Zdraví

Nová kuchařka pro ty, co chtějí opravdu zhubnout

Pokračování edice Hubneme s rozumem a bestselleru Hubneme s rozumem v praxi opět přináší recepty na nízkoenergetická jídla s propočtenou energetickou hodnotu a optimálním poměrem živin. Tentokrát v netradiční, „interaktivní“ podobě.

Kniha je rozdělena na tři části, které je možné díky rozstřižení a kroužkové vazbě samostatně otáčet. Vrchní třetina knihy je věnována snídaním, svačinám a moučníkům, prostřední obědům a spodní večeřím. Listováním a otáčením si tak každý může vytvořit vlastní jídelníček na celý den – kniha obsahuje tolik receptů, aby se kombinace snídaně, oběda a večeře nemusela ani jednou zopakovat během příštích 240 let. Přidáte-li navíc jednu svačinu denně, vytvoříte 2,5 milionu různých kombinací jídelníčku na celý den.

Čtenář nemusí nic počítat, pouze si sám vybere to, co mu chutná. Kniha obsahuje chutné a nutričně vhodné recepty nejen pro ty, kdo chtějí zhubnout, ale i pro ty, kdo si své váhové úbytky chtějí udržet

(i tím je kniha na českém trhu výjimečná).

STOB kniha Velká výhoda je, že není nutné vařit zvlášť pro sebe a pro rodinu. Pro nehubnoucí členy rodiny jídlo jednoduše upravíte podle tipu u receptu. 

Vlastní receptové části předchází teoretický úvod, v němž čtenář najde instrukce pro práci s knihou, a zásadní informace pro poučenou přípravu každodenního jídelníčku, který je v souladu s výživovými doporučeními pro hubnutí i udržení váhy.

Všechny recepty obědů a večeří jsou doplněny fotografií. 

O autorkách

PhDr. Iva Málková založila společnost STOB (STop OBezitě). Její metoda je prověřena účastníky kurzů STOB a vycházejí z ní knihy naší edice Hubneme s rozumem.

Autorka je uznávanou odbornicí na problematiku hubnutí, její knihy jsou zmiňovány v mnoha článcích o hubnutí, doporučovány účastníkům kurzů zdravého hubnutí společnosti STOB.

Jaroslava Štochlová pracuje jako nutriční terapeut v IKEMu na Pracovišti preventivní kardiologie. Usiluje o zlepšení stravovacích zvyklostí a změny životního stylu jak v přímém kontaktu s pacienty, tak v publikační činnosti. Spolupracuje se STOBem. 

O knize řekli:

Hubnout je obtížné a ti, kdo o to vážně usilují, si zaslouží pomoci. Iva Málková, zakladatelka společnosti STOB, již pomohla v uplynulých více než 20 letech desetitisícům, možná i statisícům žen a mužů, ať obézních, nebo s nadváhou. Hubneme s rozumem tvořivě přesně vystihuje její přístup k hubnutí: nebýt závislý na nějakém předem daném schématu, ale vybrat si v rámci nutných omezení tu nejlepší stravu, na kterou mám právě chuť.

Přeji všem uživatelům, aby je s touto krásnou příručkou hubnutí ani trochu nebolelo.

MUDr. Petr Sucharda, CSc., obezitolog, VFN Praha

Kniha je vyváženě a čtivě podanou odbornou radou pro ty, kteří se chtějí vážně zabývat problémem své nadváhy či obezity. Bez aktivní spolupráce člověka se nemoc dá sotva vyléčit. Kniha může čtenáři v mnohém otevřít oči. Každému by mělo být jasné, že k hubnutí je třeba snížit příjem kalorií a vytvořit si trvale vhodné stravovací návyky. Pro mnohé je však strašákem pocit hladu.

Právě tato kniha je výbornou pomůckou, jak si jednoduše sestavit vhodný, chutný a pestrý jídelníček, jak nemuset dělat žádné velké závratné změny, a přesto snižovat své nadbytečné kilogramy bez hladovění. Již po přečtení inspirativních receptů je zřejmé, že se jedná o normální, mírně upravenou stravu, která bude také velmi chutná.

Jako lékař – odborník na problematiku obezity – mohu knížku doporučit jako další pomoc v boji proti této zákeřné pandemii.

MUDr. Petra Šrámková, obezitoložka, OB klinika Praha

   
22.09.2010 - Hubněte - autor: Linda Wimmerová

Komentáře:

  1. [27] musilovahana [*]

    Hodila by se mi.

    superkarma: 0 15.09.2012, 11:05:36
  2. avatar
    [25] Svaťulka [*]

    Jak zhubnout?velice dobrou zkušenost mám z dělenou stravou od Lenky Kořínkové a to s velkým úspěchem a co je hlavní ikdyž jsem se po dosažení potřebných kil dolů vrátila zpět k normální stravě váha zůstala stejná.Samozřejmě že návrat pomalinku né hned se začít přejídat.Potřebuju li nějaké to kilko dát znovu dolů(po vánocích)opět volím Lenku Kořínkovou.Někdo by řekl že dělená strava že to nejde zbytek rodiny atd. ale k dietě je velice dobrá kuchařka jídla  velice chutná a rychle hotová ocenila i rodina,můžu jen doporučit.

    superkarma: 0 23.09.2010, 07:31:30
  3. avatar
    [24] Suchanda [*]

    Tak teorii, jak zhubnout ovládám, ovšem praxeSml68 Kuchařka je určitě výborná věc, ale ještě by to chtělo i kuchařeSml58

    superkarma: 0 23.09.2010, 07:26:14
  4. avatar
    [23] kosík [*]

    To se to radí Sml31, někdo může jíst co chce a nepřibere a někdo se hlídá, drží diety, cvičí a stejně mu to moc nepomůže. Prostě nespravedlnost Sml15

    superkarma: 0 22.09.2010, 23:01:11
  5. avatar
    [22] babicka11 [*]

    já zase říkám, že na to, co sním, nespravedlivě vypadám.......Sml52 a to je fakt....

    superkarma: 0 22.09.2010, 20:58:30
  6. avatar
    [21] ToraToraTora [*]

    Zakoupila jsem kolečkové brusle.....tedy dětem. Já hodlam na sluníčku užívat a pozorovat:))

    superkarma: 0 22.09.2010, 14:34:00
  7. [20] ova9 [*]

    Zalezi, jak kdo ma nastartovano....me se lepe dari v lete je vice zeleniny a ovoce. Obvykle co shodim v lete, pres zimu naberu.

    superkarma: 0 22.09.2010, 13:59:26
  8. [19] Anai [*]

    vodfon — #6 Někdo ho nesnáší (třeba já), místo toho doporučuju čaj pu-erth, má stejné účinky na redukci.

    superkarma: 0 22.09.2010, 13:30:22
  9. [18] Anai [*]

    DanaD — #2 Nesouhlasím, nejvíc vždy přiberu těsně před létem, létem to přitvrdím a s nastupujícím ochlazením to jde dolů... prostě každý to má jinak! Já nesnáším moc chlad, takže věnuju zřejmě spoustu energie k jeho překonání, navíc když je vedro, pohybuju se pomaleji, jsem víc líná, atd., atd.. Na dietu nikdy není špatné roční období!

    superkarma: 0 22.09.2010, 13:29:34
  10. avatar
    [17] Tina5 [*]

    heligona — #16 Nebrblat, vypnout pc, zvednout zadek, vypravit děti a hurá venSml22Sml67

    superkarma: 0 22.09.2010, 12:49:59
  11. avatar
    [16] heligona [*]

    Tina5 — #14 dají se pořídit takový ty vozíky za kolo, nebo třeba sedačka (asi podle věku dítěte, tak moc se v tom nevyznám), už někdo navrhoval chodit s kočárkem a ne si sednout na první lavičku, stejně ven musíš, tak proč se trochu neprojít. Hodně teď maminy jezdí na bruslích s kočárem. Blbnout s dětma, třeba házet míčem, to je taky pohyb. Na orbitrek můžeš vlézt třeba u zpráv. Zkrátka možností je dost, jen si něco najít a nebrblat, že to nepřijde samo Sml58

    1. na komentář reaguje Tina5 — #17
    superkarma: 0 22.09.2010, 12:43:31
  12. avatar
    [15] Tina5 [*]

    Odemětobě — #13 Sml30americkou třílečkuSml30 to je krásný. Známá si pouští "třináctou komnatu", prý to rychle utíká a ani nevnímá, že už půl hodiny šlape.

    superkarma: 0 22.09.2010, 12:32:09
  13. avatar
    [14] Tina5 [*]

    heligona — #12 Dvě do školy a dvě jsou doma

    1. na komentář reaguje heligona — #16
    superkarma: 0 22.09.2010, 12:30:55
  14. avatar
    [13] Odemětobě [*]

    Tino,zkus si den zorganizovat tak,abys ráno vyšla se všemi dětmi,školáky prodalaSml16 a s kočárkem si udělej okruh,tak hodinu ostrým tempem. K orbitreku je nejlepší si něco pustit, buď americkou prostoduchou střílečku-vzedmutý vztek na padoucha vybiješ zrychleným tempem.Nebo dobrou muziku, takový Ramstein nebo aspoň Divoký Bill. A jak píšou holky,více dávek po menším množství. Já si tak držím váhu už pár let, jím každé 2 hodiny.Neodepřu si nic,ani chleba se sádlem,zákusek nebo chipsy. Nejhorší pro mě bylo naučit se pít ty 2 litry vody minimálně. A bohužel s přibývajícími roky je tělo ztuhlejší a ztuhlejší, každý pohyb je pro něj dobrý.Jojo,moje maminka měla pravdu,už jsem na to přišla.Sml30

    1. na komentář reaguje Tina5 — #15
    superkarma: 0 22.09.2010, 11:43:34
  15. avatar
    [12] heligona [*]

    Tina5 — #8 A kam ty děti vypravuješ? Jestli do školky, tak pak s nimi nejsi celý den a máš čas jít na kolo Sml80

    1. na komentář reaguje Tina5 — #14
    superkarma: 0 22.09.2010, 11:29:19
  16. avatar
    [11] Tulinka [*]

    Tina5 — #10 Tak zkus najít nějaký cviky na netu Sml58

    superkarma: 0 22.09.2010, 11:22:57
  17. avatar
    [10] Tina5 [*]

    Dante Alighieri — #9 Hele, když vyjednu na kole, není pro mě problém třeba dvě hodiny šlapat, bydlíme v horách, je tu dost kopců, ale když si stoupnu na orbitrec, každá minuta se neuvěřitelně táhne, navíc koukat do stropu nebo zdi mi připadá trošinku ujetýSml30 a jak se tak rozhlížím kolem sebe, támhle pavučina, támhle suchá kytka, támhle smetí, tak  slezu a jdu něco dělatSml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje Jitulinka — #11
    superkarma: 0 22.09.2010, 11:15:40
  18. avatar
    [9] Dante Alighieri [*]

    Tina5 — #8 Kdybys opravdu chtěla, tak bys cvičila. Ano, je to lenost. Sml30 Jako u mě. Mně se prostě často nechce a radši chci odpočívat a válet se. Přitom vím, jak dobré účinky na mě cvičení má - hned se mi druhý den lépe vstává a i záda méně bolí. Ale když máš Orbitrec, tak si na něj stoupni třeba jen na 10 minut denně. Každej pohyb se počítá. Na mě právě docela funguje, když si řeknu, že budu cvičit jen 12 minut podle DVD Cindy Crawford. Sml30 Upřímně mě děsí, když se někde dočtu "cvičte aspoň 3x týdně HODINU". Těch 12 minut přežiju. Nejhorší je opravdu ten první krok - zvednout zadek a zapnout DVD. Takže jen zvedni zadek a stoupni na ten Orbitrek, pak už je to dobrý. Sml67

    1. na komentář reaguje Tina5 — #10
    superkarma: 0 22.09.2010, 11:09:00
  19. avatar
    [8] Tina5 [*]

    Zeptám se, když tu píšete o pohybu, kdy to stíháte? Bydlíme na vesnici, daleko od města, posilovna nepadá v úvahu, celý den s dětmi a večer už se nedokopu, abych šla na orbitrec. Ráda jezdím na kole, ale fakt je času málo, s kočárkem na procházky taky moc nejsem, ale  odkládat až někdy.. to mi připadá jako výmluva.. A jíst mi chutná a moc. Známá říkala, že začala jezdit ráno, když se večer už nedonutí. Nezkoušela jsem to ještě. Jsem ráda, když vstanu, abych vypravila děti.Sml80 je to lenost?

    1. na komentář reaguje Dante Alighieri — #9
    2. na komentář reaguje heligona — #12
    superkarma: 0 22.09.2010, 10:58:37
  20. avatar
    [7] femme [*]

    DanaD — #2 Sml22 brala jsem lék, který vázal vodu a k tomu druhý, který tělu pomáhal odvodňoval Sml30 ten první jsem přestala brát někdy začátkem roku, ale tělo vodu zadržuje pořád a stále a furt Sml31 takže teď beru dokonce dva léky na odvodňování a běda mi, když si jeden zapomenu ráno vzít, už během dopoledne cítím, jak mám nateklé nohy až po kolena Sml31 Sml68

    superkarma: 1 22.09.2010, 10:56:19
  21. avatar
    [6] vodfon, kolie [*]

    Odemětobě — #4 To chce jíst často a malé porceSml59A 3 litry vody, nesladkéSml59I toho zákusku jen polovinu.Sml58 A zapomněla jsem na zelený čaj.Sml58

    1. na komentář reaguje Anai — #19
    superkarma: 1 22.09.2010, 10:47:04
  22. avatar
    [5] Tulinka [*]

    Odemětobě — #4 Něco na tom bude-beru 3týden antib.Sml30

    superkarma: 0 22.09.2010, 10:41:47
  23. avatar
    [4] Odemětobě [*]

    na celou kuchařku stačí 2 slova:nepřežírat se a hýbat se.Ó jak ráda na ně zapomínám.

    DanaD — #2 celý srpen jsem brala léky na zánět v noze,byla jsem jak balón.Za 3 dny po dobrání jsem měla o 4 kila méně a okolí žaslo,prý mám aspoň o 10kilo míť.Jojo,ta optika...Sml16

    1. na komentář reaguje Jitulinka — #5
    2. na komentář reaguje vodfon — #6
    superkarma: 1 22.09.2010, 10:38:49
  24. avatar
    [3] Tulinka [*]

    Ta by se hodila Sml54 Během měsíce jsem zhubla 2kg.Ale pořád to není ještě ono Sml24

    superkarma: 0 22.09.2010, 10:31:33
  25. avatar
    [2] DanaD [*]

    rada c. 1

    s dietami je lepsi zacinat zjara, nas organismus zijici v nasi zemepisne sirce je naprogramovan tak, aby se zkracujicim se dnem si delal zasobu tuku na zimu (to mam primo od pani doktorky) takze zacit hubnout v listopadu je zbytecna drina

    rada c.2

    nez zacnete hubnout, dobre si zjistete, jestli nektere z leku ktere popripade  uzivate nevazi vodu v tele.  A je jich pomerne dost....

    1. na komentář reaguje Odemětobě — #4
    2. na komentář reaguje femme — #7
    3. na komentář reaguje Anai — #18
    superkarma: 0 22.09.2010, 10:31:18
  26. avatar
    [1] Ivetky [*]

    Také vím, jak je hubnutí obtížné, nezapomínám ale hlavně na pravidelný pitný režim (nesycená voda, bylinkové čaje) a také na život plný pohybu (kolo, brusle, plavání). Koho to všechno začne bavit, začne ho bavit i hubnutí, je to o pevné vůli a poscitu štěstí dohromady.

    superkarma: 0 22.09.2010, 10:23:33

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme