Nová dámská vůně AIGNER Too Feminine je určena ženám vědomým si svého sex-appealu, ženám, které milují kontrasty a vědí, jak je využít ve svůj prospěch. Jsou svůdné, smyslné, a zároveň aktivní, milující risk, jsou dobrodružné a nezávislé. Je to vůně pro ženy přitažlivé a neodolatelné, pro žensky silné a dynamické osobnosti.

Přirozeně elegantní flakón z těžkého skla a nádherného lesklého kovu ideálně doplňuje něžné tóny vůně, kterou v sobě ukrývá. Jeho povrch, barva, i celkový vzhled splývají v naprostou harmonii a v kombinaci s vůní samou ztělesňují samou podstatu ženské smyslnosti.

Nová vůně spojuje náročnost, jemnost a porozumění s elegantním a osobitým stylem. Mimořádné prolínání smyslnosti, lehkosti a vášně je přímo magické: vůně ztělesňuje umění svádět a vysílá signály všem smyslům. Nikdo jí neodolá – probouzí intuici, rozpoutává touhu a poodhaluje roušku tajemství. (IT‘S NEVER TOO FEMININE.)

Hlavě dominuje vodopád ovocných tónů – je lákavý a stejně svůdný jako zakázané ovoce v ráji. Mučenka, vodní meloun a maliny smíchané s jemnou citrusovou nótou grapefruitu tvoří koktejl plný slunce, který uchvacuje svou jiskřivou svěžestí.

Srdce je bohaté na exotické květiny – tajemné a okouzlující. Svou svůdnost mu propůjčila indiánská tuberósa. Jemnost vůni dodávají teplé a smyslné tóny květů tuniského pomeranče a egyptského jasmínu, které jsou synonymem středomořské krásy. Dotek nádherné vůně čínské magnólie a parmské fialky podtrhuje kouzlo těchto květinových arabesek.

Základ tvoří vznešené dřevité tóny vetyveru a lišejníku dubového v harmonické kombinaci s jemným nádechem kosatce a santálu. Oba akordy splývají ve svůdnou smyslnost, která znovu probouzí malinovou nótu. Nadčasovost opojné ambry a pižma proměňuje vůni v překrásný, žensky smyslný zážitek.


Výrobky si můžete zakoupit na www.fann.cz  s 10%slevou  a nebo je vyhrát v letní soutěži na našich stránkách - stačí kliknout . Soutěžit můžete od 7.8. do 16.8. 2006. Výherce po skončení soutěže budeme informovat, jejich seznam bude také zveřejněn na stránkách FAnn.

Reklama