nebude chodit.Samozřejmě,že tam občas šla,ale přesně podle přísloví "Jak se do lesa volá,tak se z něho ozývá".Já sama vím,že si nejsem jistá,jak bych "cizí" děti přijala.....

    superkarma: 0 27.08.2011, 13:27:35
  7. [36] Sirrah [*]

    Mít rozbité vztahy v rodině není opravdu nic příjemného a myslím, že to každého mrzí i dusí. Já si myslím, že problém vznikl ve špatném načasování na samém začátku.Podle toho co jsem četla, tak si myslím, že ta paní neměla čas danou skutečnost řádně strávit, myslím si , že byla postaven najednou před hotovou "věc", viz. zaslechnutí z královské komůrky, a to ještě jak by matematik řekl přímo  "nadruhou". Se v článku píše, že své vnuky má ráda a dává jim vše, čili je schopna lásky a jistě by se našla i nějaká pro další děti, byť by nevlastní. "Rychlost"  a  nemít prostor vstřebat skutečnost a pak i poznání tří nových lidiček  tak to může být opravdu pro někoho šok . Každý jsme nějaký a každý přijímáme jinak jakékoliv situace, a tak si myslím, že  chyba je u syna a měl by si s maminkou o tom všem v klidu popovídat, máli zájem sharmonizovat rodinu. Nicméně pohár se rozbil  , v tom případě netlačit na pilu a brát věci jak jsou, je to sice smutné ale hlavně , že vy se máte rádi a držíte pospolu jako rodina.

    superkarma: 0 26.08.2011, 20:20:58
  8. avatar
    [35] 38riki [*]

    neta22 — #34 jestliže je to babička "vlastní", je to o to smutnějšíSml15

    1. na komentář reaguje neta22 — #41
    superkarma: 0 26.08.2011, 19:27:19
  9. [34] neta22 [*]

    Tak moje zkušenost s tchýní je ta, že vždy dělala rozdíl mezi svými 9 vnoučaty, takže milující babička pro mé 3 syny nebyla, pro mě ne. A já - ta co se přistěhovala z krajského  města na maloměsto? A řekla o mě, že jsem cizí? Manžel řekl, prostě si toho nevšímej a já se hodně trápila. Naučila jsem se všechno- ale kluci vždy chodili přes léto do školky i když babička, která bydlela 2 minutky je prostě nechtěla pohlídat, chtěla si odpočinout Sml15 Tchán byl skvělý chlap, ale v tomhle měla hlavní slovo ona. Dnes v jejích skoro 80- letech si s ní promluvím, ale jako mámy a babičky je mi líto, že si neužila těch všech poloh, co jako ženské mámeSml59Takže poučení pro mě, až mi jedno z mých dětí řekne mami, mám skvělou partnerku- ALE má děti, tak je prostě má a já budu ráda, že je s ní a s dětma šťastný. A babička budu stejně přísná a rozmazlující na všechny potomkySml16

    1. na komentář reaguje 38riki — #35
    superkarma: 0 26.08.2011, 19:13:51
  10. avatar
    [33] 38riki [*]

    Zde byla naprosto stejná situace, akorát s tím rozdílem, že jsem nikdy neslyšela, že by tchýně nahlas řekla, že její syn bude živit fakanaSml30. Nikoho jsem do ničeho netlačila, syn se s ní nepotřebuje stýkat, k nám se chová hezky, všichni to přežili ve zdraví a bez újmy.

    Tak jak říká Čejka. Novým sňatkem se i nová babička často nezískává.

    superkarma: 0 26.08.2011, 17:44:20
  11. [32] astrolog [*]

    risina — #31 Máš i nemáš pravdu. V případě úmrtí tchyně část /nebo celý -dle toho kolik má dětí/ přejde na syna. Pak v případě jeho úmrtí část majetku na manželku a jeho děti. Takže část majetku by se opravdu mohla dostat až na nevlastní vnoučata. Může tedy již za svého života učinit určité kroky /převody/ a nic neponechat náhodě. Jistě děti /2/paní /manželky/ budou mít i dědické nároky po svém otci. Takže o co jde. Každému co mu patří.

    superkarma: 0 26.08.2011, 17:11:22
  12. avatar
    [31] risina [*]

    Podle naší právní úpravy je vydědění dědice ze zákona (a tím vlastní syn je) možné jen v případě, že se k rodiči chová vělmi hrubě, odmítá mu pomáhat, žije zahálčivým a amorální způsobem života atd.

    A navíc - dědicem bude Vláďa a po něm jeho vlastní děti a manželka (pokud tedy nezemře dřív než on), ale ne její děti. Tak si myslím, že se jeho matka bojí celkem zbytečně, že její majetek získá někdo cizí... Ledaže by to byl majetek tak velký, že jeho část po paní Věře nakonec přeci jen ještě zdědí ty nenáviděné nevlastní vnučky.

    1. na komentář reaguje astrolog — #32
    superkarma: 0 26.08.2011, 16:53:19

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] denkas [*]

    Lukáš Čejka — #27 I to je možný! Třeba moc tlačila na pilu a "pila" se sekla!

    superkarma: 0 26.08.2011, 16:52:14
  2. [29] astrolog [*]

    I má matka je tchyně mého muže. Nebo snad ne???????

    Díváš se na ni jenom jako maminku...čili tvoji. A v tom je právě to jádro pudla.

    superkarma: 0 26.08.2011, 16:36:35
  3. avatar
    [28] myše [*]

    já myslím, že je to možná taky trochu tak, že tchýně měla ráda a zvykla si na první snachu a ted jí ta druhá "zabrala místo" nebo jako takový "boj" o to kdo koho bude mít rád a nebude...

    Nicméně taky mám pocit, že ona tchýně není nijak láskyplná k okolí...  Trošku ji chápu, ale měla by zaujmout rozumný byť rezervovaný postoj.

    superkarma: 0 26.08.2011, 15:45:41
  4. avatar
    [27] Lukáš Čejka [*]

    denkas — #25 A nebo jde jen o nedorozumeni ze strany pani Very, ktera si neuvedomila, ze snatkem se synem se ta pani stava jeji tchyni, ale ne babickou jejich deti Sml80

    1. na komentář reaguje denkas — #30
    superkarma: 0 26.08.2011, 15:45:20
  5. avatar
    [26] Suzanne [*]

    astrolog — #21 zřejmě na mužském diskusním serveru to bude naopak. Tady se s tím jaksi musíš smířitSml79

    superkarma: 0 26.08.2011, 15:29:13
  6. avatar
    [25] denkas [*]

    Ještě mě napadlo,že ta tchýně prostě nemá ráda tu Věru a proto nemusí ani ty holky. Sml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #27
    superkarma: 0 26.08.2011, 15:08:28
  7. avatar
    [24] pajda [*]

    astrolog — #21 není mi jasné, jakou máš další tchýni, když ne z manželovy strany?

    superkarma: 0 26.08.2011, 15:02:43
  8. avatar
    [23] denkas [*]

    Lukáš Čejka — #22 Jo,to já chápu,jsou to cizí děti.Ale mohla by je prostě brát jako návštěvu. Teda pokud jí je hned nechtěla Věra strčit na víkendSml80 Protože i ta Věra by si měla uvědomit,že sou cizí,prostě to tak je!

    superkarma: 0 26.08.2011, 14:42:21
  9. avatar
    [22] Lukáš Čejka [*]

    Hmm to vydedeni neni u nas tak snadne, jinak ta pani tchyne ma pravo se svym majetkem nakladat jak uzna za vhodne.Sml80 To ze k tem devcatum nema zadny vztah je celkem pochopitelne - ona si tu pani nevzala, vzal si ji jeji syn Sml32

    1. na komentář reaguje denkas — #23
    superkarma: 0 26.08.2011, 14:25:33
  10. [21] astrolog [*]

    Zajímavé je, že v těchto diskuzích se jako nesnesitelné uvádějí vždy tchýně z manželovi strany. Není to také tím, že nová manželka si chce přetáhnout vliv na svou stranu a v tom ji někdy zdatně sekunduje její rodina? není to jen pocit někdy i o ukořistění toho dědictví? Ani druhým manželsvím nemusí život končit....

    1. na komentář reaguje pajda — #24
    2. na komentář reaguje Suzanne — #26
    superkarma: 0 26.08.2011, 14:24:45
  11. avatar
    [20] denkas [*]

    Suzanne — #17 Jojo ,už je to tak nějak slušnost.A děti za nic nemůžou ,tak se mohla trochu (baba) překonat.

    superkarma: 0 26.08.2011, 12:07:47
  12. [19] Karo Líná [*]

    Suzanne — #17 Samozřejmě. Tady to zjevně neklaplo, tak to dál nehrotit. A zároveň si z toho nedělat zbytečně nervy, z toho se nestřílí, v životě jsou mnohem důležitější věci Sml22

    superkarma: 0 26.08.2011, 12:00:46
  13. [18] Karo Líná [*]

    denkas — #16 Tak návštěvy omezit na nejnutnější minimum nebo ať manžel jezdí sám nebo dcery nechat u opravdové babičky. Nevidím v tom problém, to jde lehce zařídit. A když se holky naplno vyjádřily, že tam jezdit nechtějí, tak je tam prostě nebrat. Proč těm dětem působit další trauma? Já bych to teda nedělala.

    superkarma: 2 26.08.2011, 11:59:05
  14. avatar
    [17] Suzanne [*]

    Karo Líná — #14 Já osobně to beru tak, že přátelé mého syna mají u mě dveře otevřené, dostanou najíst a napít, ba i nocleh (pokud je kde), tedy i k narozeninám či úspěchům jim popřeju. Pokud by si tedy přivedl nějaké "cizí" děti, minimálně bych je vítala jako děti návštěvy, tedy bych nabídla čokoládu a pexeso. Takhle to ovšem beru já a máš pravdu v tom, že dobré vztahy (nejen v rodině) jsou bonus, nikoli samozřejmost.

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #19
    2. na komentář reaguje denkas — #20
    superkarma: 0 26.08.2011, 11:57:39
  15. avatar
    [16] denkas [*]

    Karo Líná — #14 No já myslim ,že jde i o to,že tam prostě jeli na návštěvu.Jako rodina! Asi je blbý děti zamknout doma a jet třeba v něděli na oběd samiSml80Nevim ,zda bych dokázala milovat "cizý" děti ,ale určitě bych jim to nedávala najevo!Bývalá snacha má dítě a když k ní jedem za vnukem ,tak přivezem maličkost i tomu malýmu.Pochováme ho ,pohrajem si sním. A klidně bych si ho i knám vzala s vnukem.Nevidim v tom problém.Sml80

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #18
    superkarma: 0 26.08.2011, 11:54:32
  16. [15] Karo Líná [*]

    A to, že to někdy vyjde a ty cizí lidi se navzájem oblíbí, je podle mě spíš výhra v loterii, než nějaké pravidlo. Nejhorší jsou ta falešná očekávání. Kdybyste nebyla tak naivní a bůhvíproč nečekala, že se manželova máma automaticky stane pečující babičkou pro vaše dcery, nebyla byste teď zklamaná Sml57

    superkarma: 1 26.08.2011, 11:51:23
  17. [14] Karo Líná [*]

    Nějak nevidím důvod, proč by měly Věřiny děti navštěvovat úplně cizí ženskou? To není jejich babička, babičky mají od vlastní matky a vlastního otce. Kdybyste se nesnažili je od začátku dávat dohromady, mohli jste se vyhnout těmto nepříjemnostem Sml80 Mě by v životě nenapadlo čekat od cizí ženy, že bude něco dávat mým dětem, se kterými nemá vůbec nic společného. Proč by to měla dělat? To je přece normální, že dává svým vnukům a nikoliv cizím dětem..... Podívejte, vy se můžete zase rozvést a najít si zas dalšího manžela. Tím tahle paní zmizí z vašich životů a bude zas další babička, která by měla dávat? To je trochu na hlavu, no ne? Sml28

    Nevím, jaké vztahy mají holky s matkou od svého otce, ale TO je jejich babička a navždy jí zůstane (pokud není po smrti). Za sebe přiznávám, že bych si k cizím dětem taky nedokázala vytvořit vztah a už vůbec nevím, proč bych jim měla dávat něco z toho, co jinak dávám svým vnukům.

    Lidi si často životy komplikují sami tím, že se snaží násilně tvořit vazby a vztahy tam, kde nejsou a nebudou Sml80 To, že jste si někoho vzala, neznamená, že celé jeho příbuzenstvo bude automaticky milovat celé vaše příbuzenstvo. Zvlášť v dnešní době, kdy se lidi berou a rozvádí jak na běžících pásech. Takhle to prostě nefunguje.

    1. na komentář reaguje denkas — #16
    2. na komentář reaguje Suzanne — #17
    superkarma: 5 26.08.2011, 11:43:27
  18. avatar
    [13] SFlower [*]

    Ahojky, asi není tchýně jako tchýně. Moje maminka je teď vlastně taky tchýně a navíc nevlastní babička dvou špuntů. Měla jsem trochu obavy, když jsem tenkrát svým rodičům představila svého současného manžela, který byl rozvedený a navíc má dva kluky z prvního manželství. Ale naši mě úplně vyvedli z omylu. Nejdřív byla promluva na téma jestli jsem si jistá, že se zvládnu o manžela dělit s jeho syny. Ujistila jsem je, že to jsou bezva kluci a že je mám ráda jakoby byli mí. A když je poznali.... to bylo něco úžasného. Okamžitě se pro ně stali babi a dědou a chvíle s nimi strávené byli pro ně dokonalé. Bohužel děda už mezi námi není. A babi? Ta vede před oběma jejich vlastními babičkami. Kdykoliv za ní přijedeme, má pro kluky připraveno něco dobrého, stráví s nimi celý den a pořád si mají o čem povídat.Je to prostě nej babička a hlavně maminka na světě.

    superkarma: 0 26.08.2011, 10:48:01
  19. [12] pramati [*]

    Bracha si vzal zenu se 3 detmi - 18, 13,11. Nejsou jako vlastni, protoze jsou na to uz moc velci, aby uplne zapadli, ale alespon 2x rocne je nasi vezmou na vylet, samozrejme chodi na oslavy narozenin, Vanoc, hody apod, co porada babicka. Jejich otec je proti dalsim prarodicum navadi, ze nejsou jejich, tak je nemaji mit radi... K nam jedou parkrat za rok na vikend a nase deti zase k nim. Snazime se :-) Ja je mam rada, jako by byli pokrevni a nase deti (9,7) je rozhodne berou jakou naplno a vzhlizi k nim.

    Tchyne je krava.

    superkarma: 0 26.08.2011, 10:41:56
  20. avatar
    [11] Alenka0010 [*]

    Já sice nevlastní děti nemám, ale za celých 25 let manželství jsem si s tchýní užila svoje...špatně vychovávám děti, manžela nikam nechci pustit a je chudák, protože je pod pantoflem, mám doma moc uklizeno a pořád lítám s hadrem a když nám k nám občas přijela, tak nikdy nebyla vítaná, protože jsem ji dostatečně neobletovala. Na popud manžela se už 5 let nestýkáme, poslední kapkou bylo, když mě tchýně pomlouvala před našimi dětmi, které ještě v 16ti a v 17ti k ní jezdily na prázdniny. Teď už jsou dospělé a navštěvují ji stále, jen když se stočí řeč ke mně, tak ji utnou. Ten nejmladší 10-ti letý k babičce nejezdí. Ne že bych to nechtěla dovolit, ale bohužel k němu si babča ten správný vztah ani nestačila vytvořit, on k ní nechce. Občas mně to zamrzí, že máme v rodině takové vztahy, ale když na to doma stočím řeč, tak mi manžel odpoví, že jemu tento stav vyhovuje. Pravda je, že babička nikdy neuzná, že ona někdy udělala chybu. Před měsícem jsem byli na pohřbu manželova staršího bratra, tajně jsem doufala, že se vztahy nějak urovnají, bohužekl nestalo se. Po tchýnině poznámce, že by si manžel měl uvědomit, co jí udělal, se manžel otočil a odešel. A co se týká dědictví, které je v článku zmíněno, tak u nás se vždy všechno daruje už za života, takže dávno víme, že nikdy nic dědit nebudeme a je nám to fuk.

    superkarma: 0 26.08.2011, 08:57:36
  21. avatar
    [10] mineralka7 [*]

    Upřímně - přerušila bych s ní na tvém místě styky. Když jí tvoje děti nejsou dost dobré, vykašli se na nějaké doprošování se. Nemluv o ní před dětmi ani před svým mužem zle, ale prostě ji přestaň řešit. Tvé děti jsou tvou součástí, její škoda, že to nedokáže přijmout jako fakt. Tvůj muž věděl, do čeho jde, když si tě "nabrnknul". Jestli tě má doopravdy rád a je to skutečně pro tebe ten nejlepší chlap na světě, nemáš se čeho bát. Správný chlap bude vždycky stát za svojí rodinou - a tou jsi ty a tvoje i jeho děti. Vidím to tak, že jediný, komu tímhle tchýně opravdu ubližuje, je její vlastní syn. Aspoň je vidět, jak veliká a nesobecká je její láska k němu. Měla by být ráda, že je konečně šťastný! A ne mu házet klacky pod nohy...

    superkarma: 0 26.08.2011, 08:45:17
  22. avatar
    [9] Altamora [*]

    A co tvoji rodiče? Jak ti berou své nevlastní vnuky? Nebo k nim je nevozíte?

    Té tchyně je mi líto, musí být hrozné žít jako nenávistná baba. Časem ji nebudou mít rádi ani ti vlastní vnuci. Já bych prostě k takové tchyni nejezdila. Jednou měsíčně můžete mít s manželem oddělený program. Proč jí vnucovat své dcery? Proč své dcery vystavovat projevům nenávisti? Syn ať matku navštěvuje. Je třeba to nechat na něm a nedělat scény a nevyčítat mu, že k matce jezdí. Ať je jakákoliv, může ji mít rád. Já tyhle boje tchyní a snach o přízeň muže nechápu a nesouhlasím s nimi.

    superkarma: 1 26.08.2011, 08:44:09
  23. avatar
    [8] myše [*]

    moje tchýňka má taky nevlastní vnoučata... Prostě nejsou její, no... Nic zlého jim nedělá, ale nevyhledává je, vánoční dárky nebo narozeniny taky neřeší.

    Ani moje máma nepřilnula k dětem mého muže. Nicméně vánoční dárky, mikuláše, velikonoce atd. kupuje vždy 4x

    superkarma: 0 26.08.2011, 08:43:49
  24. avatar
    [7] ToraToraTora [*]

    Suzanne — #6 Tos řekla přesně. Je dost časté, že ani vlastní babička se nechová jako babička, ale jako dráb a pak supluje ta druhá.

    superkarma: 2 26.08.2011, 08:41:27
  25. avatar
    [6] Suzanne [*]

    enka1 — #1 Já bych zase řekla podlé, ale časté.Sml22

    Vše už bylo řečeno, hlavně, že je manžel na její straně. Však holky jednu milující babičku mají a malokdy i v "celých" rodinách jsou obě babičky stejně úžasné.Sml58

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #7
    superkarma: 0 26.08.2011, 08:35:01
  26. avatar
    [5] ToraToraTora [*]

    Pokud je manžel na její straně, pak  nevidím problém, na takouvou číču se dá narazit kdykoliv a kdekoliv. Průšvih je, pokud je člověk na to sám.

    superkarma: 2 26.08.2011, 08:16:03
  27. avatar
    [4] Věrulinka [*]

    řinka — #2 Sml67 a to je důležitý, že stál při tobě, správnej Chlap Sml67

    superkarma: 0 26.08.2011, 08:10:48
  28. avatar
    [3] Věrulinka [*]

    Mám taky nevlastního vnuka, ale jako náš a hotovo, nedělám rozdílySml23, pani tchyně je nerozumná, bohuželSml68

    superkarma: 0 26.08.2011, 07:50:08
  29. avatar
    [2] řinka [*]

    Měla jsem podobnou tchýní (naštěstí už není tady)pak ke konci se všechno událo tak rychle,že nestačila nic.Taky jsem se po její smrti zařekla,že nikdy opravdu nikdy nebudu jako ona.Syn o ní nemluví jinak než jako o staré čarodejnici a to je mu již 33 let.Její stín nad námi v určitých situacích létá stále.Dnes se tomu ale už smějeme.Naštěstí muž stál vždycky při mě.

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #4
    superkarma: 0 26.08.2011, 07:22:15
  30. avatar
    [1] enka1 [*]

    Někdy neberou vnučky/ky ani vlastní babičky a vydírat dědictvím je sice časté ale podléSml24

    1. na komentář reaguje Suzanne — #6
    superkarma: 0 26.08.2011, 06:25:06

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme