Styl

Nike novou kampaní oslavuje slogan Just Do It

Nová kampaň Nike, Possibilities, podněcuje diváky k posouvání hranic a motivuje je k dosahování nových cílů prostřednictvím řady zábavných příběhů, ve kterých vystupuje hvězdná plejáda sportovců a hvězd.

Nike

„Chodíš běhat? Tak běž dál. Uběhni závod, uběhni maraton, předběhni filmovou hvězdu. Posuň hranice svých možností. Je to na tobě.“ Stačí pouze justdoit.

Nike se snaží, aby se každý vybičoval k novým maximálním výkonům.

Ve filmu hraje basketbalová hvězda a úřadující držitel titulu nejužitečnější hráč NBA - LeBron James; světová jednička a tenisová legenda Serena Williamsová; Gerard Pique z FC Barcelona a Španělska; a boxerská senzace Andre Ward. Komentář k filmu, který režíroval uznávaný režisér Nicolai Fuglsig a ve kterém jako host vystupuje herec Chris Pine, čte herec Bradley Cooper.

Nike

„Kdykoliv vkročím na hřiště, dělám všechno pro to, abych byl lepší, abych rozvíjel svou hru,“ řekl dvojnásobný šampión a nejužitečnější hráč ligy LeBron James. „Tato nová kampaň Nike ukazuje sportovce, kteří boří veškeré limity, a já jsem hrdý, že jsem její součástí.“

Inspirující poselství, které provází 25. výročí sloganu Just Do It, nekončí s titulky filmu.  Nová kampaň „Possibilities“ inspiruje a vyzývá diváky k akci a k tomu, aby se zapojili do „Challenges“ – speciálních výzev, které motivují sportovce v rámci digitální platformy Nike+.

Nike

„Už 25 let inspirujeme sloganem Just Do It lidi, aby si to sami vyzkoušeli,“ poznamenává Davide Grasso, Global Marketing Director Nike. „Díky kampani Possibilities tuto myšlenku rozvíjíme a doopravdy dáváme lidem možnost, aby dosáhli nových výšin, směřovali své úsilí k novým cílům a fyzicky se prostřednictvím Nike+ zapojili.“

Funkce Challenges na aplikaci Nike+ Running umožňuje běžcům stanovit si cíl, přizvat přátele Nike+ a závodit až k virtuální cílové pásce. Uživatelé si mohou stanovit jméno soutěže, vzdálenost cíle, časové období a účastníky a nová funkce chat umožní přátelům povzbuzovat se navzájem a vyměňovat si tipy po celou dobu soutěže. Běžci si mohou udržovat motivaci kontrolováním živé výsledkové tabulky, kde sledují průběh a vidí, jak si stojí mezi svými přáteli.

Nike

Digitální ekosystém Nike+ má více než 18 miliónů členů po celém světě a každý, kdo se zapojí do těchto soutěží, bude vyzván, aby sdílel své činnosti přes hashtag #JustDoIt a pomohl tak nakonec účastníkům uvědomit si nové možnosti.

   
24.09.2013 - Sportem ke kráse - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme