Styl

Nová luxusní řada Dove DermaSpa Goodness3 chce změnit pohled žen na péči o pokožku

Nedávný průzkum* značky Dove odhalil, že ačkoli ženy považují čas, který mají samy pro sebe, za velmi důležitý, minuty věnované péči o pokožku nevnímají jako relaxaci, ale pouhou rutinu (92 %). Nadpoloviční skupina respondentek také při nedostatku času neváhá hydrataci pokožky zcela vynechat. Aby jejich pohled změnila, spojila se značka s předními dermatology z celého světa a společně vytvořili novou řadu Dove DermaSpa, která díky nadstandardnímu složení s inovativní technologií Cell-Moisturisers™, smyslným vůním a elegantním obalům dává každé ženě pocit výjimečnosti a zpříjemňuje jí chvíle každodenního hýčkání. Nejluxusnější kolekcí pod hlavičkou Dove DermaSpa je Goodness3 snoubící v sobě hydratační péči s delikátní parfemací.

Nejnovější průzkum značky Dove se zaměřil na ženy ve věku 30– 40 let. 92 % respondentek sice uvedlo, že pro jejich celkovou pohodu je důležité, pokud mají čas samy pro sebe, ale pouze 4 %  takto vnímají péči o své tělo. Více než polovina dotázaných také označila hydratování pokožky za rutinní zkrášlovací činnost, kterou při nedostatku času vynechávají na prvním místě. Na druhou stranu, až 80 % žen, jež se hydrataci věnují téměř každý den, se podle výsledků průzkumu cítí atraktivněji. Právě proto přichází Dove s novou řadou DermaSpa, jejímž cílem je proměnit v očích žen péči o  své tělo v každodenní malý rituál patřící jen jim.

Dove DermaSpa

*Průzkum realizovaný nezávislou společností Edelman Berland  v období od 24. února do 3. března 2015. Byl proveden online na počtu 1 020 respondentek ve věku 30–40 let ve Spojeném království, Německu a Nizozemsku.

Dove DermaSpa je kolekce luxusních produktů vytvořených předními dermatology. Všechny obsahují inovativní technologii Cell-MoisturisersTM hydratující pokožku do hloubky a pozitivně ovlivňující její vzhled. „Díky tomu, že tato technologie působí přímo uvnitř kožních buněk, je výsledné zlepšení stavu pokožky mnohem výraznější,“ uvádí dermatoložka MUDr. Monika Arenbergerová, Ph.D. „Vysoká dávka hydratace také posiluje přirozenou obranyschopnost pokožky, což je vůbec nejžádanější vlastnost pečujících produktů,“ doplňuje dermatoložka.

Goodness3 představuje první kolekci produktů péče o tělo, v níž se spojují omega olej a technologie Cell-Moisturisers™, které působí přímo uvnitř buněk a zanechávají pokožku plně hydratovanou. Omega olej je známý regeneračními účinky na ochrannou bariéru pleti. K aktivnímu složení produktů Dove DermaSpa je přidán proto, aby zajistil vyhlazení pokožky a zanechal ji zářivou, hedvábně jemnou a hladkou. Řada Goodness3  se navíc vyznačuje rafinovanou vůní, v níž se snoubí krémová vanilka, šťavnatý kokos a pižmo se svěžestí citrusů, energizujícím aroma zázvoru a ovocnými tóny jablka v kombinaci s jemnou vůní frézie a frangipani.

   
29.10.2015 - Hydratace - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. avatar
    [2] ehornych [*]

    Značka Dove patří mezi mé oblíbené.

    superkarma: 0 29.10.2015, 17:51:01
  2. [1] bobani [*]

    Dove se lepší

    superkarma: 0 29.10.2015, 12:01:08

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme